Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2009 16:49 - СЕМ се стресна от Челюсти.Защо ли?
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5393 Коментари: 52 Гласове:
16

Последна промяна: 15.09.2009 16:53


        Съветът за електронни медии /СЕМ/ е решил на заседанието си днес да наблюдава за месец предаванията "Цената на истината" и "Челюсти" по "Нова телевизия", като проследи спазването на изискванията на Закона за радиото и телевизията.
      Определено такова манипулативно, скандално и толкова нагласено  и изкривено в морален аспект  предаване като "Цената на истината" трябва и да се ревизира. Даже  да се спре веднага.
       Но защо и "Челюсти" попада под обстрела на СЕМ?
       Някак ми бяга мотивировката за това. По-точно не открих такава.
       Макар да имам доста забележки към водещата Диана Найденова, която определено е повече арогантна, отколкото е допустимо, прекалено всезнаеща и  високомерна,  смятам, че предаването й в раздел  публицистика  не е никак лошо... Като тематика, събеседници, актуалност, щекотливост и най-важното разчепкване на действията  на бивши и настоящи комунистически активисти и управленци.
     Остава или СЕМ  да се престарават в работата си. Или по-лошото-  членовете му все още не са разбрали, че в БГ властта е сменена и  вече няма как да да се поддържа наложен толеранс, неприкосновеност  и медиен чадър   над   кадрите на бившето червено правителство...




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - И аз се учудвам, че са се нагледали на ...
15.09.2009 16:53
И аз се учудвам, че са се нагледали на Челюсти. Сигурно се страхуват Диана да не захапе и тях :)
Иначе съм съгласна с мнението ти за нея. Много фамилиарничи ми се струва.
Предаването си го бива.
цитирай
2. diso - Ако СЕМ си направи предаване по мярка,
15.09.2009 16:54
вероятно ще се казва "Ченета". :))
Нали имат заплати да оправдават хората, все нещо трябва да си изсмукват от пръстите.
цитирай
3. miralyub - Цецка,да, фамилиарничи- това пропуснах ...
15.09.2009 16:55
Цецка, да, фамилиарничи- това пропуснах да спомена, но и аз съм го забелязала...
принципно публицистиката и така не достига в ефира...ама дай заради СЕМ да правим само бози и да се мазним на политиците,пфу!
цитирай
4. diso - И друго
15.09.2009 16:56
Къде бяха като имаше "Сигнално жълто"?, което азнаричах "Фекално жълто"?
цитирай
5. viovioi - Напротив.
15.09.2009 16:57
Диана Найденова не става. Не в този смисъл, че е брутална , скандална или нещо подобно. Просто стила на водене и задаване на въпроси е меко казано отвратителен. Такова лигавене и курвенско подхилване не съм виждала никога. Освен това монотонния глас като интонация и пунктуация с който задава въпроса е толкова дразнещ, не просто дразнещ а вбесяващ. Например "Амммаааа аз ви по-пи-тах!!!! Про-сто Ви по-питаааах" Това може да извади от равновесие всеки, както зрител така и гост. Няма да я бъде в Нова ТВ. Не за друго, просто не става. Не е добра журналистка, никаква не е. Някаква смешно-глупава фръцната мърмозетка.
цитирай
6. miralyub - diso, самото противопоставяне ...
15.09.2009 16:58
diso,
самото противопоставяне Челюсти и Цената на истината- някак не може две противоположни предавания да се следят...едното е скандално и неморално, печалбарско и за трупане на зрители.
Другото политическо.
Сравнение не може да се прави, просто.
цитирай
7. smani - А най-добре ще е Диана Найденова да ...
15.09.2009 17:00
А най-добре ще е Диана Найденова да участва в Цената на истината! :D
цитирай
8. miralyub - viovioi ,
15.09.2009 17:03
СЕМ няма отношение към поведението на водещата- дали е лигава или- не, дали се държи професионално или не. Освен ако не се съблича в ефир и то в пикови часове:))) Тогава мога и да приема намесата им.
Аз също не я харесвам Дианка- прекалено ми е злобничка.
Но пък напипва пулса на нещата, цели събеседниците в десятката понякога...
просто това е публицистика, на кого не му изнася едно такова предаване, на потърпевшите. а кои са те- червената измет. толкова е просто. в този смисъл ми намирисва на комунистическа цензура.
цитирай
9. diso - 3. Теория на конспирацията
15.09.2009 17:03
Може почръчката да е дошла от Нова ТВ или от продуцентите на предаванията, загрижени да вдигнат рейтинга им...
цитирай
10. cecka1504 - Вили,
15.09.2009 17:04
не че се заяждам, но пунктуация има в писмената реч.
цитирай
11. miralyub - smani,
15.09.2009 17:05
ако е спала с брат си:)))))
там това върви, за жалост.
цитирай
12. miralyub - diso,
15.09.2009 17:07
не, не е поръчка на Нова.
СЕМ нещо са пощурели...
цитирай
13. diso - Нали с това почнах...
15.09.2009 17:10
miralyub написа:
не, не е поръчка на Нова.
СЕМ нещо са пощурели...

