Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2009 09:35 - Интимно 2009
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4926 Коментари: 82 Гласове:
0



       - Ало, добро утро, ние сме от Коалиция за България...
       Е, такова събуждане по телефона не си бях поръчвала.
       Директно от централата на БСП. Интимно 2009- бетон марка Станиш.
       За човек с десни убеждения- тази реплика в неделя сутринта, след телефонен звън в 9,25 в този единствен за мен почивен ден от цели 2 седмици, когато съм си отредила да спя до късно, да ме извади от леглото, ме кара да почервенявам:))))) от яд.
      Попаднах и аз в таргет групата и мераците на Станиш за интимничене с избирателите. Че са зле с набирането на фенове червените, зле са, но да го карат така безкрупулно и през агитката на най-върлите си опоненти- е чиста гавра.
      Вярно, че беше в един майски ден на 2007, когато с баш партийния
лидер се бяхме засекли на едно събитие. Където моята задача бе почти конспиративна, а той ме обърка за своя симпатизантка, махайки ми възторжено от премиерския си автомобил, а сега да ми спретва „събуждане по телефона”, когато съм посветила блога си на стрелба по него... е малшанс!:)
       Истината е, че оттатък на телефонната линия приятен мъжки тембър задава любезно въпроси. И пита директно:
       - Вие и Вашето семейство дали бихте гласували за БСП?
        Отговарям повече от рязко и категорично. Нали само преди няколко дни писах крайно възмутително за телефонните обаждания на червената партия и злоупотребата с лични данни. Човекът, признавам си, е добре подбран, със здрави нерви и готов да опъва и моите, защото след като му изясних в прав текст, че в моя дом червени гласоподаватели няма, има наглостта да пита за трите ми имена.
       Значи, тактиката е следната: нашите- в белия списък. Опозиционерите- в другия... в ЧЕРНИЯ списък на Станиш.
      Партиен прийом- нали в едни недалечни времена тези от втория списък са печелели директен билет за Белене...





Гласувай:
0



1. kapricia - :о)
01.06.2009 09:42
Тази история ме хвърли в невероятни фантазии. Ех, `що на мен не ми се обадят така в неделя сутрин по никое време!... Все едно от коя партия. Прелест! Истинска прелест! Такива възможности дава да си кажа това, дето ми е на сърце вече толкова години!... Не че на оня отсреща би му пукало особено, но пък ще ми олекне.
цитирай
2. miralyub - има време - ще стигнат и до теб! още ...
01.06.2009 09:45
има време - ще стигнат и до теб! още месец време има даси броят пилците.
но човекът беше трениран..."ще е удобно ли", "може ли", "а дали бихте", "имате ли нещо против"...
етикеция отвсякъде...ама това още повече ме изнерви.
цитирай
3. allbi - ха ха
01.06.2009 09:47
Верно ли ?
Миналия ден колежката нещо дуднеше за такава обаждане, ама аз нали съм аполитична ;)
не й обърнах внимание, дори ни реагирах ...
Наистина ли звънят ? Хе хе ...

Гадняри, да ти почне деня с подобно нещо си е голям яд :)))
цитирай
4. miralyub - АЛЛБИ, да, бе. и то на мен, представяш ли си. ...
01.06.2009 09:49
да, бе. и то на мен, представяш ли си. аз го тълкувам като пълна гавра с моята особа
това, което казваш- значи карат наред в цяла БГ.
Днес звъни дом. телефон сутринта и мъжът ми вика- ставай - тия сигурно са от ГЕРБ:))))))).
цитирай
5. kapricia - miralyub
01.06.2009 09:54
Той нека е любезен, пък ще видим докъде ще издържи! :о) И, честно казано, все ми е тая от кой предизборен щаб ще се обади - като във вица: "И на вас да ви.................!!!"
цитирай
6. miralyub - kapricia,
01.06.2009 09:59
шшшшшттт. това не го казвай:))))))). само наум- че - ще ще получиш фамилни билетчета за Белене:)))
цитирай
7. allbi - ха ха
01.06.2009 10:00
Стига бе :))
като виц ....
аз като разправям, че
"ЖИВЕЕМ КАТО В ТЪП ВИЦ"
мислят, че си правя майтап - ИСТИНА Е ...
сега очаквам колет с кибапчета например от...
не знам какво да очаквам дори ;)
Останах само кожа и Костов :))))
цитирай
8. miralyub - allbi,
01.06.2009 10:01
ти па?:) кебапчета...
по -скоро чакай запис с финикийски знаци... а ако не изпълниш поръчката- отиваш директно ЗАПАС:)))))
цитирай
9. allbi - мани
01.06.2009 10:08
и бой по канчето докато не ми избият
аполитичността...
мале, ужас...

