Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2008 09:52 - Надцакване с живота
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2808 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2008 09:59


        „Успокойте се, госпожо, съпругът ви няма метастази в костите”.
        Това е репликата, която ме изхвърля на седмото небе от щастие вчера. Толкова чакана и толкова изстрадана през последната седмица, че в първите минути ми е адски трудно да асимилирам чутото.     Силен и борбен характер съм, но напоследък някак отстъпих пред притесненията и огромната убеденост, че лошото ще ни държи и сюрпризира шоково докрай. Първо бе предупреждението от началото на септември да бъда готова за всичко, после успоредно с напредъка в лечението идват и тези съмнения, че силната болка в коляното може да бъде резултат от разсейки. Изпадам в истинска паника, признавам си. И това напрежение, и неспокойният сън от близките нощи.... и пресиращият въпрос дали сцинтиграфията ще срине окончателно живота ни.
        Във вчерашния ден – мрачен и студен, но пък най- прекрасния и щастлив, научавам хубавата новина. Трябваше да съм там, при него, но лекарски недоразумения до последно изместваха датата. Така е в ИСУЛ- най-невзрачната, неуредена и лошо организирана болница, добре е  все пак, че в сряда приключваме с престоя там. Ядосвам се за кратко, като разбрам, че от вечерта до сутринта отново са променили назначението и в 10 ч. изследавенто е започнало. Без мен.
        После ми минава. Как още не съм свикнала, че е обичайно за лекарите там да сменят решенията, без да му мислят мното, така – в движение.
        Разговор, добра вест... и бързи телефонни обаждания към роднини и приятели, които също стоят на тръни и чакат.
        Олекна ми. Отдъхнах си. Той също. Разказвам му за моя странен сън от предишната нощ и ни става смешно. В него болната съм аз. И това е сделка: моето здраве срещу неговото изцеление... Сигурно защото дълбоко в себе си имам силата и съм готова да поема цялото му страдание... или защото съм убедена, че не е справедливо подобна лоша заигравка на живота да става с кротките и добрите...
        Тежка диагноза, неочаквани обрати, разочарования, добри вести. Това е то –една скоростна надпревара със съдбата и нелепа игра на надцакване...

P.S. И понеже днес е ден за усмивки- това клипче с тази весела руска песничка е за всичките ми приятели от блога.



Тагове:   надцакване,


Гласувай:
0



1. krotalka - Обнадеждаваша вест!
31.10.2008 09:59
Стискам палци за още добри новини!!!!

