Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2009 10:12 - Бойко, вземи, за да дадеш!
Автор: miralyub Категория: Други   
Прочетен: 8030 Коментари: 57 Гласове:
16

Последна промяна: 10.12.2009 10:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

      Реват от всички посоки на държавата едни хора, че иде краят на годината, светли празници  са, ама пък ще са  гладни, че  пари няма, заплати няма,  поощрения няма. Някои не били виждали парите си  за месец октомври даже...
       После финансист № 1 на Републиката излезе и гордо заяви, че все пак мисли по въпроса  как и откъде да цепне нещо, че да даде на нуждаещите се- били те  социално слаби, пенсионери, че и за администрацията да има по нещичко. Да стопли българското гласоподавателско сърце празнично.
      И макар пенсионерите да са сериозно перо и то от първия ред на крайно нуждаещата се публика- на бас,че ще бъдат метнати. Щото не са  оня желан качествен материал  и щото такива решения за коледно подпомагане се вземат доста по-раншко,  да могат да се организират нещата овреме  с даването.  Освен ако министърът не смята да радва възрастните,  ама   за  дублажната Коледа- на 7 януари.
      Но понеже си блъска главата момчето, а с него и шефът му- да им подскажем.
Така и така премиерът ни
 се изживява като съвременния Робин Худ- раздава правосъдие и справедливост на всички... да се задълбочи и  преразгледа качествено харчовете и като своя литературен събрат да вземе от "богатите" и да даде на бедните или там каквито належащи дупки ще закърпва в бюджета по-напред.
     А варианти има.
     Да се спрем на 24-те  млн. лева, които по решение на  ВСС ще се разпределят като коледни награди за добра работа!!!:)) на хората, заети в съдебната система. На брой те са някъде към 13 530 души, което прави   по  около 1700 лева на калпак съдебен мошеник!!!.
    Айде сега да помислим и  обясним.
    Ако критерият за коледните пари е  добре свършена работа- съдебната система е последната, която заслужава материално  поощрение. За  справка- мнението на всеки един българин... факторът  Красьо... тефтерчето му ... Галевите, Маргините  и други тъмни субекти и престъпници на свобода.
     Друго,  1700 -те лева няма да зарадват или стоплят предколедно нито един магистрат,  който и така си  е свикнал да борави с такива, че и по-големи  сумички, прибирайки ги  тайно на почина  "дай, за да те оправдаем". Обаче със сигурност ще зарадват поне 10-15 човека като леля от село или онази с метлата на улицата... А това вече е нещо.
   
   Та не е лошо финансист №1 и шефът му, ако искат да ги харесваме- да попомислят по този въпрос и  вместо да малтретират бизнеса, да поизтупат собствените държавни джобове, особено онези, които очевидно  са бездънни в гълтането, че да  поизровят поне 10  такива  "златни" финансови касички за наказание на непослушните и неефективните. 
    Щото такива  има, не е да липсват... 
    Пък ние
 пари за акъл не вземаме:))).




Гласувай:
16



1. bamby13 - Мира, представяш ли си, щом от Дъ...
10.12.2009 10:21
Мира, представяш ли си, щом от Държавата получават 1700лв. "поущрение" тия ми ти магистрати, какви поущрения получават от Маргините и Галевите. Е, ако може тия пари да се барнат и раздадат......
цитирай
2. miralyub - Бамб, това офиц. били коледни НА...
10.12.2009 10:32
Бамб,
това офиц. били коледни НАГРАДИ- ще рече за постижения някакви... хахаха- каква подигравка на фона на цялата стагнация в държавата и афиширан недоимък!
и това били спестени пари от незаети щатни бройки, при това...
а наградите от Галеви- малеви и сие не са за коментиране, просто- ние с гайдите такива суми не сме и видели:)))
цитирай
3. анонимен - Магистратите ще вземат поне по 4 ...
10.12.2009 10:54
Магистратите ще вземат поне по 4 заплати, а повярвайте те не са по 1000лв., а тези суми, които цитирате може би ще се дадат на служителите... Всяка година е така, вземат минимум 14-та заплата, а отделно получават и много добри суми за дрехи...
цитирай
4. miralyub - и аз искам в съдебната системааа...
10.12.2009 11:11
и аз искам в съдебната системаааааа.
но си нямам червена книжка;(((.
цитирай
5. boristodorov56 - Критерии при д-р Бойко?!
10.12.2009 11:23
Критерият при него е моментното му настроение
и личното му отношение -
критерии на селски хъшлак -
доктор по психология
цитирай
6. miralyub - ама ако е добър психолог- нали точно ...
10.12.2009 11:59
ама ако е добър психолог- нали точно това трябва да напипа- как да стигне до повече хора!
ама като няма време за мисъл от показност- така е!
цитирай
7. diso - Мира,
10.12.2009 12:04
даже онези от "тефтерчето" щели да вземат чух ...
И за администрацията бонуси ...
"вземи от майките, дай на хранениците ... малко кофти звучи тази "Бойкова справедливост":((
цитирай
8. smani - Е
10.12.2009 12:07
що не го светнеш Дянков как да стават нещата, а не да се излага. :D
цитирай
9. miralyub - що не го светнеш Дянков как да стават ...
10.12.2009 12:13
smani написа:
що не го светнеш Дянков как да стават нещата, а не да се излага. :D


