Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2009 20:55 - Да се надценява реакцията на българската власт е повече пиар, отколкото реална оценка...
Автор: miralyub Категория: Други   
Прочетен: 4389 Коментари: 29 Гласове:
10

Последна промяна: 07.09.2009 21:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Как реагира властта на трагедията в Охрид и как реагираха медиите на действията на  държавата?  Трябва ли да се хвалят държавните мъже за това, че са свършили работа, за която са избрани и заради която стоят на постовете си?...
     Гледната точка на медийния експерт Георги Лозанов пред агенция Фокус:

   Да се надценява реакцията на българската власт по повод трагедията в Охрид е повече пиар, отколкото реална оценка, казва  Георги Лозанов. Инцидентът там беше използван в общата стратегия на изключително конформистко отношение на медиите към новата власт, заявява той.
    По думите му медиите са започнали да хвалят новата власт, че е реагирала този път адекватно.
     "Не може да се каже, че това е акцентът, когато се описват такива трагични събития. Ако властта има някакви недостатъци и търпи критика, е логично това да бъде обект на медийна реакция, но специално да се раздават похвали на властта в такава ситуация най-малкото не е проява на добър вкус". 
Лозанов смята, че медийното разследване на случая трябва да върви успоредно с разследването на българските и македонските власти. То също трябва да бъде натиск върху институциите да си свършат работата и да дадат ясен резултат.
    Това разследване трябва непременно да излезе извън границите на трагедията и да се превърне в разследване на начина, по който се прави туризъм в България, за легитимност на фирми.
    От тази трагедия трябва да има някакъв обратен ефект и хората, които са загинали, да донесат някаква промяна в обществото, е заключението на Лозанов.

п.с. Нека почиват в мир всички жертви- те не са виновни, че са се родили на Балканите, където смъртта дебне отвсякъде.


Тагове:   пиар,   власт,   оценка,   отколкото,


Гласувай:
10



1. анонимен - Аз...
07.09.2009 21:03
...не знам кво толкова напраи Властта! Реагира адекватно! Тва нема да върне живота на хората, Миренце! :-Р
Твоето мнение, Слабост моя - не ми цитирай Човека с Папионките! Не може да е меродавно мнението на човек, изгонил домашната си помощница, щото му съсипала Х на брой папионки в пералнята с некъв Менте препарат!...

Шегувам се! :)))
цитирай
2. miralyub - Бате, упрекът е към медиите. . . Ок, ...
07.09.2009 21:08
Бате, упрекът е към медиите...
Ок, де реагирала е адекватно, малко се прескачаха кой да изпъкне, ама айде. И няма нужда от салтанати... нали затва избрахме ББ - да върши работа:))))
А покрай боричкането кой по,по ,най ще вземе отношение и ще помогне... да споделя как се смях на едно интервю на БоДи, та там той казва как ББ му звъннал спешно по повод трагедията и БоДи си предложил услугите да помага...Ама как? ББ му възложил да проучи подробностите -топли, топли от свои познати в Македония...
И нашият човек...министър... въртял телефони на редови граждани там, хахаха.
Абе, няма ли държавни канали, няма ли наше посолство, консулство, наш щатен персонал там- да тича на място и да върши работа, питам аз????
цитирай
3. анонимен - Разбирам те аз
07.09.2009 21:23
от една буква само! :)))

БоДи!!! :)))))))))))))))))))))) Бех до мивката, щот се задавих, бе! :))) Не така с човека, Мире! Праи...квото може! :)

Знаеш ли...кво ме гложде от ного време??? Чете Батето Историята...И се праи некви асоциации с:
"Ивайло е български цар в периода 1277-1279 година.
Византийските автори наричат Ивайло с прякорите Лахана и Бърдоква. Думата Лахана произлиза от гръцкото λαχανον, което означава зеле, в някои случаи кисело зеле..."

Не знам...що права тиа асоциации! :) Знаеш слабостта ми към ББ! :)))........................

цитирай
4. miralyub - да, бе знам. . . ама -опаааа, точно ...
07.09.2009 21:46
да,бе знам що правиш тия асоциации... ама -опаааа, точно БоДи има теза, че самият Ивайло бил не прост селянин, а болярин- тва чел ли си...егати съвпадението с твоята алюзия. това просто отбелязвам по темата:)))).
но да знаеш, като става дума за реакция на властта, не визирам само ББ и сие, но и Първанката - той също се изпотрепа да рАботи по въпроса, че даже ходи на място и журналята го следваха чинно и придворно...
цитирай
5. анонимен - Хаха!
07.09.2009 22:12
miralyub написа:
да,бе знам що правиш тия асоциации...


