Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2010 18:30 - Откраднаха ми празника!
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15493 Коментари: 73 Гласове:
29

Последна промяна: 03.03.2010 20:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Ставам днес, весело ми е, празник е, всички са наизлезли и  макар да съм на работа, пак ще е хубаво, защото хората ще са усмихнати, ще се поздравяваме... Имаме общо минало, славно при това, с паметни дати и велики личности... И общо бъдеще имаме, всеки момент  чакаме то да стане  хубаво и безгрижно...
    Та точно днес, с такива патриотични мисли и  това ми приповдигнато настроение/ даже новата блузка си сложих:)) ,  влизайки в офиса, фиксирам ТВ-то. По навик е пуснато на Нова ТВ  и  на него хубавицата Гала, този път нищо лошо срещу нея, интервюира КОГО??? Ми, нашия велик премиер.
    Един съблогър  сега писа, че  било вредно да се гледа БТВ.
    Да знаете- и Нова също!
   И премиерът ни също!
    Защото от онзи момент  нататък! Ужас!
    Откраднаха ми празника!
    Националния!
    Накараха ме да се чувствам жалка и нищожна, безнадеждна  и отчаяна, досущ като в апокалипсис...
     Не съм хванала началото на разговора между Гала и ББ, но в тази дъъългичка част, която изгледах направо ме срина.Този човек е вреден за психиката ми.
    Навръх националния празник на страната ББ излезе и мачка ли мачка самочувствието и живота на българина.
    Толкова песимизъм, толкова  жлъч и тъмнина за идните дни, месеци и години, концентрирани на едно място и от неговата уста, не бях чула. Бюджет няма, пари няма, заплати-замразени, пенсии- замразени, работа няма, ще е лошо, ще затягаме коланите, ще трябва да стискаме зъби, скоро няма да тръгнат нещата, не, не и докато не стопим големия дефицит...
     И накрая, понеже и самата Гала видя колко тежко вървят нещата в празничното й предаване, хаха, взе, че заби последния си въпрос : "И сега, нека да завършим малко по-оптимистично, г-н Борисов, министър Дянков вчера каза, че още април излизаме от кризата..."
     В слудващите 5 секунди усмивката й замръзна... защото събеседникът й пак скочи и взе да  апострофира:  "Не, няма  такова нещо, април е невъзможно..." няма пари, няма заплати, няма пенсии, няма работа, има дефицит...
    Майко мила, кой държавник постъпва така садистично? Да помрачи с безнадеждност, безизходица и най-тежки мисли  най-светлия  и паметен ден на сънародниците си???

    Нали затова празнуваме тези светли дати- да си припомним миналото, да се гордеем с него, да набележим бъдещето, да си дадем кураж и упование, че ще ни ИМА, че ще ГО  ИМА него, бъдещето...
    Г-н Премиерът можеше поне днес да ни спести гадостите, които така и така ни чакат...

      Извън емоционалното ми писание да констатирам, че за първи път в моя съзнателен живот, изключвам годините преди 1989 /тогава съм била ученичка, та имам представа за "тежкия въздух",  който дишаха роднините ми/, има такова силно натягане на обстановката, толкова много посланията за трудности, безизходица  и апокалиптичност, толкова внушения за безнадеждност всеки ден от екрана и от устата на първите мъже в държавата...
     Включително  и  пълна липса на алтернатива...
     Май ставаме  жертви  на една  целенасочена  управленска манипулация, която  трябва да накара хората да се страхуват, да са послушни, да мислят само за оцеляването си, от  днес до  утре, но не и за после...
 
  Аз понеже отказвам да мисля от днес за утре... днес си обещах, ако така и с толкова негативизъм ми се представят  и насаждат нещата, нямам никакво място в държавата на Бойко.
 







Тагове:   откраднаха,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Честит празник!
03.03.2010 18:37
Въпреки всичко :)
цитирай
2. allbi - уф,
03.03.2010 18:38
ами като не остана друго за крадене и на празниците ни посегнаха, значи :((
и някои още дори сме на работа ...
цитирай
3. haralanov - Нямаш избор Мира...
03.03.2010 18:39
То и аз не искам в държавата на Бойко ама...За да си оправиш самочувствието и настроението,пусни си филмче на Чарли Чаплин...
цитирай
4. miralyub - Честит празник, Мамас!! Праз...
03.03.2010 18:39
Честит празник, Мамас!!
Празникът си ми е присърце, аз си го обичам.
Не обичам, когато умишлено ми мачкат самочувствието.
цитирай
5. miralyub - ами като не остана друго за крадене и ...
03.03.2010 18:42
allbi написа:
ами като не остана друго за крадене и на празниците ни посегнаха, значи :((
и някои още дори сме на работа ...


наистина ми беше гот сутринта, после след премиерската изява ми се сви сърцето...
за пореден път, защото ми става ясно как след празника, ще ми откраднат и живота...
аз днес приключих с работата, утре пак- "тъмното Бойково бъдеще" трябва да го бъткаме някакси:)))
цитирай
6. miralyub - То и аз не искам в държавата на Бойко ...
03.03.2010 18:44
haralanov написа:
То и аз не искам в държавата на Бойко ама...За да си оправиш самочувствието и настроението,пусни си филмче на Чарли Чаплин...


