Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2015 21:51 - ПОВРЪЩА МИ СЕ ОТ БЪЛГАРСКИЯ ПРЕЗИДЕНТ! http://afera.bg
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 4021 Коментари: 4 Гласове:
8



ПОВРЪЩА МИ СЕ ОТ БЪЛГАРСКИЯ ПРЕЗИДЕНТ!

image

Да гледаш „Панорама“ с българския ТАКА НАРЕЧЕН президент Росен Плевнелиев, е занятие психиатрично. „Защо не сте в Москва?“. „Ирландската пастирка“: „Като държавен глава не се впечатлявам от големи паради и оръжие за масово поразяване“.
Какво наговори нататък?

image

Никакъв смисъл от „превод“. Американско мекере им викаше на такива дядо Генади, дето и той беше брисал по германските „паркинЗи“.
Най-точно го е изрекъл Иво Ангелов – „Свободен човек“ с колажа си: „Ако го нямаше 9-ти май!!“.
Ако го нямаше 9 –ти май, това теснораменно, фалшиво ухилено и ментално човече щеше да вика първи: „Хайл!“.
Повръща ми се!


Колаж: Иво Ангелов, „Свободен човек“

И на мен! Н.М.



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Че кой го е еня повръща ли ти се,
09.05.2015 06:36
сере ли ти се?!
цитирай
2. ivanko - бг гражданин
09.05.2015 10:20
На мен ми харесва. За първи път България има проевропейски и демократичен президент. Това, че той не се харесва на русофилите, е разбираемо, предвид диктаторския им режим в Русия.
цитирай
3. next - И на мен ми се повръща. От екс президента.
09.05.2015 10:47
И на мен ми се повръща. Но не от президента а от корумпираните политически елити, които Путин грижливо си отглежда в България. Милиардите с които затънахме в изпълнение на "големия шлем" на екс президента Първанов ще плащаме с години. Големия шлем се оказа голем хуй. Но това не попречи на родни политици и олигарси да забършат милиони покрай реализацията им. А да припомням ли че и в КТБ Москва има дейно участие покрай ВТБ? Сиреч Европа налива пари в България, а корумпираните руско-български елити точат милиарди, а накрая не ги плащаме. Наистина ми се повръща.
цитирай
4. nikikm - Иванко,
09.05.2015 15:33
ivanko написа:
На мен ми харесва. За първи път България има проевропейски и демократичен президент. Това, че той не се харесва на русофилите, е разбираемо, предвид диктаторския им режим в Русия.


тук няма русофили и русофоби,тук има Българи! Тази европа за която говориш,не е нашата,а ние сме европейци,преди другите въобще да има яснота за държавност,камо ли за наддържавно обединение!Пък, като ти харесва,вземи си го у вас,защото не е избиран с гласовете на българите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19783817
Постинги: 44931
Коментари: 6162
Гласове: 7179
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930