Смани-дадох му една подсказка- сега Дянков е на ход:))
Но ше се съгласиш, че е малоумие да реве как няма пари- а в същото време да сме свидетели на такова разточителство!
цитирай
10. miralyub - даже онези от "тефтерчето...
10.12.2009 12:16
diso написа:
даже онези от "тефтерчето" щели да вземат чух ...
И за администрацията бонуси ...
"вземи от майките, дай на хранениците ... малко кофти звучи тази "Бойкова справедливост":((



то не трябва само показност- трябва и мисъл...ама там не сме много силни, както знаем;)))
цитирай
11. krassko - Милчка, престани да даваш акъл за неща от които не разбираш :(
10.12.2009 12:39
За да се вземат пари от едно министерство и да се прехвърлят на друго може да стане само с решение на Народното събрание. И преди да пишеш щуротии вземи и прочети Закона за държавния бюджет.

Във всяко Министерство, ведомство или община, ако има икономия на фонд работна заплата в края на годинита имат право на коледни надбавки.

И какво става в общината ви, тази година съветниците ще ходят ли пак в Банско за последната сесия. Нищо не казваш по въпроса, дали пък няма да си и ти този път с тях та затова си траеш???
цитирай
12. diso - Нямам нищо против редовите служители
10.12.2009 12:47
в администрацията да вземат по някой лев - заплатите им са съизмерими с пенсиите, но лошото е, че "лъвският пай" ще отиде при "лъвовете":((
цитирай
13. miralyub - Красско, като си толкова наясно - как са ст...
10.12.2009 12:48
Като си толкова наясно - как са стигнали до тази икономия????
И зашо допускат раздут шат????
И за какво са ни хрантутници- които не вършат работа- ама ще си ги дондуркаме и с привилегии ше ги даряваме???
Вся власт Бойком- няма пречка дори такава непопулярна мярка да вземе- каксеща решение на парламента- това на всички ни е ясно.
А за Вид. обшина не питай- този път са на по-скромно място съветниците ни- но не съм следила...
цитирай
14. miralyub - Дис, изчислението е грубо. Исти...
10.12.2009 12:55
Дис, изчислението е грубо.
Истината е, че ще вземат само заслужилите- което е означава само магистратите и то по доста повече пари)))
Ама ние не разбираме от тия неща, както каза капацитетът и герберски клакьор Красско;).
цитирай
15. krassko - Мила, пак не четеш законите :)
10.12.2009 13:21
Хи - хи - хи - в Закона за бюджета е казано, че съдебната система сама си определя бюджета, защото е независима, а Народното събрание само го одобрява. Та те казват колко пари ще излапат и си ги папат , а ние гледаме. И понеже са НЕСМЕНЯЕМИ ще си ги хрантутиме докато сме живи :(

