Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2009 10:23 - Облагат блогърите с данък!!!
Автор: miralyub Категория: Новини   
Прочетен: 16483 Коментари: 57 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Всеки блогър, който получава доходи от това, че дава сайта си за реклами или посредничество, трябва да плаща данъци и осигуровки, съобщава "24 часа".
    Вестникът се позовава на инструкция на Националната агенция за приходите (НАП), качена на сайта на ведомството.
    Източници на изданието от приходната агенция са доверили, че веднага след изготвянето на инструкцията била разпоредена пълна проверка на сайтовете в мрежата, за да се види кой рекламира и дали посланията имат връзка с дейността на блогъра или не.
    Според данъчните редът за облагане и размерът на налога за блогъри зависят от статута им.
     Ако собственикът на сайта е едноличен търговец, дължи данък като всички ЕТ. Той е длъжен да обяви доходите си от реклами и посредничество в годишната данъчна декларация, да приспадне платени осигуровки и да преведе дължимия данък.
     В случаите, когато притежателят на сайта е със статут на свободна професия, той трябва да отчита рекламните доходи като такива от друга стопанска дейност, пише вестникът.
     Това означава, че в декларацията си за облагане като физическо лице трябва да ги добави към другите си облагаеми доходи, ако има такива, да приспадне 40% нормативно признати разходи и осигуровки и да плати 10% налог.
    Третият, комбиниран вариант за определяне на начина на облагане е, ако блогърът няма стопанска дейност или пък има такава, но тя не е свързана с предмета на сайта. Тогава годишната данъчна основа за полученото от сайта се намалява само с направените осигурителни вноски.
    Редът за осигурителните вноски също е различен. Ако работата по сайта е единствена трудова дейност, блогърът е на режима на всички самоосигуряващи се лица.
     Той не внася нищо за пенсия обаче, ако се осигурява от друга дейност.




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ред
25.07.2009 10:28
Това странно ли е, или е правилно ? ... това смятам, за полезното в публикацията...
цитирай
2. miralyub - просто е информативно. . . аз нямам ...
25.07.2009 10:30
просто е информативно...
аз нямам доходи от реклами и не мога да преценя какво печели и колко ще плати на държавата от спечеленото един блогър...
затова , който има финансов поглед- да коментира...приема или не приема.
цитирай
3. valsodar - Нормално си е изикскването
25.07.2009 10:31
Какво те учудва?
Ако има приходи - има си и данъци. :)

А данъците се тези, от които се дават пари за здравеопазване, образование, сигурност и законност, инфраструктура - неща, които всички искаме да ги има, нали?
цитирай
4. анонимен - TIQ SUVSEM SE SMAHNAHA:))))
25.07.2009 10:31
SEGA 4AKAM DANUK VURHU VUZDUHA...../IZVINQVAI ZA 6LIOKAVICATA!/
цитирай
5. djgator - мира
25.07.2009 10:35
Еххх, жалко - излезе рано това несправедливо решение... Да се беше забавило 1 седмица, можеше да го препишат на ГЕРБ- та да обере негатива,
пу - язък :)))
Отивам на блогърската среща, усмихнат ден Мира :)
цитирай
6. miralyub - Аз като изявен манипулатор веднага ...
25.07.2009 10:41
Аз като изявен манипулатор веднага ще потвърдя.
Да - това се случва, когато ББ вече е спечелил изборите- значи е негово дело:))))).
иска да съдере кожите на блоъгрите и като добавка това ще е предтекст да ни следи в мрежата, ахамммм:))))))
Нали е ченге:))).
Усмихнат ден и от мен, Джиджи!
И поздрави всички на срещата- весело да си изкарате!
цитирай
7. miralyub - валсодар,
25.07.2009 10:43
нормално.
сигурно...стига да не е параван за шпионаж на написаното от нас :))
цитирай
8. miralyub - Вихра,
25.07.2009 10:44
данъци до дупка...нема лабаво:))))))
цитирай
9. norulesforme - ...
25.07.2009 11:10
Съвсем нормално е, когато има приходи да се облагат с данъци. И не си мислете, че ще плащате данък само защото пишете тук. Конкретно за този сайт данък евентуално биха платили тези, които са си сложили AdSense, та както се вика "да изкарат някой лев". Но те са малцинство тук.
цитирай
10. miralyub - да, аз определено няма да съм опе...
25.07.2009 11:15
да, аз определено няма да съм оперативно-интересна на НАП:))))))
цитирай
11. varg1 - добре
25.07.2009 11:41
че не сложих реклами в блога си
аз опитах ама не стана така че нямам намерени да плащам нищо
цитирай
12. damnation - до тук доходите ми са 6$ за три мес...
25.07.2009 11:49
до тук доходите ми са 6$ за три месеца.
Обещавам да черпя данъчните една дъвка ако наминат :)
цитирай
13. miralyub - damnation 1
25.07.2009 12:01
6 долара???
заслужава си да укриеш част от тях:)))))))))
цитирай
14. miralyub - varg1 ,
25.07.2009 12:01
споко, няма и да те търсят...
цитирай
15. damnation - Мира хайде сега, аз такива усилия ...
25.07.2009 12:32
Мира хайде сега, аз такива усилия полагам да разкривам измами, ти ме подкукоросваш да мина в "сивата икономика". Ти знаеш ли с данъка от тези 6 долара колко дупки в бюджета ще се запълнят ? :)
цитирай
16. thomas - Нещо не ви разбирам изненадата.
25.07.2009 13:22
Защо смятате, че трябва да има занимание, от което се изкарват пари, което не се облага с данъци? Нещата са толкова простички - изкарал си 2000 долара от рекламите в Гугъл (дай боже всекиму), превели са ти ги по сметка, добавяш си ги към годишната декларация като личен доход и плащаш 10% плосък данък върху дохода на физическите лица. В повечето други държави в Европа нямаше да са 10, а примерно 25 или даже 35%.

