Постинг
17.03.2008 10:52 -
Само за жени: Дайте (на шефа), за да ви се даде (работа)
Автор: miralyub
Категория: Забавление
Прочетен: 28786 Коментари: 91 Гласове:
Последна промяна: 17.03.2008 12:21

Прочетен: 28786 Коментари: 91 Гласове:
0
Последна промяна: 17.03.2008 12:21


Постингът има за цел да хвърли светлина върху една нова тенденция в подбора на кадри в БГ. Вълната от назначения на роднини, а още по-отдавна и на парашутистите партийни издънки вече са минало. И двете са изместени от фактора Интимна близост. В отговор на призива на един лидер “Правете деца”, именно интимната близост става определяща за заемането на даден пост или длъжност. И така, ако имате дипломи за 2-3 висши образования, дългогодишен опит, разни там квалификации, ако е налице и лоялността към партията, че даже имате и неоспорим личен чар, въобще не си мислете, че това е достатъчно, за да се отворят за вас вратите към добрата служба. Абсолютно задължително е обаче да имате стабилна любовна връзка, пряка или косвена, с фактора по назначаването. Най-добре е да се ориентирате на първо място направо към Боса /началника, директора, стопанина на града, управителя и какъвто още орган по назначаването там се сетите/ . Перфектното работно място ще ви е в кърпа вързано. Със същия подход, но за да не биете на очи, можете да си осигурите и работа на хонорар в четирицифрена сума и с възможност за безкрайна повтаряемост в плащанията за предоставената от вас „специализирана” дейност /такава, която никой друг не би могъл и не е в състояние да свърши/. Наблюденията показват, че вторият вариант е изключително удобен в случай, че живеете в отдалечено от Боса /и всичките му производни/ населено място. Тогава с 1-2 пътувания всеки месец си докарвате приличен доход с консултации или имиджмейкърски акции, например. При добро представяне и правилен подход Босът може да ви даде рамо /с парцел, офис и др./ , където да завъртите в допълнение и собствен бизнес. Ако Босът не е ваш тип, или вече някой ви е изпреварил, е най-добре да се насочите към неговите спонсори в кампанията, осигурила му високия и отговорен пост. Проверено е, че последните държат в ръцете си началството и имат невероятно голямо влияние да издигнат неграмотна секретарка за началник, редови служител за директор, че даже и магаре на каквато длъжност поискат. Ако не знаете как, практиката вече е показала, че въпросните спонсори са най- податливи по време на банкети, празненства и прочие събирания, които са свързани с танци, лигавене и много алкохол... /Ако не вярвате, елате ни на гости....:))))/ За да съм изчерпателна в напътствията си, ще кажа, че любовните връзки са фактор за назначение засега само за нежната половина на гражданството. Жени, действайте... Определено е дискриминиращо, но поне моите изследвания не са регистрирали още случай на назначен на този принцип мъж… Паживьом, увидим, както се казва. Може и второто да се случи. Р.S. По няколкомесечни теренни наблюдения директно от родната провинциална действителност. За сферата на частния бизнес проучването на тенденциите в назначенията е още в проект.
НЯКОЙ СКОРО ЩЕ ДАДЕ ФИРА, АМА КОЙ…?
Андреа: Наскоро с Кубрат заснехме страхо...
Андреа: Наскоро с Кубрат заснехме страхо...
Андреа: Наскоро с Кубрат заснехме страхо...
Андреа: Наскоро с Кубрат заснехме страхо...
Следващ постинг
Предишен постинг
Позицията, която заемам е добра, а не ми се е налагало да спя с никой. Нито с шефа, нито с някой друг.
Сори, ама жени се назначават не само заради външността им или заради способностите им в хоризонтално положение.
цитирайСори, ама жени се назначават не само заради външността им или заради способностите им в хоризонтално положение.
2.
анонимен -
miralyub
17.03.2008 11:16
17.03.2008 11:16
май си прекалила с латиносериалите.
цитирайВярвам ти, и аз съм така. Просто фиксирам нещо, не е задължително да се разбере от всички :))))
цитирайние си живеем в тях, ха-ха
цитирайАко се е случило на твои познати - лошо. Но те не са представителна извадка.
Частният бизнес няма интерес да назначава хора без квалификация. Просто не е рентабилно.