А Кмета ви тази година къде ще ходи на лов, по Сръбско ли. Че в Румъния май го нещат вече хи хи хи.
цитирай
16. rat - Не харесвам обобщенията. Зад всяка ...
10.12.2009 13:24
Не харесвам обобщенията. Зад всяка корупционна практика стои определен субект. Не може целият ВСС да бъде корумпиран. Какво са 1700 лева за един добър правист, как ще задържиш добър правист на държавна работа, при условие, че като адвокат ще печели десетки пъти повече. Много повърхностен и елементарен начин на мислене виждам в този постинг. Съжалявам, но не бива заради няколко миризливи чорапа, да изгорим целия гардероб. Институциите трябва да се уважават, независимо от всичко. Без тях, няма държавност, без държавност няма нация, без нация няма родина.
цитирай
17. miralyub - Красско- за ББ няма непостижими ...
10.12.2009 13:27
Красско- за ББ няма непостижими неща!:)))
Не забравяй това!
За кмета - не питай... идната година ше обърнем играта- ние ше ловуваме- той ше бяга;)))
цитирай
18. miralyub - rat,
10.12.2009 13:30
посочи ми пример от обществено значение /остави настрана бракоразводните дела/ за добре свършена работа от съда и тогава може и да ти повярвам.

цитирай
19. krotalka - Подсигуряват се властимащите,
10.12.2009 13:36
знае ли човек дали няма да им се наложи да се изправят пред служителите на Темида.
цитирай
20. borsi - Канибал в Странджа, съдебна система и премии
10.12.2009 14:56
Хората от село Голямо Буково отново са настръхнали от ужас заради съселянина си Николай Гьоргов, известен с прозвището си Канибала от Странджа.

Оказало се, че заради отказа му да се лекува в психиатрия мъжът отново е върнат в селото и заплашва със саморазправи, пише БГНЕС.
Последните дни изблиците му отново взели връх, след като полицията забранила на търговците в магазините да му продават алкохол, защото така се отключвала агресията му и той ставал опасен.
След забраната мъжът обикалял из селото с брадва в ръка и крещял: "Ще ви ям наред!"
На всеослушание обяснявал как има подготвен списък с хора от селото, които са следващите му жертви.
48-годишният Гьоров е шизофреник и има зловеща биография.

През 1995 г. мъжът убива две жени и яде от телата им.
През 2004-та той прави опит да изнасили 13-годишно момиченце от селото, но е заловен.
През есента на миналата година той преби от бой строителен работник, нает в селото да гради триетажна вила.
Сред набелязаните жертви на канибала са били и горският на Голямо Буково, както и игуменът на манастира.



Съдът обаче изслушвал експертите психиатри, които твърдели в експертизите си, че е антихуманно Гьоргов да бъде затварян в такъв дом, защото всъщност той не носел отговорност за постъпките си.
цитирай
21. borsi - Мафията започва от съда и съдебната система
10.12.2009 15:02
rat написа:
Стига с този людоед психопат, ние тук говорим за организирана престъпност.


Според теб престъпно ли е да се оставят убийци по улиците?

Знаеш ли каква е разликата между организираната престъпност и съдебната ни система?
Първата е организирана ;)

Мислих, че говорим за премиите и заплатите които вземат, а не за ОП, все пак.

Какво стана с онази "съдийка" която взе 250 000 евро за да пусне производител на амфетамини спипан със 600 кила дрога?
Какво стана и със "съдия" Йорданова която осъди полицая защитил националния ни флаг?

Мафията започва и свършва в съда и съдебната система. Първо мисля е нужно да се разчисти там, да има вкарани в затвора съдии и прокурори и едва тогава тук може да се сложи някакъв ред.
Те са подигравка дори за правосъдието в Африка.

rat написа:
Не харесвам обобщенията. Зад всяка корупционна практика стои определен субект. Не може целият ВСС да бъде корумпиран....


Може то и още как :))) Ти видял ли си съдия или прокурор да живеят само от заплата?! :))
цитирай
22. borsi - посочи ми пример от обществено з...
10.12.2009 15:31
miralyub написа:
посочи ми пример от обществено значение /остави настрана бракоразводните дела/ за добре свършена работа от съда и тогава може и да ти повярвам.


Има бе ;)

За едно откраднато кебапче осъдиха някаква женица на 1 година затвор и 300 лева глоба.
Знаех едно момче което лежа в затвора 3 години, заради едно откраднато от завода в който работи Хилти. Не, че в тоя завод му бяха платили заплатата за 3 месеца назад.
Пак във Варна осъдиха някакъв нещастник на 1.5 години затвор, за една кутия вафли.

...И т н.

