Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2009 10:33 - Фустите, армията и сапунът
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12267 Коментари: 71 Гласове:
12



       Тези дни Министерството на отбраната отсече  "Фустите вън!". 
     Намаляват процента на женското присъствие в армията- защото дамите там им    станали много и им пречели на ефективната работа, доколкото там има такава:))).
    И изкараха много интересен мотив за това- не че жените са по-слаби физически, по- негодни за тежки  и опасни дейности,  а ... личната хигиена.
    Жените имали нужда от баня, поради което не могат да им се предоставят подходящи условия...   Пък мъжете, видите ли, могат без сапун и вода дъъълго време...

    Вкъщи, когато седнем на маса, си повтаряме един много сериозен лаф: Не е срамно да ползваш  много салфетки, срамно е да не ги използваш...
     Леко го перифразирам, за да  кажа на уважаемите главнокомандващи по повод несъстоятелния им довод-  НЕ Е СРАМНО ДА СЕ ПОЛЗВАТ САПУН И ВОДА,                  СРАМНО Е ДА НЕ СЕ ПОЛЗВАТ...



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - :)
13.11.2009 10:35
"Фустите вън!" - това е смешно.
цитирай
2. damnation - Не знам чела ли си Тери Пратчед, в ...
13.11.2009 10:38
Не знам чела ли си Тери Пратчед, в неговия свят жените не се приемат за магьосници уж заради лиспа на женска баня в магическия университет. Причината в реалност е, че старите магове се страхуват че дамите ще се справят по-добре от тях.
Та дали и нашата ненужна армия е по този тертип ?
цитирай
3. miralyub - Флай, искат да си гонят сапуна в б...
13.11.2009 10:39
Флай, искат да си гонят сапуна в банята самички:))))
цитирай
4. reporter - ...
13.11.2009 10:41
Казано по този начин - да, наистина е смешно. Обаче ако човек се замисли, ако се абстрахира от феминистичните наклонности, ще установи, че една жена наистина няма място в армията. През 45-те години социализъм - във всичките му варианти - от начален до зрял, реален, развит и прочее определения - българските жени забравиха какво значи да са жени, защото бяха кранистки, багеристки, трактористки и прочее мъжкарани. Смятам, че жената трябва да е жена - нежна, прекрасна, любвеобилна, майка, приятелка, съпруга. ДАМА.
цитирай
5. miralyub - Не знам чела ли си Тери Пратчед, в ...
13.11.2009 10:44
damnation написа:
Не знам чела ли си Тери Пратчед, в неговия свят жените не се приемат за магьосници уж заради лиспа на женска баня в магическия университет. Причината в реалност е, че старите магове се страхуват че дамите ще се справят по-добре от тях.
Та дали и нашата ненужна армия е по този тертип ?



като зная коя нежна душица ни стана министър- твърдението ти е напълно оправдано:).
цитирай
6. miralyub - Казано по този начин - да, наистина е ...
13.11.2009 10:47
reporter написа:
Казано по този начин - да, наистина е смешно. Обаче ако човек се замисли, ако се абстрахира от феминистичните наклонности, ще установи, че една жена наистина няма място в армията. През 45-те години социализъм - във всичките му варианти - от начален до зрял, реален, развит и прочее определения - българските жени забравиха какво значи да са жени, защото бяха кранистки, багеристки, трактористки и прочее мъжкарани. Смятам, че жената трябва да е жена - нежна, прекрасна, любвеобилна, майка, приятелка, съпруга. ДАМА.


За всеки влак си има пътници...
В човешката природа е да бъдем и авантюристи, защо жените да са изключение? Имало заявления от жени за танкистки. Щом искат- защо да нямат равни възможности за работа с мъжете...
Говорим за лично желание от страна на дамите.
А и една жена може да бачка наравнос мъжете, пък вкъщи пак да е нежна, крехка и любвеобилна...
но да се оправдават с банята... е тъпо.
цитирай
7. sowhat - хахаха, ама че
13.11.2009 11:02
тъпо извинение.
но щом пък имат нужда от такова...
цитирай
8. miralyub - е, Соу, как да не паднеш от смях. . . ...
13.11.2009 11:06
е, Соу, как да не паднеш от смях...
ама там, в тия среди, никога не са блестели с ум...
цитирай
9. reporter - Казано по този начин - да, наистина е ...
13.11.2009 11:37
miralyub написа:
reporter написа:
Казано по този начин - да, наистина е смешно. Обаче ако човек се замисли, ако се абстрахира от феминистичните наклонности, ще установи, че една жена наистина няма място в армията. През 45-те години социализъм - във всичките му варианти - от начален до зрял, реален, развит и прочее определения - българските жени забравиха какво значи да са жени, защото бяха кранистки, багеристки, трактористки и прочее мъжкарани. Смятам, че жената трябва да е жена - нежна, прекрасна, любвеобилна, майка, приятелка, съпруга. ДАМА.