цитирайЧастният бизнес няма интерес да назначава хора без квалификация. Просто не е рентабилно.
Не си чела добре, скъпа- частният бизнес ще е обект на друга разработка :)))))
цитирай
7.
анонимен -
Автентичен запис на това, което е подтикнала авторката да напише постинга
17.03.2008 11:24
17.03.2008 11:24
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=8d2b4821634bc0423f7ccd93481d9971
цитирайУточнила си го в едно изречение във финала на поста, а през цялото останало време говориш за добра работа.
А аз някак си не мога да свържа държавна работа с определението 'добра'. Извинявай, но ако някой е готов да преспи с шефа си, за да се намърда на държавна службица, мисля, че има много по-голям проблем от този, който ти описваш.
цитирайА аз някак си не мога да свържа държавна работа с определението 'добра'. Извинявай, но ако някой е готов да преспи с шефа си, за да се намърда на държавна службица, мисля, че има много по-голям проблем от този, който ти описваш.
това от твърдението за дискриминацията на мъжете ли е инспирирано?
цитирайНенапразно постингът е сложен в забавления....., а ти го взе прекалено на сериозно.
цитирай
11.
анонимен -
Всеки със способностите си!
17.03.2008 11:37
17.03.2008 11:37
Хоризонтални, вертикални - кой каквото си има! Да не го вземете на сериозно :))))))))))))))))
цитирай
12.
анонимен -
Всеки със способностите си!
17.03.2008 11:37
17.03.2008 11:37
Хоризонтални, вертикални - кой каквото си има! Да не го вземете на сериозно :))))))))))))))))
цитирай
13.
анонимен -
Всеки със способностите си!
17.03.2008 11:37
17.03.2008 11:37
Хоризонтални, вертикални - кой каквото си има! Да не го вземете на сериозно :))))))))))))))))
цитирайВзех го насериозно, защото дори и да е в категория забавление, в написаното няма нищо смешно.
Освен ако не смяташ, че да предпочетат някоя дама пред теб за дадена позиция, само защото е с по-голяма гръдна обиколка или защото има 'лични заслуги' към шефа, е забавно.
Извинявай, че не се смея.
цитирайОсвен ако не смяташ, че да предпочетат някоя дама пред теб за дадена позиция, само защото е с по-голяма гръдна обиколка или защото има 'лични заслуги' към шефа, е забавно.
Извинявай, че не се смея.
да, способностите трябва да се развиват:))))
цитирайнещо не си разбрала-за мен не става дума, аз съм само наблюдател....
цитирайче си наблюдател, не се притеснявай.
цитирайГнусна история...на по-гнусното е, че не малко дами използват тези похвати за да постигат целите си. Нямаш идея в моята работа коло "оферти" съм получил! А най-голямата изродщина беше, като слушах в метрото как една 16-17 годишна принцеса разказваше на приятелката си начина, по който е изкарала добра оценка по физика за срока....
цитирай
19.
анонимен -
Не се учудвам
17.03.2008 11:49
17.03.2008 11:49
че така се нахвърлиха хиените върху наблюдението ти. Това са само жени с гузни съвести...не се бой, така е. "Частният бизнес" спуква от е..не подчинените си...после като им се насити ги гони...
цитираймдааааа
цитирайmiralyub, мисля че си права дотолкова доколкото си уловила една тенденция, която е абсолютно валидна и за частния, и за държавния сектор. На мен също не ми се е случвало досега да съм обект на сексуални намеци от страна на началството, но около мен виждам ежедновно примери в подкрепа на твоята теза. Смятам, че разработката ти за частния сектор, ще приключи с горе-долу същите изводи.
цитираймерси много, улесняваш ме...
поздрави
цитирайпоздрави
Няма кой знае какво значение дали шефът е решил да взема безполезна за работата "духачка" или друг бездеен охлюв. Ефектът е еднакъв
Честно да ти кажа, едно време се дразнех като ме режеха от работа и изобщо от отношения, защото не съм си легнала с шефа. Сега обаче знам, че ако това е критерия, значи тази работа не е за мен
цитирайЧестно да ти кажа, едно време се дразнех като ме режеха от работа и изобщо от отношения, защото не съм си легнала с шефа. Сега обаче знам, че ако това е критерия, значи тази работа не е за мен
написала си го много точно...
