Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2010 16:43 - Eagle
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3383 Коментари: 24 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Изгледах снощи петте предложения за песен, с която Миро да ни представи в тагодишното издание на Евровизия. И... хммм, като изключим лигавото водене на Драго Чая, кофти сценария на предаването, техническите гафове и многото излишно говорене за пълнеж, щото да разводниш в час и половина представяне на само 5 песнички  с разнороден ритъм и с общо времетраене 15-20 минути- си е доста досадно  изпитание за публиката... та, като се абстрахирам от всичко това...струва ми се, песен №1 /Eаgle/ е най-читава.
 





Гласувай:
7



1. karambol5 - Харесва ми :)))) Добра е наистина ...
08.02.2010 16:56
Харесва ми :))))
Добра е наистина :)))))
Успех на Миро :)))))
цитирай
2. cornflower - *
08.02.2010 16:58
на мен ми хареса авторската..
цитирай
3. miralyub - Харесва ми :)))) Добра е наистина ...
08.02.2010 16:59
karambol5 написа:
Харесва ми :))))
Добра е наистина :)))))
Успех на Миро :)))))


нашенски ритъм е.
цитирай
4. boristodorov56 - Въобще не си губя времето с подобни глупости.
08.02.2010 16:59
Предпочитам чаша червено вино пред камината и пукащият съсък на дървата ми се струва по-добра музика.
цитирай
5. miralyub - на мен ми хареса авторската. . за ...
08.02.2010 16:59
cornflower написа:
на мен ми хареса авторската..


за авторската се бях изнервила от Драго Чая...
пък и на нея имаше технически гаф, което я осакати доста...
цитирай
6. miralyub - Предпочитам чаша червено вино пред ...
08.02.2010 17:01
boristodorov56 написа:
Предпочитам чаша червено вино пред камината и пукащият съсък на дървата ми се струва по-добра музика.


Да, общо-взето не си изпуснал много.
Аз гледам такива предавания, защото ме интересува организацията, сценарият и справянето със задачата. Канал 1 и този път не ме изненадаха с качество...
Но пък трябва да взема и отношение по избора.
Затова избрах тази песен, като най-поносима.
цитирай
7. haralanov - Миро е пълна боза
08.02.2010 17:08
Която и да е песен да бъде избрана...Слаби са,блудкави са...В стил поп...Само където липсваше fire и disire...Никакъв шанс!
цитирай
8. miralyub - Която и да е песен да бъде избрана. . . ...
08.02.2010 17:11
haralanov написа:
Която и да е песен да бъде избрана...Слаби са,блудкави са...В стил поп...Само където липсваше fire и disire...Никакъв шанс!


Споко,бе.
Там конкуренцията не е голяма.
Да видиш- финландците са с песен с руски ритми...
цитирай
9. mamkamu - :)
08.02.2010 17:11
Тоя лигльо трудно мога да го изтърпя и минутка, камо ли пет песни :)
цитирай
10. miralyub - Тоя лигльо трудно мога да го изтърпя ...
08.02.2010 17:13
mamkamu написа:
Тоя лигльо трудно мога да го изтърпя и минутка, камо ли пет песни :)