За всеки влак си има пътници...
В човешката природа е да бъдем и авантюристи, защо жените да са изключение? Имало заявления от жени за танкистки. Щом искат- защо да нямат равни възможности за работа с мъжете...
Говорим за лично желание от страна на дамите.
А и една жена може да бачка наравнос мъжете, пък вкъщи пак да е нежна, крехка и любвеобилна...
но да се оправдават с банята... е тъпо.



Помня какви бяха реакциите, когато във ВНВУ "В.Левски", сега Национален военен университет, приеха първите жени курсантки... Лафът беше: "Е, сега вече трябва да направят родилен дом в единия край на платца... ". Много ласкателно, нали?! Вероятно всички са гледали филма "Редник Джейн"? Харесва ли ви когато Деми Мур започна да псува и ругае по "мъжки"?
Та по повод мотива на МО - ами те просто са казали мнението си елегантно, без да се впускат в подробности, за да не каже някоя жена, че има полова дискриминация :)))
цитирай
10. gothic - Хм,
13.11.2009 12:03
въпросът дали да служат дами в армията ми е леееко спорен. Ако става въпрос за лична воля и желание, ОК, проблеми няма. Обаче ако е кампания с цел да се правят мили очи на рази малоумни джендер организации и фондации...ами ДГД! Обаче мотива, мотива...кърти миФки, рулира и лепи плочки. В най-добрите соцтрадиции....Нищо ново под слънцето.
цитирай
11. aida - Аз съм ЗА .....
13.11.2009 12:04
Аз съм ЗА .....решението на МО и заставам напълно зад думите на reporter . Да, нека жените бъдат авантюристки, но да не се бъркаме там, където не ни е мястото. И без друго ежедневието ни е превърнало в достатъчно мъжки момичета, а мъжете някак забравиха за мъжкото си присъствие не само в семейството, но и извън него.
И в този ред на мисли ние жените имаме способността да се оплакваме, че някак-си ни идва в повече, защото сме поели и мъжката работа.... !?? А защо ли ???
Нека бъдем ЖЕНИ - това е много по-истинско и свято, отколкото да бъдем войници :)
И да си върнем МЪЖЕТЕ в обществото, че май са на изчезване.
цитирай
12. miralyub - reporter,
13.11.2009 13:38
да, така елегантно са го казали- че автоголът е зашеметяващ:)))
цитирай
13. miralyub - gothic ,
13.11.2009 13:42
аз познавам едно девойче- слабовато е такова- обаче голямата му мечта е да служи в армията.
не знаеш за каква лична мотивация става въпрос...
мисля си, че за армията трябват точно мотивирани хора- затова допускам мотивираното женско присъствие...
цитирай
14. miralyub - aida ,
13.11.2009 13:44
виж коментара и примера ми към Готик.
аз уважавам личните решения на хората.
поздрави за теб!
цитирай
15. gothic - аз познавам едно девойче- слабо...
13.11.2009 13:59
miralyub написа:
аз познавам едно девойче- слабовато е такова- обаче голямата му мечта е да служи в армията.
не знаеш за каква лична мотивация става въпрос...
мисля си, че за армията трябват точно мотивирани хора- затова допускам мотивираното женско присъствие...



Това имах пред вид, личния избор. И акцента ми беше повече върху малоумното измъкване на шапкарите...
цитирай
16. bamby13 - Мира, нашите стратези явно
13.11.2009 15:04
са решили да използуват тайно оръжие- неописуема смрад и зловония. Че утепат с нея 'сичко живо. И както се казва по вицовете, на тези които са им запушени носовете, ще им текат сълзи!
БТВ, коментар 2 много ми допадна.
цитирай
17. aida - Да, а аз изказах личното си мнение...
13.11.2009 15:10
Защото освен всичко ни присъщо като едни нормални люде, обикновено умело изкривяваме информацията, защото ни се иска да чуем нещо друго, да направим сензация. Няма лошо. Аз също уважавам хората с мнение и позия, но
НЕКА ДА ОСТАНЕМ ПОВЕЧЕ ЖЕНИ, ОТКОЛКОТО ВОЙНИЦИ.... :)))
Поздрав за всички участници в дебата :)
цитирай
18. mamkamu - !
13.11.2009 15:58
Това министъра на отбраната ли го е изтърсил или някой застаряващ генерал?

Но който и да е, плаче за Комисията за защита от дискриминация! Глоба 100 лв. :)))
цитирай
19. valsodar - Мира, прави са хората в забележките ...
13.11.2009 16:34
Мира, прави са хората в забележките си - нито една Армия не може да съществува като пансион за благородни девици.
Тя има съвсем други задачи за разрешаване, различни от това да осигурява добри спа условия за служащите й.
цитирай
20. miralyub - Валс, Ама те са си го регламентирали ...
13.11.2009 16:48
Валс,
Ама те са си го регламентирали в правилниците. Гледай : длъжностите, които могат да се заемат от жени в БА са над 90 % от всички длъжности в армията. А жените кадрови войници в БА възлизат на 14 %.

