Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2020 12:08 - Тъпата ни разболяваща здравна система...или как от здрав се превръщаш в болен
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1977 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 03.02.2020 12:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всички знаем на какъв принцип е изградена и работи здравната ни система.
Ходиш и висиш пред кабинета на личния лекар с часове,за да си вземеш хапчетата,изписани ни по здравна каса....и както си здрав,и чакаш на опашка с маса болни от грип,то вероятността и ти да го прихванеш е...100%.
Още повече,че здравната култура на българина е толкова ниска,че не знае как да пази себе си,а и останалите в подобна ситуация...имам предвид грипната епидемия.
Единици носят маски на лицето си,в чакалнята на личния го обръщат на такъв лаф моабет,както казва личния "все едно не са се виждали от векове",и все едно са в някое кафе.
Аз се разболях на същия принцип...отивам с рецептурна книжка при него,при това с маска на лицето,чакам час и половина,след това още половин час вътре...и съм готова,след като в кабинета му преди мен са минали минимум десет човека,болни от грип.
И в това аз лично виждам внякакъв си абсурд...болни хора,при това заразно болни,и хора,които просто чакат да си вземат рецепта за хапчета по здравна каса да висят на една и съща опашка...е,кажете ми при това положение как няма да има грипна епидемия,то направо се превръща в грипна пандемия.
И ако не успееш да се разболееш в чакалнята на личния,то задължително ти е разболяването при влизането в аптеката...там същата история...грипозни и здрави в един кюп,т.е. пак СЪБРАНИ ЗАЕДНО.

Та мисълта ми при това положение не е ли по-удачния вариант личния лекар да ходи при болните от грип,а не те,при това болни да висят часове пред кабинета му,надишвайки се с всички възможни вируси и подвируси?!?
И после....неговата препоръка...стой си в къщи и си почивай...ама каква ти почивка,аз днес неоздравяла като хората стоя час и половина пред кабинета му,после повече от половин час вися по спирките,накрая пак,ОТНОВО в аптеката...и цялата тази ситуация ми отне 3 часа....цели три часа...и стой си в къщи и се лекувай.
И псувам понеделнишки наред...здравна реформа,личен лекар...и цялата останалая сволач,работеща в системата,наречена здравеопазване.
И къде е същото това в подобни случаи?!?

Бъдете здрави и се пазете,ако съумеете в тази ситуация.
Аз лично не съумях да го направя.
Засега съумявам да запазя сина си от вируса,и се моля да не се разболее,защото наистина тази година грипа протича отчайващо тежко.



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - "Арийката" от дълбоката бг провинция:))
03.02.2020 13:34
коментираме здравната ни система,а не моя грип,или вирус,или не зная какво си в случая

аз СИ СТОЯ в къщи,но нали трябва след като си изпия лекарствата да отида да ме прегледа,и евентуално да прецени ефекта от лечението---
Проста ли си,или се правиш на такава...айде пренеси коментара при Добромир...
ебати лелката със селския блогов манталитет

къш от тук
цитирай
2. morskipesni - Вие сега НЯМАТЕ здравеопазване. И не ви трябва!
03.02.2020 14:55
Хотра, които НЕ ЦЕНЯТ това което (имаха) и НЕ УВАЖАВАТ професионалистите, не заслужават услуги. Искахте държава-мафия, получихте си и здравната като бонус.
цитирай
3. hloris - morskipesni
03.02.2020 16:22
язък за хубавия ник,исках да кажа благозвучния

а ти оцени ли го това,което имахме като здравеопазване...и това вие,та вие?!?
Моля,я си кажете открито че сте зачертал родината си дословно.

Родоотстъпник с една дума...а относно някои неща в нашето здравеопазване,имам познати,които вече десетилетия живеят в Австрия,но...когато идват в отпуска тук,в България,то тук си правят зъбите,защото,просто защото там им е непосилно в случая.

И това е последния ви коментар ,който пускам в моя блог,просто си сложете минуса,и си стойтетам,където сте...от родоотстъпници страната ни няма нужда,даже и да идват като туристи-
Аз,ако имам власт,то след 10 годишно чуждо гражданство бих направила така,че такива като вас изобщо да нямат право на глас в тази държава.

ПЛЮЯ НА ТАКИВА КАТО ВАС.ОТВРАЩАВАТЕ МЕ!!
цитирай
4. hloris - И се сетих покрай вашия злобен коментар за един проф.Александър Чирков...
03.02.2020 16:24
въпреки неговата работа в чужбина той Е и си ОСТАВА ИСТИНСКИ БЪЛГАРИН...
ЕВАЛА ЗА КОЕТО...ДЪЛБОК ПОКЛОН ОТ МЕН НА ТАКИВА ЛЕКАРИ.
цитирай
5. morskipesni - Не, Вие не сте САМО проста- но и нагла лъжкиня.
03.02.2020 16:44
Затова Бог ви наказва иизтребва- ва, некадърниците, подлеците, мижитурките заради които нещата в България стигнагха до самото дъно. Професор Чирков е един блестящ образ и само пачавра като Вас може да си позволи да го охулва! Освен това ми е съгражданин и ЛИЧЕН познат. Носете си греховете и дано скоро разберете колко бързо и скъпо се заплащат!
цитирай
6. valeska - Скорошно оздравяване, Хлорис!
03.02.2020 19:15
Грипът ще премине, дано няма усложнения, стискам палци!
цитирай
7. hloris - Вал,благодаря,чул те Господ в случая
03.02.2020 19:38
ако не ми мине до петък,то ще трябва да правя рентгенова снимка,а от там натам...не се знае...продължаваме антибиотика на този етап.
Слава богу,засега успявам да опазя Теди,че той ако се разболее става страшно както не говори и не може да обясни точно какво му е.

цитирай
8. hloris - morskipesni
03.02.2020 19:51
първо...чий го дирите в моя блог...и второ в какво се изразяват моите лъжи?!

Изтребва и ни наказва не Бог,а нашите управляващи,които спазват правила и условия,наложени им от вън.
Пачавра...аз?!??
Мерете си думите в случая,господине,защото наистина има Бог,как се осмелявате да ме наричате така?!?
Мен,една жена,която близо 9 години оцелява сама с болно дете,и не съм ликвидирала бизнеса на мъжа ми все още...работили сме за себе си още по тоталитарно време и сме имали собствена работилница...собствен бизнес

Ами къде видяхте аз да плюя по д-р Чирков,който е световно признато светило в своята област...ами щом ви е ЛИЧЕН ПОЗНАТ,то вземете,прихванете малко от неговия стил на поведение и изказ.Такъв изцяло ви липсва....само една озлобеност и плюене по хората,които са останали в страната си,и от чиито осигуровки изплащат пенсиите на вашите майки и бащи.

Засрамете се в случая вие,един "българин" загубил националното си само достойнство и националното си самосъзнание.
В Германия гледат,и ще продължават да гледат на българите там като втора ръка хора,и в пъти уважават повече едни турци,които работят там,отколкото такива като вас...това са фактите.
Първа братовчедка на починалия ми съпруг работи дълги години там в областта на биотехнологиите,и емигрира в Канада...ясно е защо...обясних по-горе.
Подробно и обстоятелствено...като за идиот.


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2196249
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031