Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2009 09:44 - Бащи и синове-Дянкови
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5694 Коментари: 40 Гласове:
5



      Из интервюто с бащата на финансовия министър Симеон Дянков -Денчо Дянков, публикувано във в.Труд.

- Какво толкова се случи преди повече от 22 години, за да преустановите всякакви връзки със сина си?

- Тогава с майка му Румяна вече бяхме разведени. Тя живееше в София с някакъв преподавател по история на КПСС в Софийския университет, аз - в Разград, а Симеон - при баба си и дядо си в Ловеч. 13 юли е рождената дата на момчето ми. Симеон е роден през 1970 г. и тогава навършваше 17 години. Отидох в Ловеч, за да го видя и поздравя. Чаках го на маса в един ресторант. Той дойде, седна срещу мен и каза, че не иска никога повече да ме вижда. Заяви ми, че не съм му баща. Баща му бил научен работник. Успях само да отроня, че историята на КПСС не е наука, но той стана и излезе. Тогава го видях на живо за последен път...
   Цялото-ТУК




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - ее
27.11.2009 09:52
тц ...

какво нещо ...
цитирай
2. miralyub - това е положението. всичките ...
27.11.2009 09:53
това е положението.
всичките преуспели българи го правят- спомни си Стоичков и отношението му към неговите родители.
цитирай
3. allbi - 2. miralyub ,
27.11.2009 09:59
охо за Стоичков нямам думи
ако това е цената на успеха...
явно ?
цитирай
4. miralyub - май министърът ни е опериран от ч...
27.11.2009 10:02
май министърът ни е опериран от човечност...което обяснява... мерките му...
цитирай
5. rjejok - нищо ново под слънцето . . . . .
27.11.2009 10:02
. . . . . и какво следва от това?
цитирай
6. miralyub - аааа- нищо конкретно не следва. ...
27.11.2009 10:04
аааа- нищо конкретно не следва.
просто не го очаквах и се впечатлих доста...
цитирай
7. allbi - 5. rjejok ,
27.11.2009 10:04
rjejok написа:
. . . . . и какво следва от това?


явно чист професионализъм
за сметка на човешки качества
цитирай
8. rjejok - ако не беше министър . . .
27.11.2009 10:17
. . . а обикновен труженик, тази история нямаше да се публикува, нали!!! факт е, че такива човешки съдби, стават обществено достояние, само ако е замесен някой "големец"? а народа? трябва ли, да споменавам, че има къде по-тежки драми в българският бит и никои не се интересува или впечатлява . . . особенно.
цитирай
9. miralyub - еее, не е без значение хората, коит ...
27.11.2009 10:19
еее, не е без значение хората ,които вземат важните решения за страната и за нашите съдби какви човешки качества притежават...
тук виж момчето как е било запленено от по-удобния си баща- преподавателят по история на КПСС:)))
цитирай
10. boristodorov56 - 8. rjejok
27.11.2009 10:21
Факта, че има набор от умения повече от други хора -
не прави юпито нормален човек.
Дянков, де.
цитирай
11. aida - И КАКВО ОТ ТОВА ???
27.11.2009 10:49
Всеки един от нас ОТГОВАРЯ за собсвените си постъпки и поведения в личния си живот ЕДИНСТВЕНО И САМО ПРЕД СЕБЕ СИ.
Никой няма право да дава каквито и да било заключения относно това.
УМЕНИЕТО ДА РАЗДЕЛЯШ ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ ОТ ЛИЧЕН ЖИВОТ не е типично за всеки. Но на много от нас не е угодно това, защото ВСЯКА ИГРА СИ ИМА ПРАВИЛА - А ПРАВИЛАТА ТРЯБВА ДА СЕ СПАЗВАТ.
Такива повърхностни изказвания на някои от нас....някак-си не им прави чест.
Хубав ден !
цитирай
12. miralyub - Личният живот на публичните лич...
27.11.2009 11:00
Личният живот на публичните личности никога не остава личен... няма какво да се възмущаваш за ровенето под юргана- естествено е.
Просто това момче се държи интересно- озадачава с лутанията си от една крайност в друга- ония велики идеи, които един ден ги има, а на другия вече ги няма, както и впечатлява понякога с прямостта си - например това, че каза истината за БАН...
За непостоянството му има някакви причини, този факт от вестника днес- просто ми ги обяснява донякъде.


цитирай
13. aida - Мисля, че не ме разбра
27.11.2009 11:14
miralyub написа:
май министърът ни е опериран от човечност...което обяснява... мерките му...