В скоро време с тебе ше си комуникираме само с емотикони - стига да ги пуснат в блога! :)))
Редко се случва тва, да знаеш! :)

Та...за наденицата ли говорехме?! :-Р

Видех аз в УЙкиПЕДИята...именцето на...БоДи в таа връзка! Кво да праиш - УчеН! :)))
А ББ захапа Гоце за самолета...

Циркът е пълен, Миренце!...Лошото е, че намаляхме с още 15 човека - грозно и нелепо!...
И да ти кажа ли моето мнение?!? Остави сички други простотии: 24 годишно момче-капитан, праи пачки??? Не!!! Самозабравили се пенцийки ръсат кинти и въпреки отказа(!!!) - на борда!...Тва е!
Щот аз бачкам на две места, за да ида некъде, като си носа ядене...Тиа озвереха, щот Гея ги миропомаза с пенциите, па младите се събудиха и...спреха Филма! :-D
Гадно звучи, ма е така Дано некой не ме анатемоса...Щот само в блока ми примерно Пенциите кълнат Топлофикация и се цепат: Мамка им!!! Е НЕМА ДА ИМ ПЛАЩАМЕ!!! И ше идеме у Турция да се кефиме!...
???

А същевременно...Батето(който работи къде???...) чинно плаща и...едва сбира стотинки да иде на Дунава, където не е ходил от 4 години...да си види бащинията!...

Трагедия?!? Да!

Са...ясно ли е?!?

Сори, ма не траем! Трагедия нема - има ГАНЬОВЩИНА! Господин за един ден - типичен манталитет!!!

Изтрий тва, ако не ти харесва - аз не мога да ЛЪЖА!

Пази се! :)
цитирай
6. miralyub - що да трия- пиши си. . . нали си мой ...
07.09.2009 22:24
що да трия- пиши си...нали си мой човек:)))
но не посмях да го напиша и аз тва...за манталитета на българите- невидели...
та само загантах, че сме на Балканите...Балкански синдром...
но си представям,че и в Македонията е като при нас- едни ширини- всеки гледа да мине метър... да бачка без лиценз, да спести от оборудване, от изисквания, от спасителни жилетки...
просто, ако не бяха българи, щяха да си идат други някои невзискателни туристи...решили като нашите да впишат в живота си голеееемата екскурзия... щото просто е МОДЕРНО...
цитирай
7. анонимен - Твое право е да триеш!!!
07.09.2009 22:37
Не желая да злепоставям Приятелите си, затова!

Стоя зад тва, което казвам!
Разбира се, че и в Македония е като при нас! Ма...една от потърпевшите беше на гости при Росен Петров: Пак ше ида!!! И пак ше се кача...ма ше гледам дали има жилетки!...
???
От любов към Охридското езеро? Или щот после ше се дуе пред...е*а ли му майката кого: Аз бех там и там - вие щот не сте били, сте Голтаци!...

Извини ме, гледай Слави! Не че ми е градски! :)