Хараланов, и най-гнусният ни политик досега не е постъпвал така на 3 март.
Поправи ме, ако греша.
Дори и в ония най-гладни години - на омразния Жан Валжан имахме поне алтернативата и очакването.
А тук и алтернатива няма. Нищо.
Празно.
Трябва да си спасявам поне детето от тази държава.
За Чаплин ще те послушам:).
цитирай
7. haralanov - Няма страшно...
03.03.2010 18:54
Алтернатива винаги има.Нищо и празно ,политическото пространство не търпи.В това т.нар.от теб нищо,все се намира тарикат,субект или олигархическо-раково образувание,което да се намърда.Трябва да си спасяваме децата от тази държава...За това ще те послушам:)
цитирай
8. vestvi - Milalyub
03.03.2010 19:27
Слава богу, че не харесвам Гала и не съм гледал.
Неща да им гледам и печалните физиономии пред паметниците на истински българи.
Държавата все още не е на Бойко, а идва и 21.12.2012 може да е за тях:)
цитирай
9. miralyub - Алтернатива винаги има. Нищо и п...
03.03.2010 19:39
haralanov написа:
Алтернатива винаги има.Нищо и празно политическото пространство не търпи.В това т.нар.от теб нищо,все се намира тарикат,субект или олигархическо-раково образувание,което да се намърда.Трябва да си спасяваме децата от тази държава...За това ще те послушам:)


Спасяваме ги и после разчитаме те да ни спасяват старините:)))))).
цитирай
10. miralyub - Слава богу, че не харесвам Гала и не ...
03.03.2010 19:41
vestvi написа:
Слава богу, че не харесвам Гала и не съм гледал.
Неща да им гледам и печалните физиономии пред паметниците на истински българи.
Държавата все още не е на Бойко, а идва и 21.12.2012 може да е за тях:)



И аз не я харесвам, но гледам.
Един Тв цял ден ми се блещи в службата и ща не ща... следя какво дрънкат по него. И после се ядосвам.

цитирай
11. sramejlivetsa - Доколкото си спомням, този кретен, ...
03.03.2010 20:17
Доколкото си спомням, този кретен, докато да го изберем за премиер, ни сваляше звезди, представяше се като месия и се кълнеше в най- милото си, че знае формулата на успеха, а сега както схващам ни казва право куме в очи: е*ете си мамата, пари нема- действайте:), кво ме боли фара за вас, ако искате, оплачете се и на папата!
цитирай
12. miralyub - Доколкото си спомням, този кретен, ...
03.03.2010 20:27
sramejlivetsa написа:
Доколкото си спомням, този кретен, докато да го изберем за премиер, ни сваляше звезди, представяше се като месия и се кълнеше в най- милото си, че знае формулата на успеха, а сега както схващам ни казва право куме в очи: е*ете си мамата, пари нема- действайте:), кво ме боли фара за вас, ако искате, оплачете се и на папата!


формулата на успеха работи до изборите:))).
после -не.
на мен обаче тази попара не ми се куса вече.
цитирай
13. panazea - Честит празник!
03.03.2010 20:38
Днес е един хубав ден! Посрещнахме знамената ! Разплаках се от вълнение! След това във военно историческия музей - народ ! Малки и големи! Всички празнично облечени! Децата - чудо! И ми стана едно мило!
Българският ли народ не тачи своите герои? Той ли е нихилистичен?
Пред Самарското знаме имаше опашка 2 часа! Един чудесен празник!
Честит празник ! България не е само на политиците!
цитирай
14. miralyub - Привет, Панацея! Хубав си ни е ...
03.03.2010 20:43
Привет, Панацея!
Хубав си ни е празникът- цели 8 години аз го организирах в града ни. Знам тръпката отлично:).
Сигурно и затова ме заболя толкова днес.



цитирай
15. yuliya2006 - ИВАН ВАЗОВ - ОПЪЛЧЕНЦИТЕ НА ШИПК...
03.03.2010 21:08
ИВАН ВАЗОВ - ОПЪЛЧЕНЦИТЕ НА ШИПКА
11 август 1877

web

Нека носим йоще срама по челото,
синила от бича, следи от теглото;
нека спомен люти от дни на позор
да висне кат облак в наший кръгозор;
нека ни отрича исторйята, века,
нека е трагично името ни; нека
Беласица стара и новий Батак
в миналото наше фърлят своя мрак;
нека да ни сочат с присмехи обидни
счупенте окови и дирите стидни
по врата ни още от хомота стар;
нека таз свобода да ни бъде дар!
Нека. Но ний знаем, че в нашто недавно
свети нещо ново, има нещо славно,
що гордо разтупва нашите гърди
и в нас чувства силни, големи плоди;
защото там нейде навръх планината,
що небето синьо крепи с рамената,
издига се някой див, чутовен връх,
покрит с бели кости и със кървав мъх
на безсмъртен подвиг паметник огромен;
защото в Балкана има един спомен,
има едно име, що вечно живей
и в нашта исторья кат легенда грей,
едно име ново, голямо антично,
като Термопили славно, безгранично,
що отговор дава и смива срамът,
и на клеветата строшава зъбът
цитирай
16. lado - Здравей, Мира! Така е в телевизия ...
03.03.2010 21:11
Здравей, Мира!
Така е в телевизия с водещ кокошката Гала (галина бланка - бяла кокошка, в нейния случай - русата кокошка)
Максимум до Дискавъри, Анимал планет и Хистори-то , че и там вече има страшна плява , е моят избор.
Но поне интервюираният премиер не е превъзхождал с интелект и срещата е приключила с боевая ничья.
"Нема а се косиш, оти че ти мине!"
цитирай
17. teachme - Мире, не се коси,
03.03.2010 21:18
пусни си "Хъшове" по Канала, разтоварващо е:)
На Галка не и се получи гостуването днес при премиера,
който също като теб бил на работа, както каза...да си събере мислите:)
цитирай
18. miralyub - ИВАН ВАЗОВ - ОПЪЛЧЕНЦИТЕ НА ШИПК...
03.03.2010 21:45
yuliya2006 написа:
ИВАН ВАЗОВ - ОПЪЛЧЕНЦИТЕ НА ШИПКА
11 август 1877

