Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2009 10:17 - Измекярски истории
Автор: miralyub Категория: Политика   
Прочетен: 8827 Коментари: 63 Гласове:
14



     Почнаха измекярските истории. Желязната ръка, която уж щеше да изкоренява   пошлите порядки в работата на парламента, я нямааааа. Или поне не е в тази степен, в която очаквахме.   А в някаква половинчата форма и то още от  първите дни на новото Народно събрание.
     Без гласуване с чужди карти  - това добре. Но пък възможностите за партийни предателства  и  номадски движения  - остават.

    Временната комисия, която изготвя правилата за работа  на парламента, вместо да забрани тотално депутатското измекярство,  вче   че го допусна частично. Недоволните от партията си депутати няма да  могат  да правят нова парламентарна група, но пък свободно ще  могат да  се вричат  на друга фракция в парламента.  Което си е същото.

     Разрешихме преминаването в друга парламентарна група, защото в противен случай се нарушава конституцията и се подменя вотът на избирателя, е обяснила шефът на временната комисия Искра Фидосова.

     Ама, госпожо Фидосова, отцепването и преминаването в друга група- не означава ли  също подмяна на вота??? А как да наречем ситуация, в която  моите доскорошни избраници загърбват обещанията, с които са спечелили моето доверие, и присламчвайки се към чужди такива- вземат ,че защитават съвсем други идеи и политики?!?!
     И не е ли редно, ако един човек измени на думата към избирателя си, да напусне тотално парламента и да бъде пратен да се  срамува някъде в ъгъла на обществото, а  на негово място да влезе следващият в пропорционалната листа????
    И не беше ли такава позицията по въпроса и на бъдещия министър- председател?
    Защо и с какви сметки прекършихте хатъра му?
    Ами ако очакванията за набъбване на една определена група, на която сега малко не й достига , не се оправдаят, а вземе, че  стане точно обратното- някои от хората й  притичат към други партии?
    Да не се вайкате после кой ни *ра в гащите и кой върна БСП и ДПС във властта???







Тагове:   номади,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Вън измекярите от парламента!
21.07.2009 10:25
И от политиката - също!!!
цитирай
2. анонимен - Весо - Няма и да има желязна ръка.
21.07.2009 10:29
С тази комунистка Цъцка Цъчева.
Колкото до връщането ИМ във властта /нима ТЕ са си отишли?/ вече имаме iсл. изцепка на ББ:
Бойко Борисов се закани в понеделник "да им хвърли мандата и да ги прати на избори".
Явно вбесен от отказа на Синята коалиция и РЗС да подпишат предложения от ГЕРБ меморандум.
цитирай
3. krotalka - Почна деленето на баницата!
21.07.2009 10:50
Някъде го бях предрекла...
цитирай
4. miralyub - vmir ,
21.07.2009 11:01
за мен позволението да се митарства из групите означава едно- че са настроени да го правят... само ще чакат удобен момент.
цитирай
5. miralyub - Весо,
21.07.2009 11:02
димни Бойкови са това...
и той се изучи от Яне
цитирай
6. miralyub - Кроти, Ама толкоз скоро, бееее. Се ...
21.07.2009 11:07
Кроти,
Ама толкоз скоро, бееее. Се изпоразбраха как да си опазят 4-годишното пребиваване там.
Къде са им непопулярните мерки????
цитирай
7. анонимен - И много ме е яд
21.07.2009 11:14
на Бойко, дето се пъне и заплашва с нови избори.То бива самочуствие, бива, ма това неговото самохвалство граници няма...
цитирай
8. krotalka - Ще спра да пророкувам!
21.07.2009 11:14
До тук виждам, че нищо ново не се случва. Всичко си е по старому с малки видоизменения...От двайсет години следя, какво се случва в политиката и натрупаните впечетления, ми помагат да предсказвам ходовете им!
цитирай
9. vmir - 4. miralyub, никакво митарстване и обикаляне на групи.
21.07.2009 11:45
Да са станали пътешественици когато му е било времето. Сега шъ слушат!! Ама не само началството, ами и най-много нас, защото ние сме най-голямото началство!!!