Велики са, на умряло куче нож да вадят ;)



цитирай
23. haralanov - Здрасти!
10.12.2009 16:55
Обикновенно Коледното ,,даване,, на парични средства,не е свързано с хуманни подбуди,а най-паче с долнопробен популизъм,целящ симпатийте на природонаселението!
цитирай
24. miralyub - haralanov, да, обаче когато за едни ...
10.12.2009 17:09
haralanov,
да, обаче когато за едни има подозрително много, а за други НЪЦ- работата намирисва.
а и нали знаеш, че ми е на сърце гонененто на имидж- просто отбелязвам двете крайности, които впечатляват.
или нещо кризата не е за всички, май...
а по въпроса за заслугите на съда- мисля,че няма за какво да спорим с теб:))).
цитирай
25. miralyub - Рат, понеже си се засилил да вадиш ...
10.12.2009 17:18
Рат,
понеже си се засилил да вадиш разни факти от нета... по- добре не го прави
ако аз се засиля да ровя и изкарвам моите факти, доказвайки колко срамно боксува съдебната ни система и колко се е сраснала с мафията, ще запролетее...
неслучайно правораздаването в Бг е най-критикуваната област от европейските ни партньори.
не случайно най-големине скандали са с магистрати на маси и в компания с престъпници. не случайно каквото и дело да подемем, стига до задънена улица.
а шумните дела и попадения, на които понякога ръкоплясканме- са чиста инсценировка. ти самият споменаваш, че за решенията на по-горна инстанция не си наясно как са минали.
ами, там винаги минават- леко и смекчително.
по отношение на напъните да се осъди и вкара някой и друг престъпник в затвора, ами те са показни, за очи и за отчет пред ЕС...
цитирай
26. miralyub - посочи ми пример от обществено з...
10.12.2009 17:21
borsi написа:
miralyub написа:
посочи ми пример от обществено значение /остави настрана бракоразводните дела/ за добре свършена работа от съда и тогава може и да ти повярвам.


Има бе ;)

За едно откраднато кебапче осъдиха някаква женица на 1 година затвор и 300 лева глоба.
Знаех едно момче което лежа в затвора 3 години, заради едно откраднато от завода в който работи Хилти. Не, че в тоя завод му бяха платили заплатата за 3 месеца назад.
Пак във Варна осъдиха някакъв нещастник на 1.5 години затвор, за една кутия вафли.

...И т н.

Велики са, на умряло куче нож да вадят ;)


Борси, вярно е...
За кубапчето не се сетих- ама вярно, че така беше... женицата го отнесе повече от Галевите:))).
Нещата просто са "До долу..."



цитирай
27. miralyub - Кроти, Постилането винаги е важ...
10.12.2009 17:24
Кроти,
Постилането винаги е важно:)))
Там е за разришкване... основно...
цитирай
28. gothic - Мире,
10.12.2009 18:19
кво даване бе! Ми че то с устна заповед е спряно възстановяването на акцизи, с цел да има повече пари в хазната, та белким вържем балансилания бюджет. И обяснения на фирмите защо е така дават редовите служители....
цитирай
29. miralyub - оооо, ама то с устна заповед бе спряно ...
10.12.2009 18:22
оооо, ама то с устна заповед бе спряно и коледното украсяване и разсипия- пък днес четох за кой град беше - 300 000 извадили и платили...
аршинът, аршинът е виновен:))))
цитирай
30. allbi - ууу
10.12.2009 19:29
много коментари
хич не ми се четат
ей това ме накефи :

http://0rth0d0x.blog.bg/zabavlenie/2009/12/10/bat-boiko.452227

:)))
цитирай
31. jesusbg - ББ
10.12.2009 20:54
Уж хората гласуваха против БСП (БКП), а като гледам пак тези гадове си взеха властта.
цитирай
32. miralyub - allbi,
10.12.2009 21:06
Аааа, това го скивах още като излезе.
Тенкс!
Добър виц- и за Тато така се раждаха вицове на всяка негова крачка:))))))))))).
цитирай
33. diso - Мира,
10.12.2009 21:06
miralyub написа:
оооо, ама то с устна заповед бе спряно и коледното украсяване и разсипия- пък днес четох за кой град беше - 300 000 извадили и платили...
аршинът, аршинът е виновен:))))

като гледам, при нас ползват миналогодишната украса, а зарята беше по-скромна от на частно празненство. Ех, миналата година да видииииш...
цитирай
34. miralyub - Уж хората гласуваха против БСП (...
10.12.2009 21:08
jesusbg написа:
Уж хората гласуваха против БСП (БКП), а като гледам пак тези гадове си взеха властта.


