Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2010 17:52 - Конфуз
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7134 Коментари: 45 Гласове:
16

Последна промяна: 24.01.2010 18:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Опасността, която ни грози сега, е да загубим между 15% и 20% от евросредствата по оперативна програма "Околна среда"  заради укривани важни писма от Брюксел...
   "Умишлено е саботирана дейността на държавата чрез укриване на кореспонденция с Брюксел, в която ясно са им казвали "спрете да крадете".  Това обяви Борисов за предишния кабинет на съвместна пресконференция с вицепремиера и финансов министър Симеон Дянков и с министъра на околна среда Нона Караджова...



     Конфуз, г-н Министър-председател!
     Нещо не става съвсем ясно и поименно кои са виновниците  в случая?
     Да подсказваме ли?
     Първо,  в правителството на Станишев- който безспорно носи основна персонална и държавна вина,  имаше един измислен  екоминистър  Джевдет Чакъров, от който нищо не ставаше.
     Ама над него-Чакъров, де-  и пряко за визирания ресор -усвояването на еврофондовете- отговаряше кой????
    
Ми, Вашата любимка Мигленчето Плугчиева  в качеството й на вицепремиер по усвояването на еврофондовете, на която бяха възложени  координацията по планирането, програмирането, управлението, наблюдението и КОНТРОЛА на средствата от ЕС!!!!
     Същата бе и председател на специален Съвет за координация и оперативно наблюдение на средствата от ЕС, където са разглеждани  всички въпроси от координационен характер, засягащи различните ведомства, включително екоминистерството.
 

   И която
за Вас е най-достойният към този момент  пратеник   на нашата страна  в ЕБВР...

  Та на кого конкретно кусате сега попарата????








Гласувай:
16



1. flyco - =
24.01.2010 17:55
Ама нееее, тя Мегленчето после е назначена, писмата не са резултат от нейната дейност.
цитирай
2. miralyub - а що не е изправила нередностите...
24.01.2010 17:56
а що не е изправила нередностите???:)))
цитирай
3. vestvi - Си
24.01.2010 18:27
Костов е виновен!?+
цитирай
4. miralyub - аха, и за това, че в администрацията ...
24.01.2010 18:32
аха, и за това,че в администрацията още държат от кадрите на Станишев, които хем крили, хем грешили тогава,хем заложили бомби като тази, последната... и за това пак Костов е виновен:).
цитирай
5. ka4ak - сигурно е съдействала на прокуратурата,а от банката ще компенсира
24.01.2010 19:06
82. ka4ak - това е от Челюсти,правителството е на 30 дни
21.01 15:54
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/08/28/kradnah-ot-diana-edno-interviu-na-druga-diana-kazano-li-e-ne.387656
..........................
Тогава защо казахте „спирам”, като ЕК няма да ни спре оперативните програми?
Днес спрени ли са? Това, че, дай Боже, в момента правим всичко, което критериите, които са ни дадени и в доклада на ЕК, и с нашите партньори в Брюксел, което ежедневно правим, за радост сигналите са добри. Днес очакваме и холандците, които знаете, че бяха за предпазна клауза на България, да дадат доклад заради този един месец, който да е много по-добър за нас в Брюксел. И ако успеем да започнем да си връщаме пари, това си е само наш успех, на никой друг. Ние сме заварили пасив, спрени програми, върнати за несъответствие, това са реалностите.

Плугчиева помага ли ви?
Да.

Каза в интервюто при мен миналия ден, че ще се виждате?
Да, дойде, пихме кафе, говорихме си по всички тези теми.

Ще помага ли? Ще използвате ли нейния експертен потенциал? Тя наистина е професионалист в това, което прави. Много червен й беше гердана, но...
В едно нещо й съчувствам. Че и отгоре – премиерът, и отдолу – министрите, не са ставали за нищо и всъщност тя е била един параван, едно перде за пред Брюксел, за да си правят далаверите в България, а тя като отиде там, да им обяснява, че е много хубаво положението. И те затова, понеже са знаели, че тя не е в далаверата, към нея имат добро отношение, но всъщност на нито едно от нейните неща не са повярвали и затова са толкова тежки санкциите. И тя самата много добре знае, че особено когато нейният премиер се засили да легитимира за втори път Вълка в София, когато прекратих концесията и вкара закон, който мина на първо четене, Брюксел такъв шамар им подготви, че тя беше в паника.

