Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2008 15:23 - Защо ми е тегаво днес?
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1699 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.03.2008 20:29


                Навън е студено. Напук на астрономическата пролет, която по официални данни е пристигнала при нас още в 7,48 ч., сутринта температурите  бяха с цели 5 деления под нулата и пак навлякохме палтата... Но това е само началото на скофтения ден... От сутринта дирижирам по телефона и уговарям с разни доктори преглед след преглед на много близък човек, комуто от 3 дена непрекъснато тече кръв от носа. Досега нито един от всичките “специалисти” –личен лекар; УНГ; кардиолог и ендокринолог не е успял да сложи някаква  диагноза. Прехвърлят болния един на друг и пада едно лашкане от тоя до оня край на града, както  и изнервящо чакане пред разни кабинети.   Това, че не живеем в нормална държава с нормална демокрация, ми се напомни и затвърди и през  обедната почивка. Видях на улицата и се заговорих приятно с бивш колега, даже малко началник ми се падаше. Наложи се да съкратим разговора, защото той бе убеден, че това ще ми докара неприятности с настоящите ми шефове /по-право, че ще ми се случи случка като от    постинга         “Дисциплинарно уволнение заради среща с бившия шеф”. Не за друго, а защото от доста време повечето ми настоящи колеги гледали да го отминат тихомълком, да не би някой да ги види с него.  Може и да е прав... злонамерени хора и реваншисти много, безхарактерни плужеци също, което много ме натъжава. Тук  се сещам и  за един момент отпреди няколко вечери, когато вървим с една приятелка и си говорим, като споменаваме в нормален тон 1-2 популярни имена. При което уж бързащият до нас господин изведнъж намалява темпото и всячески се стреми да чуе докрай разговора. Даже без свян се вглежда да види кои са лицата на тия двете,   дръзнали да упрекват едни много   “важни” персони. Но да се върна  на днешния ден. Като за капак една глупава жена –домакин си е издънила инвентаризацията и ми е завела на мое име допотопен диктофон , а аз от 2 години ползвам личен   цифров...   И сега иска да й дам нещо, което нямам. За което си изпроси “любезна” подкана да ходи на майната си... Скофтеният ден се допълва и от обстоятелството, че един любим блог вече не съществува. Изтрит е  под натиска на едни изключително неприятни, тревожни обстоятелства ...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3325608
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031