Виж, в идеята този доход да се причислява към трудовия и да му се внасят и осигуровки, наистина намирам много нередно, защото в края на краищата никой не поддържа блог заради парите, които ще изкара от него, а за удоволствие и общуване с читателите си.
цитирай
17. damnation - Томас, не смятам че приходи, които ...
25.07.2009 14:00
Томас, не смятам че приходи, които не са свързани с държавата - прости ми ако греша, но нито рекламодателите ( в голямата им част ), нито Гугъл, нито блоговете ( отново в голямата им част ) са такива.
Това значи ли, че ако отида в Таджикистан и печеля от реклами в Перуански сайт, аз трябва да плащам данък на тамошното правителство ? - или, ако съм запазил българско гражданство, защото за разлика от всичко друго, то интернета е свързан с тотална мобилност, аз все още ще трябва да декларирам доходи тук ?
Или обратното, ако аз съм чужденец, но имам български блог - на своята страна ли съм длъжен или на българия ?
Докато не се изяснят такива и други дреболии, да, не е правилно.
Отделно, това с осигуровките и пенсиите - смехотворно е.
Да продължим - примерно, лично аз имам доходи от онлайн залагания. Те подлежат ли на таксуване ?
Нека обърнем внимание, че в повечето страни има вратички и опции за необлагаеми доходи - защо пък точно по това да сме най-честни и солидарни ?
Защото имаме най-гладни депутати може би ?
Това не е в разрез с теориите ми - най-вероятно, ако взема че заимам доходи от блогване, ще отида и ще си платя като поп. Друг е въпроса дали е правилно
цитирай
18. thomas - @damnation
25.07.2009 14:25
Тези неща са добре изяснени и в тях няма нищо ново. Мобилността на интернет не може да служи за оправдание да се избягва облагането. Даден ти е някакъв избор за това къде да си платиш данъците от дейност в интернет - сигурен съм, че в данъчната служба могат да ти обяснят това по-подробно - но не виждам защо приходите от реклама на една телевизия трябва да се облагат, а твоите или моите - не. Без значение откъде са ти дошли някакви доходи като физическо лице, най-нормалното е да бъдеш обложен за тях в страната, в която живееш преобладаващо. Ако живееш в повече от една страна за дълги периоди от време, си има начини да декларираш в коя от тях ще плащаш данъците и за това си има съвсем официални процедури.

Дали доходите ти от залагания подлежат на облагане, също е редно да питаш. Принципно печалбите от лихви, наградни фондове и т.н. се облагат. Мисля, че са освободени от облагане само печалбите от тото у нас.

А това с осигуровките наистина е тъпо - тук съм напълно съгласен.

