Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2009 09:49 - Свински грип! Юруш на превенцията:)))
Автор: miralyub Категория: Други   
Прочетен: 27748 Коментари: 70 Гласове:
16

Последна промяна: 30.10.2009 11:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Стряскащо!
      През следващите месеци свинският грип ще покоси 2 млн. българи, предимно млади хора, което е около  30% от населението на страната. Данните са изнесени от вчера от едни много отговорни държавни лица.
      Някои заразени ще изкарат болестта леко и неусетно, все пак симптомите били като на обикновения грип, други- с усложнения.
    А трети...?
    За вариант 3 нека  не мислим...
    При грипна симптоматика  задължително да се ходи при джипито, което трябва да преценява  има ли място за притеснения или не.
      Хубаво стряскат нас, пациентите,  ама дали някой взема мерки джипитата да бъдат задължени  да преглеждат  отговорно и да не подценяват и най-малките оплаквания на болните?
      А още по-важното е, след като всички знаем, че щамът АH1N1  се констатира не с обикновени изследвания, а с едни специални, дали достъпът до такива ще бъде за всички... Т.е. дали бюджетът, който отсега се знае, че за 2010 ще е поне с 1/3 надолу,  няма да кара лекарите да ни "спасяват" избирателно. Аз от такъв недоимък на направления и пестене от  задължително доуточняващи диагнозата манипулации  вече си  поизпатих жестоко...
     Не е за пренебрегване и опцията, че цялата грипна алармена офанзива може да има и друго измерение. Като на  команда "Бегом марш веднага да ставате клиенти на аптеките- и този бизнес трябва да печели"...  Все пак знаем каква жестока война се води на фармацевтичното поле и то не без участието на медицинските и административните кадри на България. А те  вече ни обсипват с  различни  противогрипни ваксини и чудотворни илачи...

     Ноооо да не бъдем апокалиптични. 
     В мрежата, ровейки вчера,  се натъкнах на една  весела самопревенция.
     Тези момци от снимката  вече са намерили своето решение как да се пазят.  Обърнете внимание-  с подръчни средства, евтино и достъпно- те няма  да  бъдат барнати от жестокия свински грип:))))))))).
        image
     
    А  за отдолу под дрешките - супер  вълнени гащи, които  ще ги топлят. Няма настинки, няма и  грип:))))).
image

 А тайното им оръжие  се крие в тази добавка:)))))))
image




Тагове:   свински грип,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Тоя грип не е шега работа!
30.10.2009 10:04
И в Германия е същата паника! Там вече са внесли ваксина и усилено агитират населението да се ваксинира.
цитирай
2. artanis - Доколкото знам
30.10.2009 10:06
Този вид грип се лекува с Оселтамивир (Тамифлу). Но имало много странични ефекти, като желание за самоубийство. Дали го има този препарат в аптеките, не знам. Произвежда го Ла Рош, като те притежават и патента за него. Това значи, че има добър шанс при епидемия да се намери в швейцарските аптеки.

поздрави:

В добавка: Аз не бих играл руска ролетка с т.нар. ваксини.
цитирай
3. miralyub - Кроти, търговски трикове. Има интерес от ...
30.10.2009 10:07
Търговски трикове.
Има интерес от паника този, който ще предложи лекарство, с което да си удесетори печалбата.
Залагайте на превенцията на момците:)))
цитирай
4. krotalka - Имам страх от грипна инфекция,
30.10.2009 10:11
сблъсквала съм се с последици след прекаран грип и не гледам с пренебрежение на грипна епидемия!
цитирай
5. miralyub - Този вид грип се лекува с Оселтам...
30.10.2009 10:11
artanis написа:
Този вид грип се лекува с Оселтамивир (Тамифлу). Но имало много странични ефекти, като желание за самоубийство. Дали го има този препарат в аптеките, не знам. Произвежда го Ла Рош, като те притежават и патента за него. Това значи, че има добър шанс при епидемия да се намери в швейцарските аптеки.

поздрави:

В добавка: Аз не бих играл руска ролетка с т.нар. ваксини.