web

Нека носим йоще срама по челото,
синила от бича, следи от теглото;
нека спомен люти от дни на позор
да висне кат облак в наший кръгозор;
нека ни отрича исторйята, века,
нека е трагично името ни; нека
Беласица стара и новий Батак
в миналото наше фърлят своя мрак;
нека да ни сочат с присмехи обидни
счупенте окови и дирите стидни
по врата ни още от хомота стар;
нека таз свобода да ни бъде дар!
Нека. Но ний знаем, че в нашто недавно
свети нещо ново, има нещо славно,
що гордо разтупва нашите гърди
и в нас чувства силни, големи плоди;
защото там нейде навръх планината,
що небето синьо крепи с рамената,
издига се някой див, чутовен връх,
покрит с бели кости и със кървав мъх
на безсмъртен подвиг паметник огромен;
защото в Балкана има един спомен,
има едно име, що вечно живей
и в нашта исторья кат легенда грей,
едно име ново, голямо антично,
като Термопили славно, безгранично,
що отговор дава и смива срамът,
и на клеветата строшава зъбът



:)))
цитирай
19. miralyub - Здравей, Мира! Така е в телевизия ...
03.03.2010 21:51
lado написа:
Здравей, Мира!
Така е в телевизия с водещ кокошката Гала (галина бланка - бяла кокошка, в нейния случай - русата кокошка)
Максимум до Дискавъри, Анимал планет и Хистори-то , че и там вече има страшна плява , е моят избор.
Но поне интервюираният премиер не е превъзхождал с интелект и срещата е приключила с боевая ничья.
"Нема а се косиш, оти че ти мине!"



Не мога само Дискавъри, АП - краста ми е пустата публицистика...
Макар Гала да е далеч от публицистиката, днес се беше навряла и в нея- изглеждаше тъпо, вярно е.
А Госин ченге Премиер се беше разложил на едни бял диван и боботеше ли, боботеше...
Хаха, чакай да споделя, а като Гала го пита кой е най-големият му провал, щото тя имала един подобен на неговия- не била научила енгилизки, та той със своята себичност му беше трудно да си признае отново този си пропуск и мисли ,мисли...
та измрънка,че не е научил ингилизки, ама пък е научил да се БИЕ, холяма хвалба, ей.
премиер побойник:)))
цитирай
20. miralyub - пусни си "Хъшове" по ...
03.03.2010 21:54
teachme написа:
пусни си "Хъшове" по Канала, разтоварващо е:)
На Галка не и се получи гостуването днес при премиера,
който също като теб бил на работа, както каза...да си събере мислите:)



Ако поизлезе да се срещне с този-онзи на улицата - ще му е по-лесно да си събере мислите... и ще е по-полезен в този ден...
Шоуто ли?
Аз прехвърлих сега Тв-то и гледам Слави "изхвърля боклука"...
цитирай
21. drakulla - mira
03.03.2010 22:28
Честит празник! Целта за мен е ясна - да се гонят българите навън. Нека ме опровергаят.
цитирай
22. vmir - Никой не ти е откраднал празника, просто не пуснаха камиона със захаросаните ябълки за празника.
03.03.2010 22:33
Защо трябва да продължаваме да се заблуждаваме, че ще ни има, ако отиваме към закриване на държавата? Какъв страх повече, ако и при досегашния не можахме да измислим как да си спасим държавата? Ако сегашната ни държава намираш за спасена, значи живеем в различни светове.
цитирай
23. vmir - 21. drakulla,
03.03.2010 22:35
drakulla написа:
Честит празник! Целта за мен е ясна - да се гонят българите навън. Нека ме опровергаят.


Никой не може да те изгони, докато ти не пожелаеш това...
цитирай
24. kasnaprolet9999 - Не се кахъри,
03.03.2010 22:36
днес не му е било ден на бате Бойко, не е могъл правилно да си събере мислите.
Е, все някой ще му помогне, да не го оставяме в беда, нали така милички :)))))
цитирай
25. ninaantonova - Ами кой както с го направи...!
03.03.2010 23:09
Да не ти пука, всеки си говори каквото си иска, имам впредвид политиците. Те си гледат от своята камбанария, а ние обикновените хора от нашата, оправяме се както можем и кой колкото може. Лека и спокойна нощ. :)
цитирай
26. forestlove - честит празник, Мира
03.03.2010 23:21
изяснява ми се защо някои шефове не позволяват да се гледа ТВ на работното място: ами те просто се грижат за служителите си ;-))

а ти като знаеш човека, кво ти трябва да го гледаш?! затваряш очи, запушваш уши, бягаш, спасяваш се...
цитирай
27. injir - Ne gledai TV...
03.03.2010 23:49
Ne gledai TV...
цитирай
28. lado - Хаха, чакай да споделя, а като Гала ...
03.03.2010 23:49
Хаха, чакай да споделя, а като Гала го пита кой е най-големият му провал, щото тя имала един подобен на неговия- не била научила енгилизки, та той със своята себичност му беше трудно да си признае отново този си пропуск и мисли ,мисли...
та измрънка,че не е научил ингилизки, ама пък е научил да се БИЕ, холяма хвалба, ей.
премиер побойник:)))

Кой го знае и него какъв бияч е, ама хайде, щом това компенсира липсата на образование! Ако е колкото и футболист, черния колан го е откраднал.
А дали пък да не ги сборим с Путин - че да видим тогаз кой кой е?
цитирай
29. malkiatprintz - Честит празник :) Не знам за ...
03.03.2010 23:51
Честит празник :)