цитирайАз започнах връзка със шефа си около година,след като започнах работа,но никога не съм се ползвала с привилегии заради това.Дори напротив,сега от мен се изисква повече и следи работата ми да е перфектна.
цитирай
26.
анонимен -
уредила си се....:)))
17.03.2008 14:08
17.03.2008 14:08
уредила си се....:)))
цитирайМда.. и каквото и да направиш, не се зачита като твое постижение, а като плод на връзката ти.
Мисля, че miralyub пише не за връзките с шефа (щото вероятно има много хубави и секси мъже/шефове), а за принудителните условия за успех - различно е
цитирайМисля, че miralyub пише не за връзките с шефа (щото вероятно има много хубави и секси мъже/шефове), а за принудителните условия за успех - различно е
Дори и това е вярно.
Но най ме потресе една дама, която съдеше другите за подобни постъпки. И от света вода ненапита сега е станала героиня в постинга ми.
цитирайНо най ме потресе една дама, която съдеше другите за подобни постъпки. И от света вода ненапита сега е станала героиня в постинга ми.
Темата на maymi "Като чуя думата морал и се хващам за кобура" беше по-този повод :))
цитираймерси, ще го прочета, тия дни остъствах и не съм проследила всичко...
цитирай
31.
анонимен -
Права си
17.03.2008 14:58
17.03.2008 14:58
И чакам наблюденията ти върху частния сектор, наистина интересна тема...
цитирай
32.
анонимен -
Модел
17.03.2008 15:09
17.03.2008 15:09
За съжаление,това е модел,който се натрапва навсякъде от телевизия,преса и т.н.От една,такива жени бързо омръзват и изхвърхват,но лошото е,че кадърните работят двойно да свършат работата на некадърните.Иначе остават на улицата.Въпросът е дали ще им го позволим?
Наскоро шефът ми назначи любовницата си-похвали я за супел кадърна.Ние пък се направихме на тъпи и я оставихме да "работи".Ефектът -госпожата не можа да свикне на темпото на работа и сама пожела да напусне...
цитирайНаскоро шефът ми назначи любовницата си-похвали я за супел кадърна.Ние пък се направихме на тъпи и я оставихме да "работи".Ефектът -госпожата не можа да свикне на темпото на работа и сама пожела да напусне...
дето иска да прави секс с момчетата, за да ги повиши и да правят успешна кариера в службата! Така че има го и в обратния вариант! Унизително е!
цитирайТактиката ви е била правилна...
Има и друг случай - един уредил любовницата си на работа, ама на подчинение на жена си... Кво ли правят там, не ми се мисли...
цитирайИма и друг случай - един уредил любовницата си на работа, ама на подчинение на жена си... Кво ли правят там, не ми се мисли...
това наистина е по-гадният вариант- жената да притиска мъжа. Пфуууу.
цитирай
36.
mitternacht -
...
17.03.2008 16:15
17.03.2008 16:15
Що бре?
Що да го няма това?
Подочувал съм тук-таме за подобни случеи, точно в частния сектор...
Да речем, няма да вземе пълен галош да му бачка нещо, но що да не назначи сравнително не-прекалено-зле справяща се, дето може да прави и други работи...
Как няма някоя готина, секси даскалка ей-тъй да ме притисне за шестицааа....
цитирайЩо да го няма това?
Подочувал съм тук-таме за подобни случеи, точно в частния сектор...
Да речем, няма да вземе пълен галош да му бачка нещо, но що да не назначи сравнително не-прекалено-зле справяща се, дето може да прави и други работи...
Как няма някоя готина, секси даскалка ей-тъй да ме притисне за шестицааа....
моля, моля, ние тук порицаваме, не поощряваме лошите нрави
цитирайИма една приказка керванът си върви кучетата си лаят.С моите пари ще си правя каквото искам.А човешкият стремеж е да притежава всичко ,което хареса.Да вършиш интимни услуги на шефа си е също работа, стига да има шефове без акъл.
цитирайи като се съберат на едно място шефската куха "приятелка", плюс няколкото натрапени кухи приятелки на приятелите и спонсорите- става мазало. Сбирщина от кол и въже, както се казва, и гледай сеир .... гаф след гаф...
