Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 14:53 - В отговор на Крассско или защо искам да има атестация за българските лекари..
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1960 Коментари: 13 Гласове:
0



Написах това като отговор на един коментар на Крассско към предишния ми постинг, но ми се струва, че си заслужава да го отделя в отделна публикация- нещо като един от личните ми поводи, за да напиша постигна "БГ здравни абсурди! Докога?".

Смятам, че щом лекарите си позволяват да работят  през пръсти и да почиват като чиновници  на официални празници... трябва да бъдат и атестирани като такива...
Знаеш ли, Красско,  на мен какво ми се случи . Влизаме в болница , лекуват ни 4 дена от общо 60 и няколко и на четвъртия опппсссс, трябва да си ходите за 3 дни до Видин, защото отделението по лъче и химиотерапия затваря врати- на 22 септември е официален празник , плюс съботата и неделята... и никой няма да дава дежурства за 2-3 пациенти!!!!
А ние към онзи момент сме новопиостъпили, съпругът ми с адско главоболие след лъчетерапията, приема храна на системи.
Аз съответно се съгласявам- отнемайкъде - ще пропътуваме 240 км., нарамчила съм 8 банки и системите с тях, болкоуспокояващите, разчитам  на местна почва да намеря сестра, която да му прави вливанията. Ноооо в този момент съпругът ми изпада в криза. Адски болки, усилващи се, с една дума състояние, което не позволява пътуване. Стигаме дотам, че той се мята в леглото... Никой в отделението  не предприема нищо, напротив, сестрите си събират багажа, щото е петък, пациентите са изришкани да си ходят... трябва да се почива!
И тогава не издържах на това скандално поведение от страна на болничното заведение...в крайна сметка един пациент постъпва в болница, защото се нуждае от непрекъснати грижи и лечение, а не влиза там на курорт. Та трябваше със скандал да принуждавам лекарите  да намерят решение.   Е, накрая се съгласиха на компромис--- осигуриха си все пак собственото удобство и почивката от 3 дни, като ни преведоха в друго отделение! 
Ето ,такива случаи са недопустими!!!
 Сега, като прочетеш това, може и да се съгласиш защо настоявам да ги атестирам аз ,истинският получател на здравна помощ. Защото като са зависими поне малко от мен и всеки друг пациент, все ми се струва, че и грижите, които полагат ще са повече!!!!



Тагове:   отговор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Весо - Не му го пожелавам!
24.11.2008 15:44
Аз не му пожелавам на Красско да го приемат в болницата в събота и да му кажат, че трябва да изчака до понеделник, когато ще му направят необходимите изследвания и снимки за да му установят ДИАГНОЗАТА. През това време човека може и да си "замине". На кого му пука. На ТЯХ ли?
цитирай
2. miralyub - Весо,
24.11.2008 15:50
Нас цели 6 дена ни подготвяха...сиреч само си лежахме там, докато туморната маса след биопсият ане блокира всички функциии, тъкмо почнаха лечението,минаха 4 дни, ние броим всеки от тях и чакаме поне малко подобрение- и хайде ходете си, щото ние почиваме!!!!! Не можеш да си представиш какви нерви ми костваше това! Защото като повдигнах въпроса, че поведението им е скандално стажантката там се опитваше да ме убеждава, че преекспонирам състоянието на болния!
И това ми било болница и лекари!
Възмутена съм от Крассско, не допусках, че така лековато ще пренебрегва правата си на потребител на здравна помощ в БГ.
цитирай
3. krotalka - Това е пълно безобразие!
24.11.2008 16:01
Имам база за сравнение и за това, мога да го кажа! Синът ми е лекар в Германия, преди малко се прибра от работа след 24 часово дежурство. Няма празници или делници - лекари винаги има!
На мен самата, веднъж ми се наложи да вляза в болницата за лека операция. Постъпих сутринта в 9 часа, бяха ми направени всички необходими изследвания и 18.30 вечерта(тогава вече трябва да е приключило работното време) бях оперирана. Плащам медицинска заствраховка, но знам за какво я плащам!
Денят за махане на конците беше официален почивен ден, беше по Великден, въпреки това и въпреки, че бях вече изписана, когато отидох в болницата, манипулацията беше извършена! Не ме върнаха за след празниците...
цитирай
4. miralyub - така е,Кроти,
24.11.2008 17:42
ние сме потребилети и трябва да си ползваме прават ана такива.
днес отивам в поликлиниката в града ни , за да изкарам едно медицинско, трябва да мина на 3 кабинета. Още на първия плащам потребителската си такса послушно, аз съм изряден платец, но имах 10 лева на цяло... Онзи нямаше да ми върне и като разбира ,че и аз нямам по-дребни, ми "опростява" дълга с думите: Айде вземете си парите, аз съм свикнал да ме прекарват!!!!! Стана ми адски обидно, искаше да каже ,простакът, че аз нарочно му давам едра банкнота/ ако 10 лева са едри пари въобще/. Хем иска да има пациенти, хем сеподиграва с тях. Наум му теглих една, мислейки си че не му е гот да го прекарват, при положение, че той прекарва цял град болни постоянно.
Излязох, развалих парите и му платих точно...
цитирай
5. krotalka - Лошото е,
24.11.2008 17:45
че някои български лекари идват с такава нагласа и в Германия. Наскоро синчето се оплакваше от подобен "колега". Приели го на работа в тяхното отделение и той се опитал да я кара по български - разбирай да не работи?! Бързо са му показали къде е изхода, но това създава лош емидж на българските лекари в чужбина.
цитирай
6. miralyub - българите си имаме марка, това е - да ...
24.11.2008 17:52
българите си имаме марка, това е - да се орезиляваме навсякъде:)))))
цитирай
7. krassko - Какво значи атестация?
24.11.2008 21:02
И ти ли ще ги атестираш? Със сигурност има нещо което спестяваш. Но вината не е в лекарите а в законодателството. БОЛНИЦИТЕ СА ТЪРГОВСКИ ДРУЖЕСТВА. Лечението струва пари. Съчувствам ти, знам много добре в какво положение си аз съм същото, но никой не ми е виновен, че датето ще умре преди да навърши три години.

