Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 20:32 - Без чичо Скруч вкъщи:))
Автор: miralyub Категория: Забавление   
Прочетен: 8662 Коментари: 57 Гласове:
6

Последна промяна: 22.10.2009 20:33


          Това е яко!        Стиснатите съпрузи вече ще плащат глоби.
       Жената може да осъди половинката си, ако ореже  джобните на нея и на детето им или ако той й сложи  таван на шопинга.

image

 












      Идеята е заложена в  проектозакона  за защита от домашното насилие, приет от МС вчера.     
      Орязването на джобните се таксува като финансово и емоционално насилие  и е на една плоскост с престъплението физическо насилие в семейството...



Гласувай:
6



1. haralanov - Хм...
22.10.2009 20:36
Феминистките историй не са ми интересни!
цитирай
2. miralyub - Ооо, много са ми интересни. Миналия ...
22.10.2009 20:38
Ооо, много са ми интересни.
Миналия месец заради едни ремонти по колата ми хвръкна едно палтенце...
Този- за малко да ми идат и ботушите- пак заради мъжка разсеяност:)))
цитирай
3. ka4ak - това си е жива дискриминация!
22.10.2009 20:58
Синът ми точно това разправяше,че в Англия и САЩ,това се е превърнало в страхотен бизнес и мъжете вече биват отстрелвани и по евтино било да си взимаш всяка вечер проститутка!
цитирай
4. miralyub - Дали? То и със сексуалния тормоз ...
22.10.2009 21:04
Дали?
То и със сексуалния тормоз на запад било голям бизнес...ама ние чак дотам няма да стигаме:)))).
Истината е, че е доста необичайно в наше време жената да иска джобни на мъжа, след като тя самата си изкарва достатъчно.

цитирай
5. krotalka - Мира,
22.10.2009 21:04
в Германия си е нормално, съпруга да дава месечна издръжка на половинката си! Ставаме и ние европейци! Ура!!!
цитирай
6. miralyub - Кроти, а има ли условия за тази из...
22.10.2009 21:06
Кроти,а има ли условия за тази издръжка?
Само безработните жени и домакините ли се ползват от тази облага?
За работещите как стои въпросът...
цитирай
7. krotalka - Щетрябва да проуча по-обстойно ...
22.10.2009 21:16
Щетрябва да проуча по-обстойно въпроса.
цитирай
8. miralyub - Принципно няма да ми е лошо към из...
22.10.2009 21:18
Принципно няма да ми е лошо към изработеното от мен самата да получавам и нещо отгоре...
Щото настоящият вариант- да заделям от моите си, щото се появили непредвидени мъжки харчове... не е много приятно:)))
цитирай
9. teachme - Съпругът дава джобни:)
22.10.2009 21:56
ами в случай, че жената получава
достатъчно, че и повече дори,
пак ли ще е така?
Или като "глава" той разпределя
и определя как да се харчи вкъщи:)
цитирай
10. miralyub - teachme,
22.10.2009 22:15
джобните са равни на шопинг...
мъжът няма да може да роптае и да спира шопинга:))))
твойто мъж какво казва по въпроса?
цитирай
11. teachme - Мойто мъж:) е мноо ларж:))
22.10.2009 23:11
Стига да има мъни, никакви спирачки
нямам по отношение на шопинга:)
А джобните сама си ги вземам:)))
цитирай
12. miralyub - ти си добре. . . но аз познавам жена на ...
22.10.2009 23:15
ти си добре...
но аз познавам жена на банкер- ама шеф банкер- която като си купи нещор го крие известно време, чак после го показва, защото банкерът Скруч е все недоволен.
цитирай
13. diso - Това за джобните сигурно ще важи и с обратен знак
22.10.2009 23:37
Рай за мъжете - пияници и за децата - наркомани: никой няма да има право да ги ограничава!
цитирай
14. teachme - Мира, има жени,
22.10.2009 23:57
дето си крият купени неща,
но по други причини:)
А на тоз банкер си му е проф. навик
да къта парите, сред сейфове работи все пак:)))
цитирай
15. miralyub - Рай за мъжете - пияници и за децата - ...
23.10.2009 09:04
[quote=diso]Рай за мъжете - пияници и за децата - наркомани: никой няма да има право да ги ограничава![/quote

...и за жените вещоманки:))))
поздрави!
цитирай
16. miralyub - дето си крият купени неща, но по д...
23.10.2009 09:10
teachme написа:
дето си крият купени неща,
но по други причини:)
А на тоз банкер си му е проф. навик
да къта парите, сред сейфове работи все пак:)))