Тях никога не ги е напускала глупостта.
цитирай
14. miralyub - Челюсти и съвместна продукциа на ...
15.09.2009 17:11
Челюсти и съвместна продукциа на Дарик и Нова- освен нещо по тази линия да проверяват, но какво лошо има едно предаване да върви по 2 медии.
БНТ нали правиха с БНР онова нощното предаване Полет над нощта...
цитирай
15. smani - miralyub
15.09.2009 17:29
Кой ли мъж ще спи с такава жена!? :D
цитирай
16. miralyub - що, бе- тя като е такъв вампир към ...
15.09.2009 17:30
що,бе- тя като е такъв вампир към събеседниците, може пък вкъщи да е нежно коте:)))
цитирай
17. katan - Мира,
15.09.2009 17:40
Написах ти нещо подобно,на това,което ти ще напиша сега,но изведнъж ми се появи локална повреда и коментарът пропадна.
Бях написала нещо подобно -
"...такова манипулативно, скандално и толкова нагласено и изкривено в морален аспект предаване като "Цената на истината" трябва и да се ревизира. Даже да се спре веднага."
Аз съм ЗА "даже"!
Гледах първото предаване и ... онемях!
За "Челюсти" не мога да кажа, защото не съм гледала нито едно предаване, но ви се доверявам.
Понякога "покрай сухото гори и мокрото".
Може би това е аналогичен случай.
Съгласна съм и с diso, за онова предаване...
А СЕМ винаги съм се питала защо ги има - за да измиват физиономиите на началниците си,най-вероятно?!
цитирай
18. miralyub - СЕМ са някаква половинчата конт...
15.09.2009 17:44
СЕМ са някаква половинчата контролна форма- защото ревизират работата само на електронните медии, при това работят предимно с националните. такива неща като регионаблни, локални или местни тв и радиа- са им последна грижа, а там са основните нарушения и своеволия.
така вестниците, например, и интернетмедиите остават без мониториращ орган, което никак не е честно.
Сега да те светна- Челюсти е публицистично предаване, само за политика. А Цената... е измислено шоу, което и аз не съм навита да гледам, то е за елементарната публика, която лапа на сензация...
та затова имах предвид, че ми е непонятно как може да се ревизират два несравними формата... та дори и публиката им е от различен състав.
цитирай
19. katan - Амбицираш ме да гледам предаването!:)
15.09.2009 18:44
Знам какво представлява СЕМ, но си права, че е половинчат Съвет.
Иска ми се да видя истинско публицистично предаване!
Но това,което прочетох тук за водещата, може и на мен да не ми хареса...
цитирай
20. miralyub - ако искаш истинска публицистика- ...
15.09.2009 20:27
ако искаш истинска публицистика- гледай Цветанка Ризова в " На 4 очи" - на мен ми допада, актуална е, изчерпателна, злободневна и никога не накърнява достойнството на гостите си, но и не им спестява гадни въпроси...
абе , все се каня да спретна един пост за моите любимци от ТВ-то и защо са ми такива:))))
цитирай
21. haralanov - Здравей, Мира!
15.09.2009 21:03
Представяш ли си!!!Вече ми е все едно!!!
цитирай
22. miralyub - Нямаш никакво отношение?!?! ...
15.09.2009 21:05
Нямаш никакво отношение?!?!
Значи напускаш БГ?
цитирай
23. boristodorov56 - Въобще не разбирам мъжете, които не я харесват.
15.09.2009 22:48
Яко си я бива.
Чаткането на челюсти не е за всеки работа - на едни им вадят вадят зъбите, на други им се чупят от прекален ентусиазъм и т.н.