А и моят коментар не е целенасочен. Съгласна съм за първото ти изречение, но детайлите по него(т.е. обясненията) си остават супер лични. Трудно е да оправяш безпорядък трупан години на ред.
Не мога да разбера обаче къде намери допирната точка на непостоянството с "този факт от вестника " ???
Непостоянство !? - то не е постфактум - или си такъв, или не си. :))
цитирай
14. miralyub - Не симпатизирай сляпо на Дянков- ...
27.11.2009 11:19
Не симпатизирай сляпо на Дянков- той се очертава първият бушон в това правителство...
Затова ми е и интересно да следя всичко около него.
Отделно, че разривът с родителите, както писах и по-горе, е присъщ за "преуспелите" на Запад хора...
цитирай
15. aida - Бърза редакция, направи :)
27.11.2009 12:21
Нека да бъдем коректни - дали е Дянков или някой друг е без значение. Злословим изключително повърхностно.

По-важно според мен е да ПРОЧЕТЕМ нещо в написаното, отколкото само да пишем. :))

Мира, какво означава това : 9. miralyub "тук виж момчето как е било запленено от по-удобния си баща- преподавателят по история на КПСС:))) " ???
..................................................................
цитирай
16. miralyub - точно това намирисва здраво- зн...
27.11.2009 12:25
точно това намирисва здраво- знашето юпи е заместило в съзнанието си и на практика истинския си баща с удобния и "перспективен" тогава преподавател...
а ти какво прочиташ в написаното????

И пак да доредактирам:)))- след това заместване- следва шеметната му кариера...дамммм.
цитирай
17. forestlove - преди няколко години при Слави Т...
27.11.2009 12:32
преди няколко години при Слави Трифонов главният редактор на 24 часа (май така беше) Тошо Тошев (дано да улучвам името) разказа много подобно нещо. описа го като едно от големите си разкаяния. баща му бил изпратен в трудов лагер от комунистите и като се върнал бил съсипан, а те с майката не го посрещнали много добре... той починал доста самотен и без подкрепа. майката се омъжила повторно и вторият съпруг се казвал по същия начин, така че момчето навсякъде го представяло за свой баща, защото бил значително по-удобен - комунист, с връзки и положение, а истинският му баща само щял да му попречи в развитието.
разбира се, няма значение колко е известен и успял човекът, който постъпва така - просто при известните става обществено достояние.

ама какво да си обясняваме - Алеко си има разказ, Пази боже сляпо да прогледа. Не е нов този порив.
а, дали това е истина? защото много често тези неща се пресилват. при развод и двете страни често са склонни да изопачават...
цитирай
18. aida - И още нещо
27.11.2009 12:34
Нека да бъдем съдници на собствения си живот и на ничий друг.
Пагубно е обаче, ако това е духовната храна на много от нас и жалко, защото преобладават изключително млади хора, които може би някой ден ще заемат достатъчно сериозни позиции, които сега осмиват по безпочвен начин.
Какъв ще бъде изводът ни тогава ?????
цитирай
19. miralyub - forestlove,
27.11.2009 12:40
ние коментираме един тиражиран факт- не го измисляме...
допускам да е самата истина- инак не виждам как един баша ше говори така открито за такова болезнено нещо -като да си низвергнат от собствения си син.
цитирай
20. miralyub - aida,
27.11.2009 12:42
ми да ти казвам ли- че това е моят блог и в него ще пиша каквото си искам.
цитирай
21. aida - Мира,
27.11.2009 12:51
miralyub написа:
ние коментираме един тиражиран факт- не го измисляме...
допускам да е самата истина- инак не виждам как един баша ше говори така открито за такова болезнено нещо -като да си низвергнат от собствения си син.

Има литература, която дава обяснения по тези въпроси.
Да, това е твоят блог-спор няма :) Имаше постинги, които ми харесаха, затова и коментирах по тях.
Готина мацка си, но малко повече интелект няма да ти бъде излишен. Много неща от съдбите човешки не си видяла, но...и за това има написани книги.
Не се дарзни толкова, бягаш от критики.....направи си изводи за това.
цитирай
22. miralyub - критиката е хубаво нещо бе-жена- ...
27.11.2009 13:00
критиката е хубаво нещо бе-жена- стига да не е преследване...
а твоето на това мяза. от седмица не излизаш от блога ми.
лошо няма, де...трябват и такива, които като няма какво да пишат при себе си- се изявяват при другите:)
цитирай
23. forestlove - все пак това е раздел "лични дневници"
27.11.2009 13:01
miralyub написа:
ми да ти казвам ли- че това е моят блог и в него ще пиша каквото си искам.