хей коментап 4000 съм ти какъв съвпадеж :)
адрес 4000- Пловдив
цитирай
10. анонимен - Аз затова отдавна си взех апарат, ...
01.06.2009 10:09
Аз затова отдавна си взех апарат, който ми изписва номера и името на абоната и държи натрапниците 'настрана':)
Иначе, много бих се зарадвала да си побъбря с тях :]
цитирай
11. miralyub - allbi,
01.06.2009 10:12
хахахах, юбилеен коментар! от добър приятел!
благодаря за което.
цитирай
12. miralyub - анонимен,
01.06.2009 10:14
кой ти гледа номер, като спях още... за неделя, 9,25- това за мен е нечовешко и брутално време.
ебаси и телефонния тероризъм, значи.
но сподели, ако ти се случи, да знаем как е минало при теб:)))
цитирай
13. анонимен - Мира,
01.06.2009 10:23
Значи, трябва ти 'умен' телефон:) Що не пробва някой да ми звъни преди 12 през уикенда, а?:))

Виж, подозирам , че са те взели за някоя бабка, хаха, те стават в 5 сутринта и 9 часа си е точно време за социални контакти:):)
цитирай
14. kapricia - :о)
01.06.2009 10:26
Аз затова съм само на GSM и на всичкото отгоре имам наглостта да съм си ограничила обажданията - непознати не могат да ме открият. "Абонатът е зает. моля опитайте по-късно!" Ако си нямате друга работа, разбира се. Така се спасявам и от партиите, и от банките, и от грешките посреднощ. Вариант е някакъв. :о)
цитирай
15. miralyub - анонимен 13,
01.06.2009 10:28
направо за бабка съм готова, хахахах:))))))).
има резон, да!
с домашен телефон са предимно възрастните хора, чиста случайност е да попаднат на мен- ние само си го държим- по навик, но не го използваме.
и виж- пускат им левенти с еротични гласове да ги омайват и да им вдигат либидото,оххх, пардон... активността...:))))
цитирай
16. miralyub - kapricia ,
01.06.2009 10:31
веднага да си отприщиш всички разговори!!!:)
инак как ще изпиташ удоволствието да кажеш на на някой партиен наглец "И на вас да ви.................!!!":)))))))
цитирай
17. kapricia - Обмислям го!
01.06.2009 10:33
Честно! Мисля, че офертата си струва едно нерегламентирано ранно събуждане в неделя сутрин. :о)
цитирай
18. miralyub - kapricia,
01.06.2009 10:35
остава само и да си намислиш "жертвата" с какъв цвят да бъде...:)))))
цитирай
19. анонимен - Весо - Е, Мира, честито. Както се казва минала си
01.06.2009 10:54
по реда им. ;)) На терористите.
Аз даже вече започвам да ви завиждам. На вас ви се обаждат, а на мен никой не се обажда, вее. Да не са ме изключили от играта?
И репликата съм си приготвил като ми звъннат: "Колко?"
А за списъците - ние отдавна сме си заработили позицията в черния им. Там сме сложени безпогрешно. Инфото си го имат за нас от десетки направления - и от нета, и от любезните ни приятелчета ченгесарчета, и от съседите и колеги със същата кръв, и от спайбуболечките, и от видеозаписите от сините митинги, и от къде ли не още.
Бъди сигурна, че ако вземат тотално властта, и ако ПОИСКАТ, такова Белене могат да ни спретнат...
цитирай
20. allbi - ха ха ха
01.06.2009 10:54
и аз съм от бабите със стационарен телефон ...
не обичам да изхъвърлям старите неща...
с него си поддържам връзката с мама :))
пък и чакам някой левент да ми звънне та да
го схрускам ама не би...:)))
цитирай
21. miralyub - Весо,
01.06.2009 10:57
Глей и простаците- ти им викаш- не ви ща, а те и нагли....давай тука да те отбележим с дебееееели букви...
а снощи Миков и Цветанов в Нова- само за ченгеджийство си говориха. първият показа, че и от товане разбира, а вторият- че само то му е в гравата... как ще управляват тия хора, бееее???? кат отова здравеопазване, образование, икономика- за нищо го нямат...
цитирай
22. miralyub - allbi,
01.06.2009 11:02
и аз така- ама сега ще го махна. тия ме амбицираха. има още един вот- няма да им давам шанс да ми скапят почивките:))))
истината е, че ми писна да му плащам такса, без да го ползвам, де.
цитирай
23. анонимен - Весо - Той разбира от благотворителни пиянски
01.06.2009 11:07