Оти че се каздисаме...
цитирай
10. анонимен - ПП
21.07.2009 12:09
ПолитПатица
цитирай
11. avangardi - Защо ли не съм изненадана:-))))
21.07.2009 12:26
Много рано народа започва да отрезвява от махмурлука на изборите...
Ще има да си патим от амбициите на празноделните хора.

Подкрепям твоето мнение! Който се люспи от партийните си групи - вън от парламента, защото харчи нашите пари, а е подменил вота ни!
Поздрави за постинга!
цитирай
12. анонимен - Весо - Да, Мира, генералчето Фърля фишеци...
21.07.2009 12:42
А знаеш ли, че той поставя за военен министър един, който не е ходил войник!!!!!! Ега ти!
И отгоре на това бил син и внук на АБеПеФеКа-ри.
АБПФК - Активни Борци Против ФашизЪма и КапитализЪма. Активно са крадяли сирене от мандрите и са взривявали църкви.
цитирай
13. анонимен - О ,а някои
21.07.2009 13:20
провъзгласени за активни борци са хванали Балкана вечерта на 8 септември, за да слязат на 9,като победители.Това покойният ми дядо ми го разказваше, за негови съселяни, които после са,,колеле и бесили,, в селото с комунистическа ярост и обич.Нещастници.
цитирай
14. miralyub - Kroti, Няма да пророкуваме- щото ще ...
21.07.2009 13:56
Kroti,
Няма да пророкуваме- щото ще се възгордеем колко много познаваме:))))
цитирай
15. анонимен - Предсказателка krotalka
21.07.2009 13:56
krotalka написа:
До тук виждам, че нищо ново не се случва. Всичко си е по старому с малки видоизменения...От двайсет години следя, какво се случва в политиката и натрупаните впечетления, ми помагат да предсказвам ходовете им!


И какво предсказа досега,което да не се е знаело предварително,че ще се случи?
цитирай
16. miralyub - анонимен 7,
21.07.2009 13:58
игра на нерви.
и много забавна математика.
Бойко вика 116 не са 15!
Да, ама 116 без 15 са 0:))))
цитирай
17. miralyub - Вмир, безспорно- трябва да слушат и ...
21.07.2009 14:13
Вмир,
безспорно- трябва да слушат и да не се самозабравят... още повече, че изрекоха оня ден това:
"и във всичките си действия... ще се ръководя само и единствено от интересите на народа". по памет, че не ми се рови сега...
ама нали вече са вътре...
и няма механизъм , с който гласувалият отвън да им въздейства вече.

цитирай
18. vasmer - Ако ..
21.07.2009 14:13
Ако не беше тъжно, щеше да е забавно. Ясно е, политиката е мръсна работа, но дано докато си вършат мръсната работа, за нас остане нещо - я здравеопазване, я образование, я качествен съд. Както казват циганите - какво дадеш, душа, все е кяр :)