Е, просто си уредиха наследниците...
Нищо се не губи в природата- само преминава от едно състояние/форма/опаковка в друга:)))).
цитирай
35. lado - Нищо, не се косете - Румито сега ще ни лъска имиджа
10.12.2009 22:32
"Участвах в абсолютно всички заседания в НАТО," заяви Желева, но не отрече също, че е била в другия край на Брюксел по време на срещата в Алианса. "Ходих до тоалетната няколко пъти и се срещнах с г-жа Клинтън и г-н Лавров," обясни тя, визирайки американския Държавен секретар и руския външен министър.

-------
цитирай
36. lado - Тоалетна дипломация
10.12.2009 22:34
Бедно ми е въображението - къде точно се е озовала в тоалетната с Лавров ? Как ?
цитирай
37. miralyub - сигурно са си държали нещо в тоал...
10.12.2009 22:40
сигурно са си държали нещо в тоалетната:)))).
ще падна. тая жена ми беше далеч от полезрението до онзи ден в едно Тв предаване. направо ме смая колко е тъпа. обаче е с напомпано на макс самочувствие.
елементарна е за такива високи постове... и там в Европа- са я надушили, съвсем резонно са и отредили кухата и най-неангажираща комисарска служба да се занимава с кризите на Африка...
а тя горката се изкара, че ще спасява света:)))
и вече работи по въпроса... в тоалетната:))).
цитирай
38. rat - Избраха я за заместник председател ...
11.12.2009 01:07
Избраха я за заместник председател на ЕНП, но щом ти казваш, че е "тъпа" сигурно си права. :)))))))))))
Аз не искам да кажа, че е супер умна, но все пак нека не изпадаме в нечовешка злоба типично по нашенски. Куха, пълна оценили са я хората.
цитирай
39. miralyub - rat,
11.12.2009 09:38
Много си наивен.Ти си идеалната манипулируема електорална единица.
Разбира се, че ще я изберат в ЕНП- ГЕРБ членува в ЕНП, най-голямата бългл партия е там. На ЕНП не им е ненужна повечко подкрепа.
А е Желева, щото друг няма- в ГЕРБ липсват кадри... и това е отдавнашен проблем. Като няма расов кон- и катърът става:)))
Лично аз очаквах по-серизоно представяне от тази жена. За нея Грузия е в Близкия изток- това й изцепване чул ли си?
Абе, какво те ограмотявам... следвай си слепотата.
цитирай
40. mamkamu - :)
11.12.2009 09:48
Не знам. Мисля, че сега хич не му е времето за коледни бонуси, надбавки или премии. Нито за съдии, нито за пенсионери. По добре с тези пари да се запълни заформящия се дефицит. Щото после да не пищим всички :)

Скоро попаднах на един документ от началото на 30-те (Голямата депресия), според който на проведен управителен съвет на БНБ тогава, всички негови членове са гласували за намаление на своите и на всички служители заплати!
цитирай
41. flyco - :)
11.12.2009 09:57
Мира, това е един откровено ляв текст.
цитирай
42. miralyub - Мамкаму, не е нормално докато за едни реват, ...
11.12.2009 10:04
Не е нормално докато за едни реват,че няма, за други да има в изобилие и то от такива ЧЕРНИ КАСИ като в съдилищата... А оказва се и по други ведомства има подобни спестявания. Което ни кара да питаме абе- по време на криза как стават тия неща? Или кризата не е съвсем криза?
Обаче е интересно как сега Бойко е на мушката- хората си очакват парите и сега ще не ще - ще трябва да мисли нещо понеже неговият предшественик Серго постла това килимче с ДАВАНЕТО.
А това за 30-те години . И аз съм попадала за моя град на подобно нещо. Тогава чиновниците са били най-ощетени- те просто не са взимали парите си, докато държавата не стъпи на крака. Днес е обратното- точно чиновниците си имат скрити ЧЕРНИ КАСИ по ведомства и запразват яко:)))


цитирай
43. miralyub - Мира, това е един откровено ляв т...
11.12.2009 10:05
flyco написа:
Мира, това е един откровено ляв текст.