Дойде на първата копка тогава.
Дойде, защото тя самата знаеше, че сме изпълнили абсолютно всички критерии, за да почнем строежа на завод, Станишев го бойкотираше. Трябваше това решение, което взехме в сряда – за кофинансиране от страна на държавата, нека да го обясним – ако това е завода за боклук, 20% трябва да финансират общината и държавата, другите 80% - ЕС. ЕС казва – ние сме готови да ви дадем парите, общината чрез заем от Европейската банка казва – готови сме с парите, тази част, която е на държавата, Станишев умишлено я бавеше. Съгласно Закона за обществените поръчки, без да имаш гарантирано финансиране, не можеш да пуснеш конкурсите на завод и ние сега в понеделник ще ги пуснем. Фактически това решение, което взехме в сряда, ако го бяха взели април месец, тези месеци сега тук щеше да се строи завод
.......................................
Защо?
Ами защото трябва.

Костов много се, как да кажа, свалил е вратовръзката. Гледах го в изявленията вчера. Върнал се е в стария си ритъм на говорене.
Чудесно.

Каза, например, че се аргументира – по-хубаво изречение, запомних го, че премиерът Станишев бил пътен кантонер. Това по повод на агенцията НАПИ. Защо я дадохте на Плевнелиев? Сега, гледах и Плугчиева казва: „Не”. Ама Европа казва: „Давайте повече хора да контролират, защото Плевнелиев иначе много по-лесно може да пусне батко и братко – един. Ама ако го гледа друг?
Хайде да говорим сериозно.

Говорим сериозно.
Станишев, Плугчиева и трима министри – къде е „Тракия”, къде е „Люлин”, къде е „Струма”, къде са магистралите? Защо ще ми давате за пример провалили се хора? Аз разбирам сега да ми покажете, хайде да тръгнем да видите магистралата на Станишев до Бургас и магистралата до Благоевград и ми кажете вие Борисов какво ще направи. Защо се реферирате към провалили се хора?

Защо се ядосахте?
Ами защото вие ги цитирате като някакви светила в тази област...

Не, не.
... които могат да дадат ценен съвет.

Моля, успокойте се! Гледах Плугчиева, която уважавам, която каза...
Аз съм спокоен. Ами уважавайте си я и се возете по магистралата на Плугчиева, ще й напиша една табела и си я уважавайте пак! Къде е магистралата на Плугчиева?

Господин Борисов...
Къде е магистралата на Плугчиева? Нека говорим конкретно сега.

... моля ви! Да, защото вие казвате: „Европа иска А, Б, В”.
И аз съм направим А, Б, В.

Тя казва: „Европа иска от нас повече контрол”.
Ама коя е тя?

Оная жена, с която сте пил кафе миналия ден и която казвате, че добре се справя.
Ако онази жена е слушала Брюксел, батко, братко и тримата й министри, които бяха шефове на тази агенция, трябва да са в затвора. И тя не сега трябваше да го говори. Тя трябваше да сезира главния прокурор, да излезе от партията, да излезе от правителството и да каже: „Тия крадци крадат”. Тогава можеше да ми я цитирате тази жена. Към днешна дата ние имаме провалили се агенции, с несъответствие, със замразени пари. Това имаме към днешна дата. И аз ви гарантирам и съм направил така, че един човек да носи отговорност. Не три, не пет, не шест. Министърът на регионалното развитие носи отговорност за министерството си. Не се ли справи, и аз съм дал срок 15 септември, като се върна от Брюксел в регионалното министерство искам да поканим медиите, защото чрез тях ще покажем на хората – магистрала „Тракия”, етап в момента, конкурс, коя дата, първа копка на първи лот коя дата, срок на изпълнение коя дата, така, както направих за метрото в София. Ако си спомняте, преди три години ви събрах и казах: „Това е наличното, това строим, това проектираме, за това е финансирано от Брюксел, за това е финансирано от общината, за това е Европейската инвестиционна банка” и на 7 септември сега ще имате метро и виждате София каква става по метростанциите. Това на 15 септември Плевнелиев трябва да покаже за всяка една магистрала и той носи отговорност за това.

Станаха клещи. Очевидно станаха клещи, скарахме се. Кажете, убеден ли сте, не цитирам име, че ЕК не иска от нас действително агенция с различен тип контрол? Или този контрол е достатъчен?
Контролът е министърът. Това е политическата и фигурата, която управлява. И, между другото, тук трябва да се направи сега в условия на криза и съм възложил сметка на заплатите. Защото има един невероятен парадокс.