цитирай
19. miralyub - Авангарди, Не разбирам защо не са го ...
21.07.2009 14:16
Авангарди,
Не разбирам защо не са го въвели?
Т а нали както можеш да приютиш депутат- така можеш и да станеш дондор на такъв. Най- сигурно, за да си застраховаш групата, е измекярчето да е аут от НС, а на негово място - идва нов, необременен и все още верен на партията.
Толкова е просто! Така всеки водач на група е застраховал цялостта й.
Абе, тоя хора мислят ли въобще???
цитирай
20. miralyub - Весо, слага един млад измекяр:)...
21.07.2009 14:19
Весо, слага един млад измекяр:))))
Тоя не беше ли СДС-ар???
Почнал с обхождането още на млади години...
цитирай
21. miralyub - vasmer,
21.07.2009 14:22
да- ние почнахме и на трохите да се радваме...
ръкопляскаме не за успехи, а за избегнат гаф:))))
цитирай
22. krotalka - Това с "Люспенето",
21.07.2009 14:58
започна веднага след първите "свободни" избори. бях мого разочарована, защото кандидата от нашия избирателен район - Румен Воденичаров, бе един от първите отцепници. Тогава все още имах надежда, че нещо може да се оправи...
цитирай
23. анонимен - Я Ви оратих, а Вие ми не вервахте - па ...
21.07.2009 15:03
Я Ви оратих, а Вие ми не вервахте - па че ручаме жабетата, не мойте гледа ко отзебли кльосета.
цитирай
24. haralanov - Аааа,сакън...
21.07.2009 15:29
БСП и ДПС никога не бива да се връщат във Властта повече!Щото освен отчаяние,тогава ще има и патаклама...
цитирай
25. vmir - 22. krotalka. ех, Кроти и ти си случила баш на кого,
21.07.2009 16:08
ама да знаеш и следващите люспи не бяха по-приятни от Воденичаров. Нашия депутат пък беше на 40 години с 5 деца и едно внуче без да е циганин. В парламента се залюби с депутатка пак от "нашите" и нали беден, загрижени бизнесмени им купиха гарсонерка да си живеят с изгората заедно и денонощно да горят в парламентарните дела, като и двамцата влюбени депутат и депутатка, асистираха съвсем открито на "депесарските шутове" срещу правителството на Ф. Димитров, което съгласно вота и единодушното предпочитание на гласоподавателите си, трябваше да подкрепят и двамата. :(((
цитирай
26. flyco - =
21.07.2009 16:19
Мира, гневът ти е основателен, но той може да те подведе. Колкото повече правила има толкова по-лесно се нарушават. Тук нещата опират до морала на отделната личност, в случая депутат. По Конституция депутатите са длъжни да гласуват по съвест. Следователно това тяхно право не може да бъде ограничено със закон, който да им налага да гласуват партийно. Дали ще го правят като членове на една или друга парламентарна група е без значение от гледна точка на резултата. Да търси сметка от отделния депутат в момента има право само избирателят на СДС, защото само в тази партия се провеждат предварителни вътрешнопартийни избори. Въпреки, че и там нещата не са съвсем в ред. за другите партии избирателите следва да търсят отговорност от ръководствата на партиите, защото те предлагат кандидатурите за депутати. Колкото повече депутати, толкова по-голям риск. За партия като ГЕРБ - без традиции и не преминала още изпитания като провал в управлението, изкушенията тепърва предстоят. Плява винаги има.
цитирай
27. vmir - 22. krotalka, ... и ето как пред очите ни любовта се
21.07.2009 16:23
превърна първо в люспене, после в шутове, подмяна на вота на избирателите, огромната част от които които даже и не разбраха, че правителството с мандата на ДПС нямаше нищо общо с гласуването им, но люспенето си даде резултата...
цитирай
28. vmir - 26. flyco, "по съвест" е недостатъчно като регламентация.
21.07.2009 16:37
Както никой не е доказал, че само определени хора имат съвест, така и никой не може да докаже, че някой не е гласувал "по съвест". Да се пуска бюлетината с ръка е по-точна регламентация, отколкото да се гласува по съвест. Но, това са проблеми на законите и подзаконовите нормативни актове, разбира се...
цитирай
29. krotalka - Командире,
21.07.2009 16:56
отрезвяването дойде малко по-късно. След първото люспене, си мислех, че това е случайно, Когато започна да се повтаря, си дадох сметка за някои неща и неизбежно дойде отрезвяването...
Явно с говорене нищо няма да се оправи. Май е време за по-радикални действия!
цитирай
30. vmir - Да, Кроти, това е така, но и което се случи преди последните избори не беше
21.07.2009 17:17
по-малко шокиращо от първите люспения. Страхувам се, че това нанесе поредния сериозен удар срещу надеждата, че скоро ще се отървем от подобни изненади... Не отричам, че за някои това падение беше повод за мобилизация, но определено смятам, че много повече навреди, отколкото помогна.
За радикалните действия смятам, че поне стоте дни спокойствие, трябва да си му ги осигурим на новото правителство, а търпението и впечатленията за същото време ще покажат и съвсем конкретни неща...
цитирай
31. анонимен - Има и такъв момент:
21.07.2009 17:18
някое копеле го изгонват от групата, защото прави сечено. Той кво прави? Най-добре е да могат да бъдат отзовавани, ако излязат калпави, и да се провеждат нови частични избори.
Иначе копелето ще си остане да пълни гуша цял мандат.
цитирай
32. vmir - 31. parasol, съгласен съм за отзоваването, мислили сме по въпроса.
21.07.2009 17:25
Изглежда обаче, че избраните политици не искат да си усложняват живота с инициативи "отдолу" и ще трябва да ги свикнем ние на това.
цитирай
33. thomas - @miralyub
21.07.2009 18:34
Ти шегуваш ли се? Това е все едно да забранят развода. И кой е казал, че ако един депутат си смени парламентарната група, това няма да е сторено именно за доброто на избирателите, които са го изпратили там? Впрочем ако това не е възможно, за чий изобщо ще се харчат толкова пари от бюджета, за да се издържа тоя парламент? Направо според изборните резултати да сложат по един представител, който да има съответния брой гласове и да почват да се противопоставят с тях. До следващите избори.
цитирай
34. boristodorov56 - Не е морално да се сменя партията,
21.07.2009 19:11
с която си влязъл в парламента,
но не е демократично да се забранява на депутатите да се самоопределят - както пожелаят.

