Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2012 09:15 - За бонусите и глупостта
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 35268 Коментари: 84 Гласове:
46

Последна промяна: 29.02.2012 09:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Виолета Николова-  уволнената шефка на Агенцията по вписванията -  в предаването "Тази сутрин" тотално повлече надолу правителството на ГЕРБ. На тази жена никой ли не й е казал,че има неща и реалности в управлението, които се споделят, и има такива, които се премълчават...
Хак им е на ГЕРБ с такива кадри. Глупави и тотално цинични кариеристи.
След  това участие очаквам лавина от оставки и  вот на недовение.





Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - Ох, тази е глупава... много глупава...
29.02.2012 09:29
но, то така е с връзките и протежетата във властта...
За съжаление някои хора си управляват държавата като тяхна частна фирма, и то като просперираща : ((... а не фалираща...
цитирай
2. bigbro - Добър Бонус Мира!
29.02.2012 09:30
ГЕРБ-ерите са имунизирани от към съвест, морал и др. такива т.е. оставки не чакам.
цитирай
3. miralyub - Никодима, гледа ли я? Видя ли за каква наглост ...
29.02.2012 09:31
Никодима, гледа ли я? Видя ли за каква наглост става въпрос? Тази тъпа гъска изгоря, но ще подпали килимчетата и на другите администрации, хахаха.
цитирай
4. martiniki - гледах
29.02.2012 09:37
снощи, преди малко в една тв също, онемително дебелоочие
цитирай
5. gwendoline - Гледах я тази, такова дебелоочие....
29.02.2012 10:01
Подозирам, че повечето "ценни" кадри из държавните администрации са именно такива, поне тези дето са по високите етажи.
цитирай
6. idealist - Че и
29.02.2012 10:03
искрено си вярваше, на това което говори...
цитирай
7. анонимен - Не получавала пари от Държавата, а ...
29.02.2012 10:07
Не получавала пари от Държавата, а от таксите на фирмите!!! Определено е не само нагла, а и невежа....
цитирай
8. анонимен - Да я оплачеш, не взела парите нав...
29.02.2012 10:09
Да я оплачеш, не взела парите наведнъж, а като бонус към заплатата и не ги е спестила, а ги изхарчила- 7 000 на месец........
цитирай
9. анонимен - Един бърз преглед на парашутизма по ...
29.02.2012 10:14
Един бърз преглед на парашутизма по ръководните постове в държавната администрация през последните 20-на години е повече от достатъчен. Не е необходимо човек да е гений за да съобрази, че всяка нова партида "оправители" са наясно само и единствено със себе си и интересите си. Задължителните управленчески умения, качества и манталитет са заменени с някоя друга педя дебелокожие и наглост. И толкоз.

А най-лошото е, че в крайна сметка винаги се оказва как поредните парашутисти са по-зле от предишните.
цитирай
10. haralanov - Все ми е едно...
29.02.2012 10:32
Да повлича правителството на ГЕРБ надолу!
Заслужават си го крадливите гербери...
цитирай
11. анонимен - тя ги оправи тази Работната, другите вземали и по повече:))
29.02.2012 10:55
haralanov написа:
Да повлича правителството на ГЕРБ надолу!
Заслужават си го крадливите гербери...

цитирай
12. ka4ak - Mира,за това ставаше реч и в Отвореното ми писмо,но нещо нямат намерение,да го схванат,а пък ръкописното усилие е Химера!!:(((
29.02.2012 11:05
Базата,Основата,Моралът е ясен!!!
1.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ
2.ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ
3.ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА
4.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО
5.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ
1.а.ЗА ТАКИВА ЗЛОУПОТРЕБЯВАЩИ С НАРОДНИ ПАРИ
Можеме само да ги спазваме и надграждаме"Като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.",защото“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”и да не забравяме че,
ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ.
Толкова е просто и за това гениално!!!:)))
"И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ."

Не го ли послушаме,смъртта е за България!!!:(((
цитирай
13. анонимен - Бойко НАРЕДИ току що:))
29.02.2012 11:16
Бонусите да се върнат или да се дарят!!!

Евала на ББ:))

''Министри, зам.-министри, началници на политически кабинети, областни управители трябва да върнат взетите бонуси до петък'' БТВ
цитирай
14. bojo12345 - Мира ,имаме си една нашенска приказка:
29.02.2012 11:47
От твоите уста в божиите уши!Чул те господ!
Това ще се случи рано или късно,но на още много българи трябва да им причернее пред очити и тогава да им светне в главите!!!
цитирай
15. kolchakova - Не е глупава жената.
29.02.2012 11:48
Само е много нагла. Обаче не разбрах - работи ли по-добре агенцията по вписванията или не? Работи ли по-добре здравната каса или не? Ако да - значи добре си вършат работата жените. Не само не са глупави, ами са и компетентни. И бонусите са взети законно. И какво правим тогава? Нещо не чувам за инициатива да се променят законите.
Пък и нямало начин да се видят бонусите на предните управляващи - пак законно взети и законно скрити. А много ми се иска. И за такава инициатива още не съм чула - какво е раздадено през 2000, 2001.... 2006... Понеже не вярвам само през 2007 да са се самопоощрявали и през 2011.
Много държа на уточненията, защото непълната информация води до изкривени изводи - примерно, можем да решим, че само от ГЕРБ поощряват поощряването. И Овчаров.
А не е лошо да уточним и дали само ГЕРБ са "крадливи" (haralanov) Кавичките са предвид законността на бонусите. Защото ако само герберите са крадливи - да си върнем някои от предишните.
Ааа, ето, появи се инфо, че ще отменят текстовете в законите, които позволяват на началниците да взимат бонуси. Сега чакам някой да ми обясни защо и това е лошо.
цитирай
16. iwan07 - ... И е време...КОЙ кому длъжник е...
29.02.2012 12:15
А, кога ли , от главнята ,дърво ще израсте !?!?! Привет Швей-К-цария..С Балкански синдром..червени ,сини и пенбени....потопът, ще ни отнесе !!!
цитирай
17. анонимен - Някак си ми припламна цинизма.
29.02.2012 12:49
Да, съгласен съм с някои от постановките на възмутените. Но възникват няколко въпроса: /сега да не речете, те що бият негрите?/
1. Правилниците за бонусите са от 2002 г. Що дремахте до сега? Или до сега не са получавани бонуси?
2. Много ще съм изненадан, че чак сега научавате за тях. Демек, не ви вярвам. Не вярвам на журналята, че научават чак сега за бонусите.
3. Според мен е редно кучето-пазач да получава дял от санкциите. Иначе друг ще го нахрани и санкции няма да има. Както е до сега.
4. Като ще се колят бонусополучатели, колете на ред. В случая, отзад напред. Иначе оставам с впечатлението, че се коли избирателно.
Всъщност, не съм изненадан. У нас винаги е така. Хората, чиновниците и прочее се делят на правилни и неправилни.
А трябва да е обратното. Единни критерии и правила за всички. И да се спазват.
И да добавя. Основния аргумент е липсата на морал у бонусополучателите.
Получаването на бонуси и консултантски от едни е морално, а от други, не. Но пък е законно. Така ли?
Във всяко право пише, че законът е отражение на моралните правила в обществото. Или пак греша?
цитирай
18. анонимен - Да, съгласен съм с някои от поста...
29.02.2012 13:07
katana написа:
Да, съгласен съм с някои от постановките на възмутените. Но възникват няколко въпроса: /сега да не речете, те що бият негрите?/
1. Правилниците за бонусите са от 2002 г. Що дремахте до сега? Или до сега не са получавани бонуси?
2. Много ще съм изненадан, че чак сега научавате за тях. Демек, не ви вярвам. Не вярвам на журналята, че научават чак сега за бонусите.
3. Според мен е редно кучето-пазач да получава дял от санкциите. Иначе друг ще го нахрани и санкции няма да има. Както е до сега.
4. Като ще се колят бонусополучатели, колете на ред. В случая, отзад напред. Иначе оставам с впечатлението, че се коли избирателно.
Всъщност, не съм изненадан. У нас винаги е така. Хората, чиновниците и прочее се делят на правилни и неправилни.
А трябва да е обратното. Единни критерии и правила за всички. И да се спазват.
И да добавя. Основния аргумент е липсата на морал у бонусополучателите.
Получаването на бонуси и консултантски от едни е морално, а от други, не. Но пък е законно. Така ли?
Във всяко право пише, че законът е отражение на моралните правила в обществото. Или пак греша?


