Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2008 08:18 - За мъжете скатавки от работа
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3262 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 28.10.2008 08:24


      Няма да обявявам война на половете, а просто ще гледам днес малък женски триумф... как нещата се случват въпреки „безценното” мъжко присъствие в службата.
     Защото по-големи кръшкачи от работа от мъжете няма.  Ако чакаш и разчиташ  да  свършат спешна служебна задача, рискуваш да се провалиш напълно. Показа го вчерашният ден.
     Въпреки че не съм попадала на някаква официална статистика за степента на лентайство сред мъжете и жените в работата, за мен няма спор,че първенството се пада на първите. И как го умеят само! Да въртят, да сучат и да се измъкнат точно когато става най- напечено и ангажиментите валят със срок от днес за вчера.
    Най- лошото е, че има един тип дразнители сред тях - скатавките от типа „началник за цял живот”. Дадеш им задача, а те те учат на акъл. Ако все пак успееш да накараш такъв да поеме определен ангажимент, гарантирано как на часа ще намери начин да го възложи обратно с цял арсенал необорима мотивация като ангажираност, невъзможност, техническа необезпеченост... и прочие измислени извинения. И това винаги ще го „сервира” в неподходящ момент, когато времето притиска, а около теб ври и кипи...
    И не е вярно, че в малките колективи кръшкачи не виреят!!!
    Както не е вярно, че от работа са склонни да се скатават предимно младите хора. По-скоро е обратното- много от младите  са в пъти по-отговорни и прилежни от  уж опитните и зрели  колеги.


Тагове:   мъжете,


Гласувай:
0



1. mph - :)
28.10.2008 12:09
Това е биологично заложено. В края на краищата културата не изместила природата. Мъжките екземпляри са по-едри, по-силни и по-неиздържливи на продължителни усилия сравнени с женските. Но пък имаме много важни функции в колектива.
цитирай
2. miralyub - mph,
28.10.2008 12:28
хахаха!
като допълнение по темата и в подкрепа на казаното от теб- наблюденията днес показват свръхактивност!!!! и то на определени мъжки екземпляри ...с прояви на втори пубертет:))))))
цитирай
3. mph - miralyub
28.10.2008 16:15
Няма нищо лошо във втори пубертет. Стига да не е много тежък.
цитирай
4. gothic - Работя със жени и определено нямам ...
28.10.2008 16:18
Работя със жени и определено нямам такива наблюдения.....
цитирай
5. miralyub - mph,
28.10.2008 16:37
Мнооооого е тежък:)))))
Нямаш си представа каква комична картинка може да представлява мъж в такава светлина.
цитирай
6. miralyub - готик,
28.10.2008 16:50
цял живот съм работила с мъже в екип и всичко е било ОК, за първи път се разочаровам, може би, че става дума за бивши началства в случая с определено диагнозно поведение:))))
цитирай
7. gothic - Мършите са си мърши във всякакъв ...
28.10.2008 18:01
Мършите са си мърши във всякакъв колектив....
цитирай
8. bestregards - за съжаление
28.10.2008 22:35
е масова практика и при мъже, и при жени.....

всеки бяга от усложнения, проблеми, стрес

при мъжете обаче съм забелязала наистина една нагласа, че има ли жени наколо те ще се погрижат за всичко... също така имат навика да юркат неща, да юркат задачки, които щом изрекат за тях са свършени, а всъщност трябва да минат през процедурки и трябва време и прилежност и най-малко ги интересува, че след такова юркане някой ще се тормози да се бори с хаоса... или по-грубо казано да рине акитата...
цитирай
9. miralyub - Готик,
29.10.2008 08:19
Адски си прав.
цитирай
10. miralyub - Бедстрегардс,
29.10.2008 08:24
Безочие е направо...
Защото историята към постинга има още продължение...в работата са скатавки, но кагато стана време за служебен обяд или командировка - "първа пушка" и за двете позиции!!!!
цитирай
11. bestregards - ааааааааааааа
29.10.2008 21:24
направо ми натисна Голямото Червено Копче На Гнева......

