Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2009 18:39 - Застъпници = престъпници според ром от Столипиново
Автор: miralyub Категория: Забавление   
Прочетен: 2169 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 07.06.2009 18:40


      Малко смях от изборния ден...
      Още се хиля на това.

       Преди около 40 минути.
       Новините на  НТВ / някаква пловдивска телевизия/, на която попадам случайно, защото виждам, че дават новини.
Екипът на телевизията снима репортаж за изборния ден в едно училище в  "Столипиново". Интервюират "напет" ром, който за заблуда на врага е облечен със  зелена фланелка, докато  на нея на видно място, фабрично разбира се,  стои  съвсем "безобидно" изписано  "6". Това ми привлича вниманието и се заслушвам.
Не хващам разговора от началото, но явно му задават въпрос как  протича гласуването.

Той:- Ние тук сме престъпници....
Репортерката:-ЪЪЪЪ... Какви???
Той:-Ами, такова , пратили са ни да следим за купуване на гласове, за нередности...
Репортерката: -Застъпници , искате да кажете...
Той: - Да, да, ъъъъ, застъпници, де...


     П.С. Като му гледам физиономията- не беше далеч от истината с първото изказване. Но пък халал да са им застъпниците, щом са такива.





Гласувай:
0



1. drakulla - тия грешки
07.06.2009 18:43
на езика винаги май са верни. Тази е била доста оригинална, но като чуя такава от устата на политици е по-ценно...
цитирай
2. mrazekoff - Нищо чудно,
07.06.2009 18:45
те, такива са и избирателите и застъпниците и политиката на техните избраници - всичко е Циганска работа!!!!!
цитирай
3. miralyub - абе, на човека му се отдава да бъде ...
07.06.2009 18:48
абе, на човека му се отдава да бъде престъпник... в кръвта му е - затова са го турнали там...да следи отблизо и отмята и алъш-вериша:))))))))))) то това е застъпничествно- работа да се върши и да се отстояват интересите...
цитирай
4. cefulesteven - Хиля се, сълзи ми текат, а не, не е ...
07.06.2009 19:01
Хиля се, сълзи ми текат, а не, не е смешно...и не мога да се спра.

Ега ти идиотията. Пълно е с абсурди.

Но тази шестица си е сериозно нарушение, според мен.
цитирай
5. allbi - мда
07.06.2009 19:25
по нашите телевизии постоянно текат такива
клипове и да ти кажа уж случайно подочувах
пък ме мотивираха да гласувам...
Ходили ли сте в Столипиново?
На мен ми се е налагало ...
и знам за какви застъпници става въпрос :))
направо грешката е вярна ;)
цитирай
6. miralyub - днес не ми е ден за блог, а за Тв:))))
07.06.2009 20:20
затова отговарям ан блок:)))

Стеф, тоя да си го сложат на плакатите за следващите избори... да им онагледява малоумието червено...
Аллби, не, аз в такива световноизвестни квартали не ходя:)))) ама нейсе, от Тв-то се запознах и още ме държи,хахахаха.
поздрави!
цитирай
7. flyco - :)
07.06.2009 22:23
:)
цитирай
8. анонимен - Мира!
07.06.2009 23:14
Кака беше застъпник за ГЕРБ!
И???

Да питам само: фрескащият пич Марти - не го ли е страх да предизвиква на дебати Гея?!? Щот Вуйчо нещо се стресна при полюциите му?!? :)))