Тогава какво реват!
цитирай
21. haralanov - Всичко друго свършиха...
13.11.2009 16:49
Та опряха до фустите в Армията...
цитирай
22. miralyub - Това министъра на отбраната ли го е ...
13.11.2009 16:50
mamkamu написа:
Това министъра на отбраната ли го е изтърсил или някой застаряващ генерал?

Но който и да е, плаче за Комисията за защита от дискриминация! Глоба 100 лв. :)))


Оповести го някакъв генерал... обаче сигурно идва от министъра- да не го засенчват женорята:)))
цитирай
23. miralyub - aida ,
13.11.2009 16:53
ок- разбира се, че имаш право на своето мнение...
и аз не бих отишла в армията- ама то е -щото нямат ранг за мен...толкова висок ,де:))))
цитирай
24. miralyub - Та опряха до фустите в Армията. . . То ...
13.11.2009 16:54
haralanov написа:
Та опряха до фустите в Армията...



То така се симулира работа... с идеи!
цитирай
25. valsodar - Ще ти кажа защо реват
13.11.2009 16:58
Я виж, за какво основно се ползва войската ни в последните 10 години?

За опазване на националните ни граници?
От кого и как???

Не, войската ни се ползва за да имат от САЩ пушечно месо, което да избиват муджахидините, в ролята му на омиротворяващ контингент на НАТО.

Къде са сега нашите войници - в двете най-горещи точки оставени в наследство от милитаристичната политика на САЩ - в Афганистан и в Ирак.

Сещаш ли се какви са условията за живот там?

Бани, спа-центрове с басейни и санаториуми на всеки ъгъл ли?

Пущиняк и прахоляк!
Имам приятел служил в 4 различни мисии и до някъде имам представа от него какви са условията.

А бъдещето на нашата армия ще е изцяло такова - пушечно месо под наем, в замяна на помощи от МВФ, партньорство с големият брат НАТО и... "мироопазващи" мисии по света.

А ако някоя булка си мисли, че ще тръгне някой абдал да й осигурява "полагащите" й се по устав удобства, във вражеска страна, то дълбоко греши!
Отделно на ръка, че от чисто военна гледна точка, жените са по-слабо приспособими към зони на военни конфликти, което според мен не говори лошо за жените.

И направо ви се чудя на криворазбраният ви феминизъм, който все ви кара да се врете там дето изобщо не ви е мястото! :)
цитирай
26. miralyub - Ок. Тогава да излязат и да кажат. ...
13.11.2009 17:10
Ок. Тогава да излязат и да кажат.
Дами, по нашата армия вече само се стреля, не бива да ви излагаме на опасност... затова така и така... не става да бачкате при нас...
А какви са тия сапуни и бани- това МО ли е или Комиците?
цитирай
27. valsodar - Прави са за банята хората
13.11.2009 17:21
Знаеш ли на колко време минава полевата баня?
2 пъти в месеца при добър късмет на аскера.

Един мъж и да се вмирише на пор не му пречи особено, докато при жените това може да създаде и здравословни проблеми.

И вътре в статията имаше още една, много по-съществена забележка - нея защо всички вкупом я прескочихте, а?

Разни миньончета - 40 кила с мокри дрехи, колко бойно сняражение може да носят със себе си?
Кой ще им носи оръжието и стандартната екипировка, която може да стигне до 40 кг?
Рицарят на бял кон ли?

На бойното поле рицари отдавна няма.

Жена на бойното поле, това си е живо извращение с природата, не се поддавай на руската соцпропаганда за женските батальони по времето на ВСВ - виж им смъртноста!
цитирай
28. miralyub - да- ама имали кандидатка за танк...
13.11.2009 17:24
да- ама имали кандидатка за танкистка...
ти как ще обясниш този интерес?
цитирай
29. valsodar - Може да е любителка на екстремният секс?
13.11.2009 17:28
Възможни обяснения много - отклонения в психиката, избиване на едипови комплекси - тълкувания много и всякакви.

Ти как ще ми обясниш факта че травестит води вечерно шоу, а педераст сутрешно?

Логиката е същата - разни хора, разни идеали!

ПП. Имаш ли си на идея как се сменя повредена от снаряд или мина верига на танк и колко кила тежи единият й трак??!
цитирай
30. diso - Аз също харесвам женствените жени (не лиглите)
13.11.2009 17:42
Но като стане дума за жени-войници, винаги се сещам за маршируващите женски подразделения на израелската армия или за охраната на Кадафи.
От друга страна, почти всеки ден виждам жени-полицаи из града ... нещо не ми вдъхват респект...
А оправданието е наистина "шапкарско":))
цитирай
31. valsodar - На крива ракета - все космосът ще й попречи.
13.11.2009 17:43
Жени кадрови войници ще има, но не в ролята на обслужващи проститутки!