В комбинация с Драго Чая /както беше снощи/... Миро е направо за обичане:))))
цитирай
11. haralanov - Борето и Юри сами не разбират,колко са прави...
08.02.2010 17:21
Пукота на горящи дърва в камината(за,който няма-в печката)е несравнимо по-добра музика от това,което се опитва да ни представи този надут лигльо.Иначе съм споко!
цитирай
12. miralyub - хараланов, друг кандидат имаме ли??? НЕ.
08.02.2010 17:23
хараланов,
и тук, както във всяка друга област няма хора, кадри, таланти.
това е истината.
затова от плявата ще избираме най-малката плява...
цитирай
13. vestvi - Си,
08.02.2010 17:36
не съм гледал, но доколкото разбирам и този орел е хилавичък.
цитирай
14. miralyub - дадености,брат.
08.02.2010 17:38
дадености,брат.
цитирай
15. gothic - Верно дадености. . . . Ама за такъв ...
08.02.2010 18:02
Верно дадености....Ама за такъв формат - такива. Явно финландските рецидивисти, дето спечелиха наградата преди две-три години, ще си останат само единичен камък в блатото....Иначе - кадърни изпълнители има, обаче те не биха се заели с такава жалка работа като Евровизия. Пък и не биха ги потърсили, щото не носят "типично българското", а звучат истински европейски....
цитирай
16. miralyub - Гот, дай предложение- кой ти се в...
08.02.2010 18:56
Гот, дай предложение- кой ти се вижда достоен за Евровизията?
цитирай
17. novitejivotni - Ами, време е
09.02.2010 06:26
да застанем в достойна поза и да кажем горе-долу следното :
- Уважаема Евровизия, простете за всичките ни изяви досега. Тази година решихме че няма да изпратим наш представител. Това е защото страната ни е болна и както във всички останали сфери, и в ( простете за израза ) "развлекателният жанр" цари хаос и тъпотия. Там се шматкат ( трябва да има превод тази дума, все пак ) някакви близки и роднини на някакви хора, които неизвестно защо са решили, че техните близки и роднини, са "призвани", да се занимават с "изкуство". Отново простете за израза. Та в търсене сме на истински таланти. Знаем, че ги имаме много, всички го знаем, но някак те все не смогват да се поставят до назначените "звезди". Та тая година сме пас. Чухме , че имало едно момче, някъде из Родопите, което много хубаво пеело. Та ако имаме късмет догодина, Георги Христов да е болен, Графа да е на турне в Заир, Азис да е бременен, Краската Аврамов да станал актьор, а пък Хикса, Микса, Пешо, Мишо и Тишо да са заети в "Биг Онова де", ще ви го пратим момчето.
Честно ! Ше ви разкърти мивките ( сори ), толкова е добро. Само малко късметец да имаме, пусто.
Хайде, стискайте палци и до скоро.
цитирай
18. nicodima - Песента е невероятно тъпа!
09.02.2010 09:10
Изобщо не ме интересува кой с колко по-тъпа песен се явява...
Чиста загуба на време е да се слуша...
цитирай
19. miralyub - да застанем в достойна поза и да к...
09.02.2010 09:13
novitejivotni написа:
да застанем в достойна поза и да кажем горе-долу следното :
- Уважаема Евровизия, простете за всичките ни изяви досега. Тази година решихме че няма да изпратим наш представител. Това е защото страната ни е болна и както във всички останали сфери, и в ( простете за израза ) "развлекателният жанр" цари хаос и тъпотия. Там се шматкат ( трябва да има превод тази дума, все пак ) някакви близки и роднини на някакви хора, които неизвестно защо са решили, че техните близки и роднини, са "призвани", да се занимават с "изкуство". Отново простете за израза. Та в търсене сме на истински таланти. Знаем, че ги имаме много, всички го знаем, но някак те все не смогват да се поставят до назначените "звезди". Та тая година сме пас. Чухме , че имало едно момче, някъде из Родопите, което много хубаво пеело. Та ако имаме късмет догодина, Георги Христов да е болен, Графа да е на турне в Заир, Азис да е бременен, Краската Аврамов да станал актьор, а пък Хикса, Микса, Пешо, Мишо и Тишо да са заети в "Биг Онова де", ще ви го пратим момчето.
Честно ! Ше ви разкърти мивките ( сори ), толкова е добро. Само малко късметец да имаме, пусто.
Хайде, стискайте палци и до скоро.


Ееее, може и да е кадърно момчето от Родопите, ама знай ли го това Канал 1- щото нали БНТ продуцира с държавни пари българския конкурс?


цитирай
20. miralyub - Изобщо не ме интересува кой с колко ...
09.02.2010 09:14
nicodima написа:
Изобщо не ме интересува кой с колко по-тъпа песен се явява...
Чиста загуба на време е да се слуша...



Чула ли си другите песни?
Още по-зле са.
цитирай
21. nicodima - Слава Богу, не!
09.02.2010 09:20
miralyub написа:
nicodima написа:
Изобщо не ме интересува кой с колко по-тъпа песен се явява...
Чиста загуба на време е да се слуша...



Чула ли си другите песни?
Още по-зле са.


Създала съм си условен рефлекс : )...
цитирай
22. miralyub - и те пази от стрес:))))))))
09.02.2010 09:21
и те пази от стрес:))))))))
цитирай
23. krotalka - Определено не ми харесва,
09.02.2010 13:19
не съм чула другите, а и тази чувам за първи път, но не ми допада.
цитирай
24. miralyub - това е положението, Крот!
09.02.2010 14:12
това е положението, Крот!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3334649
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930