Нама как...

От друг вид трябва да е препятствието за да не могат ренегатите да постъпват така.
Това препятствие се залага преди изборите - после - мандалото хлопна!
Колко хора - поне от три мандата - все сменят политическия си афиш, а ние гласуваме за тях - защо?

ЗАЩО?

Няма значение какви сме - турци, арменци, сини, зелени, жълти, комунисти,земеделци - защо гласуваме отново и отново за тях?

Къде ни са главите и имаме ли морал ние като ги овластяваме да ни представляват боклуци и политически проститутки?

Въпроса е принципен - не бива да се оцветява.

Решаването му зависи само от нас - гласуващите!
цитирай
35. miralyub - Хараланов, здрасти! Това за БСП и ...
21.07.2009 20:00
Хараланов, здрасти!
Това за БСП и ДПС е по повод това, че когато ББ напада сините, че не искат да му разпишат меморандума-и ги вини винаги с една реплика- така работят за връщането на червените...
Е, аз му го връщам, щото ако неговите почнат да се цпрят- то къде ще намерят пристан по новите правила на НС....ами при БСП...
и тогава с калпавото му недомислие какво може да стане?
да се обърне колата:)))))
цитирай
36. miralyub - парасол, Вмир,и аз мисля, че ако има ня...
21.07.2009 20:01
и аз мисля, че ако има някакъв механизъм, който да застрашава пребиваването на депутатите в НС. Някаква заплаха от изгонване, отзоваване, което сега на практика няма как да се осъществява- биха били доста по-отговорни и в НС, и пред избирателите...И не биха си и помислили да сменят боя, позиция, групи...
цитирай
37. miralyub - Томас, А ти добре ли си???Знам, че ...
21.07.2009 20:10
Томас,
А ти добре ли си???Знам, че мреш да си опозиционер по чуждите блогове, ама като си толкова отворен и подкрепяш тая измислена и пошла система... кажи професорчето Божо Димитров, който ни изненеда като ДЕСЕН, ако вземе, че се сдърпа с ГЕРБ и тръгне от нея, в коя партия трябва да се зачисли веднага по новите правила????
И като си иде в родната БСП, тогава как да се чувстват незнамсиколко хиляди българи, пратили го в НС като част от дясната ГЕРБ.
Аз лично бих го изритала начаса от парламента и да ходи да си рови из историята.
цитирай
38. miralyub - Боре, В подкрепа на твоята теза- ми, ...
21.07.2009 20:15
Боре,
В подкрепа на твоята теза- ми, то Лудото Яне за кратко време цяла партия и парламентарна група си направи изцяло от политически проститутки...
И после ,хехе, недоволен, че ББ "ловувал" сред неговите хора...
Ами, боли го , нали и той същият ловец...конкуренция, братче:))))
цитирай
39. miralyub - Флай, Кандидатури се издигат пр...
21.07.2009 20:27
Флай,
Кандидатури се издигат предимно на принципа не читава личност, а атрактивна с добър финансов гръб. В частност и шуробаджанашка.
А вече като е станала поразията- влезли в парламента и вместо работа, вършат само поразии, какво като търсиш отговорност от партиите. В България след свършена беля - няма изкупена вина.
цитирай
40. vmir - Най-лошото е, че неизбежно смесваме ренегатството с основни права.
21.07.2009 20:38
От собствени наблюдения знам, че политическите ренегати по света са не по-малко отблъскващи отколкото у нас. А тук едни приравняват политическата нечистоплътност с правата на човека, други се мъчим да ги разграничим, но най-много искат да не им се налага да бъдат занимавани с подобни въпроси.
Аз лично намирам за очевидно, че докато обществените фигури имат гарантирано "правото" да се измъкват от поети ангажименти, дотогава всеки ще се чувства в "правото" си да прави всичко, с което да прецаква околните.