Не знам за теб, но на мен все ми се струва, че тази история с бълването на черногледи мисли, повтаряни като мантра непрекъснато, също ми се струва, че е част от манипулативен процес. Реално погледнато, ние нямаме икономика, която да е ударена от икономическа криза, но световната криза им дойде като манна небесна и на немалко работодатели, и на управляващи. Сега си имат оправдание да свиват, да затягат, да съкращават и т.н. Принципът е ясен: една лъжа (или просто мисъл, идея) повторена сто пъти (или хиляда, ако се налага), се превръща в истина. Че има сектори, в които има реален спад на потребление, на поръчки и т.н., е вярно, но това далеч не е всеобхватно, обаче ни се представя като апокалипсис именно за да повярваме, че идва апокалипсис, та като решат да свият още положението целенасочено, хората да са свикнали с тази мисъл, това да не им направи впечатление и да продължат да си трайкат. Много ми е интересно как другите успяват да вървят напред, независимо от кризата, докато ние продължаваме да се "кризим" даже, когато тя започва да отшумява по света. Време е да започнем да учим албански – като ни задминат и те по стандарт, ще има още една държава, където да бягаме. Пък и е близо...
цитирай
30. анонимен - До авторката на тъпото пасквилче
04.03.2010 02:27
Ами какво друго да отговори човек на извънредно умничките въпросчета на една празноглава блондинка със звучното име Мляко ?! Предпочитам истината пред лакърдиите на СерГЮН, цАР ,доГан и пърВан.
Пусни си песента "Щастлив като глупак",пръдни девойко в ритъм див и дишай дълбоко!Друго на патка като тебе не мога да пожелая. За твое най-голямо съжаление свършиха времената когато управляващите практикуваха системата "Думба-лумба 2 дни - после цяла година гладни"..
цитирай
31. анонимен - когато Чърчил каза на англичаните: ...
04.03.2010 02:38
когато Чърчил каза на англичаните: Обещавам ви труд, пот и сълзи... дали и те са мрънкали и негодували?... или са се стегнали и са дали всичко от себе си? Всеки да си поеме отговорноста и да проумее, че е част от цялото. Свърши времето на заемите, сега ще ги плащаме, нищо, че отидоха по сметката на олигарсите и партокрацията ни...
цитирай
32. vmir - Мира, това, че и такива като теб почват да хленчат за благинарските омайвания ми показва,
04.03.2010 07:08
че държавата е в реална опасност. От “черногледството” на премиера много повече ме впечатли, че сме единствената държава, която не допуска ГМО на територията си. Богатите държави си ги позволяват от десетилетия, а най-бедната измежду тях – не. Хич да не си губим времето с безумните аргументи на голямата част от противниците на ГМО, в чисто стопански аспект такова ретроградно упорство за неща, които не познаваме, са загуби за икономиката, които могат да бъдат избити или с парите за нещо друго, или с повишаване процента на рога, копита, животински опашки и екскременти в храните ни. Тук дори не слагаме в сметката загубите на работни места, инвестиции и възможните финансови санкции, с които ще заплатим популизма на някой прохождащ с акциите срещу ГМО бъдещ мастит политик, от когото ще ревем, когато без да ни пита, приеме и у нас производството на ГМО. А с какви чувства ще ни финансират след такива претенции, не ми се мисли. Ако обаче това го каже премиера, ще настане вой до небесата. Е, не си ли заслужаваме лъгането, а Мира?

Другото, което впечатляваше в разговора – как всички се надпреварват да протакат личното си пенсиониране, а дружно да реват за ранно пенсиониране. Защо всички тук се правят на ни чули – ни видели това облекчително излавяне на личните шмекерлъци, които отдавна сме облекли в дрипите на удобното безхаберно чучело на псевдо обществена бдителност? И как ще просперира държава, в която мнозинството иска само другите да го духат, а тарикатът лично и единствено да стои над закона и над всички останали? Е, не си ли заслужаваме политиците, а Мира? Само да не се окаже, че докато сме плюли политиците, те да са ни били последните мохикани на желанието и вярата, че можем да се оправим? Че корабът потъва, едва ли е основание да връзваме кусур на капитана, че е нарушил блажената ни дрямка, а правиме ли го, толкова по-зле за кораба и за всички ни. Писна ми от журналисти – популисти, които се чудят какви нелепости още могат да изсмучат от пръстите си, но не и да погледнат истината в очите.
цитирай
33. victoriavselena - ставаме жертви на една целенасочена управленска манипулация
04.03.2010 08:15
нищо ново под слънцето:))
силата на човека се състои в това да прозре манипулацията и да разбере, че ТОВА НЕ Е ИСТИНАТА. Тогава изведнъж прозряваме, виждаме в дълбочина, всичко става прозрачно.
Да ни държат под страх е нещо, което повечето от нас познаваме от детството ни - заплахи и наказания - ако не направиш това, мама няма да те обича, тати, ще си отиде и ще те остави самичък/чка.
Така са ни възпитавали, докато не дойде бунта на пубертета.
Същото е и на правителствено ниво - ако не слушате няма да ви обичаме и вие сте загубени, изоставени самички.
Да, ама не! Не сме самички - много сме. Тези, оптимистите, вярващите в силата на доброто.
Но и мотивирането с добро, с награди, похвали, поощрения. А това не са ли и те форми на манипулация?
За това тренирам хората за лидерство, за самостоятелност,за взимане на решения и избори. За да прогледнат, да видят силата на избора си. Защото я имат и защото наистина е сила.
Поздравляния за написаното.
цитирай
34. анонимен - Zzz
04.03.2010 08:16
Премиерът ни е много проЗД... Жалко за надеждите на хората, които гласуваха за него. Но пък има и хубаво - митът за твърдата ръка е totally busted :-)
цитирай
35. krassko - Хубаво ти го е казал vmir...
04.03.2010 08:30
Когато пишеш в блога трябва и да мислиш... а не просто да кудкудякаш :)
цитирай
36. анонимен - Българин
04.03.2010 08:55
drakulla написа:
Честит празник! Целта за мен е ясна - да се гонят българите навън. Нека ме опровергаят.