в момента ми е много актуална тема!!!! и то още по-безочлив случай ааааа някой дето си ходи редовно на обяд, не се трогва от нуждата да се включи адекватно, щото точно в едно и също време трябва да се свършат няколко неща спешно и някой на който месеци наред си донорствал акъл - новобранка /не изхитряла ветеранка/ правеща се все на нова булка в работата, избираща какво да работи, пък с другото колкото и да е важно да става каквото ще и хаосът да е на чуждото бюро по случая!!!! новобранка дето не е досетлива за инициатива в работата... само трябва да я ръчкаш .... иииииииииии обачеееее на отпуските, на ходенето на обяд и ореинтирането към приключване един час по-рано МНОГО ВЕЩА В ТОВА!!!!!!
цитирай
12. bestregards - ПОМОЩ!
29.10.2008 21:43
как да се справя с такава хитра, егоистична и безочлива твар??? дето само се изплъзва, докато аз се боря с поредния проблем.... и все не чула, не видяла, не разбрала и само каквто си е избрала!!!

месеци наред живея в апокалипсис заради това куцо другарче, а сме САМО двама в екипа /двама са малко, трима са много/.... да не говориме, че я назначиха само месец след мене... и че и аз си имах мъките на навлизането и през повечето трънливи пътеки аз бях пионерът... предадох й бая ноу-хау в т.ч. от предходния си опит, не разбираше много от такъв тип работа и сега много не влага, а се усъвършенства в автоматичното вкарване на данни и копиране на документи и класиране на една много малка част от цялата бумащина...въпреки това и сега не ми дава сърце да се правя на перде пред проблемите, които не може да реши сама и продължавам да хабя време и енергия покрай нейната куцост.... чиновник на самоопределена норма!!!! в продажби!!!!!!!! и се вижда, че като опре ножа до кокала лисицата не била толкова умряла!!! за съжаление трудно се оправям с такива хора, защото мислиме на съвсем различен режим - тя за обяда, семейството и как да си тръгне навреме, а аз - за кое е приоритетно от задачките и какво ще стане ако ..... и кого да сръчкам да вървят нещата и какво да не забравям, а за валящите от мъжката част мега-спешни неща, които трябва да се направят СЕГА и да се зареже всичко и да се пренареди и запомни, за десетки въпроси, проблеми и спешности на клиенти да не говориме.........

как да се оправя с нея!!! на всичкото отгоре, колкото повече се окопава, толкова по-нагла става и се вижда, че грам не е оценила рядката помощ, която й оказах, за да проходи и си се настани като куче в каруца и си се вози гратис, а аз май се явявам впрегатното добиче!!

дали има действаща формула за справяне с такива скатавки?
цитирай
13. miralyub - ако ти си шефът- почни да раздаваш ...
29.10.2008 21:50
ако ти си шефът- почни да раздаваш персонално задачи- всеки ден за всеки поотделно, един отговаря за това, друг за друго. задачите се разпределят пред всички. после всички отчитат направеното- така белким я е срам на втория ден да разкаже публично за нищото , което е свършила.
цитирай
14. bestregards - засега установих
29.10.2008 22:01
че разбира повече от "бой", отколкото от благородство, но това ми струва невероятно много енергия ... такива афекти скоро не бях имала! и спори и си прави каквото си иска!