Тамифлу препоръчват и от българското здравно министерство. Но споменават и още един медикамент- ще надделее това лекарство, което има по-сериозно лоби, нали това е ясно на всички...
Аз не вярвам на истерията...
цитирай
6. kapricia - :о)))
30.10.2009 10:11
Тия гащи са просто трепач! Още днес пускам поръчка на мама за няколко бройки! :о))) Само мисля моите да ги поръчам поне мохерни - по-шик идва, пък и по-малко боцка май.
цитирай
7. allbi - ха ха
30.10.2009 10:12
направо ме избива на лудост ...
ама решенията са супер :))
такива маски бол
пък гащичките няма ли да завъдят бубички :))
молецоподобни :))
цитирай
8. miralyub - сблъсквала съм се с последици след ...
30.10.2009 10:16
krotalka написа:
сблъсквала съм се с последици след прекаран грип и не гледам с пренебрежение на грипна епидемия!



Какво можеш да направиш, когато в лекарския кабинет те минават на конвейер и те пращат вкъщи на чайчета и Фервекс...
Доколкото знам този грип протича бързо- за 1-2 дни. Т.е. ако още в началото те претупат- си отиваш.
Топката при всички случаи е в първия преглед.
А още по-сигурно е в самите нас- затова за силен имунитет повечко зеленчуци, плодове и всичките бабини илачи:))).
цитирай
9. sowhat - хахаха
30.10.2009 10:17
снимките мира, снимките...
цитирай
10. artanis - 5
30.10.2009 10:17
Доколкото знам, от същата група е Занамивир, но не знам дали помага срещу този тип грип. По принцип, винаги имам едно наум като ми предлагат лекарство против вирус. Особено срещу вируса на грип.
цитирай
11. miralyub - Тия гащи са просто трепач! Още днес ...
30.10.2009 10:18
kapricia написа:
Тия гащи са просто трепач! Още днес пускам поръчка на мама за няколко бройки! :о))) Само мисля моите да ги поръчам поне мохерни - по-шик идва, пък и по-малко боцка май.


Гащите са убиец- даже и от мохер!
Но задължително поръчай с шевица, по-фешън е, хахаха!
цитирай
12. krotalka - Приемам поръчки за плетене на гащи с ...
30.10.2009 10:19
Приемам поръчки за плетене на гащи с материали от клиента!
цитирай
13. miralyub - направо ме избива на лудост. . . ама ...
30.10.2009 10:20
allbi написа:
направо ме избива на лудост ...
ама решенията са супер :))
такива маски бол
пък гащичките няма ли да завъдят бубички :))
молецоподобни :))


За молеците /така ги наричаше бабата на мъжа ми/:))) има решение- слагаш кестенчета в гащетките и бубичките бягат:))))
цитирай
14. miralyub - снимките мира, снимките. . . Супер ...
30.10.2009 10:22
sowhat написа:
снимките мира, снимките...

Супер са снимчиците...
Маските са с единична , двойна и тройна превенция- демек без подплънки, с леки подплънки и с голеееми подплънки...
цитирай
15. miralyub - Приемам поръчки за плетене на гащи с ...
30.10.2009 10:24
krotalka написа:
Приемам поръчки за плетене на гащи с материали от клиента!



Е, тва е! Чаках някой да вдене за този бизнес. Празна ниша в тези тежки времена.
Отсега ти предричам - печелиш приза Най-успешен предприемач:)))).

цитирай
16. miralyub - Доколкото знам, от същата група е ...
30.10.2009 10:27
artanis написа:
Доколкото знам, от същата група е Занамивир, но не знам дали помага срещу този тип грип. По принцип, винаги имам едно наум като ми предлагат лекарство против вирус. Особено срещу вируса на грип.