подкрепям
цитирай
24. forestlove - ХАХАХА
27.11.2009 13:02
miralyub написа:
критиката е хубаво нещо бе-жена- стига да не е преследване...
а твоето на това мяза. от седмица не излизаш от блога ми.
лошо няма, де...трябват и такива, които като няма какво да пишат при себе си- се изявяват при другите:)

лелееее - из аз се разпознавам тук. (изчервявам се)
в моя защита ще кажа, че наистина не пиша добре, но затова пък обичам дискусиите. така де - говорим си.
цитирай
25. allbi - ох,
27.11.2009 13:03
ми днеска и аз се надничам :))
интересно е пък ;)
цитирай
26. miralyub - forestlove, allbi -
27.11.2009 13:05
споко ,бе- вход още не взимам...
аз да не съм Дянков:))))))))
цитирай
27. aida - хахахахахахах
27.11.2009 13:10
Обичам дискусиите, не съм "водеща" в темите, но виждам противоречие мило момиче :))
Лични дневници в интернет пространството !!!???? - не ми казвай, че са лични. А как да "излезе" човек, като тук сме едни и същи. Ти добре водиш статистика и как не ти е направило впечатление това.....:)))))))
Пък и нали трябва да има посетители, иначе би споделила всичко на хартиен носител- тефтерче. :))
цитирай
28. nicodima - Ами като не вземаш вход, ще взема да вляза : ))...
27.11.2009 13:12
Само че ме е страх да не домъкна тука анонимния адвокат на правителството, който си изтървава нервите при всеки коментар : )...
Прави ми впечатление, че доста от хората разсъждават по изключително парадоксален начин - ама не му гледайте личния живот на човека, вижте професионалните му качества. Мил български народе, изявата на професионалните качества е в пряка връзка с личните. Начинът, по който изразяваме личните си качества, е същият и при изявата на професионалните. Човещината е една и съща и в къщи и на работа... Единствено много широко скроен и интелигентен човек познава силата на прошката. Не знам каква е била истината за Дянков! Нямам право да съдя. Бащата е казал своята истина. Редно е министърът да каже каква е неговата...
цитирай
29. forestlove - ооо, знам точния цитат
27.11.2009 13:13
само дето няма да го цитирам точно. ралф уолдо емерсън пише на едно място: "противореча ли си? много добре, значи, ако си противореча." и т.н. защото аз съм една противоречива личност ;-)

усмихнат следобед на всички, бебето зове
цитирай
30. aida - forestlove ,
27.11.2009 13:15
не разбрах ти какво подкрепяш ???
Нека да дискутираме етично и коректно - това е, за което пледирах по-горе.
цитирай
31. miralyub - оооо, много грешиш, мила Аида. при то...
27.11.2009 13:15
оооо, много грешиш, мила.
при толкова книжки- дето четеш- би трябвало да си наясно, че писането в блогове за някои не е писане за брояч и внимание- а да поизхвърлят някои "тежести" на екрана и да се попречистят от помията- която ги залива наоколо.



цитирай
32. aida - хахахахаххаха
27.11.2009 13:20
Много хубаво кошче за душевни отпадаци
Блаодаря ти за целия разговор - ти си сладурка
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Усмихнат ден на всички :)))
цитирай
33. анонимен - на ви напомня ли....
27.11.2009 13:25
че3
блог = публично пространство за лично мнение.
Министър / или всякакки други известни лица/ = публична личност без собствен живот.
Разликата е, че ако не ти харесва нечие мнение - просто не го четеш, но ако не ти харесва дадена личност - си принуден да я търпиш. И не само...
цитирай
34. miralyub - Само че ме е страх да не домъкна тука ...
27.11.2009 20:03
nicodima написа:
Само че ме е страх да не домъкна тука анонимния адвокат на правителството, който си изтървава нервите при всеки коментар : )...
Прави ми впечатление, че доста от хората разсъждават по изключително парадоксален начин - ама не му гледайте личния живот на човека, вижте професионалните му качества. Мил български народе, изявата на професионалните качества е в пряка връзка с личните. Начинът, по който изразяваме личните си качества, е същият и при изявата на професионалните. Човещината е една и съща и в къщи и на работа... Единствено много широко скроен и интелигентен човек познава силата на прошката. Не знам каква е била истината за Дянков! Нямам право да съдя. Бащата е казал своята истина. Редно е министърът да каже каква е неговата...