С напълно чиста СЪВЕСТ - че щом обещалите пред всички го правят, защо да не се прави под масата??? Както казва Иван Славков: "Чист съм като момина сълза"!!!
цитирай
41. jedi - Р.Овчаров запя:)
21.07.2009 21:16
"Кой реши, че създаването и поддържането на РЗС ще ни помогне и че ЛИДЕР ще ни бъде от полза"

Аз като казвам, че става интересно, хората не вярват.
Е, а сега, де ;)
цитирай
42. miralyub - то беше ясно, че малките играчи в ...
21.07.2009 21:24
то беше ясно ,че малките играчи в тези избори са дело на БСП.
БСП винаги са постъпвали така- или създават сами малки свои подобия, или като се зададе нов играч, бързат да се внедрят първи в него и да го превземат.
цитирай
43. jedi - Сашо Йорданов
21.07.2009 21:29
miralyub написа:
то беше ясно ,че малкит еиграче в тези избори са дело на БСП.
БСП винаги са постъпвали така- или създават сами малки свои подобия, или като се зададе нов играч, бързат да се внедрят първи в него и да го превземат.


Днес ги нрече политически патерици. Много точно определение
цитирай
44. vmir - Р.Овч. е печен политически интригант и като го слушам се сещам
21.07.2009 22:19
как в началото на демокрацията ИМЕННО комунистите се възмущаваха най-шумно, че СДС било пълно с комунисти. Ето защо, когато Р.Овч. и сие кажат "добър ден", повече от необходимо е да се погледне дали изобщо има слънце на небосклона и да не бързаме да се радваме, че са се саморазкрили - щяха ли 20 години да ни правят на маймуни, ако толкова бързо се саморазкриваха?
цитирай
45. batstefan - Откъсналите се депотатчета
22.07.2009 00:45
Ахмед Доган ги чака, ще им сложи по един фес и ето ги в неговата парламентарна група.
цитирай
46. анонимен - Весо - На ББ не му "стигат стотинките",
22.07.2009 08:28
но въпреки това се пъчи:
Вие ли с вашите 15 или 10 депутати ще ми "извивате ръцете".
Ами нека да си управлява сам.
Утре трябва най-сетне да отвори "целофана" си!
И да нагази в съдържанието му.
Мандата щял да хвърля.
цитирай
47. vmir - Христоматиен пример:
22.07.2009 09:57
vmir написа:
Нашия депутат пък беше на 40 години с 5 деца и едно внуче. В парламента се залюби с депутатка пак от "нашите" и нали беден, загрижени бизнесмени им купиха гарсонерка да си живеят с изгората заедно и денонощно да горят в парламентарните дела, като и двамцата влюбени депутат и депутатка, асистираха съвсем открито на "депесарските шутове" срещу правителството на Ф. Димитров, което съгласно вота и единодушното предпочитание на гласоподавателите си, трябваше да подкрепят и двамата. :(((