На кои заплати? Там в НАПИ?
Не, навсякъде. На чиновниците в държавата.

Дето вземат повече от вас?
Не, те вземат пъти повече от мен. По шест, по седем, по осем. Особено там по ДКЕВР, по НЕК, по БЕХ, по тези дружества.
цитирай
6. haralanov - Не и ли логично...
24.01.2010 19:12
Да се потърси и съдебна отговорност,поименна на всички онези,които ,,умишлено са съботирали дейността на държавата,, укривайки кореспонденция с Брюксел..?В края на краищата това е ,,донесло,, материални щети на България,тоест за всички нас.Това трябва да направи ББ,а не да обяснява пак,колко много виновни са другите!
цитирай
7. vestvi - Си
24.01.2010 19:23
Костов е виновен, че не ги разпердушини, когато можеше!
цитирай
8. miralyub - Качак, Той иначе много я уважава. . . ...
24.01.2010 19:43
Качак,
Той иначе много я уважава...
Ама тя била параван и използвана за злоупотребите на Станишев...
Ама пък къде са й магистралите...
Европа ги знаела тези неща...че е пионка,де...
Но пък ни е капацитет за ЕБВР.

Нямам думи просто.
Такова разминаване между думи и дела... вместо да ги хване за гушата един по един и всек ида си получи заслуженото... сега се заизмъкваха като мокра връв.
Щом има вина, трябва да има и изкупление.
Толкова е просто.
цитирай
9. miralyub - Да се потърси и съдебна отговорн...
24.01.2010 19:46
haralanov написа:
Да се потърси и съдебна отговорност,поименна на всички онези,които ,,умишлено са съботирали дейността на държавата,, укривайки кореспонденция с Брюксел..?В края на краищата това е ,,донесло,, материални щети на България,тоест за всички нас.Това трябва да направи ББ,а не да обяснява пак,колко много виновни са другите!


Да,де ... всички това чакаме...
Ама той още работи с кадри в администрацията от времето на Станишев.
И ни баламосва колко е гневен и с вързани ръце.
Или пък е тактика- трябва да хвърля по нещо, за да ни отврича вниманието от всекидневните гербови управленски несъвършенства:)).
цитирай
10. miralyub - Костов е виновен, че не ги разпер...
24.01.2010 19:47
vestvi написа:
Костов е виновен, че не ги разпердушини, когато можеше!


че не лустрира.
цитирай
11. krotalka - Не са се разбрали за комисионните,
24.01.2010 19:55
а може и да не са успели да си поделят "баницата".
цитирай
12. анонимен - Един мой приятел казваше: Гледам...и не вярвам на ушите си! :-D
24.01.2010 20:19
Питам се първо: Миренце!!! Бе...ти докато беше на власт ГЕЯ, колко критични за неговото правителство поста написа, ПиУе?!?
Второ: haralanov да обясни - с кви аджеба Лостове тоа ББ да накаже(накратко казано!) виновниците, подготвяли неприкосновеността си в последните 8 г., за да не се връщам ного по-назад?!?
Трето: Бе...ако вие сериозно сметате, че ББ е дал рамо на Тъпата Уфсъ Плугчиева, щот му е любимка - свалям ви шапка за разбиранията и Убедеността, че политиката ви е ясна! :-D

И последно: Докато в таа държава секи говори и праи точно ТВА, от което НЕ РАЗБИРА - се ше сме Така! И...ше ставаме се по-малобройни! :)))

Без сръдни!!! Просто тва сичко е...несериозно и ПРИСТРАСТНО! :-Р

Спокойна вечер! :)
цитирай
13. miralyub - Батенце! Само ти ли не виждаш с...
24.01.2010 20:56
Батенце!
Само ти ли не виждаш стъпките лево-десно, лево-десно, дето ни ги играе премиерът...
Поне веднъж трябва да излезете от контекста на гербовата партия и да гледате отстрани как се възприемат нещата.
Искаме действия, не приказки.
Искаме кадърни хора, не шепа мазни приближени.
Искаме гаранции, нали така ви беше мотото...
И най-вече искаме последователност, яснота и далновидност, не работа на парче, щото станахме разногледи от лашкане и противоречия в партията ви.
Мен неизвестността ме плаши.
Аз искам да знам как ще я карам и как ще живея тук занапред, след година, след 2 години и т.н.
Спокойна ти вечер!
Да си ми жив и здрав!
цитирай
14. miralyub - а може и да не са успели да си поделят ...
24.01.2010 20:57
krotalka написа:
а може и да не са успели да си поделят "баницата".