вЕчери и вечЕри в траурни дни.
Бил само наминал. Е, как става тая работа. Отиваш, казваш "дзак" от вратата (щото е ден на траур) и си отиваш.
Неее, няма начин да не е обърнал поне една чашка за здравето на... И не вярвам на крак да е пил. Това да не е "кебапчета на крак". Това е благотворително тържество, бе.
цитирай
24. miralyub - Весо,
01.06.2009 11:12
абе, гледах го- извъртя, че Яне се объркал с една буква /не цифра/ от номера на автомобила. Ама да питаш и Яне чий го дири там на това тържество????
цитирай
25. анонимен - Весо - Не, той, ММ наистина е бил там, наминавайки...
01.06.2009 11:17
А Яне и всичките останали там творители на благата- пияндурници са за... айде да не казвам...
България в траур - те пиянстват. Помисли си само колко мангизи е струвало това скромно тържество. Както казва една моя приятелка: Бедна ти е фантазията!
цитирай
26. miralyub - 2 хиляди и нещо си струвал гуляят- ...
01.06.2009 11:21
2 хиляди и нещо си струвал гуляят- така съобщи Стоичков по Нова директно по телефона. той е организатор и той бил плащал, щото е кум на рожденика.
и стоичкщов се разфорсира, че неговия човек го уволнили заради това и заплаши, че както са го махнали- така ще бъде върнат обратно,хахаха, щото той не признава нито Гоце, ни Станиш, ни ММ, ни ББ...само дето една от неговите "майни" за +18 не изтърси в ефир:))).
цитирай
27. анонимен - Весо - Ха ха ха! Две хиляди! Той ни взима за балъци!
01.06.2009 11:25
Това да не е било вечеринка на адвентисти.
Те сигурно са се черпили само с чай и вафли. ;)))
цитирай
28. miralyub - вечеринка на лъжци, крадци и селски ...
01.06.2009 11:30
вечеринка на лъжци, крадци и селски тарикати...както е видно.
и после ММ вика, че журналистите трябвало да имат хигиена на професията...
а де му неговата хигиена, питам аз???
цитирай
29. анонимен - Весо Ето какво бил казал ММ на Труд.
01.06.2009 11:32
“Минах, оставих един букет, поздравих рожденика и си тръгнах”, потвърди вчера министър Миков. Той отказа да отговори на въпроса на “Труд” дали при това положение ще си подаде оставката с думите: “Цитирайте ме коректно!”
цитирай
30. benra - да
01.06.2009 11:57
имат късмет така да ме събудят в неделя ще им дам едни хубави три имена...Наглост!
цитирай
31. flyco - ...
01.06.2009 12:02
Можеш ли да докажеш, че обаждането е по поръка на БСП? На кого точно?
цитирай
32. sramejlivetsa - Я оставете хорицата на мира:) Секи ...
01.06.2009 12:21
Я оставете хорицата на мира:) Секи се бори за леба, кой как може:))) Вие що се впрягате толкова? Това е просто бизнес...Вие като гласувате им давате хляба направо в ръцете. Аз може и да не гласувам, за да не изглеждам като глупак!!!
цитирай
33. анонимен - Мира,
01.06.2009 13:09
имаш много хубаво лице и чудесна фигура мисля че си прекрасен характер също очите ти това показват. Но защо приоритета ти е тези фекални теми за политика я ги зарежи но не знам дали не си политолог по професия тогава е оправдано.
цитирай
34. анонимен - Весо - Ох, срамежливец, толкова "за" и "против" можеш
01.06.2009 13:33
да видиш в нета за това гласуване. И всеки си има аргументи. Секи се бори за ляба. Според твоя аршин в България около половината народ са глупаци. Но колкото и да ти е странно като не гласуваш, ти всъщност увеличаваш процентите на ББ, комунистите и турците. С други думи все едно, че гласуваш за тях. Откъдето и да го погледнеш е все глупаво. Стой си дома тогаз, както казват Бобошево.
цитирай
35. haralanov - Здравей Мира!
01.06.2009 13:47
Защо не им каза по телефона,че губят Изборите и,че напразно се напъват!Тогава ти щеше да им разбиеш нервите!
цитирай
36. анонимен - Интересно ми е...
01.06.2009 14:06
...кво ше напраиш, ако чуеш в слушалката медния гласец и по детски забавното "р" на Вуйчо?!? :)))

Успешна седмица, Мира! Винаги верни на Партията!!! :)
цитирай
37. анонимен - Как е при тубича?
01.06.2009 14:21
Има липрочити?