Що се отнася до вратичките за необлагаеми доходи, не може да имаш и двете благини - необлагаеми доходи и плосък данък - едновременно. Или ще се радваш на смешния данък от 10% и ще се стремиш да печелиш повече, или си избери държава, в която дерат само богатите, но с по 30-40%, но не си мисли, че в ролята на беден и необложен там ще се чувстваш особено добре.

Не е необходимо да се правят каквито и да е промени, за да започне облагането на доходите от интернет. Те и досега са си били също толкова облагаеми, колкото и след съобщението на шефа на НАП.
цитирай
19. inakarina - kakwo
25.07.2009 15:13
Дали само това остана неизяснено в нашата абсурдна държава - ако е така - добре... Не се учудвам вече на нищо. Пожелевам ви повече печалби от блогване!!!
цитирай
20. nakom - Елементарно уотсън
25.07.2009 15:18
Докато има приходи, ще има държава която да ги облага с данъци.И е въпрос само на време да се пообложи интернета по-качествено.Засега, май само в Испания се облага дисковото пространство - медии, твърди дискове, флашки итн.Само че косвено.Което разбира се ги оскъпява, но не много.Имаше проект да се облагат имейлите с данък, и изобщо комуникацията.И този проект май за много малко се размина.Въпрос на техническо ниво е рано или късно да се въведе.
Изобщо е крайно време, някои хора да си извадят главата от задника, и да спрат да мислят че интернет е място аванта.Няма такова място, ако има - то е там където няма чиновници и държава.
Damnation - пак не правиш разлика между справедливост и реалност.
цитирай
21. damnation - nakom, когато обложат дисковото ми ...
25.07.2009 15:52
nakom, когато обложат дисковото ми пространство и мейла, тогава можеш да даваш оценка на преценките ми.
цитирай
22. nakom - О прощавай гордо момче
25.07.2009 17:10
Виждам че пак си изписал постинг, пълен с гневното чувство на несправедливо почувствалият се гражданин.Толкова нагнетена мотивация да имаш, просто плашещо.
Няма да коментирам никога повече мацка, няма проблем.Прощавай ;-)
Иди да просветляваш
цитирай
23. zaw12929 - Всеки доход, подлежи на отччитане и ...
25.07.2009 20:12
Всеки доход, подлежи на отччитане и данък. Какво чудно има тук?! Незнанието не е оправдание. Пита се и се знае, за какво не се плащат данъци
цитирай
24. анонимен - Мира!
25.07.2009 22:59
...Само да вметна, че статията беше(аз поне прочетох) в днес.бг и има финал, който не си споменала! :))) Без него...просто приказки! :)

Нищо лично! :)
цитирай
25. valsodar - Великолепна идея - ШПИОНАЖ !
25.07.2009 23:54
miralyub написа:
нормално.
сигурно...стига да не е параван за шпионаж на написаното от нас :))

- Човек си прави блог, за да изрази публично гледната си точка и по този начин да стане тя достъпна дори и за враговете му - в това е смисълът от свободата на словото.

А да искаш да изразяваш свободно словото си и да се страхуваш от това кой ще го прочете, това вече си е .... :))) - сещаш се.
цитирай
26. malkovich7 - blog
26.07.2009 00:35
na murgina nito lev ne davam
цитирай
27. ssstto - веднага след изготвянето на инс...
26.07.2009 13:01
24 часа написа:
веднага след изготвянето на инструкцията била разпоредена пълна проверка на сайтовете в мрежата, за да се види кой рекламира и дали посланията имат връзка с дейността на блогъра или не.

Поне ще стане ясно кой колко пичели, обаче това за посланията "дали имали връзка с дейността на блогъра или не "не го чаткам. Мххм, тия да не мислят да цензурират рекламите?

