Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2009 20:25 - Бойко, стегни си хората!
Автор: miralyub Категория: Политика   
Прочетен: 1807 Коментари: 14 Гласове:
0



      Бойко Борисов  може да оттегли от редиците на своите депутати  скандалния рапър Маниака заради  негативите, които той носи на партията.  Разумно! Но и невъзможно- няма правна ситуация, която да позволи лидер да оттегли избран депутат. И  същевременно тревожно, защото това означава, че  няма  да има скриване на позора.   И още по-тревожно: няма воля за скриване, защото, както Борисов сам съобщи в предаването "На 4 очи" по Нова, ако при положение, че по свое желание певецът се откаже от НС, то той ще бъде взет в изпълнителната власт. Вероятно като  поредния "ценен" и "опитен" административен кадър на държавата.:)) Да ни е честит и в тази светлина!
     И сега от  Маниака, който за мен си е един направо безнадежден случай, гледайки изявите му тези дни в разни предавания, към други очебийни прояви на разнобой в още неконституираната  парламентарна група на ГЕРБ.
     Направо е наложително Бойко да  стегне  хората си  и незабавно да ги понаучи кога, какво и как да говорят от името на партията! Или поне да внимават с изявите.  Изхождам веднъж от неопитността и младостта на голяма част от депутатите, но и от факта, че някои от тях- главно  придошлите в ГЕРБ знакови и известни имена, още не стъпили в парламента  почнаха да се държат и говорят странно, идентифицирайки се  ту с ГЕРБ и курса, който тя ще следва, ту  не с нея.
     След професора Божидар Димитров с неговото непремерено антикостовско говорене, за което писах в един предишен постинг, снощи в предаването на Светла Петрова "Сеизмограф" изключително несериозо ми прозвуча и Вежди Рашидов. Човекът, който разби ДПС-модела в Кърджали и гордо отмъкна цял мандат за Генерала, изненадващо заяви: "Ама аз не съм от ГЕРБ" , бягайки от  отговор на един от въпросите на водещата по темата за резултите  в изборите, заиграването с етническата  карта на Бг и  очаква ли се последващ реваншизъм.
     Когато събираш голяма подкрепа с бюлетината на ГЕРБ и когато хората очакват от теб  в следващите  4 години  да изпълняваш отговорно  поетите от същата тази партия задължения, нямаш право на обратно говорене, още по-малко на себеговорене и то още преди да си влязъл в парламента.
    Или може би опираме до старата и изпитана тактика, че борбата е единствено в пътя до  депутатската банка и после... кой  откъдето е и накъдето види?

    В този смисъл  говоренето  и сигналите тип разнобой в ГЕРБ много, много ме плашат...




Гласувай:
0



1. drakulla - Мира,
12.07.2009 20:28
а какво мислиш за Светла Петрова?
цитирай
2. miralyub - а- и това не можах да разбера:))
12.07.2009 20:32
а- и това не можах да разбера:))
цитирай
3. drakulla - поправка-
12.07.2009 20:34
мислиш. Имам впредвид начина, по който води. Как ти се вижда?
цитирай
4. miralyub - Зле. Предаването е твърде кратко за ...
12.07.2009 20:55
Зле. Предаването е твърде кратко за толкова много рубрики и гости, гони се време, а това изнервя, накъсват се темите, остават неизчерпани, щипнати оттук-оттам, просто липсва градивен разговор с гостите.
цитирай
5. drakulla - Съгласен,
12.07.2009 21:08
Освен това, очевидно който не споделя нейните възгледи ( така си го обяснявам) го реже набързо.
Тя се опитва да манипулира зрителите.
Което за медия с такава аудитория не е за подценяване.
цитирай
6. spasymyr - Нима вярвате
12.07.2009 23:36
Нима вярвате, че Бойко си е създал партията?Този сбор от стари и нови номенклатурни кадри с примеси от социализЪма...Не! Бойко е боец и са му дали армия.
цитирай
7. анонимен - Весо - Еми тя, бойковата вече заприлича на....
13.07.2009 00:44
дай си ми куклитИ, на ти си рапърите.
Що започна да ми напомня на Сими2001 от Спайн, дето доде. И май вече си отиде.
А другия дринго, неГЕРБАриста е само първия от 116-те псевдогерберчета, които още не влезли в парламента и вече почнаха да припкат към... А познай към кого.
Как не си от ГЕРБ, бе, да ти е............................та.
Без извинение.
ТЕ сега ще го направят Бойко за посмешище. Напрао ще му разкажат играта.
цитирай
8. miralyub - Дракула, подсещаш ме да направя ...
13.07.2009 08:46
Дракула, подсещаш ме да направя един преглед на най-дразнещите водещи на предавания:))). Ще помагаш ...
цитирай
9. miralyub - spasymyr,
13.07.2009 08:47
това е известно вече, въпросът е докога ще издържи тази армия да е единна:)))))))
цитирай
10. miralyub - Весо, точно така: опит да отзове ...
13.07.2009 08:54
Весо,
точно така: опит да отзове депутат прави и Царя- но не стана. А после ми кажете, че няма прилика между двамата...
И въобще на мен ума ми не го побира как може да сложиш в листите хора, без да си праверил миналото им за някакви действия, с които могат да бъдат уязвени после те и ти.
А и друго, ако аз съм имала толкова несериозни житейски изяви- ми никога няма да имам очи да стъпя в политиката.
За Вежди - какво да говорим- ще е поредният троянски кон- докато му изнася ще е с Бойко, после ще се прелее в неговите...
Апропо, ДПС също са дали зяавка, че подкрепят правителството на Бойко. С което става много, много интересно:)))))))))
цитирай
11. анонимен - :-Р
13.07.2009 12:25
"Човекът, който разби ДПС-модела в Кърджали и гордо отмъкна цял мандат за Генерала, изненадващо заяви: "Ама аз не съм от ГЕРБ" , бягайки от отговор на един от въпросите на водещата по темата за резултите в изборите..."

Рашидов каза:"Той не ми е лидер"!!! :-Р
Стига със сините очила!
цитирай
12. miralyub - Преди да каже "той не ми е ли...
13.07.2009 12:35
Преди да каже "той не ми е лидер"- каза "Не съм от ГЕРБ"- слушай внимателно!
цитирай
13. анонимен - Весо - Охоо, вярно ли е това за ДПС, Мира!
13.07.2009 13:15
Ще излезе, че Той ще бъде НАЙ-подкрепяния ни премиер.
След конференцията си, на която "здравите сили в Партията" отново ще вземат връх (няма начин) и
БСП може даже да го покрепи.
Един десебар през 2007-ма е предвидил: "Народът се качва горе, сяда сподавено ухилен и
започва да се самоуправлява със силата на собствения си политически виц."
И този виц ще управлява благодарение на подкрепата не на народа, а на
така наречените олигарси и под тяхна диктовка. Тях Той няма да бута.
Както Той е пазел телата на тоз и оня, сега и те ще пазят неговото. За известен период.
И защо дявол да го вземе казваме телохранител, защо не тялопазител.
цитирай
14. miralyub - Това бе новината при Барека. ДПС ...
13.07.2009 14:15
Това бе новината при Барека. ДПС дали индикации, че ще подкрепят ГЕРБ за правителство.
Само ми се струва от най-подкрепяния да не стане най-спъвания после. Защото едно е да ти подкрепят правителството, друго да имаш сигурно парламентарно мнозинство...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3335977
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930