От МЗ препоръчват „Тамифлу” и „Реленца”- от тях се повлиява вирусът на свинския грип. Цената им е 37 лв. за една опаковка ибила достатъчна за един курс на лечение.
И аз съмобявила бойкот на епидемията. Мисля да си тествам издръжливостта:)))
цитирай
17. artanis - Да, Реленца
30.10.2009 10:36
е търговското име на Занамивир. Какво е M3? Искаш да кажеш BMW M3? За друго M3 не знам. :)
цитирай
18. miralyub - МЗ=Министерство на здраве-със...
30.10.2009 10:38
МЗ=Министерство на здраве-съсипването:))))
цитирай
19. inakarina - вече
30.10.2009 11:32
Вече ми писна от всякакви епидемии... Накрая само да не се окажат като лъжливото овчарче - когато наистина има такива неща - никой да не им вярва.
Аз на ваксините изобщо не вярвам, а лекарства- колкото може по-малко.
Твоите предложения за превенция са гот! Само така!
цитирай
20. miralyub - супер са си предложенията. . . само ...
30.10.2009 11:33
супер са си предложенията...
само дето забравих да сложа и сплитка чесън...:)))))
цитирай
21. krotalka - И люти чушки си пропуснала Мира!
30.10.2009 11:42
И люти чушки си пропуснала Мира!
цитирай
22. boristodorov56 - Никоя ваксина не дава гаранция за безопастност.
30.10.2009 11:47
Дори в определени случаи ваксинете са твърде опасни.
Даже и заради факта, че в организма се вкарват живи вируси, или подобно, на болестта, от която искат да те предпазят. Да не говорим за страничните влияния, които оказват - понякога са по-страшни от това, което уж трябва да се предпазим, тъй като самите ваксини не са тествани предварително върху хора. В процеса на прилагането на ваксините се доказва ефективноста им или тяхното безсилие.
Значи всички ваксинирани участват в един сляп експеримент без предсказуем финал.
Ваксините са зарибяване и вкарване в определена зависимост на огромно количество хора - без да слагаме в крайния резултат - милиардите $US печалби на производителите им.

Не се предоверявайте на ваксините - спазването на елементарните хигиенни изисквания дават същия резултат.
цитирай
23. artanis - inakarina
30.10.2009 12:09
Според мен, страховете за световна епидемия са доста основателни и за това СЗО подхожда по такъв начин. По-добре да има превенция, отколкото например някаква епидемия да затрие 2/3 от населението на света, както е станало с черната смърт в Европа през средновековието.

boristodorov56,

Оселтамивир и Занамивир не са ваксини, а противовирусни препарати. Доколкото знам, Оселтамивир пречи на вируса да се отдели от клетката и да атакува други клетки.

За ваксините, скептичен съм само към противовирусните ваксини. Противобактериалните ваксини би трябвало да действат. Благодарение на тях са победени болести като едрата шарка.
цитирай
24. анонимен - Според мен, страховете за световна ...
30.10.2009 12:30
artanis написа:
Според мен, страховете за световна епидемия са доста основателни и за това СЗО подхожда по такъв начин. По-добре да има превенция, отколкото например някаква епидемия да затрие 2/3 от населението на света, както е станало с черната смърт в Европа през средновековието.

boristodorov56,

Оселтамивир и Занамивир не са ваксини, а противовирусни препарати. Доколкото знам, Оселтамивир пречи на вируса да се отдели от клетката и да атакува други клетки.

За ваксините, скептичен съм само към противовирусните ваксини. Противобактериалните ваксини би трябвало да действат. Благодарение на тях са победени болести като едрата шарка.

Провинциалния калъф Артанис с поредния си бисер. Я пак помисли кое е вирус, кое е бактерия, за кое има ваксина и за кое няма.
цитирай
25. diso - Толкова са лъгали народа,
30.10.2009 12:53
че може да стане като с лъжливото овчарче.
цитирай
26. katan - Превенция...
30.10.2009 12:56
При нас има ли такова чудо?!
А за джипитата не ми се говори!
Когато бях в пика на моето боледуване моята ЛЛ ми каза,да отида на "Несторов" и срещу 50 лева ще ми направят тест за този вид грип...
Какво нещо е ламтежа за печалби и много пари!
Изфабрикуват някакъв щам/уж безобиден/, пуснат го,а той мутира и не се знае какви поразии може да нанесе...
А те са му подготвили "Тамифлу", което струва 33 лева на нашия пазар,но страничните ДЕФЕКТИ са по-опасни от лечебните.
Да живее световната фармацевтичната индустрия!:(((
цитирай
27. miralyub - И люти чушки си пропуснала Мира!...
30.10.2009 13:28
krotalka написа:
И люти чушки си пропуснала Мира!