Много усмивки!
цитирай
2. miralyub - Благодаря ти от сърце! Другата ...
31.10.2008 10:02
Благодаря ти от сърце!
Другата седмица, живот и здраве, се прибираме вкъщи. Радост голяма!!! Че тези два месеца вече ми се виждат цели 2 века:(((((.
цитирай
3. buboleche - браво, много се радвам!
31.10.2008 10:25
:)) много добра вест, дано да има още много такива..
цитирай
4. miralyub - Бубе,
31.10.2008 10:29
Мерси. И ти самата знаеш, че тази болест е на идими- дойдими. Тук всеки малък успех за болния е огромна крачка...
Да ти кажа, чудя им се на тъпите лекари как като ти дойде човек с толкова напреднал стадий и те няма да го прегледат цялостно, за да изключат костите, например. Аз, дето не съм специалист, една от натрапчивите ми мисъли през цялото време бе дали някъде няма нещо. Медиците си траяха и се стреснаха чак при болките в коляното, та в крайн асметка им се откъсна от сърцето едно изследване повече...
цитирай
5. buboleche - абе....
31.10.2008 10:38
не знам какво да кажа, тия дипломи дето са ги взели и тия години дето са "учили" могат да си ги хвърлят в кошчето.
Боби днес ще е на скенер, да видим при нас какво ще излезе, не искам да мисля..Иначе той мина химиотерапия и като за болен от рак на панкреаса изглежда добре - не е пожълтял, няма асцит или нещо такова, но още има кризи, когато много го боли и е станал 50кг., при два метра ръст, считай за какво говорим...Ако не бяха тия илачи досега да е умрял, но ..абе пак е нещо, но не е каквото ми се иска. Стискай палци.
цитирай
6. krassko - Радвам се с теб
31.10.2008 10:42
Дано от тук нататък имаш само добри новини.
цитирай
7. miralyub - Бубе, кураж и късмет да се оправи човекът! ...
31.10.2008 10:44
Кураж и късмет да се оправи човекът! Дано да имате голяма радост и вие днес!
Тя ,медицината, в борбата с тази болест е понапреднала, не е като преди 15-20 години... и си мисля, че има надежда за много от болните...
Задължително минавайте и през църквата обаче!!!
цитирай
8. miralyub - Красско,
31.10.2008 10:46
ДАНО! Аз уж добрите новини гледам да ги споделям, за да видят хората, че има светлина в тунела...ама честно да кажа -докато дойдем до доброто, колко зор, сълзи и притеснения брах!!!
Поздрави на теб и успешен ден!
цитирай
9. viki11 - По въпроса с дипломите на докторите ...
31.10.2008 21:39
По въпроса с дипломите на докторите попитах най-добрият доктор в тази област Иван Гаврилов,защо е по-умен от другите и разбира повече, той каза, че е учил 7 години. Е, и другите са учили. Ама ... .
Аз бях в не толкова напреднал стадий през април, но той ми направи около 15 изследвания и изключи костите.
А за магнитния резонанс ти се радват ,ако си зле, защото го пишат на теб, но не ти го правят и си прибират купища пери. Голяма си им далавера. Т.е. правят ти го, но без да те преглеждат и лекуват. ЧЕсто се случва.
При мен една екстрасенска ми ... "погледна" в костите, и след това свои лекари направиха необходимите изследвания. На лекуващия лекар му е през оная работа, защото не е Иван Гаврилов. Този човек е злато.
Е, моята ще се реши тази седмица.
Успех с лечението.
цитирай
10. miralyub - viki11,
31.10.2008 22:36
За лекарите не ми се пише сега, като излезе оттам, ще ги подхващам...
понеже имахме подобрение- неочаквано бързо, изведнъж решиха да му спестят химиотерапията- нямало нужда. Което си беше направо с цел- да си приберат пари по клиничната пътека... Настояхме с мотив, че ще им търся отговорност и от онзи ден са кандисали накрая.
Общо -взето хаосът е пълен в това лечение и ако сам не се грижиш за себе си, си си отишъл... Аз изписах няколко писма до Здравната каса и не се оставям...
Поздрави и кураж !
цитирай
11. compassion - За съжаление
01.11.2008 15:34
навсякъде по света и във всички области на бизнеса става дума за пари...месомелачка: от едната страна влизат хората, а от другата страна излизат печалбите във валута (каквато и да е, но по-добре - твърда)
Радвам се за добрите новини при теб. Не се предавайте! Краят на проблемите никога не идва...дано поне здравословните да отстъпят.
цитирай
12. miralyub - компасион,
02.11.2008 15:10
Да ти кажа, товаq че преодоляваме трудностите , си е изцяло наша заслуга...защото им стоях на главата на лекарите и ги ръчках за всичко... Нямам им грам доверие.
Утре пак отивам...този път за финала, да си прибера половинката и да си събера семейството накуп, пък дано никога вече не стъпим там.
цитирай
13. oli4ka - Радвам се за вас!
02.11.2008 19:25
И ви стискам палци, никога повече да не се налага да стъпвате там.
цитирай
14. miralyub - ух, това най -много го искам. днес ...
02.11.2008 19:36
ух, това най -много го искам.
днес цял ден ми е радостно такова, че му се вижда краят на това болнично лечение. ще правим скенер- да констатираме разликата - и се надявам тъпия тумор да го няма изцяло...пък после вкъщи ще си се възстановяваме ударно...
цитирай
15. gothic - Уф...слава Богу!
03.11.2008 10:56
Уф...слава Богу!
цитирай
16. анонимен - Радвам се за вас!
12.03.2009 13:18
А как сте в момента? Как се чувства той? Всъщност надявам се да е добре! Как мина скенера - ако не е тайна? На мен ми предстои и ми е притеснено някак....въпреки, че минаха 6 месеца от лечението. Дано, дано всичко да остане в миналото ни........ Поздрави!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3323293
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031