Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2010 10:22 - Малко женски работи...
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1710 Коментари: 14 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вчера при Тийч четох за изложението "Флора" в Бургас тази година. Страхотни красоти показа.
И се сетих, че никога не съм поствала тук моите опити на цветарка вкъщи.
Не че са кой знае какви, де.  Дърветата са виновни:)))) Правят сянка, а както знаем нищично не вирее добре без топлия и гальовен слънчев лъч.
Та първите ми цветни опити бяха върху едни наследени цветя от свекървата. Красиви растения бяха... в началото. После полека- лека къде с моя помощ, къде от тъмнината вкъщи- си отидоха:(((((.
Имаше и един плах опит за гледане на подарено от съпруга ми цвете. Издържа цели 4-5 години... с едно-две  листенца и  беше повод за непрекъснати закачки от рода : "Ти не си ми го подарил с любов", а отсреща "Аз съм го подарил с достатъчно любов, щом още деяни с едното си листенце при теб"...
После, вероятно подвластна на някакакъв по-осъзнат период в живота ми, който, впрочем, ме държи и сега... позавъдих няколко растенийца. Тук няма да се меря с Дисо, а съм и на светлинни години и  от това, което виждам в разни лични албуми във форуми за цветя... но както казах и по-горе- дърветата отвън са виновни, не аз:))). Важното е, че имам мерак и както казва съпругът ми- най- после и ти да си като останалите жени:))).
Сега подред.
Това е моето каланхое.
От месец време се кани да цъфти и нищо. Иначе на "зелено" много му върви, както е видно:)))). Чупих му долните листя, по препоръка от един форум, държах го на тъмно и после на светло и тцъ.
image

image
Някакъв вид бегония и аз не я знам каква е. Но общо-взето няма много листна маса, но пък изкарва по 1-2 цветчета при суровите ни домашни условия.

image
Е, тази бегония очевидно си пада по сянката, цъфти вече няколко месеца...

Като съм се отворила на бегонии- тази е най-новата точно от 2 седмици я имам, купи ми я половинката в чашка от едно бабе на пазара, беше само с 4-5 листенца, но  сега расте като бясна:))). Нямам идея тези дълги листари, които пуска надолу, какво да ги правя   и въобще от тях ще се разлисти ли нещо...
image


А това тук даже не му знам името- дари ми го свекървата преди седмица с уговорката, ако залинее при мен, да го пращам на реанимация при нея:))).
Отзад, хаха, съм уловила и  другата ни страст- въдичарството:))).
image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - :)
04.05.2010 10:26
Бе бива.
цитирай
2. miralyub - Въобще не бива. Както виждаш- почти ...
04.05.2010 10:27
Въобще не бива.
Както виждаш- почти иронизирам себе си:((((.
цитирай
3. nicodima - Мира, виждам, че си като всички жени : )...
04.05.2010 10:44
Само че уточнявам - работещи! С тази разлика, че моята свекърва е по-зле от мене, защото и тя работи - на близо 80 години води ученически курсове : )... Картинката е еднаква - еднакво ни са олюхани растенията и добре че са издръжливи, милите... Не обичам много кактуси, иначе бих гледала : ))...
цитирай
4. анонимен - Лумпен,
04.05.2010 10:45
просто не мога да определя твоЙта порода.
без тасак.
цитирай
5. miralyub - Вярно е, Никодима. Но има работещи жени, които ...
04.05.2010 10:49
Вярно е, Никодима. Но има работещи жени, които си гледат цветята на работа- а при мен и там няма слънчев съч- само изкуствена светлина.
Ти направо ме успокои- аз мислех,че съм единственият цветен карък на света:)))).
А, да кажа- имам и кактус- но от що го мразя, съм го изхвърлила на терасата. Само като го поливам и на ръцете ми са се наболи десетки бодилчета, които чистя цял ден.
Поздрави!
цитирай
6. miralyub - просто не мога да определя твоЙта ...
04.05.2010 10:50
анонимен написа:
просто не мога да определя твоЙта порода.
без тасак.