Въх!
Лютите чушлета са наистина важни.
Добре, че подсказа...
цитирай
28. miralyub - boristodorov56,
30.10.2009 13:30
Даааа.
И цялата какофония около грипа - имам предвид ескалирането в БГ и загрижеността на някои хора, подозрително съвпада с кампанията по противогрипно ваксиниране- тя е винаги септ. окт. месец.
цитирай
29. miralyub - че може да стане като с лъжливото ...
30.10.2009 13:33
diso написа:
че може да стане като с лъжливото овчарче.


мдаааа- тази приказка винаги е вярна.
цитирай
30. kasnaprolet9999 - Поздрави от шамана на блога
30.10.2009 13:49
Препоръчвам сутрин на гладно да се изпие чаша минерална вода, в която предварително сте разтворили една чаена лъжичка ябълков оцет и една лъжичка мед. Половин час след това да се изпие билков чай от черен бъз или мащерка или салвия, най-добре е да ги редувате-всеки ден различен чай. След още половин час се изпива чаша кефир-прави се от Тибитска гъба(дала съм напътствания и в моя блог, има го и в Уикепедията и в сайта на Вселена, откъдето може да се снабдите с гъбата) . След това на работното си място изяждате две белени ябълки, а от корите и семките към обяд си правите чай, горещата вода, да е 1 л., в нея добавяте и две лъжички зелен чай, и го изпивате до края на работния ден.

Тези които имат възможност да си купят течно алое от аптеките, много засилва имунната система.
Друга възможност е течното Саменто, произвежда се от южноафрикански лиани, продават го в аптеките от веригата на Лечител, а в сайта му има много писано за него, тя е и чудесен антиоксидант.
Взима се профилактично сутрин по 10 капки, а ако грипа вече ви е хванал няколко пъти дневно по 15 капки.
Ако въпреки че сте спазили горното все пак ви хване грипа продължавайте с тази терапия, като прибавите и предписаното от лекарите, така ще го изкарате бързо и без тежки последствия.
цитирай
31. injir - Всичко е бизнес. Каква ти грижа за ...
30.10.2009 13:50
Всичко е бизнес. Каква ти грижа за хората.
цитирай
32. boristodorov56 - 24. artanis
30.10.2009 14:00
Оселтамивир и Занамивир - не ги познавам тези препарати, но съм скептично настроен против всички химически медикаменти не само в коментара си, а и в реалния си живот. Малко повече от 10 години не съм поемал дори аспирин. Убеден съм, че няма химически препарат, които да може да помогне в конкретния случай - грапа - независимо от кавъв вид и чешит е. Нещо повече, няма нито една хронична болест, която да е преодоляна в световен мащаб от химически препарати дори и от, който е да е размер шарката. По-скоро други обстоятелства са повлияли за премахването на определени болести и епидемии, както и за тяхното появяване.
Това е въпрос на личен избор и индивидуално разбиране и приемане на конвенционалната медицина.
Но статистиките в световен мащаб говорят, че болестите не изчезват, а се видоизменят и мутират - като българските комунисти и премахването и лечението им е само един бизнес и нищо повече...
цитирай
33. miralyub - kasnaprolet9999,
30.10.2009 14:15
Тенкс, шамане!
Страхотна програма си изготвила.
Тя е добра за хора, които са си вкъщи... Саментото и алоето- понеже се пият и от крак - са за работещите като мен...