Katana, изтърва да завършиш с "Когато цъфнат теменугите" :)

Лек ден!
цитирай
19. ka4ak - 17. katana Призивът за ИКОНОМИИ,е на това правителство!Държавния работник,трябва да е пример за другите!
29.02.2012 13:33
За това ми е и Откритото писмо,за въвеждане на МОРАЛНА НОРМА,ДА ПИШАТ СОБСТВЕНОРЪЧНО В МОЛБАТА СИ ЗА ПОСТЪПВАНЕ НА РАБОТА,КЛЕТВАТА НА ДЯКОНА,а не само да си кичат кабинетите с портрета МУ!!!
цитирай
20. borjanmljakov - Хахаха, миралюб,
29.02.2012 14:37
изядохте ли прасето?
цитирай
21. анонимен - Качак, разбери нещо просто.Или сме Държава на Закона или сме държава на призивите
29.02.2012 15:06
ka4ak - 17. katana Призивът за ИКОНОМИИ,е на това правителство!Държавния работник,трябва да е пример за другите!
ka4ak написа:
За това ми е и Откритото писмо,за въвеждане на МОРАЛНА НОРМА,ДА ПИШАТ СОБСТВЕНОРЪЧНО В МОЛБАТА СИ ЗА ПОСТЪПВАНЕ НА РАБОТА,КЛЕТВАТА НА ДЯКОНА,а не само да си кичат кабинетите с портрета МУ!!!

Ако е имало призив за икономии, да е променен закона или поне правилниците.
Но спор на моралноетична основа трябва да извади всички неморални. Не само едни.
Качак, ако предни правителства са раздавали бонуси, да не е имало призив "Харчете и взимайте колко можете!"
цитирай
22. анонимен - Икономист
29.02.2012 15:23
Катана просто е клакьор на ГЕРБ!Страх лозе пази!Разбираемо е.До такава степен са го наплашили,че не смее високо и на глас да се възмути,а с витиевати изрази изразява верноподанническото си мнение.Или както казваше при комунизма"имам мнение,ма не съм съгласен с него"!Оправдан е - все пак е баща на три деца.
Помпай рейтинга на управляващите,катана!Ех,че не си писал в блога реди 2009 г.Жалко!
цитирай
23. ka4ak - 21. katana - Качак, разбери нещо просто.Или сме Държава на Закона или сме държава на призивите ПРОЧЕТИ КАКВО ,КАЗВА ДЯКОНА!!!
29.02.2012 15:39
katana написа:
ka4ak - 17. katana Призивът за ИКОНОМИИ,е на това правителство!Държавния работник,трябва да е пример за другите!
ka4ak написа:
За това ми е и Откритото писмо,за въвеждане на МОРАЛНА НОРМА,ДА ПИШАТ СОБСТВЕНОРЪЧНО В МОЛБАТА СИ ЗА ПОСТЪПВАНЕ НА РАБОТА,КЛЕТВАТА НА ДЯКОНА,а не само да си кичат кабинетите с портрета МУ!!!

Ако е имало призив за икономии, да е променен закона или поне правилниците.
Но спор на моралноетична основа трябва да извади всички неморални. Не само едни.
Качак, ако предни правителства са раздавали бонуси, да не е имало призив "Харчете и взимайте колко можете!"

Базата,Основата,Моралът е ясен!!!
1.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ
2.ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ
3.ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА
4.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО
5.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ
1.а.ЗА ТАКИВА ЗЛОУПОТРЕБЯВАЩИ С НАРОДНИ ПАРИ
Можеме само да ги спазваме и надграждаме"Като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.",защото“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”и да не забравяме че,
ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ.
Толкова е просто и за това гениално!!!:)))
"И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ."

Не го ли послушаме,смъртта е за България!!!:(((
цитирай
24. анонимен - Присвояване е Бонуси е Кражба. - Тан Тан
29.02.2012 15:44
"Не оставяйте власта да вземат чиновниците от администрацията" ... или нещо в този род. Катана знаете ли кой го е казал, още преди да се родите. Вашият толкова омразен Георги Димитров. Това не е от сега. С идването на Тодор Живков, през 1962 год., се промени напълно финансовата отчетност, стана много по-сложна. Преди: взел, дал, остава. А стана после: взето, надвзето, пренесено, отнесено, занесено, открито, закрито и така нататък. Иди търси му резултата. Тази сложна финансова система отвори възможност да се краде административно, законно. И тогава се започна едно ПРИСВОЯВАНЕ, което не било кражба, а само ПРИСВОЯВАНЕ. За съжаление тази система се пренесе и след 1989 год., защото Демокрацията в България я творят бивши кадри на Комсомола и отчасти от техните родители. Те, не знаеха друго и не се научиха на друго, защото не желаеха да се научат. Е, сега на ПРИСВОЯВАНЕТО му казват БОНУСИ. А че то си е чиста кражба от Държавата, нали. Ама, някакси по-благозвучно е БОНУСИ. Пък си е законно. Иди че разбери, каква е истината. И така, като заключение: ПРИСВОЯВАНЕ = БОНУСИ = КРАЖБА. Това си е чистата истина, без шикалкавяне, без заобикалки..
цитирай
25. анонимен - Тук вече си прав.
29.02.2012 16:07
ka4ak написа:
katana написа:
ka4ak - 17. katana Призивът за ИКОНОМИИ,е на това правителство!Държавния работник,трябва да е пример за другите!
ka4ak написа:
За това ми е и Откритото писмо,за въвеждане на МОРАЛНА НОРМА,ДА ПИШАТ СОБСТВЕНОРЪЧНО В МОЛБАТА СИ ЗА ПОСТЪПВАНЕ НА РАБОТА,КЛЕТВАТА НА ДЯКОНА,а не само да си кичат кабинетите с портрета МУ!!!

Ако е имало призив за икономии, да е променен закона или поне правилниците.
Но спор на моралноетична основа трябва да извади всички неморални. Не само едни.
Качак, ако предни правителства са раздавали бонуси, да не е имало призив "Харчете и взимайте колко можете!"

Базата,Основата,Моралът е ясен!!!
1.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ
2.ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ
3.ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА
4.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО
5.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ
1.а.ЗА ТАКИВА ЗЛОУПОТРЕБЯВАЩИ С НАРОДНИ ПАРИ
Можеме само да ги спазваме и надграждаме"Като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.",защото“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”и да не забравяме че,
ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ.
Толкова е просто и за това гениално!!!:)))
"И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ."

Не го ли послушаме,смъртта е за България!!!:(((

цитирай
26. анонимен - Преди да дойдат бонусите е имало национализация, колективизация и окапитализация
29.02.2012 16:10
анонимен написа:
"Не оставяйте власта да вземат чиновниците от администрацията" ... или нещо в този род. Катана знаете ли кой го е казал, още преди да се родите. Вашият толкова омразен Георги Димитров. Това не е от сега. С идването на Тодор Живков, през 1962 год., се промени напълно финансовата отчетност, стана много по-сложна. Преди: взел, дал, остава. А стана после: взето, надвзето, пренесено, отнесено, занесено, открито, закрито и така нататък. Иди търси му резултата. Тази сложна финансова система отвори възможност да се краде административно, законно. И тогава се започна едно ПРИСВОЯВАНЕ, което не било кражба, а само ПРИСВОЯВАНЕ. За съжаление тази система се пренесе и след 1989 год., защото Демокрацията в България я творят бивши кадри на Комсомола и отчасти от техните родители. Те, не знаеха друго и не се научиха на друго, защото не желаеха да се научат. Е, сега на ПРИСВОЯВАНЕТО му казват БОНУСИ. А че то си е чиста кражба от Държавата, нали. Ама, някакси по-благозвучно е БОНУСИ. Пък си е законно. Иди че разбери, каква е истината. И така, като заключение: ПРИСВОЯВАНЕ = БОНУСИ = КРАЖБА. Това си е чистата истина, без шикалкавяне, без заобикалки..