цитирай
37. vmir - 33. victoriavselena,
04.03.2010 08:59
victoriavselena написа:
нищо ново под слънцето:))
силата на човека се състои в това да прозре манипулацията и да разбере, че ТОВА НЕ Е ИСТИНАТА. Тогава изведнъж прозряваме, виждаме в дълбочина, всичко става прозрачно.
Да ни държат под страх е нещо, което повечето от нас познаваме от детството ни - заплахи и наказания - ако не направиш това, мама няма да те обича, тати, ще си отиде и ще те остави самичък/чка.
Така са ни възпитавали, докато не дойде бунта на пубертета.
Същото е и на правителствено ниво - ако не слушате няма да ви обичаме и вие сте загубени, изоставени самички.
Да, ама не! Не сме самички - много сме. Тези, оптимистите, вярващите в силата на доброто.
Но и мотивирането с добро, с награди, похвали, поощрения. А това не са ли и те форми на манипулация?
За това тренирам хората за лидерство, за самостоятелност,за взимане на решения и избори. За да прогледнат, да видят силата на избора си. Защото я имат и защото наистина е сила.
Поздравляния за написаното.


Щом тренирате хората за лидерство и вземане на решения, позволете да ви обърна внимание на известния факт, че манипулациите и лъжите се проявяват при размесване на краткосрочен с дългосрочен план на визиране, с което демагозите се измъкват от конкретност и реална ангажираност.

Разбирам, че за личното самочувствие на някои е от особена важност да влязат в ролята на жертви или поне малтретирани и заплашвани, но по скромните ми впечатления, по-неприятни от някогашните заплахи бяха благинарските щедри обещания за светло бъдеще и потичането на благата като "пълноводни реки" и не мога да повярвам, че на някои им липсва тази долнопробна демагогия...
цитирай
38. divna8 - Подкрепям изказването на vmir...
04.03.2010 09:05
Да хленчим, че някой ни е развалил празника е лесно. Да се оплакваме от политиците и управляващите е лесно - вече...
Но колко от нас показаха съпричастие към някой, който се опитва да открие истината, за да имаме основа за самочувствието ни като българи...?!
Колко от блогърите тук написаха за това в СВОИТЕ си блогове, без да се отметнат с едно "сбогом, ще ни липсваш, беше ни интересно, ама..." ?!
Лесно е да си българин анонимно и зад клавиатурата... Лесно е да се плюем един друг. Истинските обаче ги заплашват, защото се страхуват от тях... И защото са малко... все още...
Замислете се за това, после ми отговорете: кой открадна празника?! Управляващите? Или ние сами се ограбваме, обвинявайки винаги някой друг...

ПРАЗНИК - означава ден, в който да останеш ПРАЗЕН - без храна, без вода... И през целият ден да премисляш делата си, да откриеш грешките си, да се помолиш за Прошка, да се пречистиш. Своите, не чуждите... И е ден, в който се работи!!!
С уважение към авторката и всички вас, които четете, пиша това! И с много болка, защото манипулациите засягат единствено хора, които имат нагласа да се поддават на тях... Останалите мислят сами... ПОЗИТИВНО..
Весел следпразничен ден... Яде се, ако има какво...
цитирай
39. анонимен - Пак добре, че не сте гледала едно ...
04.03.2010 09:06
Пак добре ,че не сте гледала едно сутрешно предаване ,където трима "историци" стигнаха до извода ,че това не може да е никакъв празник защото всъщност сме били окупирани от Русия ,а не освободени.Как искаме другите народи и държави да ни уважават ,като ни липсва самоуважението
цитирай
40. vmir - 38. divna8,
04.03.2010 09:19
divna8 написа:

Но колко от нас показаха съпричастие към някой, който се опитва да открие истината, за да имаме основа за самочувствието ни като българи...?!

....Лесно е да се плюем един друг. Истинските обаче ги заплашват, защото се страхуват от тях... И защото са малко... все още...



Точно така!
цитирай
41. miralyub - ще съм кратка: гъзолизците на ББ ...
04.03.2010 09:24
ще съм кратка:
най-големият оплакващ се в тази държава е премиерът.
гъзолизците му не ме интересувате.
на мен просто ми писна от егоцентрици-месии.

цитирай
42. reala - До анонимен 36 и drakula,
04.03.2010 09:32
няма да Ви опровегавам- аз съм НАВЪН! Празнувах като свободен човек, защото знам че утре съм на работа,че вдруги ден ще си получа заплатата, на третия ден -ще си платя данците , а през останалите дни - ще работя , ще се наслъждавам на свободата си и ще мога да планирам живота си.
Написаното не е в подкрепа на ББ (Марш БЪЛГАРИНО навън!)-НЕ!
Това искам като минимум от него!Тогава ще бъда българин от България,... за сега оставам българин от“ КЪДЕ Е БЪЛГАРИЯ?“.
Ще остана скромна и няма да искам максимума- да изживея старините си спокойно с децата си в България, защото И! те са в чужбина- някъде в Европа “““)
Поздрави за всички българи!
цитирай
43. анонимен - Не хленчи...носи си новите блузки и се радвай,че си на работа...!
04.03.2010 09:48
" Г-н Премиерът можеше поне днес да ни спести гадостите, които така и така ни чакат..."
Има една партия,която е гранд-специалистка по спестяване на гадости(сещаш се) Тя 45 години спестяваше....от 2005 до 2009 също....! Тях ли искаш да виждаш по ТВитата...!?
цитирай
44. miralyub - анонимен, аз и сега я виждам тази ...
04.03.2010 09:55
анонимен, аз и сега я виждам тази партия.
разликата м/у герб и бсп е една абревиатура.