хихихи- това с криенето на купени неща по др. причини се нарича джобни на квадрат:)))
цитирай
17. diso - Тя моята не пита като пазарува
23.10.2009 09:49
Ама после е страшно издевателстването - поне половин час ме убеждава колко изгодна и належаща била покупката (което мене хич не ме интересува - поискала - купила си)... ама не - трябва и аз да беда убеден, даже повече от нея. През 50 метра вади отново придобивката, гледа я и:"Ама какъв избор, а! Ама как я фиксирах!" После сядаме на кафе (задължително) и през цялото време се обсъжда новата покупка...
цитирай
18. sowhat - хахаха, стана интересно
23.10.2009 10:07
според мен, семейните пари не трябва да са моите и твоите, умните хора казват, че зад всеки преуспял мъж, се крие една успешна жена.
иначе най нормалното е в едно домакинство приходите и разходите да са общи, а салдото да се разпределя според потребностите.
цитирай
19. cecka1504 - Хак им е на мъжете сега :)))))
23.10.2009 10:12
Хак им е на мъжете сега :)))))
цитирай
20. miralyub - според мен, семейните пари не тр...
23.10.2009 11:07
sowhat написа:
според мен, семейните пари не трябва да са моите и твоите, умните хора казват, че зад всеки преуспял мъж, се крие една успешна жена.


по повод коментара ти ... днес с изумление разбрах, че финансист намбър уан на Републиката- г-н Дянков, е предоставил оперирането със сем. бюджет на жена си...
:))))))
цитирай
21. miralyub - Хак им е на мъжете сега :))))) ...
23.10.2009 11:10
cecka1504 написа:
Хак им е на мъжете сега :)))))


Вкъщи много се забавляваме с подобни новинки...
Половинката рече- хубава работа, вие и досега ми смъквате 10 кожи- особено синчето...какво остава занапред:)))
цитирай
22. kapricia - :о)))
23.10.2009 13:44
А да питам само. Като как например ще се определя таванът за харчене? И какво правим, ако мъжът ми е безработен? Кого да съдя тогава, че ми е ограничил шопинг-правата и ме тормози финансово и емоционално? Държавата? Щото тя поне пари има, ама си ме ограничава най-редовно и брутално. Като гледам, всички ни ограничава. Ама да вземем да спретнем най-накрая едно дело по въпроса, та с нейните камъни по нейната глава! :о))) Сигурно в Страсбург досега не са имали такъв казус, но все някога трябва и да им се случи.
цитирай
23. basta - аз не съм съгласна!
23.10.2009 13:48
това е манипулация спрямо съпрузите (мъжете).
те да не са някакви добичета, които да трябва да носят жените си на гръб!
цитирай
24. inakarina - Блажени сте!
23.10.2009 14:31
Блажени сре - вярващите, че ще се намери НЯКОЙ - способен да накара мъж в България да си плаща - за каквото и да било. Имам няколко разведени познати, които не си получават дори минималните издръжки за децата от мъжете си.
цитирай
25. kontrasti - Нямам проблем със даването,
23.10.2009 14:54
явява се такъв при взимането, затова с едната давам с двете взимам и като справедливо го намирам учихме така в училището, така и данаците не ме затормозяват и за палто има и за ботуши. Съвеста ли, и за нея има параграфи нали сега сме Аристрократи, не това исках да кажа бъркам тази дума винаги с Демократи..:–)))))))
цитирай
26. valsodar - Край, свърши се със женското цар...
23.10.2009 16:12
Край, свърши се със женското царство.
Мъжете вече са защитени вече със закон, от половинките прибиращи им цялата заплата! :)))

Хаххаха, какъв автогол сте си вкарали, ама още не сте го разбрали!
цитирай
27. kapricia - :о)))
23.10.2009 16:15
И на мен така ми се струва. Чудя се... дали шопинг-бюджетът ми ще трябва да бъде правен въз основа на служебни бележки за доходи от съпруга? Защото ако е така, просто ще си стоя без пари, а даже може да се наложи и аз да плащам накрая. :о)))
цитирай
28. diso - valsodar,
23.10.2009 16:18
и аз това им разправям в 13, ама кой да слуша - овълчили се едни ... о не усещат автогола:))
цитирай
29. miralyub - А да питам само. Като как например ще ...
23.10.2009 17:19
kapricia написа:
А да питам само. Като как например ще се определя таванът за харчене? И какво правим, ако мъжът ми е безработен? Кого да съдя тогава, че ми е ограничил шопинг-правата и ме тормози финансово и емоционално? Държавата? Щото тя поне пари има, ама си ме ограничава най-редовно и брутално. Като гледам, всички ни ограничава. Ама да вземем да спретнем най-накрая едно дело по въпроса, та с нейните камъни по нейната глава! :о))) Сигурно в Страсбург досега не са имали такъв казус, но все някога трябва и да им се случи.