Ейййй, ся се сетих. Само да не забравя да честитя втория месец на сайта за човешки отношениq :-D

\m/
//
цитирай
38. анонимен - Злика е капут,
01.06.2009 14:50
спукан при това
цитирай
39. анонимен - Злика е капут,
01.06.2009 15:00
но не е спукан още е в употреба.
Истинското му име било Зли Капута (оттам идвало Злика)
А иначе разбрахте ли какво е вашия Акт за раждане? Това било писменото извинение за некачествен продукт на капутената фабрика.
Е този Злика бил качествен контрол на Капутената фабрика. и никога няма да изработи себе си като спукан капут.
цитирай
40. sim62 - ало добро утро .........
01.06.2009 15:24
ние сме от герб-минаха ли 800 дни???
цитирай
41. sim62 - до хараланов
01.06.2009 15:32
никога не са губели изборите ;щото са едни и същи--жалко че за 20 год не го разбрахте и се напъвате да гласувате))) поз дра ви
цитирай
42. bambola - разхалцах се, :)
01.06.2009 15:39
това е то свободата,можеш да правиш каквото си искаш ,ама ....
Не е май по темата ама да попитам, защо днес.бг е целия в червено днес??
направо се уплаших, че компютъра ми не е в ред, може да е просто нов формат, ама много червен бе.
Поздрави