Нормално е при намаляване на численоста на една армия да се повишат изискванията към кандидатите за нея - за пример Германия в периода 1923-1936 г.
цитирай
32. aida - Поздрав за теб valsodar :)
13.11.2009 17:51
Дипломатичен и изчерпателен. Възхищавам се на хора като теб. Аз си мисля, че не е толкова нужно да се разсъждава повърхностно, а да почовъркаме малко мозъците си и да си отговорим сами на тези въпроси ...
цитирай
33. borsi - Бил съм пехотинец и на мен ми е много ...
13.11.2009 18:03
Бил съм пехотинец и ми е много чудно как едно момиче на 18-19 години, или жена на повече би се справила с 45 килограма на гърба си при 40 километра преход и стрелба после?
Нямам идея що за нормативи покриват днес, но като знам как някой лигльовци веднага приплакаха и взеха да искат да се отписват от армията още при първите убити и ранени българи в Ирак ми е интересно защо тогава са се записали в армията и защо по дяволите някой ще държи такива там?
Има чисто физически действия които една жена не може да покрие като норматив.
Мисля обаче, че в ПВО постове и места свързани с постоянно повишено внимание (разузнаване например), жените биха били предимство в армията. Дейности в които убеден съм една жена би била много по полезна поради вроденото качество на жените да умеят да задържат вниманието си дълги часове върху едни и същи неща. За снайперист също не бих отказал жена. Много от жените стрелят по-точно.

Другото което според мен е смешно е банята - Нима за една пехотна рота е нужна една женска и една мъжка полева баня и кой ще мъкне 2 вместо 1 ?
С тоалетните е същото.
Ако се ползват едни и същи не би било проблем - Все пак не са отишли да си зяпат задниците циците или краставиците, а по задачи, но ако са различни това само право боеспособността по-малка и по-тромава.
Само, че коя мома ще се съгаси да се съблича с момчетата, а самите момчета дали ще си гледат задачите или ще зяпат нея.
Все пак военен се става защото някой ден наистина може да ти се наложи да се биеш, да не се къпеш по 1 месец или за ден да минеш 40-50 километра с пълно бойно снаряжение.
цитирай
34. pontis - ....
13.11.2009 18:20
бре, да не вярваш колко много разбират от жени тия мъже. Евалла. Че и на килограм даже почнаха да ги мерят. Браво.
цитирай
35. boristodorov56 - Вместо да ни вардят - да ни вдъхновяват.
13.11.2009 18:34
Някъде нагоре е мнението на reporter, което напълно споделям.
Само един служил мъж в соц.армията разбира за какво става въпрос и в това отношение valsodar е абсолютно прав.
Може да има жени, но в бойна обстановка дори добре трениран мъж трудно се справя, затова мястото им е в тила и щабовете.

Не влагам нито грам мисъл за дискриминация.

Мисля, че по-етично е да раждат деца, отколкото да убиват хора.
цитирай
36. xfire - Само жена, която не е била мобили...
13.11.2009 18:36
Само жена, която не е била мобилизирана, може да иска това. Въобще не е приключенско, романтично и секси :)
цитирай
37. miralyub - valsodar, разни хора- разни иде...
13.11.2009 20:09
valsodar, разни хора- разни идеали, но май нещата отиват накъм принуда от обстоятелствата, от живота въобще.
трудно ще ми е да ти опонирам и да твърдя докрай, че жените физически са годни за военна служба.
но е факт, че интерес има.
ако търсим причините...да, авантюристки, мъжкарани, все повече се размазват различията между половете...
ако щеш и филмите, които гледаме- и те подтикват- та нали там жените са професионални и безсърдечни килъри, а до всеки успял войник стои в тандем една жена:).
но мисля, финансовата част- заплащането и факта ,че служителите на БА са обгрижвани от държавата хора- също е сериозен мотив жените да се насочват натам...

В моя град отчитат голям интерес и към пожарникарската служба- има вече приети няколко млади девойки да учат това. ти да си чул за жена -пожарникар досега?
цитирай
38. miralyub - Но като стане дума за жени-войници, ...
13.11.2009 20:13
diso написа:
Но като стане дума за жени-войници, винаги се сещам за маршируващите женски подразделения на израелската армия или за охраната на Кадафи.
От друга страна, почти всеки ден виждам жени-полицаи из града ... нещо не ми вдъхват респект...
А оправданието е наистина "шапкарско":))



Женствена жена едновременно и войник- това е образ от всеки филм днес...:)))
И на мен ми е нетипично да видя жена в униформа, но е факт ,че доста се срещат напоследък- прав си.
Явно ще трябва да привикваме с гледката!