Този коментар ти го знаех преди да го напишеш.
Ама то и Бойко е ляв по рождение:))).
цитирай
44. анонимен - nqma upraviq
11.12.2009 10:07
a mi te taka sa se organizirali,che e trudno veche nqkoi da im poprechi,edinstvenno moge BG da ochakva po dobro razvitie,ako imame chugdi upravnizi,ponege zashto sega ne sazdadat komisiq,koqto da nabludava novite upravnizi,koi shte im dargi,na tqh smetka,che pri zaplata 1700lv koeto e pkolo 20 000lv na godina,znachi pri mandat ot 4 godini,sa primerno 80 000lv aide i da imat,premii ot 20 000lv sa primerno 100 000lv,kolko Hoteli pak shte postroqt novite vav vlasta,a hotelite sa milioni,a ne nqkolko hilqdi,samo si miqt razete s toq onq,margini,galevi i kakvi li ne,tuka mafiqtq e vav vlasta,te si izmislqt zakoni,vav vsqka nova vlast,v Amerika da ne se smenqt zakonite na vseki 4 godini,palna glupost...;( spored mene samo prezident,premier i vs.visokopostaveni vav Vlastta na BG ot EU ot razlichni dargavi, primerno premier ot Belgiq,president ot Germania i.t.n.t. togava samo za godina,6te se otnemat imushtestvata na vsichki ot vlastta,te se rovqt na oboknovenniq narod,ot kade imal edno parche hlqb,a mi Gospoda Upravnizi ot kade sa vashite ogromni imoti...q badete po korektni i ne badete takiva egoisti,a mi daite normalno pravo i na bedniq chovek da si izskara nqkoi lev,che vashata orisiq shte e v Ada da Gorite mamka vi i shibanqzi...tova da vi e proklqtieto!!!!!!!!!!!taka che se savzemaite na vreme,tam kadeto shte otideme vsichki nishto nqma da vzememe s nas si!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
45. rat - Еми тя Мира си е левичарско дете к...
11.12.2009 10:35
Еми тя Мира си е левичарско дете какво да я правим сега, ще я приемем такава.
Мира, не бива с лека ръка да отхвърляш успехите на който и да било. Не мисля, че Желева е по лоша от Надежда Михайлова, Корнелия Нинова, Мая Манолова или Илиана Йотова. С това разполага България в политиката. Уважавам избора и за зам председател в ЕНП, така както и уважавам избора на Ирина Бокова за председател на Юнеско. Младо момиче си, не се дръж като злобно бабе седящо на пейка пред столична панелка.
цитирай
46. miralyub - Рат, Не, не съм злобна. Просто искам ...
11.12.2009 10:39
Рат,
Не, не съм злобна.
Просто искам тези хора, които представят страната ни някъде, да ме впечатляват с авторитет, поведение, компетентност.
А тази не го прави. Ти гледал ли си й интервютата на Желева- та тя говори само повърхностни неща...
А това как е ходила до тоалетната цепи мрака, просто...
цитирай
47. rat - Добре де. За някои неща си права. ...
11.12.2009 10:43
Добре де. За някои неща си права. Наистина има някои изцепки, но това е нивото в момента. Тези хора там са синтезиран образ на общото ниво в българското общество. Да не би на Саркози или Берлускони изцепките да са по малко смешни, колкото и несравними да са тези хора. (не дадох много удачен пример).
цитирай
48. анонимен - Ще ме извинява авторката, но цялата ...
11.12.2009 11:14
Ще ме извинява авторката, но цялата статия е много наивна! От къде ще дойдат парите за тези коледни добавки? Ще ги напечатаме ли? Нека не мислим на парче и на принципа, сега ще заразваме пенсионерите с някой лев, пък другата година ще му мислим. Нека погледнем цялата картинка в момента - главния източник на доходи на бюджета, а именно реалната икономика боксува, а ние искаме да я натоварим с още данъци за да дадем на социално слабите. Най-важното сега е да се даде едно рамо на българската икономика, за да има държавата следващата година възможност да провежда някаква социална политика. Кое е по-доброто и по-разумното в момента, да дадем на песионера 100 лв. за празниците или да се опитаме да спасим 100-200 хиляди работни места?

Не че искам да бъде адвокат на правителството и по конкретно на финансовия ни министър, но много хора си позволят да критикуват Симеон Дянков без дори да имат елементарни познания в областта на икономиката!