п.с. и вместо да дрънкате салтанати в блога ми- идете да помагате на Бойко с работа...някой трябва и да му спасява бюджета все пак...
цитирай
45. keykey - Време ти е да пораснеш....!
04.03.2010 09:59
анонимен написа:
" Г-н Премиерът можеше поне днес да ни спести гадостите, които така и така ни чакат..."
Има една партия,която е гранд-специалистка по спестяване на гадости(сещаш се) Тя 45 години спестяваше....от 2005 до 2009 също....! Тях ли искаш да виждаш по ТВитата...!?


Дани пази Бог ! Някои хора(може би повечето) страшно си падат по лъжите,колкото по -голяма толкова по-добре се чувстват от розовата димилка,която пуска...! Политическа наркомания !
цитирай
46. pontis - miralyub,
04.03.2010 10:11
поздравления, както винаги, за трезвия поглед и анализ на очевидното.
От цяла "национална" телевизия намират кого? Гала, да интервюира кого? Пермиера, след като тя влиза с присъщото на поколения журналисти страхопочитание в "храма на властта"... всичко останало си пресъздала с цялата гротескност и реалистичност, с цялото безсилие пред примитивизма, който няма нужда да си особено чувствителен, за да усетиш... с две думи, последното послание е: всичко е прецакано, приемете, че сте прецакани, това няма да свърши скоро, а ще продължи "дълги години" ... похвално откровение, което е нов връх на цинизма към обикновения човек, бъдете щастливи, задгробният живот ще бъде ваш.... А който е имал глупостта да научи някакъв език, нека го използва както намери за добре. Who cares?!
цитирай
47. анонимен - Невероятно слаб текст. Като текст. ...
04.03.2010 10:11
Невероятно слаб текст. Като текст.
Иначе за идеите в него... Звучиш точно като лелка бесепарка.
Що за празник е в душата ти, ако някакви физиономии от телевизора могат да ти го развалят??? Толкова ли си манипулируема? Съдейки по текста, или отговорът е твърдо "да", или просто е поредният ти просто опит просто да кажеш нещо.
Правилно прочетох в коментарите: "Че корабът потъва, едва ли е основание да връзваме кусур на капитана, че е нарушил блажената ни дрямка, а правиме ли го, толкова по-зле за кораба и за всички ни", "когато Чърчил каза на англичаните: Обещавам ви труд, пот и сълзи... дали и те са мрънкали и негодували?... или са се стегнали и са дали всичко от себе си? Всеки да си поеме отговорноста и да проумее, че е част от цялото. Свърши времето на заемите, сега ще ги плащаме, нищо, че отидоха по сметката на олигарсите и партокрацията ни..."
Айде стига толкоз.

цитирай
48. pontis - анонимен 47 и някои други,
04.03.2010 10:15
Чърчил (който за щастие знае английски), казал нещо на англичаните, след това ги е извел до победа, тях, с цялата отговорност и стратегическо мислене, на което е особен. Всяка подобна аналогия с днешна България е напълно нелепа.
цитирай
49. pontis - miralyub,
04.03.2010 10:32
казаха ли ти го- лелка бесепарка... колко е лесно да бъдеш груб и безцеремонен..., да обиждаш и да се криеш зад анонимността, докато го правиш. Достатъчно е просто да нямаш мозък (анонимен 47, нали се сещаш за кого става дума?)
цитирай
50. анонимен - Празник
04.03.2010 10:32
Аз пък мисля, че много се впрягате на всичко, което чувате. Не е необходимо да празнуваш под акомпанимента на Нова Тв или която и да било ТВ. Слушайте радио Z-Rock и няма да имате тежки мисли:)
цитирай
51. artanis - Здрасти
04.03.2010 10:51
Понякога човек има нужда от глътка свеж въздух. Аз имах нужда от нея оня ден и веднага ми направиха забележка в стил "Ако ти е тежък въздуха, ходи на майната си."

По принцип ситуацията не е много обнадеждаваща и не че подкрепям госта по онази телевизия, но той говори за действителността. Ще е малко глупаво ти да си мислиш за птичките и пчеличките, а някой авер да ти открадне акумулатора, защото е отчаян в момента.

поздрави:
цитирай
52. vmir - 41. miralyub,
04.03.2010 10:52
miralyub написа:


най-големият оплакващ се в тази държава е премиерът.
гъзолизците му не ме интересувате.




Ако те четях за пръв път, след този цитат щях да си помисля, че май ревнуваш премиера.

Дано не съм се лъгал.
цитирай
53. miralyub - за птички и пчелички, мед и масло ...
04.03.2010 11:00
за птички и пчелички, мед и масло никой не си мечтае- повярвай.
само пледирам да не ми се натяква всеки час, а най-вече на такива светли дати, какви сме нещастници и в каква мизерия ще живеем...
не е честно, не е държавническо, не е хуманно...
и не ми минавайте с номера, че който роптае с/у ББ, минава на страната на червените.
тъпо е.
цитирай
54. sramejlivetsa - Искам да кажа нещо на Краско, Дивна, ...
04.03.2010 11:53
Искам да кажа нещо на Краско, Дивна, vmir и други такива тъпанари, които освен да лижат ББ по дупето друго не могат! Сбърканото на премиера е, че преди да го изберат за такъв, се биеше в гърдите, и правеше цял един народ на глупаци, като тръбеше по всички телевизии, че ТОЙ може и знае как да изкара България от калта. Че единствено ТОЙ знае формулата, че единствено ТОЙ вижда къде е светлината в тунела и т.н и т.н...Единствено ТОЙ и само ТОЙ!!! Е, народа гладен, лесно се манипулира и непоправимото стана. И сега какво правиТОЙ? Вече няма пари, няма надежда, няма изход, според НЕГО. С една дума: вие ме избрахте, ама се преебахте щото изход няма и ще мрем! Еми добре бе, като си тъп дебил и не можеш да дадеш поне капчица надежда на тези дето те избраха, и то точно на националния им празник, камоли да направиш нещо, хвани си шапката и си бегай, както го направиха едни преди теб. Не може всички, барабар с Дянков да твърдят, че края на кризата се вижда, а само ББ да бие контра, да тегли назад и да вика, че криза ще има още 100 години. Малко ми се вижда нагло спрямо тези дето го избраха, не спрямо мен!
цитирай
55. vmir - 54. sramejlivetsa,
04.03.2010 12:41
sramejlivetsa написа:
Искам да кажа нещо на Краско, Дивна, vmir и други такива тъпанари, които освен да лижат ББ по дупето друго не могат!