А тия от СЕМ са лайнари без вкус и гъзолизци.
цитирай
24. miralyub - има толкова неприлични тв порду...
15.09.2009 22:58
има толкова неприлични тв пордукции, включително и едни турски сериали, които ни облъчват и заливат.
даже някакви хазартни игри, пълна безвкусица, измама и кич... едни предавания от типа"забавления"- "Без дрехи"- пълни бози...
И на всичката тая елементарщина и пошлост- СЕМ се турнали на Челюсти.
което предаване не че си няма трески за дялане- но това най-малко пък засяга СЕМ, зрителите са главното действащо лице, които ще порицават, кастрят и намират косури...
цитирай
25. damnation - ам предаването не съм го гледал, ...
16.09.2009 10:06
ам предаването не съм го гледал, защото водещата ми е много меко казано неприятна.
Преди я бях сравнил с Албена Вулева като талант, ама все ми се струва че обиждам Албенчето...
Интересно ми е, на кой е щерка/племенница или пък е врътнала няколко тръби, че да я допуснат до ефир.
цитирай
26. miralyub - damnation ,
16.09.2009 10:08
интересно, възмущаваш се от Челюсти, а не от Истината...
цитирай
27. kosara2008 - на 10 Х съгласна с комент /4 и5, а и...
16.09.2009 10:14
на 10 Х съгласна с комент /4 и5,

а и

помията е предпочитата манджа ,пред стойностни предавания,

тези от сем са като слънчогледи, освен, че са нереализирали се творци, станали лапачи на държ. софра, егати резила
цитирай
28. damnation - miralyub грешиш :) казах ти че не ...
16.09.2009 10:16
miralyub грешиш :)
казах ти че не съм гледал предаването - нито едното, нито другото, понеже по телевизията гледам само новини и мачове, а и Карбовски :)
Възмущавам се от некадърната и простовата водеща :)
цитирай
29. miralyub - damnation,
16.09.2009 10:18
добре, де- как се възмущаваш от нещо, върху което нямаш поглед... само от рекламите и хорските приказки ли?:)))
цитирай
30. miralyub - kosara2008,
16.09.2009 10:20
СЕМ са родени да бъдат маша в ръцете на някого си...- част от членовете са от квотата на президента, ако не се лъжа... та нещата са ясни кой ръчка...
цитирай
31. damnation - ъъъъ нали го бяха сложили това не...
16.09.2009 10:23
ъъъъ нали го бяха сложили това недоразумение да води сутрешния блок, дето искам не искам го хващам преди работа... та имах нещастието да и се насладя на кифлата в цялата и прелест
цитирай
32. miralyub - damnation,
16.09.2009 10:26
ахааааа.
както тобелязах и за не харесвам кифлата, но не ме кефи да следят политическо предаване...
цитирай
33. mitternacht - аре уе
16.09.2009 11:02
СЕМ съкс и на практика са безполезен орган :) Нали ако тия се захванат сериозно трябва да одрусат половината предавания за цинизми примерно :)) В шоуто на оня гологлавия, например, най-спокойно си казват "да го еба".За кавко изобщо говорим :)
цитирай
34. diso - Мира,
16.09.2009 11:39
тези от (СЕР)СЕМ нали са беззъби им трябват "Челюсти", за да могат да захапят "Цената на истината".
Извинявай за "несериозното" отношение, но не може да търси логика там, където я няма. Ти да се сещаш за някое логично решение на този "независим ОБЩЕСТВЕН" орган.
И сега - вероятно са играли на "онче-бонче" с дистанционното.
Аз лично не виждам връзка нито с Президента, нито с ББ (Между другото - той как коментира въпроса?Само по него на съм чул някакви "мъдри напътствия").
цитирай
35. injir - Ами ако властта е само привидно с...
16.09.2009 11:44
Ами ако властта е само привидно сменена?Марионетките подскачат, а конците се дърпат от истинските артисти. Участващи в клоунадата.В сянка. В друг цвят. От друг ъгъл.
цитирай
36. kosara2008 - :)))))))))))))))))
16.09.2009 12:44
пак са фключвам :))))))))))(тва за

"обществения ООООргън е направо в десятката

браво!!!

http://diso.blog.bg/
и друго : керванът си вървиииииии, а кучетата веки саммо джаффкатджафджаф