Абе, разбрали...
ББ още рАботи в министерствата с кадрите на Станиш...
Че и извън тях:))).
Тогава кво ми реве...
цитирай
15. krotalka - Веднага след изборите,
24.01.2010 22:08
написах коментар под нечий постинг, че това ще е един от препъни камъните за ББ. Жалко,че съм познала!
цитирай
16. анонимен - Аааа...НЕ!
24.01.2010 22:16
И ти да си ми здрава, щот си ми Слабост! :-D

Обаче: Искаме, искаме, искаме!!! :-Р
Искахте ли, когато дойде и голяма Част от вас...назначи Дедо за Спасител?!? И предадохте ВУЙЧО!!! Колко от Вас могат БЕЗ СРАМ да кажат: АЗ НЕ СЪМ ПРЕДАТЕЛ НА СИНЯТА ИДЕЯ??? Що ме нервите, бе?!? АЗ НЕ СЪМ ПРЕДАТЕЛ - АЗ ГЛАСУВАХ ЗА СИНЯТА ИДЕЯ!!! Не за Дедо!!!...След тва 8 години НЕ ГЛАСУВАХ!!!

Следващо: Искахте ли, когато пак Вие с Негласуването си коронясахте Триглавата Ламя??? Искахте...таратанци! Мълчахте като...

Са обаче...ИСКАТЕ!!!
Ми...щот не ви дадоха пак да...продавате за 1 лев, да срамите изтормозената държава! Затва искате!!!
Искате, щот не ви дадоха столчета...да седнете...като ено време!...

Един филм - за да се разбере правилно - гледа се няколко пъти!!! Вас...Ви е страх да го видите пак, Миренце!!! :)

Оставете ББ, поне не пишете тиа неща - тва дразни мен, други, еле пък Него - едва ли!... Мен дразни по ред причини, основната от които е: От 2000 г. аз познавам един Човек - знам кво Е, как Мисли, как Действа! Лично! Този Човек можеше да гледа Сеира отстрани, имаше си...службица! :) Бога ми...никой никога нема да научи причината...да си сложи тоа Таралеж в гащите!...Да кажем, че едни деца...казаха едни думички без никой, Бога ми - Никой не ги е карал!!!...Батето се просълзи от наивността!!! Тва се случи и с...един мой Приятел...И последва...те тва нещо - са да обира Негативи!...
Но - Батето вярва!!! Щот познава Човека! Само...ако послуша да завърти метлата малко, щот около него - само Троянски Коне!!! Тва е грешката, която единствено може да му се приписва!...

Лека, Слабост! :)
цитирай
17. krotalka - Бате,
24.01.2010 22:23
аз само казва бе! Не се кОси! Просто предвидих,че наследствените кадри ще му правят сечено.
цитирай
18. анонимен - Танче!
24.01.2010 22:57
krotalka написа:
аз само казва бе! Не се кОси! Просто предвидих,че наследствените кадри ще му правят сечено.


Аз и ти - знаем! Щот сме врели и кипели в казана!!!

Децата не знаят! :-D И...се насъскват излишно! :))) Па и си верват, мани другото! :-D
Не схващат, че...просто тва е мат'риала!!! Той...един Пич им го беше казал, ма те...го чуха ени други хора! :))) И за тва таа държава ше си е Пълен смех още ного време! :-D
цитирай
19. boristodorov56 - А това не е ли повод за подвеждане под отговорност!
25.01.2010 08:13
Нямат ли юристи в Министерския съвет та да измислят
причина преките виновници да бъдат осъдени?
Това се нарича умишлено вредителство (соботаж) в особено големи размери при условия на криза - утежняващо вината обстоятелство.

Д-р Б. Борисиов да спре с шербета, и да си прави PR ,
а а сезира прокуратурата.

Един да беше влязъл в затвора, баре!
цитирай
20. lado - Костов е виновен, че не ги разпер...
25.01.2010 08:41
miralyub написа:
vestvi написа:
Костов е виновен, че не ги разпердушини, когато можеше!


че не лустрира.