на национализаторите и колективизаторите. Ай по-кротко.
Ревете за кражби от държавата, ама за кражбите от хората не ревете.
цитирай
27. blackpredator - Нищо не се очаква.
29.02.2012 16:26
Това, дето ще върнат парите за момента, е проветряване на стаята.
Пърдящите /сори за израза/, си остават там.
Първият официален акт, който прие НС, беше за НАПИСВАНЕ на страничка А4/?!/ нотариален акт, да се изФедосиш 500 кинта. И т.н...

Докато ГЕРБстрийма определя климата в държавата, все ще е суша, под Слъцето Бойко.
Не, че другите ще донесат дъжд, но поне да има малко сянка...
цитирай
28. анонимен - Донякъде си прав, Катана - Тан Тан
29.02.2012 16:47
Катана, за кражбите от хората си прав. Но тогава ни залъгваха, че е необходимо за самата държава. Знаете ли колко получаваше един морски капитан на кораб, когато пътува навън из моретата. Само 46 долара на месец Да, да , на месец. При това, капитана носи пълна отговорност за това о милиони долара, кораб от милиони долара, живота на екипажа. И всичко това, само за 46 долара на месец. Това ограбване на капитаните продължи до 1989 год. Да не говорим за останалите членове на екипажа. Средноофицерския състав вземаше - 42 долара на месец, изпълнителния състав - по 38 долара на месец. Това си бе тотално ограбване на труда и отговорностите на морските. Що се отнася за национализация, аз и сега съм съгласен на такава, да се възстанови в ръцете на държавата заграбеното. Само че сега ще е обратното. Преди, вземаха от капиталистите, сега бившите капиталисти, които бяха ограбени, ще заграбеното от национализират ТодорЖивковата "млада" смяна. Парадокс на обратимоста.
цитирай
29. mmmmmmmmm - Поведението им
29.02.2012 16:51
е цинично!
цитирай
30. анонимен - Ком държавата грабеше всички. Ами лекарите по арабско? взимаше им 3/4 от заработеното.
29.02.2012 17:08
анонимен написа:
Катана, за кражбите от хората си прав. Но тогава ни залъгваха, че е необходимо за самата държава. Знаете ли колко получаваше един морски капитан на кораб, когато пътува навън из моретата. Само 46 долара на месец Да, да , на месец. При това, капитана носи пълна отговорност за това о милиони долара, кораб от милиони долара, живота на екипажа. И всичко това, само за 46 долара на месец. Това ограбване на капитаните продължи до 1989 год. Да не говорим за останалите членове на екипажа. Средноофицерския състав вземаше - 42 долара на месец, изпълнителния състав - по 38 долара на месец. Това си бе тотално ограбване на труда и отговорностите на морските. Що се отнася за национализация, аз и сега съм съгласен на такава, да се възстанови в ръцете на държавата заграбеното. Само че сега ще е обратното. Преди, вземаха от капиталистите, сега бившите капиталисти, които бяха ограбени, ще заграбеното от национализират ТодорЖивковата "млада" смяна. Парадокс на обратимоста.

Няма такива крадци като комунетата. Тан Тан, а иначе се правят на морални и честни. Нека Мира се разрови и каже, какви бонуси, премии, имоти, дарения, заменки и прочее честни практики са правили тези, до въпросните бонусари. Щото, бързо забравихте бедните магистрати с дарени имати. На Доган консултантските и ... да не пиша повече. 2 000 000 консултански на колко 12 000 бонуса съответстват? Тия пари да не са взети от филанкешията? Пак се водят "народни пари". Специално, парите взети от санкци и глоби и разпределени между хората считам за правилна постановка. Сега, по морални причини ще дойдат пачките под масата и познай кой ще загуби. Съвсем морално.
цитирай
31. анонимен - Икономист
29.02.2012 17:24
Да поясня за не прочелите закона:Парите от глоби и санкции,разпределени за бонуси са кражба парекселанс.Да речем,че Здравната каса глобява рентгенологията на Първа Градска Болница ,за допуснати грешки и слабости в работото.Кого глобяват- персонално Главният лекар,или някой лекар или сестра?Не!Вземат пари от бюджета на болницата и вместо тези НАШИ пари да отидат за здравеопазване отиват за бонуси.
Ето за тази практика гласува колегата катана.Парите от глобите в джоба на бюрократите.Нашите пари!
И понеже някои застъпват тезата за законно и морално,да питам кой определя кой закон е правилен и морален и кой не!Внимателно обаче с отговорите,защото аз имам примери от които на някои ще им призлее.Хайде- чакам!!!!!
цитирай
32. анонимен - Bonus do Anus stiga!!!
29.02.2012 17:40
celata istoria e kato voinata na piponite srestu balonite s mas.

nito edna ot politi4eskite pa4avri ne pod 80kg fizi4esko teglo i dve kila gnigo iz4eteni na glava- moza4no teglo. pa to i Gerberatora im takov. ta se nadiavam tikvite da se iurnat i da razmajat na prjki celata svinska orda opardiala Gerb ot Ceca i Fedoska do tezi s bonusite v anusite, da de tva ne e cini4no, sho retori4no se pitame: zemaa li bonusi- zemaa. nakupia li klipa4ka i pia4ka- nakupia, e togava ko cini4no ima v tova da kaeme 4e Bonus do Anus stiga.
цитирай
33. анонимен - Bonus do Anus stiga!!! DVE
29.02.2012 17:52
eto naprimer,

plevniata postroi nekolko par4eta asvalt, belosa po tiah tireta kato linii s kokain za smrkane s trabi4ka ot avtomati4en moliv i se hop zama ta se iztrsi u Afgan da prael bolnica.

ta ot deka na deka Bulgaria stela da stroi bolnica??? ne! firmata deto e finansirala falshifikaciite na izborite za prezident Plevnia- te sa tam. i ako ne sa tea sa oneia s loshite kamani i gletavia asvalt izsipani po poleto i nare4eni auhtuban. sal det i kurvite ne se narediha pokrai tezi asvaltovi par4eta da klecnat nekoe VOA-h (Vaginal-Oral-Ana-hand) altyn para evro-dolar-rubla- kilo 4eresi- ili litr benzin...

ne e li divotia pytistar na koito asvaltenite harmonii zvu4at falshivo, a ritamyt v koito se drusat koli, karuci i kamioni e tolkova neravnodelen - 4e 4ak Slaftu Trupanoff she zemi da pogni PleziDantelta za narusenia na avturskoto mu nazvanie 7/8.

Ta tazi koito se razpliampa e pove4e ot predatel- zastoto ima zloba, zastoto ima jajda za myst, zastoto ima jelanie da iznasili Ceca i Fedoska s poslednite dve krastavici kupeni za salatka s pari ot bonusite ... eto tova e reakciata na otritnatia bolsevik.

i si pomislete, kakvo ste stane v petak, banki ste riat kaimeta kam Ministerskite livadi da im pokriat iskaneto na bash kiutek Pipon der Tikva Von Kratunen Fasul feisal Deribei
цитирай
34. vencivaleri1951 - Катана пак изби рибата!
29.02.2012 18:25
katana написа:
Да, съгласен съм с някои от постановките на възмутените. Но възникват няколко въпроса: /сега да не речете, те що бият негрите?/
1. Правилниците за бонусите са от 2002 г. Що дремахте до сега? Или до сега не са получавани бонуси?
2. Много ще съм изненадан, че чак сега научавате за тях. Демек, не ви вярвам. Не вярвам на журналята, че научават чак сега за бонусите.
3. Според мен е редно кучето-пазач да получава дял от санкциите. Иначе друг ще го нахрани и санкции няма да има. Както е до сега.
4. Като ще се колят бонусополучатели, колете на ред. В случая, отзад напред. Иначе оставам с впечатлението, че се коли избирателно.
Всъщност, не съм изненадан. У нас винаги е така. Хората, чиновниците и прочее се делят на правилни и неправилни.
А трябва да е обратното. Единни критерии и правила за всички. И да се спазват.
И да добавя. Основния аргумент е липсата на морал у бонусополучателите.
Получаването на бонуси и консултантски от едни е морално, а от други, не. Но пък е законно. Така ли?
Във всяко право пише, че законът е отражение на моралните правила в обществото. Или пак греша?