мире, темата ти е чудесна поне да си се накоментираме за тези л...а, дето се изживяват кат органи и медии, ам- че сган... ;)
цитирай
37. diso - kosara2008,
16.09.2009 12:49
благодаря за подкрепата!
Макар да ми се иска да не е така.
Иска ми се да скочат всички и да ме оборят с факти, ама не би :((
цитирай
38. inel379 - Слепотата и липсата на реакция там,
16.09.2009 13:56
където има нужда, се коригира с престараване на други места по "съображения" с обясним характер!:)
цитирай
39. alison - ако темата е за СЕМ,
16.09.2009 14:33
ще кажа ,че тия просто не знаят кога и какво правят-сякаш го правят под диктат..или още по-зле,правят го спорадично-за да не ги забравим.
А аз искам да ги забравим,защото, колкото пъти се появят в медийното пространство,дори само с абри-виа-дъра -бърата си "СЕМ", и ме вбесява мисълта ,че още съществува подобна, ненужна, някаква , самосезираща се или самозадоволяваща се институция!
цитирай
40. alison - ако говорим за "Цената на истината",
16.09.2009 14:53
Гледах с голямо омерзение едно предаване .Може би съм случила на най-гадното ,не знам!
Сигурно е необходимо на някакви извратеняци да го правят ,но когато е пред такава аудитория, това нещо,което наричат "истина",се превръща в някаква публична оргия .Въвлечени,като участници са всички зрители.
Поуката е ,че "парите са мръсни"- ама кой не го знае това!?
цитирай
41. alison - А ако става въпрос за "Челюсти",
16.09.2009 15:04
трябва да кажа ,че мъжът ми (!) много го обича това предаване.
Аз обаче се загледах в него това лято ,когато се пренесе в НоваТВ.
Аз съм жена.
Казвам го ,не случайно.
Може и да съм пристрастна.Затова.
Но водещата е като една разглезена ,разгонена ХИЩНИЦА(в тоя смисъл името на предаването е просто -в десяткатата!).
Хищница ,която сякаш ,аха ,аха ,ще нападне събеседника си ,ама само за да го яхне и т. н. (вече става порно).
Има ли смисъл от подобни предавания?
Явно, да!
На този етап ,когато има такива политици ,които са безкрайно ПОРОЧНИ.
Отговорът е:то времето си я иска тая водеща,ТОЧНО ТАЯ,създаваща впечатление също за порочна и безкруполна.
И накрая.
Не, не ми харесва водещата ,защото смятам ,че това не е актьорска игра от нейна страна , а е просто нейната същност.
Кой знае !?
А да не би просто да ревнувам мъжа си от нея(макар и виртуално! ха ,ха).
...Знае ли човек!?
цитирай
42. miralyub - вмъквам се с един инцидентен ком...
16.09.2009 15:42
вмъквам се с един инцидентен коментар.
на другите ще отговарям после...
alison, може да е хищница или мръстница, но не е яхнала събеседниците си в студиото, нито псува , за да я разследва СЕМ...
не съм чула да контролират водещи и журналисти за особен поглед... ми то ако е така- всички телевизии трябва да бъдат глобявани-че им гостува социологът Андрей Райчев с най-кръвожадния поглед:))))))
цитирай
43. katan - miralyub -
16.09.2009 16:49
Единственото предаване,което очаквам с интерес по НОВА е на Цветанка Ризова.
Радвам се, че имаме една допирна точка повече!:)
цитирай
44. miralyub - пак са фключвам :))))))))))(тва за ...
16.09.2009 20:00
kosara2008 написа:
пак са фключвам :))))))))))(тва за

"обществения ООООргън е направо в десятката

браво!!!

http://diso.blog.bg/
и друго : керванът си вървиииииии, а кучетата веки саммо джаффкатджафджаф

мире, темата ти е чудесна поне да си се накоментираме за тези л...а, дето се изживяват кат органи и медии, ам- че сган... ;)



абе, коментираме, за да изкараме парата, поне аз ,де...
но кат ознам там какви "кадри" се намърдаха и какви кратик*рци са...
цитирай
45. miralyub - Ами ако властта е само привидно с...
16.09.2009 20:02
injir написа:
Ами ако властта е само привидно сменена?Марионетките подскачат, а конците се дърпат от истинските артисти. Участващи в клоунадата.В сянка. В друг цвят. От друг ъгъл.



