Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2008 22:24 - Развод ми дай, развод ми дай:))))
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2719 Коментари: 12 Гласове:
0



        Тези дни се заговори как  финансовата криза се отразявала негативно  на семейното щастие-   като резултат от нея  разводите ставали все по-чести явления...
         Което веднага изисква проверка...
        Оказва се, че  Видинският съд  вече  бачка по цели два дни в седмицата само за разтрогване на бракове. Магистратите там съобщават, че секрeтарките внасяли  все повече папки с искане за раздяла в съдебна зала.
       Макар разводите в наши дни да са в пъти повече, отколкото преди 1990 г., днес раздялата се случвала по-леко и цивилизовано. Споразумението като начин за раздяла между бивши съпрузи - възможно още преди години, но не  толкова прилагано,  днес се оказва дори  предпочитано. Практикува се заради улеснената процедура, съобщават  запознати.
      Дали заради кризата или не, но има увеличение и на  фиктивните разводи.  Прилагат се предимно при хора, подгонени от закона. Те  се развеждат и обикновено оставят цялото си имущество и пари на съпругите си...


Тагове:   дай,


Гласувай:
0



1. krotalka - Наскоро прочетох някъде,
02.12.2008 23:31
че сега се развеждали за да си запазят правото даполучават детски добавки?! Не съм запозната с тоя закон, ама ако е така, "Сиромах човек, жив дявол".
Едно време имаше масово фиктивни разводи, заради тъпия закон, че семейството не може да претижава повече от едно жилище, така се запазваха жилищата за децата.
О времена, о нрави!
цитирай
2. allbi - да,
02.12.2008 23:36
Развеждат се и кво
остават си без корени дърво
остават си тиган без дръжка
и после пъшкат, пъшкат...
А де се изпарила любовта
превърнала се е в делба
във хиляди не казани лъжи
и думата пари, пари...:))
Ох, пак ме изби на рима...
Поздрав!
цитирай
3. miralyub - Кроти,
02.12.2008 23:43
както се говори ,че сегашният срив в икономиката е само началото на нещо много по-продължително и дълбоко...ме е страх да мисля какъв обем работа ще трябва да поеме занапред бълг.съд- при така изнесената статистика:))))).
А това за детските е вярно...
цитирай
4. miralyub - Аллби,
02.12.2008 23:50
Аз не редя рими, но се сещам за една известна песничка- беше популярна заради партийната препратка в нея и една позната ни действителност, но мисля, че като цяло е актуална и днес...
пък и тази финансова криза сега малко или много за нашата държава я докара едно яркочервено партийно присъствие, та затова ще копна част от песента...
Развод ми дай, развод ми дай
и повече не ме мъчи.
Вземи панелите, трабанта,
но въздухът ми остави.

Кокетна си сега, флиртуваш
и искаш брака да спасим,
но аз си зная колко струваш
под тази маска и без грим.
Познавам всяка твоя дума,
характера ти зъл и див
и мисля, че е цяло чудо
как в този брак останах жив
цитирай
5. анонимен - Весо - ТЕ никога няма да ни дадат развод.
03.12.2008 09:15
По ирония на съдбата и противно на призива в песента, Партиите великодушно отстъпиха (оставиха, не взеха) панелките и таратайките на демоса. А те, Партиите, както Партията-обект, така и Партията-субект на песента за нула време си направиха такива палати-крепости. Никой не може да ги превземе вече. Дори и Генерала-мутра.
Да, въздуха ни оставиха! Но той по право си е техен. Все се питам, кога ще ни измислят въздухомерчетата. Да ни ги надянат на устите и да ги отчитат на тримесечия. И заедно с такса мощност, може и такса СО2 да се наложи да плащаме. Дето им мърсим въздуха.
А по темата на Мира искам да споделя, че не трябва да обвиняваме сегашната СФК (Световна Финансова Криза) за явлението "по-чести разводи". Нали, тя, СФК е от вчера, дето се вика. За това повече хора да се развеждат са виновни единствено бг управниците от така наречения НЕпреходен преход през тези 18-19 години.
"Стоим със теб на кръгла маса..." Точно на тази кръгла маса и ни скроиха шапките. И ТЕ никога няма да ни дадат развод, защото са ни прегърнали страстно в един безкраен и несвършващ, сатанински ПОСЛЕДЕН ВАЛС! Пребърквайки ни джобовете и душите.

цитирай
6. анонимен - Здравейте
03.12.2008 09:50
Съгласен съм с вас...
цитирай
7. miralyub - Здравейте!
04.12.2008 08:09
Ще ме извините за закъснението, но работата нещо все не свършва напоследък...

Та за пребърканите джобове и души - така е. За въздуха... и той не стига вече:(((((...толкова е тягостна хватката на валса нещо.
А един брак освен с развод, приключва и при смърт... въпросът е кой от участниците във ВАЛСА ще е пръв в последното. Затова най-се кефя като видя как са се изпозастреляли по партийному някъде... като ние не можем да ги ликвидираме, нека те си го постигнат сами:))))
цитирай
8. анонимен - Весо - Как да се преборим с многоглавата ламя?
04.12.2008 12:07
Ех, тази работа, тази работа - без която никак не можем!
А ТЕ могат! Без да работят. Хем не работят (без ден трудов стаж), хем и деца не са си родили, а ни управляват.
Ето ги! Бащите на нацията! Серго и Ахмед. Има и други. Знаем ги.
Един премиер беше казал на един мафиот: "Аз те създадох - аз и ще те унищожа!" А той му отвърнал: "Не забравяй, че сега аз карам влака!"
Бог да ги прости и двамата.
А във въздуха се чувства вече, че скоро пак ще има смяна на машиниста. Нервите им са опънати до краен предел. И показалеца им е на спусъка. Кой ще стреля пръв?
" Аз паднах, друг ще ме смени..."
По какъв различен начин звучи този стих сега.




цитирай
9. gothic - Е, аз не смятам да се развеждам както ...
05.12.2008 13:34
Е, аз не смятам да се развеждам както и да било...
цитирай
10. miralyub - не и с падане, Готик....
06.12.2008 12:32
не и с падане, Готик....
цитирай
11. miralyub - Весо, . . . за смяната на машинист...
06.12.2008 12:41
Весо,
...за смяната на машинистите- ще продължа цитатчето така от моята гледна точка :
"той пада, друг ще го смени и ...толкоз.
Какво тук значи някаква си личност...
щом на дубльора зад маската
идеите, мечтите,че и корените си остават същите:)))".
цитирай
12. анонимен - Весо - Да, точно така!
08.12.2008 13:49
В трето лице. Той пада...
Пък и за какво ли трябва да намесвам поета.
За него, поета, снощи племенницата му съобщи, че са "излезли" на бял свят осем уж неизвестни досега стихотворения. Бил ги писал в затвора. Море, неизвестни ли! Като знаем каква свирепа комуноцензора беше - неизвестни ли, неизвестни ли. Много добре са им били известни, но не им са били удобни да ги отпечатат. Защото, и в това съм убеден, са казвали страшната истина. Преди разстрела.
С интерес очаквам публикацията им.
Ако обаче съобщят, че "случайно са изчезнали" или нещо такова, няма да ме изненадат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3324637
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031