Как можеш да оправдаваш тази дебелоока и дебелокожа негодница. Калинка е божа кравичка пред нея. Каква е първо нейната заслука за приходите. Какво зависят от нея те. Има установена такса със закон. Принудиха ни също със закон да се пререгистрираме. Защо и от какъв зор. Да вземат тефтерите на фирменото отделение и да си сверят нещата. Утре някой ще реши наново да се пререгистрираме , този път с увеличена такса и ще инкасира още по големи приходи. Да не говорим , чес масове дамите ми висяха на опашките...накрая и аз се вслючих. След това самада си определи наградата. Това е нон сенс. Тази трябва и смятам че ще я осъдят. Какво значи, че от 2002ра се давали подобни бонуси. Това си е цинизъм от всякъде. Погледни числата на статистиката. Ръст спорен, безработица ужасна, резервът изяден, издавиха ни, от всякъде ни режат/Шенген/...Какво е направилчиновника за бонуси?
цитирай
35. vencivaleri1951 - Еолкото Агаин върна апартапартамента, толкова ще върнат бонусите.
29.02.2012 18:39
blackpredator написа:
Това, дето ще върнат парите за момента, е проветряване на стаята.
Пърдящите /сори за израза/, си остават там.
Първият официален акт, който прие НС, беше за НАПИСВАНЕ на страничка А4/?!/ нотариален акт, да се изФедосиш 500 кинта. И т.н...

Докато ГЕРБстрийма определя климата в държавата, все ще е суша, под Слъцето Бойко.
Не, че другите ще донесат дъжд, но поне да има малко сянка...


Д повечето случаи тези пари са взети добросъвестно и кой е луд да връща пари като пак ще го уволнят. Борисов пак ще се яви спасител на нацията.
Язовира издави хората...Борисов "укроти " водите. Това, че поставил някакъв алигофрен, без образование начело на "Водите" е без значение.
Сега втора или трета година министрите му разписват ведомости за бонуси, че самите те получават от бордове и фондове той не знаел. Вицето мувика, че са правилни бонуси и добавки, този вика да се връщат парите. Ебати управлението, ебати избирателя. Предстани си тигре, че някой министър на Запад пипне пари от някой подчинен на практика нему фонд. Където Катана говори. При комунетата ако седиш на два стола/примерно генерален директор и зам министър/ взимаш по голямата заплата и това е. Чиновник по съвместителство можеше да вземедо 30% от заплатата си, а ако е хабилитиран до 50. Тук се говори за пъти над заплатата на разни калинки , желевки и харизановки.
цитирай
36. liliyanaandreeva - Когато аз бях комсомолка, задъл...
29.02.2012 18:54
Когато аз бях комсомолка, задължително ни водеха по профсъюзна линия на театър.Тогава гледах пиесата "Премия"! Фабулата е същата, но тогава на бонусите(по английски или по френски ) им казвахме премии (по руски или съветски )! Но тогава поне обикновените хора не бяха така надъхани и не "громяха гадния империализъм" с такава ненавист и с толкова страст колкото днешните "морализатори" - казионните и неформалния башибозук громят корупцията!!!...
цитирай
37. vencivaleri1951 - Госпожо бивша комсомолка
29.02.2012 19:17
liliyanaandreeva написа:
Когато аз бях комсомолка, задължително ни водеха по профсъюзна линия на театър.Тогава гледах пиесата "Премия"! Фабулата е същата, но тогава на бонусите(по английски или по френски ) им казвахме премии (по руски или съветски )! Но тогава поне обикновените хора не бяха така надъхани и не "громяха гадния империализъм" с такава ненавист и с толкова страст колкото днешните "морализатори" - казионните и неформалния башибозук громят корупцията!!!...


Мисля, че са Ви завели на филм.
Ифабулата е валко по различна. Там главния герой/великолепния Леонов/ не взима , а се отказва от премията си..и не си я начислява сам,а му я начисляват началниците. Имаше и друг "тъп "момент при соца..."големите" взимат след като са взели "малките"
Та Леоновият персонож там цитира Ленин. " До премии нужно дотенуться..." А иначе премиятае и бонусите са различно нещо. Бонусът е екстра към заплатата и се дава понякога задължително, понякога при определени условия. Например служебна кола е бонус, жилище платено от работодателя -също, Осигуровка за зъболекар и т н. Премията е резултативна величина при определени икономически и финансови постижения. В случая...безработица, дефицит по платежната сменка, изхарчен резерв, отприщил се язовир, недопуснати до Шенген...Ето това са успехите да които се награждават администраторите ни. Иначе профсъюзът си е изхарчил напразно стотинките за билетчето/това също е бонус/ след като не правите разликата между идеята на филма и безобразието на което сме свидетели.
цитирай
38. анонимен - Икономист
29.02.2012 19:53
Како,бивша комсомолке,послъгваш или за воденето на обществено мероприятие или за годинките си в аватара!!!!!! Като се има в предвид,че филма на Сергей Микаэлян е завършен 1974 г. две години цензуриран,едва след това излъчен в СССР а в България след още година и като се има в предвид,достолепната възраст посочена преди време,когато си регистрирала блога си ,то до колко години си била "Комсомолка"?
По първа програма е излъчен в България на 1 май 1980 г.,четвъртък от 15,05 ч.!
Нищо лично,просто математика!
цитирай
39. анонимен - Господин ВенциВалери. Както обикновено на Вас само Калинки са ви в главата
29.02.2012 20:18
Закона за Търговския регистър е влязъл в сила през 2006 по личното разпореждане на Бойко Борисов.Едно пиленце от борда на Булгартабак ми каза, което било консултирано от виден хидролог, маскиран като философ. Интересно е защо последно време се правите на утрепан и промърморите поне 3 приказки за "Солидарното общество". Аз защо ли си спомням за премиите в соцпредприятията? Как се даваха? И как се плащаше извънредния труд? Разбрах, че скърбите за соца. От години го знам.
Интересно е, че закона, който считате за неморален, сега е приет 2002 г. Пак по разпореждане на Борисов.
Абе как сте ми писнали от спонтанните си изблици на моралност.
цитирай
40. ivesa - Мисля,че е справедливо искането на премиера...
29.02.2012 20:32
за връщането на взетите пари.Тежкото състояние на държавата е достатъчно основание за съмнения към заслугите на държавниците.Поздрави!
цитирай
41. miralyub - е, разчепкали сте темата, докато ...
29.02.2012 20:49
е, разчепкали сте темата, докато съм отсъствала.
значи това, да ми стяга колана всеки ден от екрана премиерът и да реже наред, да пресира бизнеса, да мачка пенсионерите... бих го приела, ако и той, и обкръжението му ми даваха пример за пестеливост и съпричастност с тежкото време.
но при цялата мъка в държавата -да валят ден след ден скандали с присвоени пари и то от някакви си чиновнички-еднодневки- вече е в повече. и при това като ги хванат, тръгват с едно самочувствие да обясняват как няколко закона им давали право на това и колко били направили в службата. пък то било и при пердишните така- червените били крадяли- даже повече. ОК, те и затова си отидоха безславно. ГЕРБ сте различни- ами не присвоявайте тогава, на тъпкайте по пътеката на комунистите.заради точно такива здравни шефки и Виолети Николови - да си държавен администратор стана мръсно и непочтено.
цитирай
42. анонимен - Мире, прави ми впечатление спонтанния изблик на моралност
29.02.2012 21:20
Вече казах веднъж. Закона и правилника са от 2002 г. Сега ли забелязахте, това ли са първите премии, бонуси, награди и прочее? Номерът "Те за това си и отидоха" е лек. Да, отидоха си, но си отидоха с кинтите, заменките, хонорарита, консултантските възнаграждения и други парични изрази на политическа благодарност. Все ми се струва, че ако бяхте толкова зорки и морални през цялото това време, нямаше да се стигне до тук. И на най-тъпия българин ще му дойде до главата една простичка, ама много простичка мисъл "Къде са кинтите на предишните?". Те ще ги върнат ли? Ще ги дарят ли? Пак казвам, ние сме в криза от половин век. Бедни, много. Ами до сега що мълчахте?
Аз не обичам тия циркове. Законите и морала са за всички. Или ще ме обориш?
цитирай
43. vencivaleri1951 - Ама защо ти се явяваш непрекъснато като защитник на Борисов.
29.02.2012 21:33
katana написа:
Закона за Търговския регистър е влязъл в сила през 2006 по личното разпореждане на Бойко Борисов.
Абе как сте ми писнали от спонтанните си изблици на моралност.