това е другата страна на медала...но аз просто не посмях да го кажа на глас:)
цитирай
46. miralyub - тези от (СЕР)СЕМ нали са беззъби им ...
16.09.2009 20:05
diso написа:
тези от (СЕР)СЕМ нали са беззъби им трябват "Челюсти", за да могат да захапят "Цената на истината".
Извинявай за "несериозното" отношение, но не може да търси логика там, където я няма. Ти да се сещаш за някое логично решение на този "независим ОБЩЕСТВЕН" орган.
И сега - вероятно са играли на "онче-бонче" с дистанционното.
Аз лично не виждам връзка нито с Президента, нито с ББ (Между другото - той как коментира въпроса?Само по него на съм чул някакви "мъдри напътствия").



връзката с президента е ясна- той поставя част от хората в бившето не СеРеТе- сигурно не са му харесали куршумите по неговите хора:)))...
с ББ- той е близък до Дарик и в никакъв случай не е потърпевш от Челюстите, а щастлив потребител от него, бих казала...
цитирай
47. miralyub - където има нужда, се коригира с п...
16.09.2009 20:10
inel379 написа:
където има нужда, се коригира с престараване на други места по "съображения" с обясним характер!:)


цялата държава е станала много дейна напоследък- всики контролни органи са се впуснали да съблюдават, наказват...абе, показват някакво нетипично старание, от което излизат някакви неща, които после се пукат едни балони...
цитирай
48. miralyub - Катан,
16.09.2009 20:12
Браво- гледай ти- пак сме с еднакви вкусове.
Някой ден- това го обещавам за емнайсти път- ще опиша подробно какво гледам, на какво се възхищавам в родния ефир и най-вече защо...
цитирай
49. alison - miralyub,грешно си ме разбрала.
16.09.2009 21:02
Това ,че тази водеща ме дразни с лъстивия си поглед ,наистина не означава ,че трябва да я разследва този смешен орган.
А ,че имам половинчато отношение към нея-това ,мисля ,че е нормално.От една страна ми харесва ,че ги нерви и провокира.От друга ,ми е дискомфортно-прави така ,че в края на краищата гостът й ми става даже симпатичен в жалките си усилия да избяга от "челюстите".
Но и общо -взето ,нищо не се случва-нищо ново не се разкрива в нейните дискусии.Тя просто дълбае ,дълбае до дъно.А на дъното ?Нищо.
Просто озлобява събеседника си.
Но е забавно.
Шоу е .
......
А за СЕМ-бях ясна,нали?
цитирай
50. miralyub - ок, де -разбирам те. . . и на мен ми ...
16.09.2009 21:19
ок, де -разбирам те...
и на мен ми става смешно как се гънат хорицата там... веднъж са посмях как се жалваше в ефир, че само един министър- Плугчиева беше, се навила от всички червени министри да се яви в предаването й. всьо таки- похвали я, че се е престрашила и само след 2 минути я закопа здраво с въпроси, от които на Плугчиева й се дорева:))))
но виж разликата - една Албена Вулева, която се гавреше по невъзможен начин с де-когото хване. нея я тъпото СЕМ я търпя сума ти време...
абе, да приключа- ако не е президентски натиск това, ще излезе кьорфишек, че отмятат някаква си работа семаджиите...
цитирай
51. alison - Ако ще я сравняваме с Вулева
16.09.2009 21:26
То не е честно.
Диана е много по-напред в класацията .Тя е съвсем друга категория;
по-точно ,онова "явление" Вулева е под всякаква класация за журналистика.
А за напъните на президента е друга тема .Много му се насъбра на президента.Да се оправя.
Ще не ще, ще трябва да се нагоди към новото правителство.
Пък и какво му е!?Втори мандат кара - да си живурка там,кой спасил ,спасил от своите...нищо не е вечно!
Време е старите идоли да падат.
цитирай
52. alison - СЕМ
23.09.2009 23:44
Трябва да спре рекламата поне!
Като не гледаме крещащата "Истина",то достатъчно ни е да чуем от рекламите по хиляда пъти на ден безумните диалози на някакви "изкрейзали" хорица,довели със себе си ,баби ,дядовци ...и децата си !Това е лудост!
Къде е СЕМ ,ха да го видим!
Фактът ,че СЕМ приравнява "Челюсти" с ужасното шоу на Витомир,прави нещата наистина отчайващи-това означава ,че хич не му "дреме"на СЕМ кого ще наблюдава и кого ще порицава.
А ще свали ли шоуто за "истината",ще го премести ли след 22часа!?Ще може ли!?
Съмнявам се.Пък и вече няма смисъл.То толкова помия изтече от екрана,че просто повърнята е навсякъде.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3322782
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031