а къде е шефът? не му пука! нищо чудно и да застане на нейна страна... толкова е миловидна, невинна и затрогваща е в неразбирането на проблемите извън очертаното удобно периметърче... ако не бях срещала хора от свестния вид щях да си помисля, че аз съм злата кучка
цитирай
15. bestregards - не съм шеф
29.10.2008 22:02
:-) но можех да й бъда, ако бях се проявила не като добрата фея, а като върколак
цитирай
16. bestregards - :-)
29.10.2008 22:11
точно така се подобри положението с разделение....
но не ще да си поеме още части от дела... оспорва...
лошото при нас е, че работата е адски много и има достатъчно, за да отчетеш дейност, но остава още много за преборване.... най-вече комуникацията, следенето на много динамични събития, проверки... и решаване на всекидневни проблемчета... продажби, какво да говоря, колкото администрация, толкова и лудница... и най-долната оперативна длъжност - подгъзник на всички.... и като имаш такова другарче просто съвсем го закършваш....

оффф съжалявам, че толкова се отплеснах!!!

лека нощ. просто ми нацели темата с този постинг и се отприщих и спирам, че може до утре да го дъвча....

скатавките са си скатавки с всякакъв пол и опит.
цитирай
17. miralyub - Това е то- всички ядове идват от гадове:)))).
29.10.2008 22:39
Напълно те разбирам, защото и аз вчера бълвах гущери и змии цял ден...
Но пък съм си заплюла изкупителна жертва и сега ще му се припишат всички грехове на земята...
За кухата мърла при теб- опитай с лека, но последователна ирония- и това действа понякога.
Успех!
цитирай
18. bestregards - Благодаря!
29.10.2008 23:16
не разбира от индиректен вече многовариантен изказ... перде! ... това е от тия младите, дето хем са с тричавите си задници, хем са със самочувствие на златни медалисти! дето си минават повърхностно, измислено, грабещо и безхаберно през живота.

лошото е, че ги бълвам от месеци вече тия змии и гущери. отвратително ми става вече от себе си. с какво се занимавам! и още по-лошото е, че все се намират такива навсякъде.

понеже се прехвърлих на политическа вълна. все пак си мисля, че България ако имаше такова хитряшко поведение дали нямаше по-добре да се скатава пред мощните евро и други другарчета, на които така угодно и жертвоготовно се дупи? или може и с интелигентност да се респектира когото и да било? това е другото оръжие - не реви каква си жертва, че по-скоро ще ти скочат всички, отколкото някой да помогне.
цитирай
19. compassion - Що се абиш? - беше един казал на една
01.11.2008 15:05
напомни ми на една картина със селска тематика: Берат петнайсегина жени на колене ягоди, а един мъж си пуши цигарата...бригадир бил
Нищо не се променя с времето, защото е биологично предопределено: по-слабия ако иска да оцелее трябва да се прави на силен или да избира по-леки пътеки....ха-ха-ха...намери си дружка miralyub... винаги съм работила с мъже и затова станах толкова работлива...
цитирай
20. miralyub - Абе аз съм си работлива и без мъжете. ...
02.11.2008 15:14
Абе аз съм си работлива и без мъжете. те че не работят, не работят на 100% ,ама поне да си траят и да не ни го набиват на очи. А в случая хем не става нищо от тях, хем нахални...
цитирай
21. compassion - Работех аз така, работех с/и вместо тях - мъжете
02.11.2008 22:36
и накрая ми писна. Сега работя за себе си: по-спокойно е и много по-доходно. Не е лошо да помислиш и ти по въпроса...имаш време и да се преквалифицираш, ако трябва. Идеята е много добра...е, добре де, 6% от печалбата ти ми стигат като награда за нея....ха-ха-ха...признаваш ли ме вече за новоизлюпен бизнесмен? Така е тука: money, money, money... търся спасение в блог.бг, където има и други неща. Привет, miralyub, радвам се, че всичко при теб върви към подобрение...и здравето, и настроението, и желанието за писане - също.
цитирай
22. miralyub - Не обичам да се давам животът да ме ...
02.11.2008 22:51
Не обичам да се давам животът да ме мачка... това е. Затова се стремя да поддържам тонус и настроение...
Иначе този блог ми е един вид терапия - като се пална от някоя несправедливост - тук се издухвам...
Или пък намирам за четене нещо смислено или забавно, написано от другите и така ми минава:))))).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3323199
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031