цитирай...в още по-уродлива форма ,го има и в частния бизнес,уви.
Защо -в частния бизнес !?
Ами ,много просто -сигурно сте забелязали ,че българския вариант на частен бизнес е, по-скоро ,също- уродлив!
цитирайЗащо -в частния бизнес !?
Ами ,много просто -сигурно сте забелязали ,че българския вариант на частен бизнес е, по-скоро ,също- уродлив!
по-интересното е, че бизнесмените почнаха да си пробутват приятелките в държавния сектор
цитирай
42.
анонимен -
Глупости на търкалета! Много лесно ...
18.03.2008 12:16
18.03.2008 12:16
Глупости на търкалета! Много лесно е да кажеш че не си успяла щото не си пуснала на шефа, а и все ще се намерят други комплекирани създания да цъкат съгласно с език. Подобни ситуации са екзотика, търсете причината за неуспехите си другаде!
цитирайтия ги пробутвай на баба ми...постингът е написан за познавачи, не за лаици, затова на някои им е трудно да го разберат...
цитирай...да се търка шушлека!
:-)
цитирай:-)
има два вида хора
Първият- могат, ама не искат да правят такъв вид кариеризъм
вторият - хем могат, хем и искат, щото за друго не стават.
Неможещите не ги коментираме- те са друга история.
Постингът е за втория вид....така ,че отлитай на метлата...
цитирайПървият- могат, ама не искат да правят такъв вид кариеризъм
вторият - хем могат, хем и искат, щото за друго не стават.
Неможещите не ги коментираме- те са друга история.
Постингът е за втория вид....така ,че отлитай на метлата...
sorry 4e pi6a na latinica no si sedq v laboratoriqta i tuk nqma kirilica... ta iskam samo da kaga 4e tova otdavna e kli6e... neznam kude raboti6 , sigurna sum 4e ima takiva 4astni slu4ai no ti ne moge6 da generalisira6 po toq na4in ne6tata... poznavam mnogo kadurni mladi geni koito dosta dobre sa se realizirali bez da si digat krakata... dage v vse pove4e firmi, pod4ertava golemi firmi, golqm procent ot rakovodnite pozicii se zaemat ot geni... mai gre6kata e v tvoq televizor
цитирайи ти ли се докачи от поста ми, май се припознаваш в героините. Пък и доколкото схванах си депресирана, че остаряваш. Малко е злобно, сори, но ме предизвика. Ха-ха.....
цитирайpri men ne6tata stoqt taka ako si dobur i si vur6i6 dobre rabotata se izka4va6 napred... no taka e za pove4eto ingeneri v germaniq... no pove4eto moi priqtelki s koito sledvahme zaedno tuk se vurnaha obratno v bg i sa dosta dovolni ot poziciite si i ot parite koito polu4avat... i povqrvai mi vsi4ki sa dosta dobre obrazovani i kvalificirani i s sigurnost ne sa gi vzeli zaradi hubavite im o4i ili zaradi 6efa... mai ti si tazi koqto ima nqkakuv problem... zatova se pali6 tolkova
цитирайаз нямам проблем, щото съм от по-добрия вариант- Мога да го правя, но не искам. Тук съм в позицията на разказвач. Пък и постът е писан за познавачи на действителността, а тя в конкретния случай повярвай е такава, затова е трудно да се разбере от всички...
Поздрави
цитирайПоздрави
ne si shvanala mai za kakvo stava duma... az sum tugna zaradi hora kato teb koito se interesuvat samo ot nqkakuv status i ot dnevnata kluka... vsu6nost ot cqlata sapunka... koi kude i kakvo raboti i kolko pe4eli... no nqma smisul hora kato teb ne biha razbrali hora kato men... i po dobre :)
цитирайаз пък си мислех, че бавногреещите български реотани са си останали в БГ, а то какво било.....
цитирайtaka ili ina4e kato prostee6 ne ni obegdava6 v pravotata na bloga si.... pak kazvam problema e v tvoq televizor... golqm praz 4e nqkakva puhla se .... s 6efa, ti kato ne iska6 ne go pravi... kato vidi6 4e tam nqma drug na4in da vurvi6 napred osven da prespi6 s 6efa smeni si rabotat i gotovo... ne moge da me obedi6 4e ako si tolkova kadurna nqma da moge6 da si nameri6 hubava rabota i da se razviva6 samo za6toto se vuzdarga6 da intimni4i6 s 6efa...