цитирай
39. miralyub - aida,
13.11.2009 20:15
валсодар винаги е сериозен, точен, информиран и с железни мотиви...
цитирай
40. 100jan - знаете ли кое е най-срамно?
13.11.2009 20:15
Че в България има жени с повече военна служба, отколкото има военния ни министър :)
цитирай
41. miralyub - borsi ,
13.11.2009 20:18
лелеее, как наскачахте само да браните чисто мъжката си територия.
и не мерете само тежестта на носения багаж:))).
има друг момент: мъжете издържат физически, жените - психически:)
цитирай
42. miralyub - Че в България има жени с повече во...
13.11.2009 20:19
100jan написа:
Че в България има жени с повече военна служба, отколкото има военния ни министър :)


Е, тва тъкмо щях да го пиша на Борето...
Българският министър на отбраната не е ходил войник!!!
цитирай
43. miralyub - бре, да не вярваш колко много раз...
13.11.2009 20:21
pontis написа:
бре, да не вярваш колко много разбират от жени тия мъже. Евалла. Че и на килограм даже почнаха да ги мерят. Браво.



Ей, това е в БГ- всички сме разбирачи от всичко- ей, ме на и аз- барабар Петко с мъжете за овенната служба споря...
А уж всичко тръгна от изказването за фустите и за сапуна...
цитирай
44. valsodar - Мира :) просто се опитвам да погл...
13.11.2009 20:21
Мира :) просто се опитвам да погледна и от тяхната гледна точка.
Все пак за една армия на първо място ще стои въпросът за нейната боеспособност, а тя винаги през вековете е зависела от три основни фактора:
- натренираност и дух на войската
- рационално мислене и склонност към новото от страна на военачалниците й
- техническа обезпеченост

Последното понякога е спорно, за пример Виетнам и Афганистан, когато по-слабо въоръжени армии победиха изпреварили ги с години, но там натежа основно първият фактор.

Стратегия и Тактика на Войната.
За да живееш в мирни времена, не трябва да си слаб и беззащитен.
Поне не и докато не излезем от епохата на Кали-Юга напълно. В момента сме на ръбът й с новата парадигма пред която вече сме изправени с формиране на глобалното колективно самоозъзнаване на човечеството :)
цитирай
45. 100jan - да продължа...
13.11.2009 20:22
Ето един архивен мой постинг в блог, който вече не поддържам. Блогът е антифеминистки, така че не се шашкайте... много :)

Воала: http://bglog.net/blog/do100jan/site/posts/?bid=19080
цитирай
46. miralyub - boristodorov56, еми, то така, к...
13.11.2009 20:23
boristodorov56,
еми, то така както ти каза,че ставаме за тила и щабовете- за нас остана да бъдем шефове на... войниците...
като министъра си- и той не е достатъчно мъжествен, не е ходил войник, де- пък глей къв висок пост е заел:))))
цитирай
47. miralyub - Валс, Така като се замисля над трите ...
13.11.2009 20:39
Валс,
Така като се замисля над трите ти тирета- не сме за изхвърляне хептен.
Намирам женското приложение във второто ти тире.
Първото също не е запренебретване- издържаме и сме натренирани на всакакъв тормоз- битов, служебен, сексуален:)))
Третото- там нещата не зависят от нас, а от други...като министъра,например:)))
цитирай
48. анонимен - ?
13.11.2009 20:41
Вижте, прочетете, как през Втората Световна, жените в армиите, почти всички ставали любовници на командирите с идеята да забременеят и да се спасят от фронта.
И още нещо скоростите на танк се превключват много трудно, дори и от як мъж.
цитирай
49. malinko69 - :)
13.11.2009 20:44
мдаа...тук май има повече засегнати на ЧЕСТ отколкото вярващи че жената има място в армията/то една армия де/..но някак не ви виждам със пълно бойно снаряжение заровени в окопи или в спец операции..да ме извиняват феминистките/няма да е зле и да се лекуват/но има неща които са изцяло мъжки и неща изцяло женски..това че има някаде малки/ама мн.малки/изключения нищо не значи..:)
цитирай
50. boristodorov56 - Зарежи министъра, дори и Бат`Арни да е!
13.11.2009 20:47
miralyub написа:
boristodorov56,
еми, то така както ти каза,че ставаме за тила и щабовете- за нас остана да бъдем шефове на... войниците...
като министъра си- и той не е достатъчно мъжествен, не е ходил войник, де- пък глей къв висок пост е заел:))))


Войниците се бият и убиват!
Във филмите е секси и романтично, но амазонките са в историята.
Аз съм за абсолютната свобода - но предпочитам да правя любов с жените вместо война с тях!
В леглото са желани всякак, но на война - никак!
Това звучи сексистки и дискриминационно, но е по-морално.
цитирай
51. miralyub - 100jan,
13.11.2009 20:50
готин пост, на мен ми хареса.
има голяма истина в него- за това как гледаме ние на службата и външния си вид.
в поделенията едно време, че и сега в администрацията на силовите ведомства-жените влизат с връзки...не по мотивация и годност...както би трябвало да бъде.
цитирай
52. valsodar - Мира, ако една жена успее да се пр...
13.11.2009 20:53
Мира, ако една жена успее да се пребори да стои наравно с мъжете и седи там здраво стъпила на краката си, то нейното място наистина е там.