Привет!
Не, на мен наисина ума ми не го побира- как един млад, обещаващ и интелигентен мъж, какъвто го изкарват Дянков, ще вземе да реагира така елементарно- ти не си ми баща...
И айде- тогава бил на 17. А днес? Един от първите мъже в държавата и да не се обърнеш към баща си... Един разумен и улегнал човек не постъпва така, нали?
Това момче винаги ми е било "мъгливо"... и ще ми е адски интересно да видя опозиционерите ми тук какво намират толкова у него.
Как му викаха??2 Хер Флик:))). Абе, ще излезе вярно...
Поздрави на теб.
цитирай
35. miralyub - само дето няма да го цитирам точно. ...
27.11.2009 20:05
forestlove написа:
само дето няма да го цитирам точно. ралф уолдо емерсън пише на едно място: "противореча ли си? много добре, значи, ако си противореча." и т.н. защото аз съм една противоречива личност ;-)

усмихнат следобед на всички, бебето зове


усмихната вечер от мен... и на бебето също:))
малко закъснях, но ...работа, какво да я правиш...не чака.
цитирай
36. miralyub - Много хубаво кошче за душевни от...
27.11.2009 20:09
aida написа:
Много хубаво кошче за душевни отпадаци
Блаодаря ти за целия разговор - ти си сладурка
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Усмихнат ден на всички :)))


Кошче за душевни отпадъци---даааа. Пак е по-сериозно, отколкото да е място за простотии или за свалки...

А ти пак идвай... аз не се впечатлявам от чуждото мнение за мен, достатъчно ми е моето си.
А и не смятам да заключвам вратата за никого...

цитирай
37. miralyub - че3 блог = публично пространство ...
27.11.2009 20:11
анонимен написа:
че3
блог = публично пространство за лично мнение.
Министър / или всякакки други известни лица/ = публична личност без собствен живот.
Разликата е, че ако не ти харесва нечие мнение - просто не го четеш, но ако не ти харесва дадена личност - си принуден да я търпиш. И не само...


Аз имам едно мнение за публичните личности, ако не можеш да понесеш тежестта на хорското любопитство към тем, ровенето в живота ти и прочие- не се захващай с публична работа...
В нея няма скрито покрито никога...
цитирай
38. krotalka - Мира,
27.11.2009 21:47
както знаеш, аз самата съм възрастна и като такава, не мога да уважавам човек, който пренебрегва родителя си! Заради кариерата си, да се откажеш от баща си...това не го разбирам?!
Може да е много добър специалист, но като човек, ако всичко е така, както е написано и е верно, нищо не струва!
цитирай
39. miralyub - Кроти, мислех, че такива постъпки ...
27.11.2009 21:52
Кроти, мислех,че такива постъпки са присъщи само на простоватите хора ... ама май не е.
цитирай
40. boristodorov56 - ЕДИНСТВЕНО И САМО ПРЕД СЕБЕ СИ?!
28.11.2009 08:10
aida написа:
Всеки един от нас ОТГОВАРЯ за собсвените си постъпки и поведения в личния си живот ЕДИНСТВЕНО И САМО ПРЕД СЕБЕ СИ.
Никой няма право да дава каквито и да било заключения относно това.
УМЕНИЕТО ДА РАЗДЕЛЯШ ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ ОТ ЛИЧЕН ЖИВОТ не е типично за всеки. Но на много от нас не е угодно това, защото ВСЯКА ИГРА СИ ИМА ПРАВИЛА - А ПРАВИЛАТА ТРЯБВА ДА СЕ СПАЗВАТ.
Такива повърхностни изказвания на някои от нас....някак-си не им прави чест.
Хубав ден !

Юпито да не е свещена кравичка?
Да не е над законите?
Да не е над Бог!

Истината е, че до сега освен да прехвърля тежестта от постната си пицата върху гърба на хората с ниски доходи - друго нищо не е направил.
Опитва се да пълни хазната само с нови налози и данъци.
Това ако е истинска политика - без да се стимулира дребния бизнес, потреблението, иновациите и износа - здраве му кажи.

А що се отнася до личния му живот - не може да се очакват нормални постъпки от индивид, който не почита биологичния си баща.
Той баща си не жали, та камо ли - некакви си там чужди хора в непозната нему страна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3323249
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031