цитирай
43. miralyub - re 29
01.06.2009 15:56
Весо, хахаха- ама това наминаване бе премълчано от него по Нова...
ей, хигиена. хигиена, ама каква хигиена на душата му трябва на този човек.....
цитирай
44. miralyub - Бенра,
01.06.2009 15:58
Чувстват ни като собственост- това е... Те държат цялата държава.
поздрави!
цитирай
45. анонимен - насаждат страх
01.06.2009 15:58
С тези обаждания и въпроси "трите ви имена", или "защо няма да гласувате за БСП" събуждат стария страх у по-възрастните хора, които са им сърбали барутната попара. Това е ,може би ,целта на техните обаждания. Моля, говорете с възрастните си близки и им обяснете. А на вас всички ви е ясно
цитирай
46. miralyub - flyco ,
01.06.2009 15:59
така се представят- от КБ... но и да е чужд саботаж- пак не си вземам думите за тях назад:)))))
цитирай
47. miralyub - sramejlivetsa,
01.06.2009 16:00
кво си се защитавате , бееее. пръв ще изприпкаш до урната за тях- знам аз:))))
цитирай
48. miralyub - 33. анонимен,
01.06.2009 16:02
темите може и да са фекални- но това ме интересува.
Мирето не обича да хлипа по битовизми и е боец-най-важното...
за комплимента -благодарско!
цитирай
49. miralyub - haralanov ,
01.06.2009 16:04
щото още си спях направо.
теглих им конско за личните данни- че това ми дойде на устата...
а че губят- губят. някой друг да осъществява такъв отчаян тел. тероризъм???? Нямаааа.
цитирай
50. miralyub - bateto,
01.06.2009 16:08
Вуйчо, първо, е възпитан и няма да тероризира хората така...
Вуйчо, не е крайно отчаян.
Вуйчо си има стил на водене на кампания и тя се различава от селските изпълнения на СС и припикаващата шадравани компания...
Поздрави и от мен и чакам и Бат Б. да почне да се моли за пускане на бюлетинки;)))
цитирай
51. miralyub - sim62 ,
01.06.2009 16:11
нищо чудно и ГЕРБ да позвънят- маниерът със столетницата им е еднакъв - по рождение...
цитирай
52. miralyub - bambola,
01.06.2009 16:13
още като видях рекламата им как ще изглеждат- и работата бе ясна, ще е събитийно обновлението :))))
цитирай
53. miralyub - анонимен 35,
01.06.2009 16:15
прийомът всичко да се знае за някого е техен... контролът -също: на информацията, на съзнанието...
цитирай
54. miralyub - АМА ТРЯБВА И ДА РАБОТЯ- ТА КАРАЙТЕ ...
01.06.2009 16:17
АМА ТРЯБВА И ДА РАБОТЯ- ТА КАРАЙТЕ ДИСКУСИЯТА БЕЗ МЕН...
цитирай
55. dorichela - О,
01.06.2009 16:27
да ми се обадят на мен тия хубавци в неделя сутрин.... О, аз ще им обесня!! :)
цитирай
56. borjanmljakov - мире,
01.06.2009 16:32
с плитки декларации не можеш убедително да се дистанцираш от социализма, който, както изглежда ти тече във вените: все пак си от червената провинция. Реторическите ти похвати издават близост с комсомола и ръкоблудни практики с предмети с формата на култовия начко. Заради такива като вас от провинцията сме на това дередже и имаме бсп в парламента.
цитирай
57. hristopetrov73 - Оправдано е да се ядосате, имайки в ...
01.06.2009 16:48
Оправдано е да се ядосате, имайки в предвид убежденията Ви. Ако на Ваше место бе някой с леви политически наклонности, би се зарадвал и ентусиазирал още повече и със сигурност ще разказва как неговата партия, не забравя поддръжниците си. Сама разбирате, че БСП все още са най-добре организираната и ръководена политическа структура в България. Плашещо е, че старите методи на бившата ДС се използват и до днес, префасонирани добре, за да не стряскат обикновенният гражданин.
цитирай
58. andi2 - ахам,
01.06.2009 17:24
яко въртят телефоните
цитирай
59. miralyub - dorichela,
01.06.2009 19:44
внимавай какво си пожелаваш:))))))). току-виж твоят телефонист се окаже и по-ранобуден от моя- някоя нощна птица:)))))))
цитирай
60. miralyub - Борянке,
01.06.2009 19:47
като те гледам - в ръкоблудстването нямаш равен, сега гониш същия рекорд и в словоблудстването... честито отсега!
цитирай
61. miralyub - hristopetrov73 ,
01.06.2009 19:52
и най- крадливата и най-лъжливата политическа структура са...
цитирай
62. miralyub - andi2 ,
01.06.2009 19:52
и през теб ли минаха?:)))
цитирай
63. prognozite - ===
01.06.2009 21:06
Няма какво да им отговаряш!Майкооо,на мен ако ми се обадят червените...Ще им кажа:Кой пита?Име,адрес,ЕГН и ще ви съдя,че ми искате лична информация.И ще завърша с поздрав за майките на всички червени отпадъци :Д
цитирай
64. sabydise - Ох,завиждам ти...
01.06.2009 21:09
Направо ти завиждам...Да можеше и на мен да ми се обядат да си поговорим малко...Загубена работа...Жалко че не записва разговорите..Те затова не звънят на мобилни...
цитирай
65. miralyub - prognozite ,
01.06.2009 21:38
избива ли те на нервност?
а мен питаш ли ме, след като точно онзи ден именно тук ги разобличавах в този им похват ...
цитирай
66. miralyub - sabydise,
01.06.2009 21:39
не се сили, виж какво те чака ,ако си погоовриш с тях:
ОБЩУВАНЕТО С ПОЛИТИЦИ ОТ ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ ВОДИ ДО НЕВЪЗВРАТИМА ЗАГУБА НА ИНТЕЛЕКТ!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
67. анонимен - Ха ха
01.06.2009 21:51
Можи би не трябва да се впрягаш толкова...Приеми го на шега и трябваше едно хубаво да ги напсуваш,ама не просто псувни ами неща които ще ги ударят там където трябва... ;) ....Ха ха - "ОБЩУВАНЕТО С ПОЛИТИЦИ ОТ ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ ВОДИ ДО НЕВЪЗВРАТИМА ЗАГУБА НА ИНТЕЛЕКТ!!!!!!!!!!!!!!!! " -- да ,вярно...
цитирай
68. miralyub - анонимен,
01.06.2009 21:58
ама те сложили някъв левент отсреща, да ти е жал да го дъвчеш крайно много... истинските псувни са за ония, дето са издирижирали тая простотия и дето ни дирижират и не ни оставят нас...
цитирай
69. drakulla - На мен пък
02.06.2009 00:11
ми пъхнаха някаква хартийка от ДПС с помпозни фрази. Уцелиха човека, признавам. Но пък съм по-добре от теб Мира, щото ако мен ме бяха събудили от БСП, оня с "железните нерви" малко щеше да му напъпли ръжда.
цитирай
70. zabylgarite - БКП-БСП
02.06.2009 08:16
Вредната партия Костов тъпака отдавна трябваше да я забрани,заедно със зъбльото Петър Стоянов-бърборино.Дадохме им цялата власт и те я пропиляха.Имаха шанс да останат с добро в историята.Не успяха,защото не искаха.Трябва да си мъж за да свършиш нещо мъжко.
цитирай
71. анонимен - Весо - Денят на Ботев!
02.06.2009 08:21
"Кажи ми, кажи, бедний народе,
кой те ОЩЕ в таз рабска люлка люлее?"
...
"смок е засмукал живот народен,
смучат го наши и чужди гости!"
...