Понеже съм умен, възпитан и красив, няма да те наричам тъпанар, въпреки, че тъпотията ти личи от километри. Ако помислиш достатъчно по въпроса, ще имаш шанс да се сетиш поне как да поприкриеш срамотиите си, че да не се чудиш защо излъчваш простотия както ядрен реактор радиация.
цитирай
56. анонимен - Добре miralyub, разбирам възмущението за тел. предаване, но правилно ли да
04.03.2010 13:46
разбирам, гледаш телевизия в работно време, а кога работиш ?!?!?!
цитирай
57. artanis - miralyub
04.03.2010 13:53
Може да ме осъдиш (ти и други) за това, което ще кажа, но повече ме интересува икономическото положение в момента, отколкото колко хора са се избили на този "светъл" ден в който отново никой не работи.

И още нещо, кой е нещастник :)
цитирай
58. miralyub - разбирам, гледаш телевизия в ра...
04.03.2010 14:09
анонимен написа:
разбирам, гледаш телевизия в работно време, а кога работиш ?!?!?!


Да ти поясня- на мен работата ми е да гледам телевизия...

А работата ме чака, хаха- та ви оставям- на другите коментари ще отговарям довечера...
цитирай
59. karambol5 - Всъщност бате ни направи най-ху...
04.03.2010 14:35
Всъщност бате ни направи най-хубавия подарък за празника- беше откровен !
Толкова много са ни лъгали,че сега едно откровение от сорта ,че април месец ще е рано мен лично ме зарадва:)
Зарадваме и още нещо ,че ако вземе да стане чудо и изплуваме именно през април ще има да му го натяквам цял живот ! :)))
Хреса ми и още нещо - той не няма личен провал ! На всичко гледа като на постижение ! Просто в едно е по-добър , а в друго - не :)))
цитирай
60. pegas08 - Кога ли ти и теб ще взема да те открадна?
04.03.2010 15:27
Какво ще кажеш?
цитирай
61. анонимен - Заслужавате си го!
04.03.2010 17:11
Дори е прекалено добър за/с вас
цитирай
62. vmir - 59. karambol5,
04.03.2010 17:19
karambol5 написа:
Всъщност бате ни направи най-хубавия подарък за празника- беше откровен !
Толкова много са ни лъгали,че сега едно откровение от сорта ,че април месец ще е рано мен лично ме зарадва:)


Откровеността в българската политика е рядък, и затова особено ценен за мен дар. Ето какво всъщност каза бате Бойко:

"Не искате ГМО, искате само богатите да си ги ядат, а вие с най-ниските заплати да ядете само скъпи традиционни храни - ОК, само дето няма кой да ви плати разходите.

Не искате да се пенсионирате лично, да има начин, само с краката напред да напускате службата, ама много, ама страшно много сте загрижени другите да се пенсионират рано-рано - ОК, обаче като няма кой да работи, няма кой да плати разходите и на връзкарчетата, които искат да надхитрят всички останали.

Не искате да ви опушва друг, ама вие можете да си пушите въпреки забраната на закона и да се забавлявате в късните часове, въпреки, че като вас работливи на приказки няма - ОК, пушете си на воля, само не се изживявайте като герои, че можете да се бъзикате със закона и хората, които искат ред..."

Ето това каза премиера пред Гала, и слава Богу, че не подкара старите дитирамби за това колко голяма работа е българина и какво бляскаво бъдеще го чака... Дай Боже повече политици да говорят по този начин ясно и в алтернативи, да видим тогава какво ще изберат тарикатите, когато триковете им се извадят изпод масата и се поставят пред очите на всички...

Не съм от електората на ГЕРБ, но ако тези, за които гласувам са против това, явно ще съм се лъгал в очакванията си към тях, а авторката на постинга явно се е пошегувала с премиера.

цитирай
63. sparhawk - Според мен идеята е
04.03.2010 18:59
да се заложат ниски цели и когато те се надхвърлят, да се каже колко е мощно управлението.
цитирай
64. miralyub - Вмир, авторката на постинга нито за ...
04.03.2010 19:28
Вмир, авторката на постинга нито за миг не е мислела да се шегува с премиера.
Бойковата откровеност я слушаме всеки един Божи ден - имам предвид приказките за още безпаричие, безработица, дефицит и т.н. С тях лягаме, с тях ставаме.
Просто не беше нужно и на 3 март да ни ги повтаря...
За ГМО и пенсии- също, днес едно, утре-друго.
Интервюто беше тежко и абсолютно депресиращо за зрителя.
Аз не видях този човек да се усмихва... А! Да се поправя, засмя се, когато се похвали,че вместо езици е научил да се бие.
А видя ли интонацията, поведението , напрежението, което излъчваше, та той ни се караше през цялото време... А акцентите на това АЗ,АЗ,АЗ, МЕН,МЕН,МЕН- тук нека психолозите се произнесат:).
Това са елементи, които носят послания и на мен ми говорят много.
А онзи момент, в който направи препратка към Папандреу и неговите крути мерки да взема чрез високи данъци и да пълни бюджета... какво искаше да ни каже ББ, внимавайте и не роптайте, харесвайте ме и в това ми амплоа и в тези ми действия сега, защото това /в Гърция/ може и да е следващата ми стъпка.
Айде, спирам,че не си заслужава писането...