Но знаеш ли какво се случва у нас?
Наместо да се приемат жени физически и психически издържливи се приемат войскови проститутки!

Защо го казвам толкоз грубо ли? Ще поясня.
Предаване на ВТК - взвод с жена в него бяга през пресечена местност. Знаеш ли как бягаше жената?
Последна, подкрепяна от дангалака на взвода, който почти я носеше, а на рамо бе метнал й по-голямата част от снаряжението й.
Как мислиш, ако тоя дангалак го гръмнат първи в някое сражение, кой ще я носи?
Следващият, на който е "спечелила" симпатиите ли?
За да има жени в редовите ни войски на редови мисии те по нищо не трябва да отстъпват на мъжете и да не са им в тежест.
Всяка една верига е толкова силна, колкото най-слабата брънка по нея - това е истината и това ще си остане.
цитирай
53. miralyub - Боре,
13.11.2009 21:06
ОК.
Прави любов.
Само имай предвид,че може и по време на любов да ти се падне някоя изпечена килърка:)).
цитирай
54. miralyub - Мира, ако една жена успее да се пр...
13.11.2009 21:07
valsodar написа:
Мира, ако една жена успее да се пребори да стои наравно с мъжете и седи там здраво стъпила на краката си, то нейното място наистина е там.



...
За да има жени в редовите ни войски на редови мисии те по нищо не трябва да отстъпват на мъжете и да не са им в тежест.
Всяка една верига е толкова силна, колкото най-слабата брънка по нея - това е истината и това ще си остане.



Ок.
Съгласна!
цитирай
55. kappetko - присмял се хърбел на щърбел
13.11.2009 21:36
Армията ни вече от доста време е в криза заради липса на дух и мотивация, обусловена единствено от користни цели като пари и кариерно израстване. Колкоко и силен физически да е мъжът като войник - главното му качество е мотивацията. Ако той няма мотивация, той винаги ще струва по-малко, отколкото която и да било жена с мотивация. Жената може и да е физически по-слаба, но я погледнете така наречените ни наемни войници!!! Ми те са едни торби с лайна, който се скъсват да търсят връзки да идат на мисия в чужбина от чисто печалбарски съображения. А като почне стрелбата, много ги тегли към родината. Качествената част от мъжете не отиват в армията днес. А мотивираните жени струват много повече от мъжете в армията днес. Точно това плаши и ръководството на армията - че дабелите вратове, гуши и коремчета в армията струват много по-малко от жените, които биха влезли там. И колко му е да измислиш тъпия аргумент с личната хигиена.
цитирай
56. анонимен - за нас остана да бъдем шефове на... войниците...
13.11.2009 21:54
Като не си ходила в армията и не знаеш какво значи да бъдеш войник,е някакси нелепо да пишеш по темата.
Освен ако не държиш да има повече посещения и коментари в блога ти...
цитирай
57. miralyub - анонимен, ама то и министърът им не е ...
13.11.2009 21:55
анонимен, ама то и министърът им не е ходил...
как е станал шеф тогава?
цитирай
58. valsodar - Kapetko, а защо ти не идеш на една ...
13.11.2009 22:18
Kapetko, а защо ти не идеш на една мисия в чужбина да те пострелят малко с приятелски огън братята хамериканци, да ти заложат мина муджахидините, или просто да ти прережат вратът докато дремеш на поста си?