Засрамете се всички, бате Бойко иска да оправи държавата, а вие мислите да криете и стотинките от него.
цитирай
28. miralyub - Бате, там откъдето е моето инфо за ...
26.07.2009 14:37
Бате, там откъдето е моето инфо за облаганет ос данъци друг финал няма...
предполагам се опитваш да ме жегнеш нещо, ама да знаеш Днес.бг най-вероятно са преписали от мен:))))))))))
цитирай
29. miralyub - ssstto ,
26.07.2009 14:40
никога!
ние при бате Бойко мислим да даваме доброволно всичко, да казваме доброволно всичко... даже и майчиното си мляко... за да може не 7, а 14 магистрали да ни направи и още поне 10 свои приятели да сложи за министри:)))))))
цитирай
30. анонимен - Мира
26.07.2009 15:52
miralyub написа:

предполагам се опитваш да ме жегнеш нещо:))))))))))


Не, бе! Финала е, че нема кво да се притесняваме, ако само си пишем!...
Аз си мисла, бе тиа са се огледали в новата опция "Спечели от своя блог" - тва е причината! :)))
цитирай
31. miralyub - ми само си пишем. . . безобидно. . . ...
26.07.2009 16:02
ми само си пишем...безобидно...особено аз:))))))
цитирай
32. krotalka - Само вдигат шумотевица!
26.07.2009 16:41
Нищо подобно няма да се случи! Това е поредната маневра за отвличане на вниманието.
Сега очакват всички блогари да се юрнат да пишат по тая тема и да забравят останалите болни въпроси!
Както казваше един пловдивчанин "Сефте комендантски" т.е нещо вече правено многократно с което ни отвличат вниманието...
цитирай
33. miralyub - не знам, Кроти. вероятно е и изис...
26.07.2009 16:47
не знам ,Кроти.
вероятно е и изискване на ЕС- да се обхванат и доходите от виртуала...
макар че като цяло е много по-ударно да вземат да намерят начин да приберат данъците на доста по-крупни длъжници , че и непочтени хора в държавата, от което със сигурност ще има повече ефект за хазната.
цитирай
34. thomas - @всички
26.07.2009 17:29
Абе аз още един път да попитам. Някой от вас СЕРИОЗНО ли си мисли, че е необходима някаква промяна в действащата данъчна политика, за да е задължен да си плаща евентуални доходи от дейност в интернет?! Не, скъпи блогъри, това е просто напомняне, че данъците трябва да се плащат - без значение дали са резултат от чистене на улици или от продажба на рекламна площ в блога.

А виж, че в съобщението имаше и куп глупости - в това спор няма. Естествено, че е пълна тъпотия да си регистрираш блога или сайта като юридически субект, ако той ти носи само разходи. Ако започнат да се облагат хобитата, това означава, че утре трябва да си регистрираме и колекциите от музикални дискове например - нали и за тях правим разходи. Ключовата дума тук е приходи. Има ли приходи, не може да няма данъци. Няма ли приходи, регистрирането на разходите не е работа на държавата.

Единственото, което биха могли да направят, за да бъдат нещата по-добре регламентирани, е по-скоро да обявят някакъв долен праг на доходите от блогване, под който те наистина да не подлежат на деклариране. Защото съгласете се, че ако имам 10 долара, изкарани от AdSense реклама за годината, не само че държавата ще положи усилия за повече от един долар, докато ми ги събере, но и аз самия вероятно няма да положа усилия да си ги прибера от Google.
цитирай
35. анонимен - правилно
26.07.2009 19:54
всяко едно натискане в интернет носи пари на някой, и някой плаща. Така че е нормално щом има печалба да се плаща и данък печалба а ББ няма нищо общо. Точно от блогове ще спаси от кризата да хаха. Стига глупости :) просто малко по малко всеки който не е плащал каквото трябва ще започне :)
цитирай
36. hinkey - до Мира
26.07.2009 20:27
Здравей Мира, пиша сега една статия по темата за сайта на университеска телевизия "Алма Матер", хареса ми твоя текст и мисля да го включа като хипервръзка. Само искам да те питам, Мира Любенова ли си, да знам как да те напиша след линка :) Предварително мерси, статията ще можеш да видиш утре по обяд на адрес www.amtv.bg в секция Новини ...

