Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 14:07 - Хобита за мъже и не само...
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2453 Коментари: 2 Гласове:
0



                Революционно за моята личност. Две от най-мъжките занимания станаха и мои занимания. И аз самата много се смея на това, но е факт. Сега сме в малко семейно състезание, в което аз разбивам представите за неприкосновеността върху хобитата на силния пол.              Стана, без да го искам.   Ако някой преди години ми беше казал, че това ще се случи точно с мен, със сигурност щях да му се присмея.            И така: първо да уточня, никога преди не съм харесвала риболова и не го разбирах това човек да си губи времето, като клечи по разни водоеми.  Напук на наслоената у мен неприязън, взе, че ми допадна и то от първия път, когато под подстрекателството на мъжа ми хванах въдицата. Сега, горкият, понякога съжалява, защото въпреки лаишкия ми начин на ловене, мога да кажа, че често имам повече късмет в улова от него. Мен това безкрайно ме забавлява, релаксирам от работата и се наслаждавам на разбиването на представите, че жената е годна само да  домакинства.           На второ място мразя  футбола и не разбирам от никакви първенства и отбори. Не съм хазартна личност, не пускам тото, смс-и и други късметлийски игри. Но бях предизвикана. Пуснах първото си футболно залагане като наказание към половинката, защото все киснеше пред телевизора в очакване на крайния резултат от мача, който резултат  все се разминаваше с прогнозите му. Та аз, ей така, на майтап драснах първите си прогнози на базата на чиста статистика, малко математика, инфо и късмет и ... ПОЗНАХ. Сега водя в семейната класация с цели 3 печалби и..... чакам да се справя със следващото “чисто мъжко хоби”. 


Тагове:   мъже,


Гласувай:
0



1. анонимен - az
01.02.2008 13:16
а на кой отбор симатизирате госпожо
цитирай
2. miralyub - на победителя
01.02.2008 13:23
на победителя
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3325442
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031