цитирай
34. aida - Дааа отново става дума за пари.....
30.10.2009 15:04
Заставам зад колегите, които са писали по-горе :)
Някой има огладнял сериозно. А иначе няма несериозни грипове, ама да не се разсейвам, а да си дойда на думата :
Чиста гроздова ( домашна по възможност), уийски при липса на такава, винце, яко чесън и люти чушки. Ааах пропуснах слатката- много важен акцент :) Че тогава да са ни живи и здрави JP-тата и хич да не ги виждаме. :)
Гледайте да не ни хване " дезалкохолизацията " , че тогавааа.... я камилата, я камиларя :))))))))))))
И тази вечер НАЗДРАВЕ и от мен . Усмивки за всички :))))))))
цитирай
35. kasnaprolet9999 - грешиш, аз ходя на работа
30.10.2009 15:21
и я спазвам целогодишно, не само в грипна обстановка. Ставам сутрин в 7.15 и си изпивам водата с оцета на глътки, до като мия чиниите. Междувременно кипвам вода и правя сутрешния чай, след това оправям леглата и подгонвам станалите в къщи да пият чаша топъл чай с лъжичка мед. Не забравям да връча на съпруга плика с отпадъците, това е единственото му сутрешно домашно задължение. И така изпивам чая, до като агитирам останалите и започвам гимнастиката с петимата тибетци. След нея изтривам с едно кисе цялото си тяло за възобновяване на кръвообръщението. Станало е вече към 8.15. Слагам в чантата си няколко ябълки, плодове според сезона, обличам се, изпивам кефира, гримирам се и тръгвам на работа. В 9.00 съм на работното си място с чаша кафе. Поливам цветята и го пия на крак между саксиите.След него изяждам ябълките и пускам компютъра, започва работния ден. Към обяд си правя чая и до края на деня го изпивам. Вечер готвя, правя салата, приготвям новия кефир, вечеряме всички накуп, гледаме последни новини и преди лягане изпивам чаша от сутрешния билков чай, ако е останало нещо. Накрая оправям съпруга си(е, не всяка вечер), надниквам за малко в блога и си лягам към 12.00. Това ми е програмата в общ вид, както виждаш, не е невъзможно при една добра организация. Поздрави!!
цитирай
36. boristodorov56 - Вижте това:
30.10.2009 15:27
http://www.vsekiden.com/#Scene_1
цитирай
37. artanis - За фармацевтичните компании
30.10.2009 15:54
Вярно е, че имат огромни печалби, но откриването и тестването на нови лекарства е много скъпа дейност. А честно казано предпочитам да има нещо, което да ползвам, ако се наложи, дори да е скъпо и да има странични ефекти, ако краят ще бъде фатален в противен случай.

Иначе е вярно, че не им е чиста работата на компании като Пфайзер и ГалаксоСмитКлайн. Сигурно и на Ла Рош, не съм много информиран.

Идеята за чая и ракията е интересна, но ако те ухапе бясно куче няма да помогнат. Тогава ще трябва противобясна ваксина. Същото е като с докторите дето препоръчват билки срещу стрес когато не знаят какво ти е. Ако имаш апендицит, ти трябва операция, никакви билки не могат да те спасят.
цитирай
38. aida - Еххх artanis :)))
30.10.2009 16:04
Ами за да получиш нещо...трябва да дадеш, още повече, когато си производител, но малко излизаш от темата - ставаше въпрос за грип ( свински или птичи...все е грип, не безобиден ) Ухапването и операцията нямат общо със случая. Но да ни наглежда Господ, че иначе ни е спукана работата
:))))))))))))))))
цитирай
39. haralanov - Здравей, Мира!
30.10.2009 17:21
Дали от свински грип,дали от нещо друго,след 100 години все ще ни няма!
цитирай
40. boristodorov56 - На когото му е писано, че ще умре от куршум - нама да се удави!
30.10.2009 18:27
И друг път съм го казвал -
ще го повторя:

- В България опастността от свинския грип не е по-голяма от комунистите.

До сега са причинили повече смърт от грипа - това е сигурно.
цитирай
41. miralyub - aida,
30.10.2009 20:15
добра рецепта!:)))
подкрепям напълно...
цитирай
42. miralyub - kasnaprolet9999 ,
30.10.2009 20:18
знам, знам... но се иска воля...аз чак за толкова манипулации нямам.
аз поддържам само пиенето на чаша топла вода на гладно- дотолкова ми стигат силиците + чай от невен:)))).
но ако се сблъскам с грипа, ще го боря с дух!
цитирай
43. miralyub - http://www. vsekiden. com/#Sc...
30.10.2009 20:23
boristodorov56 написа:
http://www.vsekiden.com/#Scene_1



Боре, това линкче заради Гайдарски ли си го пуснал...
Определено "навиячите" за грипа по върховете засега водят, умерените по темата са малко... как да не те хване яд, че ни водят за носа и ни лашкат от истерия в истерия.
цитирай
44. miralyub - aida,
30.10.2009 20:25
за мен интересното е откъде-накъде казват, че този грип покосявал само младите хора...
аз си мисля, че точно младите, жизнени и с добър имунитет трябва да го издържат, пък е по-резонно възрастните и немощните да са потърпевши...
цитирай
45. miralyub - Дали от свински грип, дали от нещо ...
30.10.2009 20:27
haralanov написа:
Дали от свински грип,дали от нещо друго,след 100 години все ще ни няма!