Кажете ми, слушате ли БНТ новини на турски език?
цитирай
72. miralyub - дракула, надявам се хартийките са ...
02.06.2009 09:08
дракула, надявам се хартийките са били на бълг език:))))
zabylgarite , не успяха, защото им пречеха...
Весо, голям, ден е днес. Не мога да кажа честито- защото това е един от тъжните празнични дни в календара... Но Ботев е Ботев...думите са излишни.
цитирай
73. bulgarianation - Стига бе
02.06.2009 09:26
пречили им,кой им пречеше? ДС ли? Имаха властта,но явно други диктуват играта,а не политиците.А варианта Костов да е от тяхните е все по-ярък.
цитирай
74. анонимен - Весо - Хайдеее, не останаха!
02.06.2009 14:27
До края на триглавата ламя има-няма още 32 дни.
И да не забравите да гласувате, еййй!
Най-малкото защото са социалисти.
цитирай
75. miralyub - Весо, баш социалистът- Станиш -...
02.06.2009 15:46
Весо, баш социалистът- Станиш -днес ще ни идва на крака в града. Довечера, де. ще си представя записките по българските стенания "Защото сме социалисти":)))))))))
цитирай
76. анонимен - Весо - Хахах стенания, добре го казваш...
02.06.2009 15:50
А вярно ли, че един футболист подгонил вътрешния министър да връща на работа приятелчето му - зам.министъра? А?
цитирай
77. miralyub - ОООО, Стоичков им такова майката на ...
02.06.2009 15:53
ОООО, Стоичков им такова майката на Миков и Станиш и сутринта по БТВ... изобличи вътрешния, че е излъгал пред цяла Б-я за поисканите оставки...
Обаче още не съм си изяснила на чия страна е футболистчето- дали не работи за ГЕРБ???
цитирай
78. анонимен - Весо - Герберчетата вече го сложиха
02.06.2009 17:57
него, футболистчето, вместо едно от червейчетата на кукичката си. Опъва им се той, искал "президентска република".
Много му разбира капачуната от политика.
Сега научих, че ББ щял да въведе военно обучение за народа - задължителна строева подготовка.
Леви, десни, леви, десни, ще вървим напред!
Ще ни еб.т мамата!
Този филм съм го гледАл.
цитирай
79. miralyub - как беше? ще има легни- стани:))...
02.06.2009 18:00
как беше? ще има легни- стани:)))))
ми щото , той- бб- нали каза, че не му е присърце премиерстването, той си люби ченгеджийството... щото там си е другарче с мафията:))))
цитирай
80. sabydise - 70 е прав
02.06.2009 18:06
Така е...Провалиха се-дайте шанс на истинските!
АТАКА-ПОБЕДА...
цитирай
81. анонимен - Весо - Да де, нали и аз същото казах
02.06.2009 19:10
легни стани, само че малко с привкус на секс.
А колкото до премиерстването, то премиера трябва да е шеф на партия. Пък той нали не е още? И се ослушва. Като заек, пръднал в люцерна.

sabydise, много си се надъхал,бе. Остави го туй ченге, бе! По-леко, по-леко! Някои комунисти и ченгенчета около мен първи побързаха да влязат в сидеровото движение.
цитирай
82. анонимен - kade si ivane da me spasi6
07.06.2009 22:33
kade si ivane da me spasi6 ot natrapnici......za cenov govoria,i se sabodi ve4e sania otdavna svar6i
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3338605
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930