Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 20:16 - Мутрафонична песничка
Автор: miralyub Категория: Забавление   
Прочетен: 1578 Коментари: 18 Гласове:
0



       
         Провокациите са голяма работа.
         Могат да те накарат да се обърнеш на 180 градуса, да опиташ различното, нетипичното, дори и отричаното.
        Това, което стои по-долу - стихотворението, де - е плах опит  за римувка.
        Затова моля, не бийте диригента/автора, т.е мен/, той толкова си може!!!:)))))).


Мутрафонична песничка

Всяка вечер от екрана
eжи се един субект.
И за господ май се мисли,
а му липсва интелект.
Гледа той от там на чомпир
и се има за кумир,
а главата му кат компир,
става само за сеир.
Равен е със боговете,
погледът му е сърдит.
Вий властта му подарете,
за да няма някой бит!!!
Други все са му виновни,
все е бил недоразбран,
а не вижда ли,горкият-
най-голям е калпазан.
Най-обича да го снимат
и навред се бута той,
журналистите преследва
и се прави на герой.
Ха, сега кажете вие,
кой от вас не е разбрал
кой е този мат,риал?
Тук ще ви подскажа малко...
Пада ви се генерал.


Тагове:   Мутрафонична,


Гласувай:
0



1. krotalka - Искам награда!
04.03.2009 20:22
Това е Бати Бойко мухобойко,
медиен герой е той,
майче плаче си за бой?

Браво Мира. Добре ти се отдават и римите!
цитирай
2. miralyub - Браво, Кроти, и ти си от печеливш...
04.03.2009 20:35
Браво, Кроти, и ти си от печелившите. Печелиш една от наградите-изненади на Бойко Мухобойко, които никога , ама никога няма да се изчерпат... една от безбройните негови улични дупки:)))))))))))))))
цитирай
3. krotalka - Знам си аз,
04.03.2009 20:46
че съм късметлийка.
Умна съм беееееее,
нищо, че ми се реве,
щом колата ми се счупи
нова няма кой да купи
Дупки, дупки, ями същи
зейнали са покрай къщи
Бати Бойко пак си трае,
няма кой да ги опра`е.
Тъй ще караме години
всичко чакам да се срине.
цитирай
4. miralyub - ееееееее, аз така в диалог вече не ...
04.03.2009 20:57
ееееееее, аз така в диалог вече не мога- моите творчески напъни се съсредоточават и изливат в думи само в един обект- обикновено нелицеприятен:))))))))))))
цитирай
5. vagro - Super:)
04.03.2009 21:02
Познах гоооооооооооооооо!
Оня кьоравия, дето прогледна!!!
Славчо Трифонов!!!
цитирай
6. krotalka - Споко Мира,
04.03.2009 21:03
за момент ми беше дошло вдъхновението. Аз съм си по немерената реч. За римите си има поети.
цитирай
7. miralyub - Боже, Васко, ти ми даде идея!!! Ми ...
04.03.2009 21:08
Боже, Васко, ти ми даде идея!!!
Ми то моето стихче и на този приляга...
Печелишшшшшш ,печелишшшшшшшш голямата награда на Трифунович- 24-часов маратон и здравен експеримент в едно - нон стоп гледане на "Шоуто на Слави":)))))))))).
цитирай
8. miralyub - пу, пу, успокоих се, Кроти. . . и аз си ...
04.03.2009 21:10
пу,пу, успокоих се, Кроти... и аз си обръщам в немерена реч.
В противен случай рискувам да се издъня още при старта на новото ми амплоа:))))))))
цитирай
9. allbi - Хей ,
04.03.2009 21:17
добре, че е за Слави
аз съм си му върла фенка :)
иначе със Бойко да се гавря
няма да ми е простено...
Ще разровя нещо за Слави
и пак ще доприпкам...

Поздрав, яко се е получило...:)))
цитирай
10. krotalka - Алби, за Бойко е!
04.03.2009 21:37
Не оставяй да те заблудят.
цитирай
11. allbi - А да
04.03.2009 21:55
За Бойко викаш
кой е тоя :)
За някой казваш
бил герой,
а аз за него
да говоря ,
дори и римите ми
свирят тук, отбой...:(

За Слави :

Разправяйте че Слави се лигави,
тогова значи лигльовци обичам
и кой каквото да разправя
аз от него хич се не отричам...
Такава съм си аз
някой като си харесам
даже да го мрази цялата държава
мене пука ми на феса
пет пари не давам.
Не, не питайте, защо
тъй си иде ми отвътре
колкото и да е тъпо то,
на каквото да прилича
може да го плюете до сто
аз пък пак ще го обичам...:))


цитирай
12. miralyub - Аллби, за Бойко бе замислено, но ...
04.03.2009 22:08
Аллби,
за Бойко бе замислено, но Васко припозна Слави- оказа се ,че пасва и на двамата. Което още повече ме развесели.
Ясно е едно- авторът пише, а читателят възприема нещата от своята камбанария:))))))))).
цитирай
13. allbi - miralyub ,
05.03.2009 09:03
така е :)
Колко пъти си пиша и в стиха изповядвайки се,
че не ми пука и хората пак ме успокояват...

Та не разбрах за Слави
защо не ме нарита
аз знам, че никой него
тъй веч не го обича...
И все си мисля още
единствена съм аз
да бъда върла фенка
признаваща в захлас...:))
цитирай
14. miralyub - Аллби- знам, бе- тук в това прост...
05.03.2009 09:10
Аллби- знам, бе- тук в това пространство няма място за връзване... просто така сме устроени и така трябва- да казваме добри думи на хората около нас.
иначе за Слави- нямаме конфликт на интереси с теб.
Харесвай си го- той е извън моето полезрение на неприязън.
аз стрелям само по червени и гербери и по простотията в държавата:)))))))))))))
цитирай
15. krassko - Дабре дошла при поетите ! :)))))))))))
05.03.2009 18:39
Скоро ще се изпълни мечтата ми Блог.бг да стане блог на поетите, както Стара Загора е град на поетите.

Поздрави и на кроталка - бива си я и нея !!! :)))

Всеки блогър със стих,
а в неделя с два -
туй е моята мИчта :)))
цитирай
16. miralyub - Красско, ако всеки блогър трябва да ...
05.03.2009 18:48
Красско, ако всеки блогър трябва да има стих- аз вече се отчетох. Отмятай ме.
просто това не е моята сфера, поне не засега. аз едно такова нещо го мисля цял ден:((((((.
като не изва, не идва. Виж за глозгането- там си знаеш как ме бива:)))).
цитирай
17. krassko - miralyub - Важното е че си се "отчела" :)
06.03.2009 10:50
Щях да ти напиша нещо много готино ... но ще си го запазя за сега, че много ми крадат идеите . Но ще ти напиша това което се отнася за тебе:

АКО ИЗКАШ ДА ЗАХАПЕШ НЯКОГО, А НЯМАШ ЗЪБИ,
ИДИ ПРИ miralyub ТЯ ВЕЧЕ ГО Е ОГЛОЗГАЛА !!!
цитирай
18. miralyub - якоооо! много ни хареса. красско, ...
06.03.2009 10:54
якоооо! много ни хареса.
красско,правилно си ме прочел .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3334673
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930