истина е!
аз имам много индивидуална теория за смъртта- няма да я споделям, щото е доста нетрадиционна...
цитирай
46. jekov - ??????
30.10.2009 20:31
Не мога да открия смешното в случая!Това дето си написал е .....
цитирай
47. haralanov - До miralyub
30.10.2009 20:35
Що бе Мира..?Сподели я!Можеш да го направиш и в ЛС.А иначе както винаги Борето казва нещата,които и аз мисля!
цитирай
48. miralyub - И друг път съм го казвал - ще го п...
30.10.2009 20:36
boristodorov56 написа:
И друг път съм го казвал -
ще го повторя:

- В България опастността от свинския грип не е по-голяма от комунистите.

До сега са причинили повече смърт от грипа - това е сигурно.


Така е, щото грипът идва и си отива, а комунистите -не...
цитирай
49. miralyub - Не мога да открия смешното в случ...
30.10.2009 20:38
jekov написа:
Не мога да открия смешното в случая!Това дето си написал е .....


е...СТРАШНО ли?
цитирай
50. miralyub - Що бе Мира. . ?Сподели я!Можеш да го ...
30.10.2009 20:39
haralanov написа:
Що бе Мира..?Сподели я!Можеш да го направиш и в ЛС.А иначе както винаги Борето казва нещата,които и аз мисля!



В кратце: дали след 100 ще ни няма или след 2- все е тая...
цитирай
51. miralyub - Данаиле,
30.10.2009 20:49
Ок, но планът РАН е пропаднал отдавна- щото сме се оказали супер издръжливо племе...
Освен това да е втората му част:)))).
Обаче ми обясни как са го изчислили така, че само младите щели да се разболяват???
цитирай
52. aida - miralyub ,
30.10.2009 22:32
По пътя на логиката е така. Има резон за възрастните хора, но те не живеят в нашето време, те само съществуват при нас. И това е жалко, но е истина. Но пък от своя страна възрастните знаят как :) , за учудване или не, те съумяват да живеят по здравословно от нас.
Ама тази информация за младите кой я афишира ???? Ееее голема работа сме бреййй .....
Ама знаеш ли, нещо много важно пропускам : ста..до..тооо - стадото требе да се водииии еййй, а това не е лесно. Дали надоле или нагоре....алъш - вериша да върви :)))))) Требе да има далавера ...
цитирай
53. aida - miralyub ,
30.10.2009 22:37
p.s. По въпроса, който си ми задала може да се говори много. Няма застраховани от болести. Трябва да бъдем внимателни и предпазливи, защото.......ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ПОЛИТИКА !!!
Хубава вечер на всички :)))))))
цитирай
54. malinko69 - :)
30.10.2009 22:57
това си го чула от средствата за масово манипулиране..тоест тв...
цитирай
55. miralyub - malinko69,
31.10.2009 10:04
Да- позна!
И не им вярвам:)))
цитирай
56. albizia - Eто я най-добрата превенция:
31.10.2009 10:18
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/39251240.gif?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1256978073&Signature=xQoH8USg%2FVvGks8PtgtZ6p9U31o%3D

Нещо не съм в настроение да истерясвам :)
цитирай
57. miralyub - Заставам зад колегите, които са ...
31.10.2009 10:22
aida написа:
Заставам зад колегите, които са писали по-горе :)
Някой има огладнял сериозно. А иначе няма несериозни грипове, ама да не се разсейвам, а да си дойда на думата :
Чиста гроздова ( домашна по възможност), уийски при липса на такава, винце, яко чесън и люти чушки. Ааах пропуснах слатката- много важен акцент :) Че тогава да са ни живи и здрави JP-тата и хич да не ги виждаме. :)
Гледайте да не ни хване " дезалкохолизацията " , че тогавааа.... я камилата, я камиларя :))))))))))))
И тази вечер НАЗДРАВЕ и от мен . Усмивки за всички :))))))))