цитирайуфффф, не ти ли писна да гледаш като кон с капаци..., а?
цитирайkon s kapaci e mnogo subektivno i kompleksno ponqtie... vze da se poiznervq6 vigdam, taka 4e spiram da ti otgovarqm, puk i iman rabota vse pak i ako ne si svur6a proekta v srok, toku vig se nalogi da prespa s 6efa za da ne me uvolnqt ;)
ta izbora e tvoi, ne se qdosvai a pomisli kakvo moge6 da promeni6 v ne6tata koito po princip biha te qdosali...
pozdravi ;)
цитирайta izbora e tvoi, ne se qdosvai a pomisli kakvo moge6 da promeni6 v ne6tata koito po princip biha te qdosali...
pozdravi ;)
Много си права в постинга, колежката спечели конкурс в министерството на земеделието - Младши експерт инвестиционна политика и обществени поръчки, но не беше назначена.
цитирай
56.
анонимен -
56. ildegard
18.03.2008 17:32
18.03.2008 17:32
Интересно ми е, как се усещаш в чужда държава, пишеш на чужда азбука, чужди са ти проблемите, а ръсиш мозък? наистина ли не знаеш какво става тук или си от комунягите, на които мама и тате платиха с нашите пари да тупате "килимчетата' в чужбина? Тъкмо онази чужбина, за която не биваше и да се мисли?
цитирайtowa za kilim4etata be6e dobro...
цитирай
58.
анонимен -
И мен ме изкефи!!!-:)))
18.03.2008 17:47
18.03.2008 17:47
А вярно ли е?-:))))))))
цитирайsamo toq koito ne e givql ili osobenno u4il v 4ugbina moge da iztursi takava glupotevina.... pove4eto moi poznati doidoha s zaemi da u4at tuk i ba4kaha ot sutrin do ve4er za da si platqt naema a prez ostanaloto vreme u4eha za izpiti i pak bqhme edni ot nai dobrite..... kakvi kilim4eta, kakvi pet leva....
цитирай
60.
анонимен -
анонимен 58, аз просто бих заменил ...
18.03.2008 18:02
18.03.2008 18:02
анонимен 58,
аз просто бих заменил килимчета с катерици, та дано на госпойцата/ госпожата вземе ,че й светне...
цитирайаз просто бих заменил килимчета с катерици, та дано на госпойцата/ госпожата вземе ,че й светне...
То ученето се познава по правописа ти- никъде го няма, виж за тупането- по може да ни убедиш.
цитирай
62.
анонимен -
Аре.
18.03.2008 18:08
18.03.2008 18:08
Кво да го заменям, бит и ......не признават! А за нашите девойки в чужбина, неам думи. цяла гора с катерици изтрепаха....
цитирайporadi 6to se gnevi6 tolkoz :) v kraina smetka nezavisimo kude "gospicata" si e truskala kilim4eto respektivno katericata , e postignala vsi4ko s mnogo trud sama i bez da si diga krakata, a v kraina smetka za tova stava duma v toq posting... i az produlgavam da tvurdq 4e vie prekaleno mnogo generalizirate otdelni 4astni slu4ai... ako ne razbira6 nqkoq dumi4ka 6e vzema da ti q razqsnq, ta po skoro na teb da ti svetne :)......
цитирай
64.
анонимен -
Това,
18.03.2008 18:24
18.03.2008 18:24
което авторката обяснява, не може да разбере само интелект, по-нисък от човешкия. обяснимо е, защо защитаваш тезата: Умни сме! Работливи сме! Всичко сами постигаме. Няма проблем, но ела в българия и пробвай да се качиш в йерархията! Трябва да си поне Айнщайн, знаеш кой е, и тогава. Иначе опъвай килима...а да РАЗЕСНЯВАШ нема нужда, Слънчице...