А въпросния Красимир Стефанов го познавам от няколко години, *орумпиран е та дрънка ... поздрави на теб и продължавай в същия дух ;)
цитирай
37. miralyub - hinkey ,
26.07.2009 20:32
инфото е взето, но както решиш за твоя линк.
за името - може и така.
поздрави!
цитирай
38. анонимен - py6ilka
26.07.2009 22:19
vsi4ko e edna proverka.vdigat py6ilka.test4eta priateli.psiharite da se 6a6kat.tyk niama darjava.internet ne teritoria na darjavite .tova e nazavisima teritoria.
цитирай
39. анонимен - temata e dobra
27.07.2009 06:32
Mislq si,4e kolkoto pove4e pla6tame,po se uveli4ava biurokraciqta.I dana4nata...Neotmenen princip za men e ako moga-ne pla6tam ni6to.A kato te natisnat-nqma na4in,6te si plati6.....
цитирай
40. snejan63 - o6te za pla6taniqta
27.07.2009 07:08
Specialno se registrirah za da ne sam anonimen.Ta iska im se na vsi4ki upravlqva6ti da si pla6tame i za vazduha deto di6ame,a te da re6avat kak da ni har4at parite...Na tova otgore sa i nagli-pra6tat ti saob6tenie - qvete se na tazi data v tolkova 4asa v edi koq si staq...Az sgre6ih,qvih se vednaj,vidqh ,4e se opitvat da me "rabotqt",obe6tqh im da se qvq otnovo v ponedelnik/ne uto4nih koi/ i pove4e ne sam hodil v NAP.Prekrasno se opravqt i bez men tam......Ta tova e moq na4in na protest......Ako moga i uspeq-ne pla6tam......
цитирай
41. thomas - @39 @40
27.07.2009 09:18
Всичко идва от това, че Андрешко все още се изучава като положителен герой. В една нормална държава, когато се стигне до това да те "натиснат", за да си платиш данъците, натискът идва отзад, обикновено със сексуален подтекст, и се осъществява от най-едрите и черни екземпляри в твоя затвор. А тук всеки дребен мошеник се тупа в гърдите и се хвали с това, че не плаща, и от това няма никакви последствия.
цитирай
42. анонимен - Ха
27.07.2009 11:21
Всички искаме да ги има, ама ги няма :)
valsodar написа:
Какво те учудва?
Ако има приходи - има си и данъци. :)

А данъците се тези, от които се дават пари за здравеопазване, образование, сигурност и законност, инфраструктура - неща, които всички искаме да ги има, нали?

цитирай
43. snejan63 - Do Thomas
28.07.2009 22:29
Thomas,ti moje da jivee6 v normalna darjava,ama az jiveq v BG..............
цитирай
44. анонимен - Споко,авторке!
29.07.2009 00:22
Ако наложат блогърите с данъци и ти нямаш възможност да си платиш,тичай в София при твоя любимец Иван Ценов - той толкова много се накраде за тези 8 години,че все ще има някой лев да ти плати дори данък глупав блог,ако въведат и такъв.
Давай все така - по стахановски - да пишеш глупости!
цитирай
45. анонимен - Мургина
29.07.2009 12:22
Ще помоля Мургина да ми услужи с някой лев да си платя данъка на блога.
цитирай
46. thomas - @43
29.07.2009 12:39
Какво мислиш, че прави една държава ненормална, ако не ненормалното поведение на масата от хората в нея? И как искаш да стане нормална, ако не си плащаш данъците?
цитирай
47. spasymyr - Има доста ненормални неща
30.07.2009 18:04
Дали е нормално и това да търсиш страница и да ти излиза нахална картинка,която да ти пречи да намериш търсеното.Рекламите където и да са имат много предназначения и много от тях са подвеждащи.
Този виртуален свят в България е много либерален в сравнение с други страни.Изградените схеми тук работят необеспокоявани от закон и потребители,защото са монополизирани и все още ние като потребители недооценяваме риска-капан в който са ни вкарали.Ще изграждаме мрежи за услуги,за които са написани закони,като за много други дейности-с вратички.
цитирай
48. zeifod - Ами,
31.07.2009 08:55
ако някой си прави от това пари, защо да не го обложат с данък. Аз мога да кажа с чисто сърце че тук доста често засичам в блог.бг - блогове с чисто рекламна цел на фирми. Да ако печелят тук в блога трябва да им се взима данък, същото е в магзина, в склада и т.н.
цитирай
49. thomas - @zeifod
31.07.2009 09:18
Е ти вече много даде. Ако някой успее да продаде нещо вследствие на това, което е написал в блога си, нали именно тази сделка ще бъде обложена с данък?! Ако пък от блог.бг решат да искат пари за платени публикации, същият този пък ще има разход. Всъщност явно нищо не си разбрал - за печелене от блог се има предвид приходи от реклама ВЪТРЕ в блога, за която ти се плаща. Именно за нейното облагане става дума. И то си е също толкова нормално, разбира се.
цитирай
50. stroxis - Как
06.08.2009 05:07
Тук само за блогове ли става въпрос? Как ще се установява, че даден сайт е блог (кои са критериите)? Ако е според думичката блог, тогава няма да я пишем. Ако е според това, дали сайтът е например на Wordpress, ще минем на Drupal.
цитирай
51. thomas - @50
06.08.2009 08:55
Не, разбира се. Става дума за всеки вид сайт и всякаква дейност в интернет. И не се сещам и сега да не съществува облагане на каквато и да е дейност, от която се печелят пари.
цитирай
52. pacho - vupros
13.08.2009 08:13
Zdravei,znachi az imam sait toi e na bezplaten hosting,ima nad 17 hilqdi mnenia v negoi sredno po 250 poseshtenia na den http://fifagames.soglam.net.
Misulta mi e dali moga da puskam reklami na nego i s kakvi danuci biha me oblagali tezi idioti ako pechelq nqkakva smeshna suma da kajem 20-30 lv na mesec
цитирай
53. konspiratora - ПРАВИ СА!
24.08.2009 18:59
Напълно са прави от НАП че започват да гледат и в Интернет. Аз познавам много интернетаджии които от лични сайтове, блогове, адсенс сайтове изкарват от 1000 до 14 000 на месец. Тези пари никъде не се отчитат и е нормално държавата да иска да прибере своя дял защото такъв е закона. Това че блогърите до сега са укривали данъци като са смятали приходите си за нищожно малки - няма проблем. Аз обаче миналата година 2007-ма платих такъв данък че една кола можеш да си купя вместо това. Но го платих за да съм спокоен и редовен пред държавата. От нашите данъци се плащат пенсии. От нашите данъци държавата ни се развива. Защо да ги крием и да псуваме после защо нямаме магистрала? Или защо държавата не отпуска помощи на нуждаещите се и няма лекарства за раковоболните? Всеки ден когато някой умира от рак заради липса на лекарства са виновни всички тези които са скрили данък. Дори 1 лев. Не съм ли прав?

