Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2009 10:31 - Внимавайте какво пишете в блоговете. Глобяват!
Автор: miralyub Категория: Други   
Прочетен: 4252 Коментари: 20 Гласове:
1



   Я внимание!
   Написаното в блоговете може да  донесе наказание и глоба за авторите на постинги!!!

  Пишете или завоалирато и не толкова конкретно, или трийте постингите, които могат да ви навлекат неприятности.
  В противен случай рискувате да ви се случи това:

        Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е наложила имуществена санкция от 10 000 лв. на ЕТ "Финансова агенция Тренд", гр. Мездра и глоба от 2 000 лв. на Йонона Митова за извършено нарушение по чл. 31, ал. 1 от ЗЗК (отм.), съобщиха от пресцентъра на комисията.
     Производството е образувано по молба на ЕТ "Йотов-консулт Теменужка Кинова", гр. Враца. Дружеството предлага консултантски, финансови и счетоводни услуги, разработване на бизнеспланове и други. Фактите от проучването на КЗК показват, че Йонона Митова, бивш служител на молителя, а понастоящем на длъжност "Връзка с клиенти" в конкурентната фирма ЕТ "Финансова агенция Тренд", е публикувала свое мнение в блог, с което засяга негативно репутацията и професионализма на ЕТ "Йотов-консулт Т. Кинова".
     Авторката се опитва да омаловажи и дискредитира дейността на конкурента и оспорва способността и компетентността на молителя да предложи адекватни на търсенето качествени услуги.
      КЗК счита, че поведението на ответника противоречи на добросъвестната търговска практика, с което се уврежда репутация на конкурент и следва да бъде санкционирано.
     При определяне на санкцията Комисията е взела под внимание и факта, че към момента на приключване на производството текстът е продължавал да съществува на съответния интернет адрес!!!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - известна ми е не повече отколкото на ...
17.03.2009 10:38
известна ми е не повече отколкото на тебе.
цитирай
2. krotalka - Че то половината блогери ще осъдят,
17.03.2009 10:38
ако правителството вземе да заведе дело?!
Урааааа, ще сме групово осъдени! По изключение ще се съглася с Радамес - ДГД!
цитирай
3. miralyub - Кроти, по твоята логика мен трябва ...
17.03.2009 10:41
Кроти, по твоята логика мен трябва да са ме съдрали от глоби досега.
цитирай
4. boristodorov56 - Тук сме защото искаме да кажем нещо!
17.03.2009 10:43
Случаят тълкува нещо като нелоялна конкуренция и злепоставяне.
Който ко е страх от ощипване - да не се хваща на хорото.
цитирай
5. allbi - ха ха ха
17.03.2009 10:44
те все ще намерят да какво да ни осъдят :))
и данък - въздишки щели да вкарват ...
мале, глоба за неправилно римуване ако вкарат...
не ми се мисли...
цитирай
6. miralyub - Борис, аз също съм за свободата на ...
17.03.2009 10:45
Борис,
аз също съм за свободата на словото- като ни отнемат и това пространство, какво правим.
но съгласи се, че ако искат да намерят под вола теле в нашите постинги- винаги може да го направят.
в този смисъл блогърите сме уязвими.
цитирай
7. artanis - според мен този случай е по-специален
17.03.2009 10:46
Това не значи, че човек не може да изказва мнението си свободно. Комисията за защита от конкуренция не може да прави каквото си поиска, защото има институции над тях като европейски съд и т.н.

поздрави:
цитирай
8. miralyub - Аллби, теб ще те цакнат за нелоялна ...
17.03.2009 10:48
Аллби, теб ще те цакнат за нелоялна конкуренция по параграф свръх производителност :))))
само да се намери кой да те топне:)).
цитирай
9. miralyub - Артанис, КЗК ти постановява глоба и ...
17.03.2009 10:51
Артанис,
КЗК ти постановява глоба и е достатъчно обидно. и спиращо правото на изказване на мнение в нета- на което така много се радваме.
после иди обжалвай пред нашите институции, или стигни до европейските институции. Ще минат години!
цитирай
10. krotalka - Интересно ми е,
17.03.2009 10:54
дли имат хора, които да следят писаното по блогове и форуми? Много пъти съм си задавала този въпрос. Ако социолозите, вместо да провеждат някакви измислени допитвания, се базират на изказванията по тези места, ще имат по-точно и верно мнение!
цитирай
11. totenlicht - нали се сещаш, че конкретния случай ...
17.03.2009 10:56
нали се сещаш, че конкретния случай цалата история е дискредитиране на конкуренция, а не просто изразяване на мнение. и му се вика черен Пи Ар.
ако ти, като човек без никакви вързи с дадената компания (или като клиент на последната) напишеш собственото си мнение за услугите и отношението на фирмата нещата ще стоят по доста по-различен начин.
цитирай
12. artanis - miralyub
17.03.2009 11:13
Ами то и някой луд може да те спре на улицата и да ти каже, че му дължиш глоба, но това не значи, че е прав, нито пък, че трябва да му платиш.

Да, може и да минат години, но смятам, че това е правилното действие. Иначе ще се появят още 1000 луди, които да те рекетират за какво ли не.
цитирай
13. miralyub - totenlicht, В Интернета нещата са ...
17.03.2009 11:56
totenlicht,
В Интернета нещата са толкова условни и нестабилни...
Как могат да служат за доказателства? В това е полемиката.
Ами ако някъде някой иде и пише от мое име????
цитирай
14. miralyub - Кроти- аз съм сигурна, че следят.
17.03.2009 11:58
Кроти- има хора за всичко- аз съм сигурна, че следят.
цитирай
15. krotalka - Така си мисля и аз...
17.03.2009 12:03
Така си мисля и аз...
цитирай
16. miralyub - Артанис, никой не оспорва правото ...
17.03.2009 12:11
Артанис,
никой не оспорва правото на набедения да обжалва докрай и да си търси правата.
Само ме притеснява - че такива случаи могат да се превърнат в практика за разчистване на сметки...

цитирай
17. artanis - Мира
17.03.2009 12:42
Бизнесът в България е пълен с такива случки. Пращат си данъчни (ХЕИ, онези дето следят за условията на труд, и т.н.), заплашват се анонимно по телефона, подкупват служители на конкуренцията да издават фирмени тайни и други не много почтени неща, така че нищо ново под слънцето.

Колкото до притесненията ти, никой няма да тръгне да си разчиства сметки с теб, защото си написала в блога си, че според теб продуктите им са пълен боклук. Още повече, че КЗК е толкова измислена агенция, че едва ли някой ги взима на сериозно (като някаква комисия, а че са инструмент за изнудване е друг въпрос.)

приятен следобед:
цитирай
18. miralyub - Артанис, не съм се затръшкала и не ме ...
17.03.2009 12:46
Артанис, не съм се затръшкала и не ме е страх за мене си.
Но как , за Бога, това толкова анонимно място- където всеки може да бъде и да играе всеки - ще се използва за доказателство.
Всички знаем, че в съда, нещо толкова по-разпознаваемо като видео и аудио записите - падат!
Поздрави и приятен следобед и от мен.
цитирай
19. djgator - miralyub
19.03.2009 19:50
Веднага да спрем да пишем по каквито и да са теми!!!
Ще го караме като pepas, човека сутринта с 4 думи обясни, че е най-добре да се пикае в мивка...
Наслука!
цитирай
20. miralyub - :))))))))))))))).
19.03.2009 22:22
:))))))))))))))).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3320630
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031