цитирайi sum sigurna 4e ima takova ne6to, no to tova na vsqkude go ima po sveta... samo 4e sum na mnenie 4e tova sa 4astni slu4ai... tuka polovinata se zahvanaha s tova 4e ne giveq v bulgariq, no vsi4ki moi priqteli i biv6i sustudenti i sau4enici sa tam i se razvivat dosta dobre i dosega nikoi ne se oplakal ot ne6to podobno... az sum na mnenie 4e v bg ima dosta dobri 6ansove za realizaciq... i tova neka si ostane moe mninie... svur6vam rabota taka 4e komentari v utre6niq raboten den :)
цитирайАко трябва да обобщя цялата дандания, май се оказва, че 1) съм лаик, щото нещо не мога да видя забавната част на поста и не мога да разбера 'действителността', разказана ни усложливо от авторката; 2) явно спя с шефа, щото защитавам позицията, че може да се намери читава работа и без сексуални услуги; 3) ако все пак не спя с шефа, нищо не разбирам от живота като такъв; 4)живея в измислен свят, след като до този момент съм си намирала работа само и единствено по обяви и с автобиография за уменията ми във вертикално положение. И да не забравя най-важното - след като не ми се е налагало да спя с никой, значи май за нищо не ставам.
Сега, научила тези важни уроци, смятам първо да се обадя на шефа и да му кажа, че по пътя на логиката аз съм спала с него. След това мисля да се гръмна демонстративно, защото от мен нищо няма да излезе.
Благодаря за прозренията, с които изпълнихте жалкото ми съществуване.
цитирайСега, научила тези важни уроци, смятам първо да се обадя на шефа и да му кажа, че по пътя на логиката аз съм спала с него. След това мисля да се гръмна демонстративно, защото от мен нищо няма да излезе.
Благодаря за прозренията, с които изпълнихте жалкото ми съществуване.
ако не ти харесва постинга и данданията, защо за пореден път влизаш тука, а?
цитирайПостът не ми харесва. Данданията ми е изключително интересна. Особено аргументите, че след като някой не е съгласен с шеговито изказаната теза, той просто нищо не разбира.
цитирайДа, с теб несъгласните стават точно трима.
цитирайно от сърце.
Сполай ти!
цитирайСполай ти!
71.
анонимен -
Разум и чувства
18.03.2008 22:35
18.03.2008 22:35
Ама че сте балами всички! Разбира се, че е много по- добре да се прави секс срещу нещо конкретно, срещу добра кариера примерно, отколкото да се шиеш на поразия с някой квартален надрусан никаквец просто така, за голата идея!
цитирай
72.
анонимен -
вдигни очи, виж този свят....
19.03.2008 06:50
19.03.2008 06:50
така.....понеже в някои случаи се явавам дори шеф....и то в чужбина.... и то в частност на ildegard....вие драги blogeri и вие комплексари мои, що не вземете да си мръднете трибуквието и да излезете от границите на БГ, което, НЕ Е СОФИЯ, и да видите какъв всъщност е живота, с/у който толкова роптаете....Какъв sex, кви 5 лева....ако нямате тази възможност,мисля че никой не ви е отнел личното право на избор-къде и какво да правите и следвате в живота! в никакъв случай не е фактор къде "по дяволите" се намираш, или от кой пол си, за да направиш нещо смислено със собственото си съществуване...никой не ви е нахлузил хомота или задължението да работите или вдигате крака или други части на тялото, за да се катерите по тази заветна стълбица на йерархията, която всъщност не ви носи нищо ако сложите ръка на сърце и се запитате: " какво всъщност искам, каква е моята цел в живота"...ако не ви пасва, защо се тормозите и "катерите по нея?!"може би въобще не е за вас?!
мда, сложно е нали...лесно е да се оплаквате, да плюете, да спорите....но собсвеното щастие и цел все остават някъде в бъдещето....ха! каква изненада!