Хал хабер си нямаш от работата на лекарите и систевата, но искаш... И имам два въпроса: Защо ти не стана лекар? И защо не отиде в друга болница, където обслужването е друго, но... там се плаща.

А болниците се атестират. Само че и това не го знаеш. И на всяка болница е точно определено какво може да прави. А на лекарите каква атестация ще правиш може и да ги изпитваш по анатомия или какво??? Я не се излагай. Това вече е смешно.
цитирай
8. miralyub - Крассko,
24.11.2008 21:34
Да, болниците се атестират/ оценяват. Но от кого се прави това? От Здравна каса, държавни комисии, МЗ? Че те всички са от една и съща страна на бариерата. От другата са пациентите. Нека си има държавно организиран контрол, но да се даде възможност и на гражданите да споделят мнение. Изписват те и ти дават възможност да попълниш едно формулярче, не всеки ще го прави, но аз, например, държа да ми се дава тази възможност.
На въпроса за болницата- сори, случаят е такъв, че изисква лечение точно там- апаратът е специфичен, иначе и минута не бих я предпочела пред друга, а и повечето, които срещах в нея мислят същото. Повярвай ми 2 месеца не чух един доволен пациент, дори и платилите хиляди в зелено за лечението си- рано или късно пак се връщат заради"перфектната" работа...
Лекарите не ща да изпитвам по анатомия, а по ЧОВЕЧНОСТ, толкова е просто...
Иначе си оставаме стадо овце- накъдето ни карат и каквото ни подават, това поемаме и си го преживяме доволно...
цитирай
9. krassko - И току що направих проверка по твоя случай
24.11.2008 21:39
Била е повредена апаратурата и естествено, че няма кой да я ремонтира по време на празниците. А лекарите са работили и по време на празниците е имало дежурни. Но сме царе да преиначаваме фактите така както ни изнася на нас. И е съвсем естествено болните които са за химиотерапия да си отидът в къщи. Много добре знаеш как се преви химиотерапия но за да не се разкарвате до Видин по евтино е да сте в болницата през тези дни. И за да Ви утодят лекарите са направили нарушение. Това е истината за твоя случай.
цитирай
10. miralyub - ти май го даваш адвокат на дявола !!!!
24.11.2008 21:50
Моля, моля... ако допускаш теб да манипулират, не се опитвай да правиш същото с мен!
Ние сме били на стационарно непрекъснато болнично лечение 6,5 седмици, не става въпрос за идими -дойдими. при това за болен, който в този период му включват системи за хранене, защото е с блокирани всички говорни, гъртачески, слухови функции, както и дишане през носа и кръвоизлив. представяш и си за каква жалка картинка пациент сатва въпрос, който трябва да отпратиш вкъщи, защото отделението се запечатва, за да почива. и там на 240 км друг медик да върши работата на софийските. Думите бяха : за 2-3 пациенти никой няма да дава дежурства!!! И кой ти говори за счупен апарат- за него и дума не е ставало!
А празните легла, на които се водеха пациенти...
Аз не лапам мухи...
цитирай
11. miralyub - и още нещо...
24.11.2008 22:09
иииии къде го провери? Сигурно се допита до астролога си, а?:)))))
цитирай
12. krassko - . miralyub
24.11.2008 23:57
Имам си канали, агенти и доносници. И по правилата проверявам информацията от две места преди да пиша.:) Не си ли разбрала до сега, че съм доста информиран. И в един вестник днес доста глупости бяха написани по подобна тема. И това ми пошушнаха доносниците.:)))
цитирай
13. miralyub - Знам, знам... че проверяваш...
25.11.2008 07:55
Първо хвърляш на боб, после говориш с отвъдното...:)))).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3324321
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031