Ей, изпълзяха и плужеците вече в тая тема - напускам я.
цитирай
59. gothic - Туй е
13.11.2009 23:06
разводни се темата, а ставаше основно дума за едно непремерено изказване на някакъв тъполъгълник с кръгла шапка. Може и без нея, все тая. Да, жените стават за армията. Но наистина за тилови и щабни служби, наблюдатели или снайперисти, за нищо повече. Жена на бойното поле няма място. Спомням си един руски филм за войната в Чечня. Там група войници защитаваха една височина от пъплещите мюсюлмански наемници. Вследствие на "перфектната" логистика, осигурена от невероятно "надарените" командващи, в крайна сметка на височината останаха пет броя "червени шапчици" без нито един патрон. Затъкнаха щиковете, извадиха ножовете и брадветата и тръгнаха надолу. Филма завърши така. Само че, аз имам приятел руснак, с който си пишем от първи клас и не сме преустановили да поддържаме връзка и днес. Пича е отворен човек, с модерно мислене, но и искрен патриот. Минал е през афганистанския ад като войник, бил е и в Чечня като доброволец. И той ми каза, след като му разказах за филма, че това почива на реална случка. Само дето солдатите в реала не били пет, а осем, и когато в крайна сметка "помощ" дошла, покрай обезобразените им трупове, намерили между четиридесет и шестдесет изкормени или смъртноранени врагове. Е това е смърт, достойна за мъж, но може ли някой да поиска такова нещо от жена? Не, хиляди пъти не!!! Борето спомена за вдъхновение. Ето там ви е истинската сила, момичета! Спомнете си само историята на нашата изстрадала дължава. Спомнете си битките във Върбишкия проход, при Ахелой, Траянови врата и къде ли не още. Спомнете си и Сливница, и връх Три уши. Какво е давало сила на тези Мъже? Ще ви кажа: освен заповедите, освен войнския дълг и прочие щуротии, основната мисъл е била следната: ако аз не спра това копие (щик) с гърдите си, и умираки, не убия и този който замахва с него, следващите гърди в които ще опре острието, ще бъдат тези на жена ми...Това е, момичета. Дайте ни увереността, че сте зад нас във всички ситуации, и ние ще преодолеем всичко. Просто не е нужно и вие да сте в униформи....
цитирай
60. iliev - :)
13.11.2009 23:21
В момента БА е пушечно месо - има ли значение да ли са мъже или жени а ?! Май самата тема е безмислена !!!
цитирай
61. nakom - ;-)
13.11.2009 23:32
Извинявай.Приличаш ми на една лигла, която ми изказа 4 КБ мнения за шофирането, преди да се разбере че няма книжка.
Не казвам че от жена войник не става,просто са една на стотина хиляди.Вониклъка е специфична професия, по-скоро е призвание.
А gothic пак наплямпа глупости в стил "любовта ще спаси света"
цитирай
62. miralyub - nakom ,
14.11.2009 00:20
ми дай да видим нещо и при теб, тема, задълбочена, нелигава и важна, да имаме и ние какво да четем и коментираме.
цитирай
63. nakom - Без въпрос
14.11.2009 02:44
Ти на това което си написала, тема задълбочена, нелигава и важна ли му викаш?.Сигурно е така, особено в частта за салфетките.
А за коментарите-56ти ти го е казал.Останалите искат да си говорят с теб, предполагам заради снимката.Щото там някъде, блещука надеждата че ще се впечатлиш от това което ти пишат, и ще ти изуят гащите.Е сега вече трябва да ме разкъсат ;-).
Немой со лошо, не съм дошъл да ти обяснявам каква тъпа путка си.Не те познавам че да го кажа, но това което си написала е една пълна глупост.Извод- военните миришат, щото не си ползват салфетките.А не като при жените, и техните тела- намазани с балсам от жожоба.Затова любовта ще спаси света хаха.
Жените изобщо нямат място масово в армията.Има спомагателни дейности, за които само жени могат да се използват.Причината е не че толкова не стават, колкото че не можеш да пуснеш една жена на 150 разгонени коча, и да няма проблеми.Отделно трябва да и осигуриш отделна баня, тоалетна, превързочни материали, да наказваш всеки ден войници затова че чифт цици се разкарват пред тях, а не могат да ги ощипят и съответно ги закачат.Или да спираш камиони насред полето и да караш цяла рота да гледа наляво, защото пенка искала да пикае, нямало храсти и щяла да и се види миндуфелата.Същата тая Пенка за която в мирно време се отпускат над 5 пъти повече пари от колкото на male soldier.Защото жените имали право да бъдат войници, те били личности и бла бла.От както сме слязли от дърветата, войната е основно мъжко занимание.Затова и ако един мъж в армията трябва да бяга разстоянието N за 10 секунди, една жена трябва да го бяга за 14-15.
И ако обичаш не ми почвай, как мъжете не можели да се сдържат, затова те си били криви че когато се разхожда гола или полугола жена пред тях, нямали самоконтрол.Затова и отива там тази жена, не да се сражава и да умира (ако се налага) за родината си, а за да е ярешко.И това са едно 90% от жените в БА.Затова къш, подкрепям предложението.
цитирай
64. miralyub - ей, я не ми се надувяй- че ми писна от ...
14.11.2009 08:48
ей, я не ми се надувяй- че ми писна от скапаняци, дето се мислят, че като имат един мускул повече от жените- и са върхът на пирамидата.
ставате все по-изтиквани от жените и това е факт.
и като си приел толкова сериозно темата ми- за която дори аз не претендирам да е сериозна- ми, иди си драскай по нея в твоя си блог, ясно?
и друго- най-примитивното нещо на света е кат очеуте за събрани на едно място жени и мъже- и веднага да говорите за секс!
тъпаци!