Както стана ясно Борисов е против Бонусите. Той се явява като винаги спасител и ни спасява от алчните Калинки:) Кой е против премиите, кой е против наградите? Тук става въпрос за дебелоочие Катана и ти се явяваш априори адвокат на управниците. Понеже заговори за соца. Предприятията получаваха премиите си април, ДСОтата май, Ведомствата юни-юли. Няма как да предредят големите малките. Дори в 6ти септември директорът те е изчаквал да получиш първо ти парите си. Може да е демагогия, но е факт. Точно една твоя подръжничка не е разбрала филма на който са я водили. Наградения е работник и той не взимайки премията стопира по натам кинтите и проблемът възникна от товаму действие. В производството съм взимал още една годишна заплата близо. В института също, но за 6 години в министерство повече от 30% от заплатата не ми се е случвало. Титулярът на вадомството, предприятието както и заместниците му никога не са взимали по голям процент от средния за предприятието. Така ми се е случило/не е правилно/ но и на трите места където съмработил първата заплата не беше ни на Министъра, ни директора на института, ни на директора на комбината. В първите два случая имаше замове с висока научна степен, докторати, езици и прочее. За производството знаеш...високите разряди гарнирани с герой на труда издухваха директора на задни позиции. Пак ти казвам, че не беше правилно , но беше факт.
След това в дискутирания случай. Госпожата се е самонаградила. Няма такъв филм. Който разписва заплатата , той разписва и премията. Другото е злоупотреба и надчет. Ето ти случай с мен -едвам се отплатих. Идва ми ревизия и след като провери приходно разходните документи ми иска протоколите от общите събрания. Аз нямам, а и по логика защо. Имам 90% мои и 10% на жена ми от ООДто. Овзи вика -имаме проблем. Иска пари. Отпратих го доста грубичко. След малко трябваше да ходя на един арбитраж и се срещам с адвоката ми. Разправям межде другото за "нахалния бирник" и го видях как смени боята. Вика зарежи арбитража да отиваме в данъчното. Викам му защо? А той не ме слуша. Влезна вътре и след малко излезе с оня. Придърпа ме и вика давай една хилка в зелено. Понеже знам, че е сериозен човек дадох, но после исках обяснение. Та ми обясни, човекът/после проверих прав беше/, чевъпреки моя мажоритарен дял, въпреки , че минотарния дял е на жена ми то моята заплата трябва да се гласува и да има протокол от ОС. Това беше 93 или 94та. Заплатата ми беше равностойноста на 1000долара/зарад инфлацията така си правехме заплатите ако помниш/ От 91ва края до 94та в пъти бях надскочил 50 минимални заплати. Тоест тежко финансово предстъпление със сериозен съдебен състав. Впрочем така осъдиха портучанов, че беше си раздал от практическа негова фирама доста висока заплата . Сумираха години наред и го разориха и на затвор осъдиха защото беше неудобен. Не знам дали влезна, но нали не му чуваш гласа вече. Повтарям ти...Нафтекс беше негова собственост прастически...Тук госпожата се самонагражсава с пари надхвърлящи няколко пъти годишната и заплата. Ако я подхванат 7, 8 години не и мърдат.
цитирай
44. анонимен - Венци, аз съм пас с коментарите по твои забележки. Докато не кажеш какво разбираш под "солидарно общество"
29.02.2012 21:42
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
Закона за Търговския регистър е влязъл в сила през 2006 по личното разпореждане на Бойко Борисов.
Абе как сте ми писнали от спонтанните си изблици на моралност.


Както стана ясно Борисов е против Бонусите. Той се явява като винаги спасител и ни спасява от алчните Калинки:) Кой е против премиите, кой е против наградите? Тук става въпрос за дебелоочие Катана и ти се явяваш априори адвокат на управниците. Понеже заговори за соца. Предприятията получаваха премиите си април, ДСОтата май, Ведомствата юни-юли. Няма как да предредят големите малките. Дори в 6ти септември директорът те е изчаквал да получиш първо ти парите си. Може да е демагогия, но е факт. Точно една твоя подръжничка не е разбрала филма на който са я водили. Наградения е работник и той не взимайки премията стопира по натам кинтите и проблемът възникна от товаму действие. В производството съм взимал още една годишна заплата близо. В института също, но за 6 години в министерство повече от 30% от заплатата не ми се е случвало. Титулярът на вадомството, предприятието както и заместниците му никога не са взимали по голям процент от средния за предприятието. Така ми се е случило/не е правилно/ но и на трите места където съмработил първата заплата не беше ни на Министъра, ни директора на института, ни на директора на комбината. В първите два случая имаше замове с висока научна степен, докторати, езици и прочее. За производството знаеш...високите разряди гарнирани с герой на труда издухваха директора на задни позиции. Пак ти казвам, че не беше правилно , но беше факт.
След това в дискутирания случай. Госпожата се е самонаградила. Няма такъв филм. Който разписва заплатата , той разписва и премията. Другото е злоупотреба и надчет. Ето ти случай с мен -едвам се отплатих. Идва ми ревизия и след като провери приходно разходните документи ми иска протоколите от общите събрания. Аз нямам, а и по логика защо. Имам 90% мои и 10% на жена ми от ООДто. Овзи вика -имаме проблем. Иска пари. Отпратих

цитирай
45. miralyub - Вече казах веднъж. Закона и прав...
29.02.2012 21:44
katana написа:
Вече казах веднъж. Закона и правилника са от 2002 г. Сега ли забелязахте, това ли са първите премии, бонуси, награди и прочее? Номерът "Те за това си и отидоха" е лек. Да, отидоха си, но си отидоха с кинтите, заменките, хонорарита, консултантските възнаграждения и други парични изрази на политическа благодарност. Все ми се струва, че ако бяхте толкова зорки и морални през цялото това време, нямаше да се стигне до тук. И на най-тъпия българин ще му дойде до главата една простичка, ама много простичка мисъл "Къде са кинтите на предишните?". Те ще ги върнат ли? Ще ги дарят ли? Пак казвам, ние сме в криза от половин век. Бедни, много. Ами до сега що мълчахте?
Аз не обичам тия циркове. Законите и морала са за всички. Или ще ме обориш?


Че кой е казал,че оправдаваме предишните. Няма оправдание за никого- просто чашата прелива веднъж. И този момент дойде. При това тези са толкова глупави да се оставят всичко да лъсне наяве. И в оправданията си затъват все повече и повече- виж момата от сутринта- така- докато се оправдава "законово" за себе си- добре понатопи и останалите чиновници и стана една клоака...
цитирай
46. анонимен - Vseki ministr s Bonusumetr montiran na dupeto!
29.02.2012 21:53
predlagam ministyr Naidenov da montira na zadnika na vseki administrativen zadnik, bonuso-metr ili ako-dat4ik.

trea da se ulovi koi nepolzva tea bonusi po prednazna4enie i da prenaso4at nemoralno vzetite pari kam nasite bedstavsti bratia sestri i tehni pra-pra-pra i do dnse jivi romski roditeli.

bez maitap onzi den v trolei # 5 imase 6 ciganki-nai malkata ot koito bese bebe, a nai drtata pra-mangal-romka ot ciganski proizhod bese spored neia na 63 godini. tezi hora zaslujavat pove4e, ne samo bezplaten tok i presna voda- taka de. sha se integrira me li s teh ili sha se diferencirame sho ako ni prekarat pres nekoa aritmetika s matrici da ne se okaje 44e Ceca i Fed0skiniata ne uliavat u matricata s mangalite, be

otivam da porkam
цитирай
47. liliyanaandreeva - До №37 и №38 Купоните за храна и ...
29.02.2012 22:11
До №37 и №38
Купоните за храна и картата за градски транспорт са режийни.На някои режийните са по-разширени : платен наем, служебна кола, телефон, интернет. А има една малка прослойка с мноого големи режийни - 100% ! И сега ги има и разходите им са БЕЗОТЧЕТНИ!
БРЕЙ - кога пилци пораснаше?
Имаше и българска пиеса - за миньори! Със Стойчо Мазгалов беше. Стара съм. А 1980 година са давали навярно този филм за последно!
цитирай
48. kundalini - Между другото сега става ясно защо не разследват митничари и данъчни служители.
29.02.2012 22:11
Заплати ниски - бонусите обаче според приходите:)

Не съм съгласна, че трябва да има "сянка" в публичността на държавните служители, т.е. - това може да се знае за работата им, това -не!