Нищо лично, бе! Ма...не схващате ли, че требва за парламентарните избори да решите кво да правите?!? Мога да помогна, ако требва!
:))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. flyco - Re: 8.
08.06.2009 08:35
Не чух да се "стреска", напротив застана зад всяка дума казана от Мартин Димитров.
цитирай
10. miralyub - Бате,
08.06.2009 09:10
Лелееее, абе- губещи сте- не разбрахте ли???
Тези избори трябва да ви бъдат отрезвителни, мисля:))))).
Малко балонска ви излезе работата и не сте толкова силни, колкото си мислехте. Сега изпадате в зависимост ...голямааааа. Май ние ще помагаме- не -вие на нассссссссс, хахаха
Аз от моите съм предоволна.
Аре, спорен ден...вземи си транквилианти- ще ти е по-леко:))))
цитирай
11. miralyub - Флай,
08.06.2009 09:16
Ми те са по-добрият отбор- играят отборно и добре- затова така...
Абе- доволна съммммм и много изморена, че будувах доста...
Поздрави!
цитирай
12. анонимен - Весо - Поздравления, Мира! Успяхме.
08.06.2009 10:14
При това ЦИК-ово тъпкане и предизборно извиване на ръцете, от нищото, от нулата (щото на предните евроизбори имахме нула бройки) да възкръснеш и да събудиш у хората ОТНОВО искрата на надеждата си е голям успех.
Мира, още веднъж честито.
цитирай
13. miralyub - Весо, привет! Знам, че и ти си м...
08.06.2009 10:20
Весо, привет!
Знам, че и ти си много на кеф от резултата.
Хареса ми фактът, че в чужбина СКоалиция е втора по резултат- след ГЕРБ се е наредила...а БСП са някъде 4-5 място...
Абе- фактор се очертава да е.
цитирай
14. анонимен - Весо - Значи резултатите от гласуването на
08.06.2009 11:00
нашите сънародници в чужбина съвпадат изцяло с ВСИЧКИ интернет предизборни анкети.
цитирай
15. miralyub - да, така мернах в нета нещата. . . и се ...
08.06.2009 11:02
да, така мернах в нета нещата... и се надявам да не се ме подвели в инфото...
цитирай
16. анонимен - miralyub
08.06.2009 13:09
Що повтаряш думите на Гея?!? И вие като тех не виждате кво вие сте загубили, ми "на Вуте да му е зле"...
ББ сам си е виновен, щот без маркетинг не става - ма вие що допуснахте Дедо пак да ви бие?!? :))))))))
Транкви....Кво?!? Батето пие само яка домашна! :)))
Некой друг има нужда от такива неща! Нещо се на доктор ме пращаш - уеко с омразата, Мира! :) Тя е присъща за червените...
цитирай
17. miralyub - оо, аз за Гея се кефя, че беше като ...
08.06.2009 13:20
оо, аз за Гея се кефя, че беше като попикан сноши...
ако трябва да споделям една моя догадка, щото аз мога да гледам и безпристрастно понякога -та извън заяжданките приятелски с тебе- тя е, че ГЕРБ нарочно бяха по-опасивни в кампанията. искат да настървят хората за другия вот срещу Гея.
А Дедо ти ще излезе непочтен- Вервай ми. М.Кунева подведе хората да гласуват за нея- ама ще се дръпне да си е комисарче- така -подменя вота. само искам това да лъсне по-скоро- че да видят хората за кво става дума при тияя че и са купили доста...
това е от мен...засега.
цитирай
18. анонимен - Мира!
08.06.2009 13:46
Къв попикан, бе??? Тоа Гей нещастен има 2 часа пресконференция, като че той е победил!...
Тва за Кунева е ясно на сички трезвомислещи.
А Марто и Вуйчо да се видат с ББ, тва предлагам аз!!! Щот Резания нема как да се пребори...Пък ако пак се коалират - не искам да мисля!...
Ебати народа, не е истина!...
И от мен тва...требва и да се работи, бе! :)))
цитирай
19. анонимен - Весо - При разлика от 250 гласа (0,01%),
08.06.2009 15:34
каквато е тя сега между сините и царчето,
трябва да се иска РЪЧНО преброяване на бюлетините.

И вече сме на вълната на предстоящата битка до 5-ти юли. Видно е за всеки, че тя ще бъде битка само между двама, между две партии. Ясно е също така, кой ще спечели този мач.
И още е ясно, че спечелилият ще трябва да се подложи на самоунижение, да направи много компромиси със съвестта си (ако я притежава) и да придърпа и прибави към процентите си и гласовете на 2-3, пък що не и на 4-ри партньори за бъдещото коалиционно правителство. А за него бай Меди вече е подготвил шута си и го заявява в аванс. Не му дава повече и от една година.
Туй ще видим след 27 дни.
А дотогава?
Дотогава ще гледаме МАЧА.
Е, не е като за световно, но...
цитирай
20. miralyub - "Най-предсказуемите изб...
08.06.2009 15:40
"Най-предсказуемите избори- с най-непредсказуем край"- това е един анализ на Иво Инджев за това какво ни чака- довечера може и да го пусна при мен...
цитирай
21. анонимен - obiasniavam na bateto za dedo
09.06.2009 16:15
като редови седесар, да кажа. Може и да не сме юпита,да сме завършили в БГ, но не сме сме слабоумни и най -вече сме хора играещи феърплей. Дедо ти и юпитата бяха си 1-во с повече хора в секциите и им бяха подсигурили надница добра от партията която беше за семейството - за компенсация, че лицето отсъства от в този ден от дома. Освен това бяха си изпратили по 2-3 наблюдатели и 3 - 4 застъпници на партията /и на кандидатите от листите/ и им беше заплатила най -високата надница, али нямат пари ,а след 8г във властта?. Така че на фона на тези ангажирани в изборния ден хора умножени по 2 /щото надницата стига за цялото семейство - 80,00лв на човек/ по броя секции - ето ти предизвестен изборен резултат. Това е истината. Тя се знае от всички отговорни хора в държавата и в разговори на четири очи винаги се изброяват тези партии участвали честно на тези избори за европарламент. Неизменно обаче ВСИЧКИ посочват, че СИНЯТА КОАЛИЦИЯ НЕ Е КУПУВАЛА ГЛАСОВЕ. МАЙ Е ЕДИНСТВЕНАТА КОЯТО Е ПОСОЧЕНА ЕДИНОДУШНО от всички, при цялото им недолюбване на тая коалиция. И резултата щеше да е още по добър но за съжаление с това измислено и въвеждащо хората в заблуда "преференциално" гласуване - на сините им анулираха доста бюлетини във нашия видински регион - при комисии от 9 човека състава беше както следва 3 от БСП 3 от ДПС 1 от НДСВ - ето ти мнозинство от 2/3 - достатъчно за прокарване на всякакво решение. Останалите членове - 1 от Атака и 1 от СДС. А имаше комисии в които СДС нямаше изобщо представител - поради квотния принцип.Сега изясни ли се картинката? Всичко е в рамките на закона,де ....
цитирай
22. miralyub - и аз забелязах прекалено много хора ...
09.06.2009 20:14
и аз забелязах прекалено много хора в секциите по времето, отидох там. наблюдаващите и членовете на комисията бяха поне 15 -18 човека, а гласуваща само аз.
за НДСВ знам и друго - имат стройна система на десетници и стотници, които им осигуряват купените гласове...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3334286
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930