Колкото до ВСС - това да ли ще си раздадът по 1 700лв. на калпак за добре свършена работа си зависи само от тях. Те си имат делегиран бюджет за 2009г. и сами си решат как да го изразходят - тук всичко опира до морал, които за съжаление тотално липсва в родната ни съдебна система.
цитирай
49. zaw12929 - Изглежда е прочел молбата, ще дава!
11.12.2009 22:03
Изглежда е прочел молбата, ще дава!
А парите за хората ще са глътка въздух за бизнеса, срещу кризата.
Най сетне нещо умно и полезно
цитирай
50. анонимен - О, Пиуе Зуатно! :)))
11.12.2009 22:20
Ти пак се кокошиниш нещо в стиу М.Димитров! :)))

"Пък ние пари за акъл не вземаме:)))..." :)
Та...кои бехте Вие?!? :-Р Ако говориш от свое име - немаш грижи! :) Ма ако визираш некой Умен от СК - аз признавам само Уке! Да превеждам, или ше се светнеш?!

Отивам да чета другите ти писания, нещо съм те изпуснал тиа дни! :)))
цитирай
51. miralyub - Кой па тук говори за СК??? Ей, Бате, ...
11.12.2009 22:26
Кой па тук говори за СК??? Ей, Бате, тия са твоя кошмар, и на ББ-то, и на червените- плашат всички ви.
За сведение- НИЕ съм АЗ.
Щото говоря от името и на добрата, и на лошата в мене:)))).
ААА, другите ми писания са "зелени странички", както ги наричаш ти. Нищо особено...
Но пък да отбележа- гледам- ББ ми е чел постинга, щял да вземе оттук-оттам от оядените си хрантутници и да се подмазва на "лошия човешки материал":)))))))))).
цитирай
52. diamantsredstaklata - Един добре платен държавен апарат, ...
12.12.2009 12:17
Един добре платен държавен апарат, особено съдебен, е предпоставка за по-малко корупция. Не всички магистрати са корумпирани. Съдебната система наистина сама определя бюджета си и с предложение за съответна промяна от Министерство на финансите се внася в Народното събрание за обсъждане и гласуване.
Това е на основание на принципа на независимост на съдебната система. Корупция не се бори с ниски възнаграждения, а обратното.
Иначе съм съгласна с други неща от текста. Идват празници и всички в тази държава заслужават да ги посрещнат спокойно и с благоденствие.
За мен за съсоянието на държавата не са виновни магистратите. Виновни са политиците.Всички политици от всички бои! Те корумпират всички нива на държавния апарат и бизнеса и имат наглостта да лъжат в очите народа.
цитирай
53. evrazol - :)
12.12.2009 20:06
diamantsredstaklata написа:
За мен за съсоянието на държавата не са виновни магистратите. Виновни са политиците.Всички политици от всички бои! Те корумпират всички нива на държавния апарат и бизнеса и имат наглостта да лъжат в очите народа.

А за мен не са виновни политиците. Виновни са гласоподавателите. Всички гласоподаватели от всички бои! Те корумпират всички нива на държавния апарат и бизнеса и имат наглостта да лъжат че са принципни.
цитирай
54. diamantsredstaklata - evrazol
12.12.2009 22:43
Точно така! Да си дойдем на думата :)
цитирай
55. miralyub - diamantsredstaklata,
13.12.2009 16:12
заетите в съдебната система са си добре платени.
тук говорим за коледни награди за, забележете, добре свършена работа...
при всичките скандали и негативи, които се носят безспир оттам- е доста смешничко да говорим за заслужени коледни...
най- интересното е, че това е системата с най-много "спестени" пари от незаети щатове. как се случва това в условия на криза и как така се оказва, че ведомствата масово поддържат подобни "черни каси"...
цитирай
56. анонимен - Колко хубаво щеше да бъде.
13.12.2009 18:46
Ако хората, които искат да ми дадат пари са толкова много, колкото онези, които искат да ми дадат акъл.А представете си да искат да ми дадат и толкова много. А ?
Май пак щях да съм си на същия хал.Щото резултатът щеше да е пак нулев. Кой знае ?
цитирай
57. miralyub - нека ти дават, да има даване- а ти ще ...
13.12.2009 20:00
нека ти дават, да има даване- а ти ще приемаш когато което ти трябва:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3323152
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031