И ако съм разбрала правилно - законо-"творците" са в пъти! по-нагли от въпросната госпожа.
цитирай
49. vencivaleri1951 - Ти си пас защото нямаш сасво да кажеш в случая.
29.02.2012 22:15
Солидарно или социално общество се смята за такова което
-преразпределя повечеот 50% от брутния продукт
-регулира через подоходни сборове и затваря ножицата на неравенството до известна степен.
-всички членовена товаобщество имат лесен достъп /според нуждите им/до образование, здравни услуги, отдих, спорт и куртура...
-От себеси бих добавил и таван както и жизнено функциониращ минимум на доходите.
цитирай
50. liliyanaandreeva - Когато нещо е взето по съществуващ ...
29.02.2012 22:16
Когато нещо е взето по съществуващ писан закон, не подлежи на репресия и наказателни мерки! Трябва да се промени закона!
Вярно, че Майка Тереза ставаше в 5 часа сутринта и гладуваше с гладните, но тя е духовно лице, а това е държавна администрация на република.Дори не сме духовна (примерно ислямска) република, каквато съществува!
цитирай
51. liliyanaandreeva - Ако прочетете моя проект за конс...
29.02.2012 22:21
Ако прочетете моя проект за конституция няма да спорите колко тиквички е родила тиквата: дали са десет или пък са девет!Вие, дето не искате да знаете какви са човешките ви права според биологичните особености на човека и природните закони на земята, какви претенции имате? За колко пари спорите, за какви материални блага, образование и трудови отношения се борите? Или недоволството вече е вид спорт, а може би е духовна ерекция?
цитирай
52. liliyanaandreeva - До №49 - "според нуждите му...
29.02.2012 22:40
До №49 - "според нуждите му" - това ми е познато . При комунизма казваха, че ще стане : " От всекиго според способностите, всекиму според потребностите (нуждите му) "!!!...
В пустинята всички се въртят в кръг и пак се връщат на същото място защото с десния крак се прави по-голям разкрач.

И понеже сме кутсуз, карък -
въртим се в омагьосан кръг...
цитирай
53. анонимен - Имам каво да да кажа. Виж по-горе. Говориш празни приказки за солидарното общество.
29.02.2012 23:56
49. vencivaleri1951 - Ти си пас защото нямаш сасво да кажеш в случая.
vencivaleri1951 написа:
Солидарно или социално общество се смята за такова което
-преразпределя повечеот 50% от брутния продукт
-регулира через подоходни сборове и затваря ножицата на неравенството до известна степен.
-всички членовена товаобщество имат лесен достъп /според нуждите им/до образование, здравни услуги, отдих, спорт и куртура...
-От себеси бих добавил и таван както и жизнено функциониращ минимум на доходите.

Демек, книжни приказки. Соца преразпределяши 100% но не беше солидарно, а дискриминационно общество. И не даваш хипотезата си КАК ще става тази работа.
Като ми взимаш 50% какво даваш насреща. Колко даваш на Батко, братко, консултанти, лобита и прочее. Кой определя мининмума. И като как солидарните общества ги направиха по други краища на планетата, а соца не успя.
Бързо забравяте за "преди".
Просто ми е досадно при тези спонтанни изблици за моралност.
Повтарям. Тези закони са от преди 8-10 и повече години. Сега се сетихте за ... бонусите и премиите.
Пак повтарям. Няма ли единни и дългосрочни правила, само ще имитирате будни съвести. А имитацията на будни съвести ме кара да се смея.
Приличате ми на Полигор. Реве по едни, защото не може да стане като тях.
Моделът е един и същ, драги читатели на Мира. Имитацията на будни съвести е прикрито желание да станете като тези, по които ревете.
цитирай
54. miralyub - Катана, няма моментна имитация на будни с...
01.03.2012 00:04
Катана, няма моментна имитация на будни съвести- тук, в моя блог, винаги се е възмущавало.
цитирай
55. анонимен - Абе много ви интересна чашата. Прелива по команда.
01.03.2012 00:11
miralyub написа:
katana написа:
Вече казах веднъж. Закона и правилника са от 2002 г. Сега ли забелязахте, това ли са първите премии, бонуси, награди и прочее? Номерът "Те за това си и отидоха" е лек. Да, отидоха си, но си отидоха с кинтите, заменките, хонорарита, консултантските възнаграждения и други парични изрази на политическа благодарност. Все ми се струва, че ако бяхте толкова зорки и морални през цялото това време, нямаше да се стигне до тук. И на най-тъпия българин ще му дойде до главата една простичка, ама много простичка мисъл "Къде са кинтите на предишните?". Те ще ги върнат ли? Ще ги дарят ли? Пак казвам, ние сме в криза от половин век. Бедни, много. Ами до сега що мълчахте?
Аз не обичам тия циркове. Законите и морала са за всички. Или ще ме обориш?


Че кой е казал,че оправдаваме предишните. Няма оправдание за никого- просто чашата прелива веднъж. И този момент дойде. При това тези са толкова глупави да се оставят всичко да лъсне наяве. И в оправданията си затъват все повече и повече- виж момата от сутринта- така- докато се оправдава "законово" за себе си- добре понатопи и останалите чиновници и стана една клоака...