Ако смятате че не съм - идете да живеете във Франция или Великобритания, или дори Унгария - там не само че не можете да скриете 1 лв. данък ами ще ви скъсат задниците от всевъзможни такси, глоби и всичко, за което тук бутате рушвет.
цитирай
54. konspiratora - п.с.
24.08.2009 19:00
много се радвам че има хора които мислят, като мен :) Това показва, че Интернета не състои само от простаци :)
цитирай
55. tomov8 - Нещо важно
30.08.2009 18:01
Ако сайтът се намира на сървър, извън територията на република България, никой по никакъв начин не може да задължи собственика на сайта да плаща каквито и да е било данъци, свързани с този сайт. Просто, за да не плащате данъци, пишете на сайтове, които не са в БГ.
А иначе данъците са нещо важно, за издържане на държавата и е хубаво да се плащат, но както със всички хубави неща - не трябва да се прекалява:))
цитирай
56. thomas - @tomov8
30.08.2009 18:33
Голяма каша си направил.

Какво общо има собственикът на сървъра със собственика на сайта или блога?! Второ данъците се дължат там, или там, където живееш, или там, където извършваш дейността, но не и на нито едно от двете места.

Второ, както вече ще кажа сигурно за десети път, не виждам нищо ново в новината, че изкараш ли пари, дължиш данъци, независимо дали от павилион за фъстъци, или от сайт или блог. Такова задължение е съществувало от първия ден, в който у нас е прокарана интернет връзка.

Но в общия случай, след като живееш тук и си получаваш парите тук, най-логичното място за плащането на данъци е именно в България, да не говорим, че е и от по-изгодните варианти, в сравнение примерно с това да ги плащаш в САЩ.
цитирай
57. tomov8 - Грешиш Thomas
01.09.2009 16:50
Ако сайтът е извън България и парите си ги получаваш в сметка в Швейцария от реклама, къде точно да плащам данъци и как данъчните ще ме хванат?
Разбира се, ако регистрирам фирма в БГ и издавам фактури за реклама, тогава дейността е тук и тук трябва да плащам данъци. Въпросът е, че може и да не го направя и никой няма да разбере.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3325250
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031