Да- определено.
Стадото се води най-лесно-когато е застрашен животът му...
цитирай
58. miralyub - http://s3. amazonaws. com/twi...
31.10.2009 10:24
albizia написа:
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/39251240.gif?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1256978073&Signature=xQoH8USg%2FVvGks8PtgtZ6p9U31o%3D

Нещо не съм в настроение да истерясвам :)


не се отваря!!!
цитирай
59. albizia - Извинявам се!
31.10.2009 11:22
http://twitpic.com/ndag8

Това вече със сигурност се отваря :)
цитирай
60. miralyub - Ако са им искали невъзможни суми за ...
31.10.2009 16:03
Ако са им искали невъзможни суми за ваксинацията ...и аз няма да го направя.
Иначе и на мен ми се е случвало здр. служители да си плюят на работата. Една сестра в един мн. важен момент- ми пробутваше везани иконки, представяш ли си ...за здраве. Това й беше бизнесът, докато лекува болните с хапове и спринцовки...
цитирай
61. diso - Мира,
31.10.2009 16:10
ако отлетим на юг, например в Австралия, дали няма да ни се размине ...
цитирай
62. miralyub - да не намекваш, че за това Гоце за...
31.10.2009 16:36
да не намекваш, че за това Гоце задруса към Австралия:))))
цитирай
63. diso - Сигурно е бягал от птичия грип :)...
31.10.2009 16:52
Сигурно е бягал от птичия грип :))
Така де, в тази криза иска да ни спести извънредни президентски избори - затова се пази, заради нас.
цитирай
64. miralyub - 7777! коментар, де = и баш за ...
31.10.2009 17:03
7777!
коментар,де =
и баш за Гоце:))))
Поздрав!
цитирай
65. diso - Ха, вярно бе!
31.10.2009 18:16
Не бях забелязал. Благодаря:))
цитирай
66. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
02.11.2009 13:29
Не че ме питате, но да си кажа. Според мен опасноста от свинският грип е силно завишена. Вярно, малко по- агресивен и заразен е. Но...Навсякъде гърми в пресата колко жертви имало досега пкосени от него. Но пък никъде не дават статистика, която може ясно да покаже, че всяка година много повече хора умират покосени от останалите грипове, за които уж имаме ваксини.
Досега само един английски лекар надигна глас да го спомене и повече никой нищо не каза по темата. Другия, обикновения, непандемичния грип е убил 13,000 души от Януари до сега(информацията е от 29 април) само в САЩ и още половин милион по света.
Между другото според информационните агенции в Мексико и Сащ досега има 3406 жертви, но ако се опитате да потърсите колко са жертвите в Мексико- излиза резултат от около 150-160 души. Значи- една страна като Мексико, със слабо развито здравеопазване, има само 150-160 жертви, останалите остават да са за щатите. Нещо не се връзва тук.
Още повече, че още преди да премине океана беше доказано, че грипа убива основно хора с влошено здравословно състояние. Как стана така, че сега умирали основно млади и здрави хора не ми стана много ясно.
цитирай
67. miralyub - всичко е целенасочено...
02.11.2009 17:34
всичко е целенасочено...
цитирай
68. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
02.11.2009 19:43
Точно това исках да кажа, но ви оставих сами да си вадите изводите. Не искам да ви натрапвам моето мнение.
В момента съм се амбицирал да направя едно малко постче относно глобалното затопляне, че голяма част от информацията се оказва въздух под налягане. Но нека да събера материал.
Но извода от цялата работа е, че на някой му е на далавера да държи хорат във страх, без значение от какво. Важното е да са изплашени, за да не се замислят много над други проблеми.
И преди някой да е решил да го каже- не, не съм фен на тайните конспирации.
цитирай
69. miralyub - Давай да видим какво ще излезе. . .
02.11.2009 19:44
Давай да видим какво ще излезе...
цитирай
70. trs - .
06.07.2010 08:45
Всеки път, когато някой се оплаче, че живее свински, е редно да си спомня, че оргазмът при свинете продължава 30 минути. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3323169
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031