Това ми се е забило като пирон в мозъка, не като трън в петата..
boristodorov56
"Д-р Б. Борисиов да спре с шербета, и да си прави PR ,
а а сезира прокуратурата.

Един да беше влязъл в затвора, баре!"

Поздрави, хора!
цитирай
21. miralyub - аз само казва бе! Не се кОси! Просто ...
25.01.2010 08:55
krotalka написа:
аз само казва бе! Не се кОси! Просто предвидих,че наследствените кадри ще му правят сечено.



Крот, те му заложили бомби, а той безкрайно ги харесва:))
цитирай
22. miralyub - Бате, Искаме нормалност, бе! ...
25.01.2010 09:01
Бате,
Искаме нормалност, бе!
Това ни обещаваха- само хубави неща и най-вече наказание за виновните.
Засега обаче имаме само чупене на стойки, позиране и лабораторни експерименти...
Ама ще ме накараш да пиша цял протестен пост с/у ББ и цялата му неграмотна маса, с факти.
А за гласуването- не към мене тия... аз винаги съм била последователна... и само за едни.
Хубав и топъл ден от мене!:)


цитирай
23. miralyub - Нямат ли юристи в Министерския с...
25.01.2010 09:04
boristodorov56 написа:
Нямат ли юристи в Министерския съвет та да измислят
причина преките виновници да бъдат осъдени?
Това се нарича умишлено вредителство (соботаж) в особено големи размери при условия на криза - утежняващо вината обстоятелство.

Д-р Б. Борисиов да спре с шербета, и да си прави PR ,
а а сезира прокуратурата.

Един да беше влязъл в затвора, баре!


Ама няма да го направи, че виж кой ще засегне...приятелките си:))).
Костов го каза- имат желание, ама го правят грешно- хвърлят там някакви папки на прокурорите, без да си доизкусурят и подплатят качествено нешата...
Което предопределя и изхода после...обвиненията да падат:)))

Апропо!
Току-що казаха,ЦЦ го казал, де- че до дни внасят първите сериозни обвинения за бивши министри и висши администратори...
Тва го слушам от 2 -3 месеца:))).
Ама да видим...
цитирай
24. miralyub - Костов е виновен, че не ги разпер...
25.01.2010 09:06
lado написа:
miralyub написа:
vestvi написа:
Костов е виновен, че не ги разпердушини, когато можеше!


че не лустрира.

Това ми се е забило като пирон в мозъка, не като трън в петата..
boristodorov56
"Д-р Б. Борисиов да спре с шербета, и да си прави PR ,
а а сезира прокуратурата.

Един да беше влязъл в затвора, баре!"

Поздрави, хора!


Поздрави и на теб!:))
цитирай
25. ikra - Аз предлагам да се спре само да се говори и да започне някой да работи в тази държава
25.01.2010 09:38
Когато не можем да направим нещо - все някой ни е виновен!
Бате Бойко вече каза - 20 години ще говорим за тройната коалиция (демек ще се оправдаваме с нея).
Така че мили душици просто не си хабете нервите! В БГ така ще вървят нещата!... Ден да дойде, друг да мине... Важното е някой да си вземе заплатката и да усвои някой еврофонд...
Повече усмивки с пожелание за ползотворен ден! :)
цитирай
26. miralyub - Усмивки и за теб, Икра!
25.01.2010 09:58

Усмивки и за теб, Икра!
цитирай
27. sim62 - Защо си чешате езиците напразно......
25.01.2010 14:19
кучето си лае кервана си върви
да не си мислите че ще промените нещо
така е -защото като гласувате не мислите
цитирай
28. haralanov - Eй така ГЕРБ ще ни приспиват четири години...
25.01.2010 14:20
Условието е да добутат до четвъртата година де!Ще се повдигат обвинения,следствието ще разследва,после ще се върне за доразследване,после ще се окаже,че няма достатъчно на брой събрани факти,после Борис Велчев ще бърчи вежди и...времето изтекло.Като изтече времето,знаете ли какво ще ни кажат..?Дайте ни още четири години за да можем да си свършим работата!Щото аха-аха ма мъничко не ни стигна!
цитирай
29. boris66 - boris66-miralyb
25.01.2010 14:47
Да, така е, Джевдет Чакъров е турчин, който му дреме за България и нейните красоти и природа и околна среда. Те не дадоха път към парламента и на Зелената партия ,който трябваше да стане парламентарна и затова загубиха и те изборите. А е срамота чужденците да откриват природата на България!
цитирай
30. drona - ...
25.01.2010 15:03
Само напомням за протокола, че основния трън в очите на Брюксел е завода за отпадъци на София.