Според мене това, че фактите станаха популярни е стъпка в положителна посока.
Всъщност това е част от демократичните порядки. Да няма скрито покрито. Не съм ли прав. След като се изцапа администрацията, би трябвало да има и пречистване. Само където основанията ми миришат. Морални били. Изведнъж.
Мире, знам че ще ме оплюете, защото сега е модерно да си сиромахомил и да се правиш на народолюбец. Но закона е такъв, бе! Лош закон, но закон. А законите трябва да се спазват. Прав ли съм? Че закона е калпав, е друг проблем. Законите трябва да се променят и да се спазват. С Венци дискутираме отдавна. За него е морално един бедняк да утрепе някой по-имотен и да го ограби.
цитирай
56. vencivaleri1951 - Катана смешен ставаш
01.03.2012 01:05
Дамата е написала постинг в който се е възмутила от една дебелоока тетка която е бръкнала в кацата с меда нагазвайки закона , а не спазвайки го. Никой не защитава никого. Ако Овчаров например е взел тези пари от енергийните фондове за които казаха е дебелоок и той. Не може министър който на прастика контролира дадени структури да получава пари за участие в управлението им. Ето обвиниха Корнелия Нинова че взела 150 хилки и жената показа фиш и доказа че е лъжа. Още повече, че се оказа, че дарила парите в социално учереждение и то преди Бойко да се разрореди: ...Гласовито и публично. :))) Деликатния човек дарява без да вдига шум.
Ти наистина ли не виждаш, че по неадекватно управление от настоящето не може дори и да се измисли. Та всяко действие му е абсурдно. Да ти припомня ли с встъпването си в длъжност до сега каквипприказки е изприказвал премиера. Първо ще сваля ДДС, после се отказа. Щеше да завърта през търговските банки резерва...скара се с любимата резерва остана нисколихвен. Не че не го похарчи, но не го мръдна. Сега ще финансира правитлството си със Сребърния фонд/ ще му продава ДЦК/ Дано пак се откаже. Каза , че ще търси сметка на ДПС, бутна барбекюто на Доган, но държи парите на държавата в Кооперативна банка . Недай си боже стане сакатлък и представи си какво ставас пенсии, и други социални фондове. Кадровите решения пък нямат равни също на себе си. Първо Желева, Калинка след това, Харизанов , тази по вписванията. Един читав човек назначи на мястото на Кушлев и го изгони защото онзи скочи срещу заплатите и бонусите в комисията. Вместо да опече на бавен огън Мирославов за язовира той го слага в отличниците. За да замаже сканадала с пържолите и кучето инсцинира скандал с Марин като насъска Янето. Административния съд , а и Плевнелиев също/евала му правя/ му показаха кукиш по казуса и помни мидумата пак нещо ще измисли. Три години скандал след скандал. Тройната коалиция има много грехове, но е факт, че заняколко месеца подготвиха документация, приведоха в изискуемия вид законодателство и влезнахме в ЕС. Преди това царя направи същото за да влезнем в Нато. Това беше страшно много законотворческа работа, както и структурни промени. Сега три години не можем да влезнем в един келев Шенген. За двадесет години за пръв път изборите бяха опорочени. Далечсъмот мисълта , че се е правило навсякъде нарочни затруднения. Просто се бързаше навсякъде да се отблагодарят на техни си активисти, изпоназначиха ги на възловиместа и видя какво стана. Помни мидумата ...Догодина ще закъсаме и със пенсии, и с бюджетните заплати защото навсякъде сезамазва и лъже. Ето статистиката отчита ръст и силно намалено потребеление което е нон сенс. Там пак някоя Калинка е взела нещата в свои ръце.
цитирай
57. анонимен - dxpx860209@hotmail.com
01.03.2012 04:33
[url=http://www.warmboots-uk.com/]ugg boots uk sale[/url]
[url=http://www.beginnertobubka.com/]belstaff[/url]
[url=http://www.adriennebeahm.com/]new era hat[/url]
[url=http://www.fitness-dvd-shop.com/]p90x[/url]
[url=http://www.60day-sick.com/]insanity workout[/url]
цитирай
58. анонимен - dxpx860209@hotmail.com
01.03.2012 04:34
<a href="http://www.warmboots-uk.com ">ugg boots uk sale</a>
<a href="http://www.beginnertobubka.com">belstaff</a>
<a href="http://www.adriennebeahm.com">new era hat</a>
<a href="http://www.fitness-dvd-shop.com">p90x</a>
<a href="http://www.60day-sick.com">insanity workout</a>
цитирай
59. анонимен - dxpx860209@hotmail.com
01.03.2012 04:35
http://www.warmboots-uk.com ugg boots uk sale
http://www.beginnertobubka.com belstaff
http://www.adriennebeahm.com new era hat
http://www.fitness-dvd-shop.com p90x
http://www.60day-sick.com insanity workout
цитирай
60. kolspirator - Хак да му е на това цинично и безкр...
01.03.2012 06:53
Хак да му е на това цинично и безкрайно арогнатно правителство.
цитирай
61. penchoan - Всичките кадри на ГЕРБ са такива ...
01.03.2012 07:10
Всичките кадри на ГЕРБ са такива Калинки. И предната нахалница Нешева не им послужи за пример. Само за Борисов и Цветанов законите и морала не важат.
цитирай
62. анонимен - Няколко въпроса за морала, бонусите, калинките и професионализма
01.03.2012 08:59
Взимали ли са бонуси Петър Димитров /истински гений/ и Р. Овч? Да изреждам ли още? Етем, Пътна агенция, За заменките. Вече не мога да изброя гафовете на предишните. Магистратите също.
цитирай
63. blackpredator - Катана,
01.03.2012 09:19
Ти май не правиш голяма разлика, между това да си купиш биричка, с пари от чекмеджето в къщи и с тия от /кр/изи кредит.
цитирай
64. bojo12345 - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!
01.03.2012 10:46
Да ти донесе много здравие и щастие!
цитирай
65. анонимен - Добре, аз съм прост и тъп и не правя разлика.
01.03.2012 11:05
blackpredator написа:
Ти май не правиш голяма разлика, между това да си купиш биричка, с пари от чекмеджето в къщи и с тия от /кр/изи кредит.

Обяснете ми каква е разликата. Моля ви. Ако закона, подчертавам закона, разрешава, то кой морал допуска едни да взимат бонуси и премии, а други да не взимат. Един пример ще дам. Ивайло Калфин е бивш вицепремиер по икономика, Нихат Кабил, Валери Цветанов, както и шефа на агенцията по горите Стефан Юруков, които са пряко замесени в заменките кон за кокошка. Дали са получавали бонуси, премии и в какви размери? На какво основание и кой морал им е разрешил? С кои пари са си купили биричката?
цитирай
66. miralyub - Катана, ама като счупена плоча си. ...
01.03.2012 11:12
Катана, ама като счупена плоча си.
Нали затова сменяме упрявлаващите, за да се променят нещата. Били сме бесни и на червените, сега сме още по-бесни, защото очакванията ни са били за нещо различно, за нещо по-честно. А то не се е случва.
цитирай
67. miralyub - Да ти донесе много здравие и щаст...
01.03.2012 11:13
bojo12345 написа:
Да ти донесе много здравие и щастие!



Честита Баба Марта и на теб!
цитирай
68. vencivaleri1951 - Абе сен-сей!
01.03.2012 11:45
Какво оправдание е това, че предишни правели същото. Който го е правил на стената на позора и толкоз. Впрочем на Петър Димитров му казвахме "Консултанта" в института. Впрочем той е и "мой грях". Шефката на филиала ни от Варна /в института/ ми се примоли да и отстъпя бройка каквато имах свободна, а и наконкурса да му помогна/бях комсомолски секретар тогава/ Та уредихме момчето за нс във Варненския филиал. Беше се изхитрил и бе попълнил с консултантски целия си НИС и надпланов хорариум. Въобще консултантите сте голяма работа. Овчаров е друга бира и парите той вероятно ги е изкарал, но също е неприемливо ако е взел от на практика подопечни фондове като министър. Просто е цинизъм когато не пипаш пенсии от години поради стагнация, когато си замразилзаплати на дребни бюджетари , когато режеш медицински услуги, режеш от образование да си раздаваш умопомрачителни средства за 90% от населението. Над 30 хиляди пенсионери стоят с тавани на пенсиите. На баща ми например половината пенсия не му изплащат, но той да преди два дена не ми позволяваше да го присъединая към иска. Сега се възмути и той. През май ще се гледа делото в Брюксел и знаеш какво ще стане. Пак ще се развикате , че комунетата сринали НОИ понеже осъдили държавата. Защото това беше в началото /Костов го направи/ абсолютно лустрационно решение. Болшинството от хората с високи пенсии/по нашите стандарти/ са били на високи позиции и много от тях коменисти. За това се направи, а не от толеранс към фиска.Сега обачеосъдят ли държавата/а бъди сигурен, че ще стане/ такава пробойна ще зейне, чесвят на Дянков ще му се завие. Бъди сигурен, че адвокатите няма да пропуднат и бонусите да представят в съда. " Ваша чест...Режат на хората изработени пари за пенсии, а вижте какви бонуси си раздават..." Няма съд който да отхвърли пособен аргумент още повече когато истците са в правото си. Впрочем със същото навих и баща ми да се присъедини
цитирай
69. анонимен - Ще бъда като счупена плоча, докато не видя с очите си еднаква непоносимост към минали и сегашни събития.
01.03.2012 13:43
miralyub написа:
Катана, ама като счупена плоча си.
Нали затова сменяме упрявлаващите, за да се променят нещата. Били сме бесни и на червените, сега сме още по-бесни, защото очакванията ни са били за нещо различно, за нещо по-честно. А то не се е случва.

Попрегледах главните Викачи по темата. Ами няма, бе! Не сте протестирали. Подминали сте тогавашните проблеми. Че и мен оплюхте, щото съм врякал по темата и съм бил антикомунист и не съм разбирал нищо от икономика. Факт е. Мога да докажа. А аз обичам фактите. Те са скромни и не крякат силно.
цитирай
70. анонимен - Пак започна с есетата. Без коментар. Дължиш ми 15 кинта признати консултантски
01.03.2012 13:44
vencivaleri1951 написа:
Какво оправдание е това, че предишни правели същото. Който го е правил на стената на позора и толкоз. Впрочем на Петър Димитров му казвахме "Консултанта" в института. Впрочем той е и "мой грях". Шефката на филиала ни от Варна /в института/ ми се примоли да и отстъпя бройка каквато имах свободна, а и наконкурса да му помогна/бях комсомолски секретар тогава/ Та уредихме момчето за нс във Варненския филиал. Беше се изхитрил и бе попълнил с консултантски целия си НИС и надпланов хорариум. Въобще консултантите сте голяма работа. Овчаров е друга бира и парите той вероятно ги е изкарал, но също е неприемливо ако е взел от на практика подопечни фондове като министър. Просто е цинизъм когато не пипаш пенсии от години поради стагнация, когато си замразилзаплати на дребни бюджетари , когато режеш медицински услуги, режеш от образование да си раздаваш умопомрачителни средства за 90% от населението. Над 30 хиляди пенсионери стоят с тавани на пенсиите. На баща ми например половината пенсия не му изплащат, но той да преди два дена не ми позволяваше да го присъединая към иска. Сега се възмути и той. През май ще се гледа делото в Брюксел и знаеш какво ще стане. Пак ще се развикате , че комунетата сринали НОИ понеже осъдили държавата. Защото това беше в началото /Костов го направи/ абсолютно лустрационно решение. Болшинството от хората с високи пенсии/по нашите стандарти/ са били на високи позиции и много от тях коменисти. За това се направи, а не от толеранс към фиска.Сега обачеосъдят ли държавата/а бъди сигурен, че ще стане/ такава пробойна ще зейне, чесвят на Дянков ще му се завие. Бъди сигурен, че адвокатите няма да пропуднат и бонусите да представят в съда. " Ваша чест...Режат на хората изработени пари за пенсии, а вижте какви бонуси си раздават..." Няма съд който да отхвърли пособен аргумент още повече когато истците са в правото си. Впрочем със същото навих и баща ми да се присъедини