Ако някой тук също е бил избирател и съпартиец на този депутат, ще си спомни усилията, уверенията, молбите и направо метаните, които непоколебимо, но търпеливо му правихме в няколко масови събрания с него цяло лято до късна есен, за да му помогнем да разбере крайното ни несъгласие с постъпките му, докато накрая той не се скри от нас, защото нямаше обяснение на отмятането си, освен цитираното вече положение, че депутата гласува “по съвест”.
Който е минал по този път – от възторга към щастливия баща на 5 деца до сблъсъка с “необходимостта” от приемане на внезапното зарязване на същите деца (последното от които – пеленаче), мисля, че ще разбере проблема по-добре.

цитирай
48. miralyub - Вмир, честно нямам идея кого виз...
22.07.2009 10:03
Вмир, честно нямам идея кого визираш- нещо не разпознавам човека.
Но това - гласувах по съвест- ама то се оказва срещу интересите на избирателя - е много , много подло.
цитирай
49. vmir - 48. miralyub, няма проблем да припомня веднага имената на този красавец и любимата му,
22.07.2009 10:13
които заради личните си чувства и интереси плюха не само на собственото си правителство, но и на всички наоколо, но необходимо ли е наистина да персонализираме един сериозен пробрем, съществуването на който е допуснато от законите и поощрявано от користта в тълкуванено на тяхната слабост?
цитирай
50. анонимен - дайте имена
22.07.2009 11:26
vmir написа:
които заради личните си чувства и интереси плюха не само на собственото си правителство, но и на всички наоколо, но необходимо ли е наистина да персонализираме един сериозен пробрем, съществуването на който е допуснато от законите и поощрявано от користта в тълкуванено на тяхната слабост?


ДАВАЙТЕ ИМЕНА, иначе всичко излиза ,че само клюки и небвалици разпространявате
цитирай
51. vmir - Добре де, имена, та имена, ето ги имената на парламентарните Ромео и Жулиета, които в името на любовта въстанаха срещу правителството и избирателите си:
22.07.2009 13:16
1. Красимир Найденов - депутат от СДС - Люлин - с петте деца, последното от които му се роди точно преди изборите почти едновременно с внучето му (ах, как припадахме от умиление и възторг!).

2. Радка Василева - пак СДС, ама не помня от кой район беше избрана.

Достатъчно ли е?
цитирай
52. miralyub - оооо- за първи път ги чувам. мижи...
22.07.2009 13:34
оооо- за първи път ги чувам.
мижитурки-измекяри.
цитирай
53. vmir - Била си хлапе тогава, затова не ги знаеш. А Краси Найденов беше абсолютният любимец през 1991
22.07.2009 13:53
на 140 - хилядния квартал "Люлин" точно заради семейното си положение и многото си деца от все една и съща жена! В нашия район за него гласуваха над 70%, защото в многодетната му семейна идилия виждаха пожелание за цялата държава... След активното му участие в свалянето на правителството, заедно с Радка Василева, с която се събраха да живеят заедно, станаха активисти на формацията "СДС - либерали", но нито тази формация, нито "СДС - център" на Петър Дертлиев, който се самозаблухдаваше, че е гръбнакът на СДС, не успяха да преминат 4 - процентовата грраница на изборите в края на 1994 година и останаха извън парламента...
цитирай
54. miralyub - да, била съм на 17. но затова отлично ...
22.07.2009 14:11
да, била съм на 17.
но затова отлично знам куп други предатели- включително такива- които вече ни омръзнаха с местенето от партия в партия.
от СДС в Екип, НДСВ, Атака, ДПС, даже в БСП- Орешареца, много в ГЕРБ...
цитирай
55. vmir - Никъде по света не обичат ренегатите и предателите.
22.07.2009 15:04
Но у нас си имат надеждна система за рециклиране и вторична употреба на политически трупове с възможности за издигане до висините.