Радамес, даммм, и ти го даваш nachalnik.
цитирай
7. анонимен - що триеш бе,стрино?
04.05.2010 11:17
не ти изнася истината ли,да те Е у духовната проститутка!
цитирай
8. nicodima - Толкова работят, затова гледат на работа цветенца : ))...
04.05.2010 11:23
miralyub написа:
Вярно е, Никодима. Но има работещи жени, които си гледат цветята на работа- а при мен и там няма слънчев съч- само изкуствена светлина.
Ти направо ме успокои- аз мислех,че съм единственият цветен карък на света:)))).
А, да кажа- имам и кактус- но от що го мразя, съм го изхвърлила на терасата. Само като го поливам и на ръцете ми са се наболи десетки бодилчета, които чистя цял ден.
Поздрави!


Имах забележителна тераса на времето, но както се е очертало да работя до гроб, едва ли ще възвърна старото великолепие...
цитирай
9. miralyub - до злобния анономен, Радамес
04.05.2010 11:25
първо, знаеш много добре, че твоите простотии никога не ме гневят. аз към психично болните проявявам търпение и разбиране. все някъде трябва да избиват агресията и малоумието си.
второ, триенето не е заради теб, а защото уважавам другите четящи тук, които не са длъжни да се блъскат в глупостите ти.
сега наясно ли сме?

цитирай
10. miralyub - Вярно е, Никодима. Но има работещи ...
04.05.2010 11:28
nicodima написа:
miralyub написа:
Вярно е, Никодима. Но има работещи жени, които си гледат цветята на работа- а при мен и там няма слънчев съч- само изкуствена светлина.
Ти направо ме успокои- аз мислех,че съм единственият цветен карък на света:)))).
А, да кажа- имам и кактус- но от що го мразя, съм го изхвърлила на терасата. Само като го поливам и на ръцете ми са се наболи десетки бодилчета, които чистя цял ден.
Поздрави!


Имах забележителна тераса на времето, но както се е очертало да работя до гроб, едва ли ще възвърна старото великолепие...


при мен тераси бол, но има паркови дървета на половин метър от тях, които стават все по-гъсни и по-огромни. от Общината не искат да ги режат, представи си. а ние вкъщи живеем в постоянен мрак, по-това време пускам лампа, представяш ли си???
единственият плюс от дървесните терористи навън е,че лятото не се налага да пускам климатик- достатъчно е студено:)))).

цитирай
11. smirena - Важното е
04.05.2010 16:43
грижата за цветята,техният вид,цвят,аранжировка и т.н. да ти носят радост и желание да сътворяваш красота с тяхна помощ.Харесах твоята кошничка с бяла бегония и ще ти открадна идеята,но...с друго цвете.Белите бегонии са доста нежни и не издържат на много силно слънце.
цитирай
12. miralyub - да, точно за мен са белите бегонии. ...
04.05.2010 20:28
да, точно за мен са белите бегонии.
въпросът е онази другата, по-новата бегония, с пълзящите листарчета надолу какви грижи ще иска?
цитирай
13. teachme - весело ми стана...
04.05.2010 22:16
от твоите цветарски женски работи:*) направо ми минАха всички болежки
(ремонтът в хотела ми докара мускулна треска)
готини са ти китките, дори си по-напред от мен - имаш цъфтящи:) които са ми проблем...теменужките са ми любими, но ми гинат нещо...сега пак ще правя опит:) или да се пробвам с бегония...щом обича сенчесто:)
цитирай
14. miralyub - бегония му е майката:))))). тя само ...
04.05.2010 22:23
бегония му е майката:))))).
тя само звучи изчанчено.
моята последната, малката, де- ми я купи съпругът и беше много смешен, като я донесе.
минал случайно край бабето и някаква жена се хвърлила да рови из чашките с насадени цветя. това толкова го впечатлило и той си помислил, че сигурно е много рядко цвете:)))))))))) та го взел.
но каланхоето го изнесох на терасата- ако и сега не цъфне, ще му направя рекламация:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3334062
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930