Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2009 15:25 - Почти автобиографично:))))
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2202 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Нали съм го подкарала празнично и юбилейно тази седмица, та е редно и да я довърша подобаващо в блога!!! Със смел и много личен постинг  с фотоси- нещо, което не съм правила досега.
      Добре е човек да попреглежда  старите  си снимки, носят спомени: едни- хубави, други- не. Понякога откриваш как си се отдалечил от лица и събития  и оценката и възприятието ти за тях  са променени-   много  сериозни моменти вече са в състояние да те  разсмеят, а някои забавни  -да предизвикат сериозност...
     Докато се ровичках из албумите, първо, се изумих колко много фотографии имам  в  компании и на маса- ще рече човек, че животът ми е преминал в купони... После установявам, че съвсем  бебешки снимки почти нямам. Вероятно защото въобще не са за гледане. Поради убийствените ми размери за бебе - тегло само 1,8 кг,  от мен  почти нищо не личи. Дааа, моя милост от бебе е човек с характер - защото решението да се родя съм взела сама- така преждевременно, в най-рисковия период за преживяемост на новородено, напук на всички медицинските прогнози и изчисления -между 7 и 8 месец от бременността на майка ми, и в най- лютия студ...
 Снимките отпреди 30-ина години са   черно-бели- аз почти бях забравила този факт.
 Тази е от детската градина... Направо съм ДЕТЕ МЕЧТА.
image
 Имам огромни  джуфки, подаръкът е в амбалажна хартия!, а Снежанка е окичена с хартиени гирлянди - типично за края на 70-те. Леко съм разочарована- вместо кукла Дядо Мраз ми е донесъл соцвариант на днешното Лего – огромен конструктор, който впоследствие се оказа любимата ми играчка. Сигурно оттам ми идва отръки да майсторя  и поправям успешно разни неща вкъщи:))))

* * *

Кой е  с по-по- най- големи  бузки:))))
За малка госпожица въобще не съм срамежлива. „Кавалерски” и "юнашки" съм гепнала през рамо другарчето...
image
* * *

Гордост и суета:))))
Така шеговито наричам тази снимка от сватбата.
image
Само преди минути сме създали основната клетка на обществото. Вече сме сем. Любенови. Той - както се вижда- е много горд от факта, а аз- мноооого внимателно стъпвам по пътеката на семейния живот... :)))  Истината е, че от наедрелия ми корем почти не виждам къде ходя.

* * *

        Лятото на 1995 – почти не личи, но само след 2 месеца ще ставам майка.
image
Аз още не гледам много сериозно на този факт и все ме тегли да върша опасно луди неща- като да се кача на мотор или през ден да търкалям кръглото си тяло  на риболов с  половинката.

* * *
Парад на гарджетата:)))))
image
Добре, че не са се наредили и татковците... Снимката е правена по време на едно гостуване в Ново село... току-що сме се уверили, че плажната ивица там е подходяща за събиране на тен.

* * *
Сега към един наистина сериозен етап от моя живот...
image
2007, презентация на бъдещия МОЛ- Видин /обектът отскоро вече е факт/. С най-готиния  началник досега – бившият видински кмет Иван Ценов. Снимката обяснява категорично огромната ми  нетърпимост към настоящата местна управа в града и силната ми  пристрастност  към синьото управление на БГ.

* * *

31.12.2006
Часове преди да настъпи 2007 българи и румънци вече празнуват пълноправното си членството  в ЕС. Мястото е необичайно - по средата на р. Дунав, на голямата румънска фериботна платформа СПЕТ.
image
image

Е, и аз бях там, и аз пих, и аз се веселих:))), както се казва. Увековечила съм това събитие за идните поколения завинаги.
* * *

1.01.2007. Границите падат. Исторически момент.
Проверявам:  в съседна Румъния  наистина се влиза само с лична карта.
image
* * *

За край...

Близо до звездите:)))))

2007, 24 май. Моя милост с любимата ми актриса Параскева Джукелова.
image
Параскева Джукелова гостува в града ни за местната премиера на  филма "Време за жени", в който играе. Не само сюжетът се развива изцяло в града ни, но и заснемането е правено изцяло  в него. 

Е, това е. След 10-ина години колекцията от интересни фотоси се надявам да е още по-пълна...



NB! Фотосите са мноооого лични, някои, както си вижда, са свързани с други  лица  и злоупотребата с тях никак, ама никак  няма да ми хареса:)!!!  



Гласувай:
0



1. krotalka - Един живот в няколко снимки!
11.01.2009 15:32
Въобще не ти личи, че си бременна?! Къде си го носела това дете?
За последната снимка с Джукелова, мога да кажа, че ти си много по-красива от нея!!!!! Едно хубаво миньонче!
цитирай
2. miralyub - Кроти, нали писах- повечето ми с...
11.01.2009 15:36
Кроти, нали писах- повечето ми снимки са в компании и на маса- особено през студентството- направо там съм три в едно- майка, студентка и купонджийка:)))))))).
А Параскева е страхотна жена.
цитирай
3. buboleche - много са хубави снимките,
11.01.2009 19:14
и ти си хубава, обаче не трябваше да ги пускаш, защото независимо дали ще ти хареса или не, сигурна съм ,че някои веднага ще злоупотребят с тях. Поздрави иначе.:)
цитирай
4. miralyub - Бубе, ти къде ходиш, бе човек. Ни...
11.01.2009 20:03
Бубе, ти къде ходиш, бе човек. Никаква те няма напоследък.
А за снимките - забележката накрая е не толкова заради моята персона, колкото за другите хора на тях... очаквам разни помияри да нападнат примерно началството ми...
Поздрави от мен!
цитирай
5. bestregards - :-)
12.01.2009 23:00
а още?
цитирай
6. miralyub - eee, на порции:)))))))))))))
13.01.2009 09:53
eee, на порции:)))))))))))))
цитирай
7. анонимен - човек не може лесно да реши коя е по-хубава
17.01.2009 00:17
А как да избере?-)
цитирай
8. miralyub - Анонимен, Моля, ама тук не правим ...
17.01.2009 09:35
Анонимен,
Аре сега...
Тук не правим кастинг:))))).
Става въпрос само за някои моменти от един живот до... 35.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3324280
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031