П.С. Да не си помислиш,че съм готова винаги да изяждам ББ. Гледах го в една Панорама - беше преди 2-3 седмици- и тогава, като за първи път с такова обширно изказване, по всички теми на света:)))- даже ми беше интересно да го изслушам.
цитирай
65. miralyub - Може да ме осъдиш (ти и други) за т...
04.03.2010 19:31
artanis написа:
Може да ме осъдиш (ти и други) за това, което ще кажа, но повече ме интересува икономическото положение в момента, отколкото колко хора са се избили на този "светъл" ден в който отново никой не работи.

И още нещо, кой е нещастник :)


Икономическото състояние го знам- то е повече от тревожно.
Следя всяка изява на ББ и всичките тези приказки от вчера съм ги слушала многократко.
Няма лошо човекът да "откровеничи" толкова.
Просто има дни, в които имаме нужда от ПОЧИВКА от точно такива приказки.
цитирай
66. artanis - В такива дни
04.03.2010 21:49
гледаш комедийното шоу на Ръсел Питърс или как се прави сос за спагети по Rai 1. Ако си патриотично настроена, взимаш от видеотеката всички серии на Капитан Петко Войвода и си правиш един филматон с кафе и бяло сладко.

Кой те кара да гледаш българска телевизия?
цитирай
67. miralyub - Професионалното изкривяване:). ...
04.03.2010 21:52
Професионалното изкривяване:). То ме кара да гледам.
цитирай
68. vmir - 64. miralyub,
05.03.2010 05:56
miralyub написа:

Бойковата откровеност я слушаме всеки един Божи ден - имам предвид приказките за още безпаричие, безработица, дефицит и т.н. С тях лягаме, с тях ставаме.
Просто не беше нужно и на 3 март да ни ги повтаря...


Мира, мисля, че те разбирам, дошло ти е в повече когато най не ти се е искало. Случва се. Само да ти кажа, че нямам специални пристрастия към ББ, не съм от ГЕРБ, а просто намирам, че той се държи по единствения за мен адекватен начин в конкретната ситуация. И моя живот не е бил, нито сега е цветя и рози, но почти винаги съм намирал сили да посоча невъзможните желания на околните и най-вече на децата си и да ги предпазя от катастрофалните последици на пожелателното мислене. (Някои предпочитат да показват любовта си предимно с целувки и прегръдки, а аз – предимно по този начин и съм убеден, че този е по-полезния за тях). И до днес ми се случва да кажа, че съм длъжен да повторя нещо за пореден път, щом видя, че се игнорира въпреки очевидността му, вместо да подхранвам обречени на провал илюзии. Искам да те уверя, че не е никак лесно да се държиш като безчувствен пън, когато сърцето ти се къса и няма мярка на желанието ти да си в състояние да зарадваш или подариш и целия свят, но един отговорен според мен човек би трябвало да овладява подобни сантименти и импулси поне, защото нечитавите винаги разчитат на предумишленото размесване на желанията с възможностите.

Нима не е очевидно, че щом си се качил в автобуса от Видин за Бургас, би трябвало да си в състояние да понесеш и неласкавото отношение на шофьора особено, когато през цялото време някакви ръбове го псуват и крещят, че неправилно му е дадено свидетелство за правоуправление, че не е техния шофьор, че ще ги блъсне, преобърне или откара в Петрич, Свищов или Брусарци вместо в Бургас само, защото това е техния начин на самоизява или, защото ги мързи дори да погледнат маршрута? Аз на мястото на шофьора бих спрял да ги изхвърля или набия които и да са те, пък ако ще дори и самия бате Бойко да е с тях, в краен случай бих предупредил пътниците, че докато някои си нямат друга работа освен да пречат на моята, пътуването няма да е толкова приятно и безпроблемно. Защото, ако толкова много държа да се харесам, то няма да бъде на всички, а най-малко на онези, на които много им се иска да сбъркам маршрута и не мислят, какво още може да се случи.

p.s. Не ме дразни честото използванe на АЗ и МЕН, и те са начин да се обърне внимание на разпределението на отговорностите, даже се притеснявам, когато някой замъглява личните си отговорности с безличното "НИЕ".
цитирай
69. miralyub - Слушам Бойко. . . но гледам и хората ...
05.03.2010 08:55
Слушам Бойко... но гледам и хората около мен, страданието и безнадеждността им... и да ти кажа вторите по ме тикат към съпричастност и разбиране...
цитирай
70. haralanov - Адресът на Гоце...
05.03.2010 18:26
http://www.president.bg/contacts.php
цитирай
71. sramejlivetsa - Абе, vmir, не искам да съм груб, ама ...
05.03.2010 21:37
Абе, vmir, не искам да съм груб, ама като гледам така, ти може и да си самия ББ. По интелект, ама много си приличате:) Тоя твоят любимец да беше толкова черноглед към избирателите преди да захапе кокала,дали щяха да се прецакат да му гласуват доверие?




цитирай
72. miralyub - http://www. president. bg/con...
05.03.2010 21:59
haralanov написа:
http://www.president.bg/contacts.php


Имената?!?
А ЕГН-то дали иска да му го напиша?
цитирай
73. анонимен - само на мен ли ми звучи глупаво?
09.03.2010 20:53
Защо трябва да е оптимистично? Трябва да е само истинско, честно. А че няма да се оправим е истина...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3322454
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031