Омайна нощ...май...не се вписва!
Е - здрава да си!
цитирай
8. diso - Журналистическата професия много девалвира в последно време у нас.
07.09.2009 22:52
В нея влязоха доста посредствени хорица, които масово си копи-пействат и даже не синхронизират отделните парчета на "творбата" си. Достатъчно е един само да е написал в подходящия сайт и ето ти - всички разтръбяват поредната щуротия.
цитирай
9. miralyub - дамммм, но ми се ще да поговорим за ...
07.09.2009 23:21
дамммм, но ми се ще да поговорим за девалвирането на властовите действия...
Дали е редно да бъде хвален човек, че е свършил нещо, което и така му влиза в задълженията????
Продължавам да питам:)))))))))))))))
цитирай
10. bogolubie - Добре е да се поощряват добрите постъпки
07.09.2009 23:24
или съвестно извършената работа, макар и служебна, а може би точно за това, че е служебна. Напоследък нали все се оплакваме от безхаберието и мудността на властващите. Нека сега ги поздравим, за да имат кураж още по съвестно и акуратно да си вършат работата.
цитирай
11. miralyub - bogolubie,
07.09.2009 23:29
медийната сугестия е равна на манипулация.
ролята на медиите не е ли да бъдат коректив, а не придворни слуги?а:)
цитирай
12. diso - Ако наистина са си свършили рабо...
07.09.2009 23:31
Ако наистина са си свършили работата както трябва, редно е да се отбележи, че поне веднъж някой политик е изработил поне част от парите, които отделяме от залъка (чашката, цигарата) си за неговата заплата. После да имаме очи да искаме още:))
цитирай
13. miralyub - Дисо, нали знаеш, че не е мажно какво ...
07.09.2009 23:34
Дисо, нали знаеш, че не е важно какво си свършил и сторил, а как са те показали...
т.е. това, което показват- може да не е самата истина:)))
мисли по темата...лека нощ!
цитирай
14. diso - Лека и на теб!
07.09.2009 23:41
Това го знам. Закачих и от комсомолските години. Тогава един учител - партиен секретар на тяхната организация казваше:
"Не е важно какво е свършено! Важно е какво е отчетено! Ако сте свършили нещо, колкото и голямо да е, не сте ли го отчели подходящо, все едно нищо не сте свършили!
цитирай
15. desperadomikaela - miralyub: Светъл лъч в мъглата!
08.09.2009 08:21
Чакай да се хвана за него, преди да е угаснал. Нали си зареждаш батериите редовно? :)
цитирай
16. haralanov - Здравей, Мира!
08.09.2009 13:22
Стига се и до пълни абсурди,сутрин по Нова Телевизия,зрители обаждащи се на Милен и Лора да твърдят,че привиждат вината за трагедията в дългата ръка на ДПС!Или пък македонски гражданин живеещ в България да твърди,че го гледат на улицата така,все едно той лично има вина за случилото се!Огромен брой хора полудяват!
цитирай
17. diso - Лудите си ги има.
08.09.2009 13:25
Това е само повод да се отключи лудостта им с нова сила.
цитирай
18. bongobongo - Me-he-he
08.09.2009 14:21
По въпроса:
Изказвам следното мнение:
Предавам се....сурендър;):):)
цитирай
19. miralyub - desperadomikaela, слънчевите ли- ...
08.09.2009 16:01
desperadomikaela,
слънчевите ли- зареждам ги:)))
ако имаш предвид едни други- тях просто не ползвам:)))))))))))
цитирай
20. miralyub - haralanov,
08.09.2009 16:05
интерпретации и сензации всякакви сега... тва за ДПС се роди и изроди покрай фирмата превозвач или органидатор- не помня точно , която имала турски произход...
а за омразата към македонеца- мисля, че е натрупване и от другите "македонски" проблеми и сега някой си връща... но това е все едно и в нас да се случи подобно нещо...
защото манталитетът ни е еднакъв- да се заобикалят правилата...
цитирай
21. miralyub - diso,
08.09.2009 16:17
това за активизирането на лудите важи...особено ако е и пълнолуние тези дни:))))...
цитирай
22. miralyub - bongobongo, разкрихме те, а?:)...
08.09.2009 16:19
bongobongo,
разкрихме те , а?:))))))))))
цитирай
23. diso - miralyub,
08.09.2009 16:29
не пълнолуНие, а пълнолуДие :))
цитирай
24. miralyub - голяяяямо даже:))))))
08.09.2009 19:46
голяяяямо даже:))))))
цитирай
25. rebu - За журналята
10.09.2009 20:31
Не съм в течение на хонорарните таблици, но явно всяко нещастие е начин журналята да сложат нещо в джоба и те не пропускат това. То не бяха репортажи, налитане на роднините от всички вестници и телевизии една по една и то по няколко пъти, ами сега и филми ще правят. БТВ ще излъчи специален филм за събитието в рубриката Репортерите. Като че ли са спрели!
цитирай
26. miralyub - правят го, защото някой им плаща. . .
10.09.2009 20:33
правят го, защото някой им плаща...
цитирай
27. comfy - Не знам какво да кажа...
10.09.2009 20:50
Дали умираш по този начин или по друг - умираш! И какво?! Всяка минута е така - кога е нашият ред и по какъв начин... не знаем...

Разбира се, моите съболезнования за близките на загиналите!

Ден след ден, минутка след минутка - загиваме...

Благодаря ти за постинга!
цитирай
28. miralyub - comfy,
10.09.2009 20:57
постът е просто една друга гледна точка на нещата...
че смъртта ни дебне отвсякъде- е факт...
но има значение как умираме. аз лично предпочитам естествената смърт пред внезапната и нелепата- ако може да е в дълбока старост, при близките ми и у дома:).
цитирай
29. comfy - О,
11.09.2009 19:44
и аз определено си мисля, че има значение как умираме... но, от друга страна - факт, както казваш ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3323190
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031