Много сложни въпроси задаваш...
Знам отговора само на един- ако е безработен- смени го. Ще вземат да извъртят закона така, че ти на него да плащаш:))))
цитирай
30. miralyub - това е манипулация спрямо съпру...
23.10.2009 17:20
basta написа:
това е манипулация спрямо съпрузите (мъжете).
те да не са някакви добичета, които да трябва да носят жените си на гръб!


Гледай на закона като на стимул към мъжете да изкарват повече:)))).
цитирай
31. teachme - хихихи- това с криенето на купени неща по др. причини се нарича джобни на квадрат:)))
23.10.2009 17:22
Аха:) неговите 5 лв. джобни + онези другите:)
Някъде лесно минава номера за евтиното
парцалче, което всъщност си е маркова дрешка,
но...има и разбирачи, после стой та гледай как се произвежда скандал:))
цитирай
32. miralyub - Блажени сре - вярващите, че ще се ...
23.10.2009 17:27
inakarina написа:
Блажени сре - вярващите, че ще се намери НЯКОЙ - способен да накара мъж в България да си плаща - за каквото и да било. Имам няколко разведени познати, които не си получават дори минималните издръжки за децата от мъжете си.



Точно за такива като твоите познати е законът.
Не им трябва биологичният баща да го гонят до дупка за някакви 25 лева и даси късат нервите с него. Просто намират нов съпруг, който осигурява джобните:))))
цитирай
33. miralyub - kontrasti ,
23.10.2009 17:30
добре е... само да не объркаш предназначението на ръцете :)))).
цитирай
34. miralyub - Край, свърши се със женското цар...
23.10.2009 17:36
valsodar написа:
Край, свърши се със женското царство.
Мъжете вече са защитени вече със закон, от половинките прибиращи им цялата заплата! :)))

Хаххаха, какъв автогол сте си вкарали, ама още не сте го разбрали!



Не се радвайте- един мъж под чехъл дори и да премахне единия, ще бъде настъпен с другия... :)))
цитирай
35. miralyub - Аха:) неговите 5 лв. джобни + онези ...
23.10.2009 17:39
teachme написа:
Аха:) неговите 5 лв. джобни + онези другите:)
Някъде лесно минава номера за евтиното
парцалче, което всъщност си е маркова дрешка,
но...има и разбирачи, после стой та гледай как се произвежда скандал:))


Чакай да ти разправям за една... та тя така ... от странични приходи си купува едно палтенце и първо го държи на кълбо в един гардероб поне седмица, после го вади измачкано и неприличащо на нищо и го представя за покупка от "Секънд хендс".
Няма начин да няма начин:)))))
цитирай
36. miralyub - и аз това им разправям в 13, ама кой да ...
23.10.2009 17:41
diso написа:
и аз това им разправям в 13, ама кой да слуша - овълчили се едни ... о не усещат автогола:))


Коментарът към Валсодар е и към теб:)).

цитирай
37. artanis - Просто
23.10.2009 18:43
Просто намират нов съпруг, който осигурява джобните:))))


Просто като 2+2=4 :)

Още по-просто е българките да се омъжат за италиански селяни или западнали буржоа, а българите да си доведат жени от Тайланд.

Един въпрос. За джобните издава ли се касова бележка?

поздрави:
цитирай
38. miralyub - За касовите бележки. . . Искате и ...
23.10.2009 18:54
За касовите бележки...
Искате и ДДС-то ли да точите?:))))))))
цитирай
39. artanis - :)
23.10.2009 19:02
По-скоро за рекламация :)
цитирай
40. artanis - А и нали
23.10.2009 19:09
всичко това трябва да се контролира по някакъв начин. Като се дават пари се иска бележка. После, ако има нещо, в съда се представят бележките за отчет.
цитирай
41. miralyub - Бележките са фасулска работа. . . ...
23.10.2009 19:15
Бележките са фасулска работа... никоя жена няма да се затрудни да ги набавя и показва.