След като тръжните документи са одобрени септември месец м.г. що до сега не се проведе търга?

Питанка без отговор...

цитирай
31. firopeshev - конфуз и жабета
25.01.2010 15:04
Некой пак ще руча жабета. Последния път, с кандидатурата на Р.Желева за еврокомисар, както сам си призна премиера ГЕРБ изруча жабетата.
Интересно дали някой ще понесе наказателна отговорност. Или пак всичко е кьор фишеци и близалки за народа...
цитирай
32. rat - Лелеееее Мира ти направо си го ра...
25.01.2010 16:01
Лелеееее Мира ти направо си го разкъртила Борисов. Такъв тежък удар нанасяш по имиджа му, че направо ще падне правителството. :)))))))))))))))))))
цитирай
33. karambol5 - На мен наистина започна да ми писва. ...
25.01.2010 16:43
На мен наистина започна да ми писва........
цитирай
34. miralyub - default ,
25.01.2010 17:28
точно в общите приказки е проблемът...
цитирай
35. miralyub - кучето си лае кервана си върви да ...
25.01.2010 17:29
sim62 написа:
кучето си лае кервана си върви
да не си мислите че ще промените нещо
така е -защото като гласувате не мислите


е, някои сме мислили при гласуването...ама сме били малко, явно:).
цитирай
36. miralyub - haralanov, първата част от прис...
25.01.2010 17:30
haralanov ,
първата част от приспиването е налице.
Велчев казал: Дайте ми време /за спане/до края на годината и ще видите...:))))
Впрочем, беше ми приятно да прочета,че позицията на ДСБ по случая се припокрива с моето словоизлияние и първа реакция от този постинг.
цитирай
37. miralyub - Да, така е, Джевдет Чакъров е тур...
25.01.2010 17:32
boris66 написа:
Да, така е, Джевдет Чакъров е турчин, който му дреме за България и нейните красоти и природа и околна среда. Те не дадоха път към парламента и на Зелената партия ,който трябваше да стане парламентарна и затова загубиха и те изборите. А е срамота чужденците да откриват природата на България!



много се надяваме,че Чакъров ще си понесе заслуженото.
цитирай
38. miralyub - Само напомням за протокола, че о...
25.01.2010 17:39
drona написа:
Само напомням за протокола, че основния трън в очите на Брюксел е завода за отпадъци на София.

След като тръжните документи са одобрени септември месец м.г. що до сега не се проведе търга?

Питанка без отговор...




да си призная, това със завода не съм в час много.
но нали имаше първа копка?
много тържествена даже...
брях,брях,брях!
цитирай
39. miralyub - Некой пак ще руча жабета. Последния ...
25.01.2010 17:41
firopeshev написа:
Некой пак ще руча жабета. Последния път, с кандидатурата на Р.Желева за еврокомисар, както сам си призна премиера ГЕРБ изруча жабетата.
Интересно дали някой ще понесе наказателна отговорност. Или пак всичко е кьор фишеци и близалки за народа...


нееее, вместо да се изваждат очи, ще се изписват вежди... с пращане в ЕБВР. това го видяхме вече:)))
цитирай
40. miralyub - Лелеееее Мира ти направо си го ра...
25.01.2010 17:42
rat написа:
Лелеееее Мира ти направо си го разкъртила Борисов. Такъв тежък удар нанасяш по имиджа му, че направо ще падне правителството. :)))))))))))))))))))

Плъх, удари едно рамо,де:)))) Да го разкъртим по-добре...
цитирай
41. miralyub - На мен наистина започна да ми писва. ...
25.01.2010 17:43
karambol5 написа:
На мен наистина започна да ми писва........


а, свиквай:)))
цитирай
42. thetrooper - Мира,
26.01.2010 15:31
Позволих си да препечатам текста в моя блог - с кратък допълващ коментар
http://thetrooper.blog.bg/politika/2010/01/26/.480096
цитирай
43. miralyub - ок,няма проблем.
26.01.2010 19:56
ок,няма проблем.
цитирай
44. galinabg - Супер си!
27.01.2010 14:01
Браво, Мира!
цитирай
45. hitzkov68 - Всеки народ има това правителство ...
30.01.2010 22:11
Всеки народ има това правителство което заслужава!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3322819
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031