Специално и спешно доразработиха и укрепиха тази система веднага след провала им на парламентарните избори в края на 1994г. Тогава отпаднаха социалдемократите на П. Дертлиев, за които се смяташе, че държат около 2 милиона гласа като най-мощната партия в СДС, а останаха с някакви си 2%. Отпаднаха на самата 4% граница и социалдемократите на А. Томов от БСП. Самото ДПС трудно се класира с малко над 4% след финтовете си срещу СДС и отмятането си от обещанието да постави БСП извън закона. Изглеждаше сякаш отстъпниците от обещанията (вкл. и СДС, на което през 1991г народа даде мандат да управлява, а допусна ДПС и ренегати да му измъкнат мандата) и измекярите бяха наказани за неизпълнените ангажименти. Това обаче изглежда, че е било сигнал за предприемане на усилени рехабилитационни процедури спрямо ренегатите, но за съжаление изглежда, че малцина обърнаха внимание на факта, че надпартийния ни цар при възторженото си посрещане у нас през 1996г показа един напълно очевиден партиен афинитет, при това - единствено към ДПС.

Останалото май не е необходимо да ти го припомням...
цитирай
56. jblog - Новина по темата от днес!
22.07.2009 15:35
ГЕРБ прие искането на Синята коалиция
Без хора от ДС в ръководството на НС и на комисиите му
Мнозинството и опозицията се обозначиха и чрез декларация за приоритетите

22 Юли 2009

Депутатите приеха предложението на Синята коалиция, според което народни представители, за които е доказано, че са били сътрудници на бившата Държавна сигурност, да нямат право да влизат в ръководството на Народното събрание (НС), в ръководството на комисии към НС, в международни делегации на НС.

Предложението бе одобрено в сряда със 146 гласа "за”, 32 "против” и 12 "въздържал се”. След окончателното приемане на имената и на парламентарните комисии депутатите ще гласуват сътрудниците на ДС да нямат право да бъдат и членове на някои комисии, отнасящи се до националната сигурност, ДАНС и европейските фондове.

Така ГЕРБ ревизира позицията си, след като миналата седмица заедно с БСП и ДПС отхвърли предложението на Синята коалиция при обсъжданията на новия парламентарен правилник. След известни колебания ГЕРБ прие и друго искане на Синята коалиция, което става част от новите правила - независимите народни представители не могат да образуват нови парламентарни групи или да се присъединяват към други. Целта е да се пресече т.нар. политическо номадство.
цитирай
57. jblog - Ето ви взаимодействие на добрите!
22.07.2009 15:41
Във връзка и с горната новина - отново изразявам умереният си оптимизъм и призовавам да не се правят прибързани заклеймяващи изводи и заключения!
цитирай
58. miralyub - ooo- да. добрите трябва да се слу...
22.07.2009 15:55
ooo- да. добрите трябва да се слушат!
цитирай
59. vmir - Добро начало!
22.07.2009 17:12
http://www.dnes.bg/politika/2009/07/22/tozi-pyt-niama-da-ima-roene-na-parlamentarni-grupi.74827

Честито! Дай Боже и нататък пак така!
цитирай
60. miralyub - ееее, айде, хаирлия да е - цели 2 д...
22.07.2009 19:52
ееее, айде, хаирлия да е - цели 2 добри новини за един ден!!!
и една любопитна- неква млада дама щеше да бъде зeмед. министър, ама сега няма да бъде- какво ли е станало??? дали нещо и тя не е сгафила в миналото:))))
цитирай
61. vmir - Ето за това вече не се сдържам да цитирам Сашо Йорданов:
22.07.2009 22:03
"Днес е добър ден за българската демокрация".
Приятна вечер на цялата приятна компания в блога ти, Мира!
цитирай
62. miralyub - приятна, приятна и от мен!
22.07.2009 22:05
приятна, приятна и от мен!
цитирай
63. анонимен - Весо - Мира, приемай поздравления! Браво!
23.07.2009 07:57
Цитират те отново. Този твой пост е качен в Зад новините:
http://new.zadnovinite.comoj.com/?p=472
Вярно, с малка цензура - за гащите. ;)))
И с малка грешка в линка, водещ към Гроздева.
Нищо, нека и него да четат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3323332
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031