цитирай
42. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
23.10.2009 19:41
Лошото само е, че има едни висши математики, при които 2+2 може да е 5 и става една манджа с грозде...
цитирай
43. miralyub - ооо, няма нищо обезпокоително в ...
23.10.2009 19:44
ооо, няма нищо обезпокоително в твоята математика.
така например, на борсата 2+2 = 5-1
1 е чистата печалба на всеки далавераджия, в случая на всяка жена:)))))
цитирай
44. artanis - 2+2
23.10.2009 20:00
Питал учителят от еврейското училище малкия Моше колко е 2+2. Моше казал: "2 + 2 = 10". Учителят му обяснил: "Виж сега Моше, нека ти обясня нещо. 2+2 може да бъде равно на 4, 5, понякога 6 и в редки случаи 7 или 8. Но за 9 и 10, в арменското училище отсреща!" :)

voinyt, по-голям проблем би било 1 + 1 = 0 :)
цитирай
45. gothic - Става
23.10.2009 21:11
интересно. Съществуващия рекет вече е законен. Ха наздраве!!!!
цитирай
46. miralyub - мрънкалници:))) бъдете мъже, ...
23.10.2009 21:14
мрънкалници:)))
бъдете мъже, де- посрещнете задълженията си по мъжки и отговорно.
цитирай
47. artanis - Аз съм съгласен
23.10.2009 21:59
но ще лобирам за солени глоби при емоционална връзка с колега, както и нощни изпълнения маскирани като team building и коледни партита.

Иначе с повече клаузи по предбрачния договор всичко ще бъде наред :)

приятна петък вечер:
цитирай
48. miralyub - а пък ние ще лобираме за удвояване на джобните ...
24.10.2009 11:04
а пък ние ще лобираме за удвояване на джобните при мъжки партита, карти и бира с приятели и при командировки:))))
цитирай
49. artanis - остава
24.10.2009 11:14
да се определи минималната и максималната ставка, условията за прекратяване на договора и начинът на плащане: банков превод, електронно банкиране, чрез sms и т.н.

Само едно нещо не разбирам. Договорът е налице, клаузите са ясни/ще бъдат изаснени. Но каква е стоката/услугата, която получавам за парите си?

поздрави:
цитирай
50. miralyub - получаваш запазено място впрог...
24.10.2009 11:34
получаваш запазено място впрограмата на жена си:))).
т.е. вместването в нея ти е гарантирано.
цитирай
51. artanis - Аа не,
24.10.2009 11:41
отказвам се от сделката тогава :) Утре хващам самолета за Тайланд.
цитирай
52. miralyub - А понаваш ли добре законите вТай...
24.10.2009 11:42
А понаваш ли добре законите вТайланд?
Да не се нахендриш кофти...
цитирай
53. artanis - Може да спечеля,
24.10.2009 12:00
може и да загубя. Но в другия случай само губя, защото това е сделка за глупаци :)
цитирай
54. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.10.2009 01:02
Миралюб то хубаво получаваш запазено място, ама никой не гарантира липсата на главоболие, ако ме разбираш...
А иначе в Тайланд...вероятноста да загуби е доста по- малка...а и стоката там есно се сменя при желание с по- нов модел, все още със срок на годност...кхъ кхъ
(И сега ще е адски късмет, ако не бъда нападнат и разкъсан от нежната половинка на блога... {: )
цитирай
55. miralyub - може и да загубя. Но в другия случай ...
25.10.2009 20:13
artanis написа:
може и да загубя. Но в другия случай само губя, защото това е сделка за глупаци :)



Артанис, проектозаконът е на МС- оттам ви правят на глупаци... не ние, жените:)))
Ние просто изпълняваме закона и използваме правата, които той ни дава...нищо непочтено няма в това, нали?
цитирай
56. miralyub - Миралюб то хубаво получаваш зап...
25.10.2009 20:17
voinyt написа:
Миралюб то хубаво получаваш запазено място, ама никой не гарантира липсата на главоболие, ако ме разбираш...
А иначе в Тайланд...вероятноста да загуби е доста по- малка...а и стоката там есно се сменя при желание с по- нов модел, все още със срок на годност...кхъ кхъ
(И сега ще е адски късмет, ако не бъда нападнат и разкъсан от нежната половинка на блога... {: )



Ако в Тайланд е по-добре, половината мъже в БГ вече да са там...
цитирай
57. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
26.10.2009 01:59
Ами по мои скромни сведения там има бая българи и все повече отиват нататък. {: Поне за по някой друг месец.:Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3322982
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031