цитирай
71. vencivaleri1951 - Нямаш проблем Катана
01.03.2012 14:54
На Николова платих100 лева/две пререгистрации/ мръзнах барабар с дамите ми по опашките та за теб 15 кинта да ми се досвидят. Само не разбрах защо свърдваш и опавдаваш едно безочие с нечие чуждо. Онези си измислили закон да крадът, защо и моите да не го направят. В края на краищата ослушай се какво говори твоя човек, а и ехото му Бареков. Те и двамата се възчущават от бонусите, а ти защитаваш. Ти безпартийният кому...пардон гражданин за едропейско развитие не спазваш дисциплината. Впрочем няма какда бъде и иначе. Нали татко ти Рейгън беше казал май:- Знам, че Нуриега е негодник, ама наш негодник...Просто философията ти е сбъркана. Жинееш при пендарите на деда си и бакалията в Прилеп. Делиш на наши и Ваши. Винаги си бил такъв. Браво на деветоюнци...Уууу на деветосептемрийци. Добре, че утрепаха Милем и Вапцаров, но защо трябваше Алексиев и Крапчев. Добре си беше ЗЗД, ама какъв гаден беше Народния съд. Така и сега с тези Бонуки. Взели ги законно понеже законът бил такъв. Ами то Катана най големите престъпления със закон. И Сталин и Хитлер идват на власт с избори/Впрочем Сталин не ги печели, но Киров му отстъпва/ И архипелаг Гулаг и конбагелите на Райха са построени законно -след законотворчество. Избиването на евреи е ставало със закон. Взимането на имуществото на същите у нас и пришиването на жълти звезди също е станало със закон, както и депортацията им от окупираното от нас Беломорие. Днес прегледах какво е казала тази никаквица. Чедо 25% ималаправо да разпредели бонуси и видите ли тя не го направила. Ако това наистина е в закона еби му мамата. Недависимо кой го е прокарал е безмозъчен или престъпник. Аз например давам 50 лева по закон да ме пререгистрират и 12, 50 отиват при Николова. Ами то така и с данъците, и с митата, и с акцизите...Ти на това ли викаш законно бе човек. Ти да не си обърналрезбата ? Таковат те директно, ти си траеш понеже имало декрет. Викаш може понеже е декретно:) Да не би да ти хавесва...?
цитирай
72. анонимен - Без коментар за есето. Прочетено.
01.03.2012 23:15
vencivaleri1951 написа:
На Николова платих100 лева/две пререгистрации/ мръзнах барабар с дамите ми по опашките та за теб 15 кинта да ми се досвидят. Само не разбрах защо свърдваш и опавдаваш едно безочие с нечие чуждо. Онези си измислили закон да крадът, защо и моите да не го направят. В края на краищата ослушай се какво говори твоя човек, а и ехото му Бареков. Те и двамата се възчущават от бонусите, а ти защитаваш. Ти безпартийният кому...пардон гражданин за едропейско развитие не спазваш дисциплината. Впрочем няма какда бъде и иначе. Нали татко ти Рейгън беше казал май:- Знам, че Нуриега е негодник, ама наш негодник...Просто философията ти е сбъркана. Жинееш при пендарите на деда си и бакалията в Прилеп. Делиш на наши и Ваши. Винаги си бил такъв. Браво на деветоюнци...Уууу на деветосептемрийци. Добре, че утрепаха Милем и Вапцаров, но защо трябваше Алексиев и Крапчев. Добре си беше ЗЗД, ама какъв гаден беше Народния съд. Така и сега с тези Бонуки. Взели ги законно понеже законът бил такъв. Ами то Катана най големите престъпления със закон. И Сталин и Хитлер идват на власт с избори/Впрочем Сталин не ги печели, но Киров му отстъпва/ И архипелаг Гулаг и конбагелите на Райха са построени законно -след законотворчество. Избиването на евреи е ставало със закон. Взимането на имуществото на същите у нас и пришиването на жълти звезди също е станало със закон, както и депортацията им от окупираното от нас Беломорие. Днес прегледах какво е казала тази никаквица. Чедо 25% ималаправо да разпредели бонуси и видите ли тя не го направила. Ако това наистина е в закона еби му мамата. Недависимо кой го е прокарал е безмозъчен или престъпник. Аз например давам 50 лева по закон да ме пререгистрират и 12, 50 отиват при Николова. Ами то така и с данъците, и с митата, и с акцизите...Ти на това ли викаш законно бе човек. Ти да не си обърналрезбата ? Таковат те директно, ти си траеш понеже имало декрет. Викаш може понеже е декретно:) Да не би да ти хавесва...?

цитирай
73. анонимен - buy generic levitra 6445
20.10.2012 10:48
<a href=http://orderlevitrahere.com/#egmir>levitra without prescription</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#ohmyc >buy cheap levitra</a> , http://orderlevitrahere.com/#sdpfy cheap levitra online
цитирай
74. анонимен - payday loans online 894 11612
20.10.2012 16:03
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#6484>payday loan</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#15207>payday loan</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#20094 payday loan
цитирай
75. анонимен - buy viagra online 605 3435
20.10.2012 17:36
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#18066>buy viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#17493>viagra online</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#7732 buy viagra online
цитирай
76. анонимен - 100mg kamagra 12122
21.10.2012 05:10
<a href=http://orderkamagranow.com/#aolcg>kamagra oral gel</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#kioem >kamagra usa</a> , http://orderkamagranow.com/#dnbpk cheap kamagra
цитирай
77. анонимен - cheap generic levitra
21.10.2012 14:17
If you want to buy levitra use keywords http://onlinelevitrabuy.com/#2839 - levitra online, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#5198>generic levitra</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#1518 online
цитирай
78. анонимен - viagra 25 mg 16102
22.10.2012 00:54
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#nxsms>cheap viagra online</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#kkroe >buy cheap viagra</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#maolc cheap viagra online
цитирай
79. анонимен - buy generic cialis 314 9580
22.10.2012 10:48
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#2916>buy generic cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#11755>buy cialis online</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#5507 buy cialis online
цитирай
80. анонимен - payday loans 732 20982
22.10.2012 14:49
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#20223>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#7328>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#20307 payday loans
цитирай
81. анонимен - buy cheap cialis 18141
23.10.2012 05:06
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#ywwif>buy cheap cialis</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#usmbt >cialis 40 mg</a> , http://ordercheapcialishere.com/#xydvt cialis online without prescription
цитирай
82. анонимен - buy viagra online 14552
24.10.2012 10:33
<a href=http://viagrastorehere.com/#xqdoz>buy viagra</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#hckfp >generic viagra</a> , http://viagrastorehere.com/#xpwbi viagra online
цитирай
83. анонимен - cheap cialis 1621
25.10.2012 01:05
<a href=http://cialisstorehere.com/#dkdnt>cialis online</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#phjxi >cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#buctw cialis online
цитирай
84. анонимен - buy levitra online 10172
25.10.2012 18:11
<a href=http://levitrastorehere.com/#jxyxr>buy levitra</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#fqonw >cheap levitra</a> , http://levitrastorehere.com/#hczxc cheap levitra
цитирай
85. анонимен - generic cialis 858 2044
26.10.2012 04:44
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#14323>buy cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#19171>generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#1515 buy cialis
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3322454
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031