цитирай
65. gothic - Я!
14.11.2009 09:53
моя любимец накомчо пак се явил! :))) Преди време, ако си спомняш, ти се извиних че те нарекох "мойто момче". Сега разбирам колко съм сбъркал с това извинение. Тя, Мира си ти каза кво й е мнението за теб, така че аз този път ще го пропусна. А по забележката към мен - някой път като слезеш от Ком, някой ден намини към Балчик. на едно малко площадче, над яхтеното пристанище, има качено на постамент оръдие "Шнайдер-Крезо". 152 мм., френско, модел 1896 г. Има и паметна плоча. Прочети какво пише на нея. Сложи цвете. Помълчи. Ако имаш дете - пусни го да поиграе с оръдието. И тогава надявам се, ще разбереш какво точно спасява света. Впрочем да. Мъжете, които вършат такива неща се радват на любов. Много и задълго. Остани си със здраве....
цитирай
66. nakom - ;-)
14.11.2009 13:28
Така е то, ние сме баси и примитивите.Добре е че си събрала тук все мъже, които те уважават като личност, допада им твоят дълбок вътрешен свят и харесват мнението ти.Странно как не пишат в блога на oli4ka например, вероятно не уважават нейният вътрешен свят.Ама такива са те мъжете.
Прощавай че омърсих вътрешният ти свят, толкова красив и реален, пълен с прекрасни, уважаващи те като личност истински мъже, не такива които само им се чука.
Готик-няма проблеми.Викай ми накомчо, треси омазнена косица, и публикувай класации на "вечните" музики.Ма не ми казвай къде да ходя, къде да слагам цветя и прочие глупости.Ако имам дете, да го пусна да си поиграе с оръдието, за да разбера какво спасявало света.И да, мъжете които си пускат децата да си играят с оръдията шнайдер-крезо, се радват на любов.А тези чиито деца си играят с тиссен-круп - не.Лоша работа, ми аз дето си играх с руско мт12 сигурно нищо няма да стана.
цитирай
67. miralyub - Накончо, събрала съм---като гл...
14.11.2009 13:34
Накончо, събрала съм---като гледам ти най не излизаш оттук.
И не ми закачай другарчетата- бягай да гониш сапуна другаде!
цитирай
68. nakom - така е
14.11.2009 13:38
аз съм дълбок комплексар, грозен, и не познавам "ЛЮБОВТА".Затова и не излизам от тук, пръскам злоба и омраза, отрова и люти чушки, защото не знам какво е "ЛЮБОВ".
Имам само едно развлечение, и то е да руша красивите светове на хората познаващи "ЛЮБОВТА" ;-).О колко съм жалък и пропаднал, о как ме разконспирираха
И така е, не излизам от тук, защото си нямам 3 блога, в които да пускам единствената си снимка на която мязам на нещо.Къв ужас :-)
цитирай
69. miralyub - що ме занимаваш въобше с безмисл...
14.11.2009 13:58
що ме занимаваш въобше с безмислиците си...
цитирай
70. gothic - Така е то, ние сме баси и примитив...
14.11.2009 14:15
nakom написа:
Така е то, ние сме баси и примитивите.Добре е че си събрала тук все мъже, които те уважават като личност, допада им твоят дълбок вътрешен свят и харесват мнението ти.Странно как не пишат в блога на oli4ka например, вероятно не уважават нейният вътрешен свят.Ама такива са те мъжете.
Прощавай че омърсих вътрешният ти свят, толкова красив и реален, пълен с прекрасни, уважаващи те като личност истински мъже, не такива които само им се чука.
Готик-няма проблеми.Викай ми накомчо, треси омазнена косица, и публикувай класации на "вечните" музики.Ма не ми казвай къде да ходя, къде да слагам цветя и прочие глупости.Ако имам дете, да го пусна да си поиграе с оръдието, за да разбера какво спасявало света.И да, мъжете които си пускат децата да си играят с оръдията шнайдер-крезо, се радват на любов.А тези чиито деца си играят с тиссен-круп - не.Лоша работа, ми аз дето си играх с руско мт12 сигурно нищо няма да стана.



щом си си играл с мт12, сигурно си ме разбрал какво имам пред вид, въпреки недомислиците, които изтърси. Значи се разбрахме един вид. А това какво правя аз си е мой личен бизнес, щото отдавана, ама много отдавна не плащам данък обществено мнение...
цитирай
71. borsi - лелеее, как наскачахте само да б...
15.11.2009 05:36
miralyub написа:
лелеее, как наскачахте само да браните чисто мъжката си територия.
и не мерете само тежестта на носения багаж:))).
има друг момент: мъжете издържат физически, жените - психически:)



Не браним мъжка територия, а вас.
Има голяма разлика. ;) Горе съм казал къде мисля ще е качественото приложение на жените в армията

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3357428
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930