докато седите втрещени и така или иначе не намирате отговор на въпрпоса "какво васъщност искакам?" можете да помислите ...така и така не знам отговора, ама и другите май не го знаята....ама защо трябва да съм "идиота" който се заяжда с тях, все едно има всичко, постигнал е всичко, което мечтае, и е надживял ежедневието... къде е смисълът? какво ни прави врагове ?! все пак...независимо къде живеем...всички сме българи и ХОРА и всеки иска едно и също - да е щастлив, да живее нормално...вместо да си помогнем, губим време в спор да спор "кой е по по най", щото аджеба ако тръснеш килимчето в чужбина, ша земе да падне някое друго евро в повече.... ДА, ама НЕ !!!!! ако щеш всяка сутрин да си тръскаш килимчето, катерицата или каквото ти душа сака...в Европата не падат евра а само прах! В БГ още по-малко, но в някои случаи повече...нали все към светлото бъдеще ни водят наш`те управници... Прав е "Funky" че сме цървул-ландия, или абсурдистан! И НЕ - НЕ се тупам в гардите с нищо! моите цели са още мираж, но по пътя си видях много....което обаче нито ме удовлетвори, нито ме смаза....аз продължавам, до край, до целта си, дори да е "фалшива"! Вие не сте нито по-долу, нито по-горе от мен! Изборът е ВАШ !!!! лека нощ/ добро утро!
цитираймда, сложно е нали...лесно е да се оплаквате, да плюете, да спорите....но собсвеното щастие и цел все остават някъде в бъдещето....ха! каква изненада!
докато седите втрещени и така или иначе не намирате отговор на въпрпоса "какво васъщност искакам?" можете да помислите ...така и така не знам отговора, ама и другите май не го знаята....ама защо трябва да съм "идиота" който се заяжда с тях, все едно има всичко, постигнал е всичко, което мечтае, и е надживял ежедневието... къде е смисълът? какво ни прави врагове ?! все пак...независимо къде живеем...всички сме българи и ХОРА и всеки иска едно и също - да е щастлив, да живее нормално...вместо да си помогнем, губим време в спор да спор "кой е по по най", щото аджеба ако тръснеш килимчето в чужбина, ша земе да падне някое друго евро в повече.... ДА, ама НЕ !!!!! ако щеш всяка сутрин да си тръскаш килимчето, катерицата или каквото ти душа сака...в Европата не падат евра а само прах! В БГ още по-малко, но в някои случаи повече...нали все към светлото бъдеще ни водят наш`те управници... Прав е "Funky" че сме цървул-ландия, или абсурдистан! И НЕ - НЕ се тупам в гардите с нищо! моите цели са още мираж, но по пътя си видях много....което обаче нито ме удовлетвори, нито ме смаза....аз продължавам, до край, до целта си, дори да е "фалшива"! Вие не сте нито по-долу, нито по-горе от мен! Изборът е ВАШ !!!! лека нощ/ добро утро!
73.
анонимен -
забравих...
19.03.2008 06:57
19.03.2008 06:57
Ау, нещо много важно забравих...
Благодаря на ПАРТИЯТА, че ми уреди тези безсънни нощи, за да мога да работя и да допринасям за доброто настроение на "баровците"....и на шефа, който е пръв приятел с наще, че ми търпи все пак балканския нрав и поведение....и ме направи заместник....А, и също на всички сънародници, които страдат заради мен, докато аз посрещам 5 дни в седмицата изгрева не с кафе, а с възглавница и разбира се с усмивка на уста, че животът в Европата е една приказка, в която всичко е златно ;)
цитирайБлагодаря на ПАРТИЯТА, че ми уреди тези безсънни нощи, за да мога да работя и да допринасям за доброто настроение на "баровците"....и на шефа, който е пръв приятел с наще, че ми търпи все пак балканския нрав и поведение....и ме направи заместник....А, и също на всички сънародници, които страдат заради мен, докато аз посрещам 5 дни в седмицата изгрева не с кафе, а с възглавница и разбира се с усмивка на уста, че животът в Европата е една приказка, в която всичко е златно ;)
74.
анонимен -
ЕЕЕ, нахвали ни се. сега олекна ли ...
19.03.2008 08:45
19.03.2008 08:45
ЕЕЕ, нахвали ни се. сега олекна ли ти?
цитирай
75.
анонимен -
Това е само част от истината
19.03.2008 10:19
19.03.2008 10:19
Цялата истина гласи - никой вече не прави някоя нещо само заради една свирка или заради едно ебане. Така че, ако на Вас, Мира, Ви се е случило да Ви изчукат и да ви намерят добра работа или позиция в институцията, в която работите, направо сте извадили късмет. Защото една камара други само се ебат. Без последствие.
цитирайна мен няма как да ми се е случило, защото тенденцията, която описвам, навлиза сега. Нова е. Нови хора, нови нрави, както се казва.
цитирай
77.
анонимен -
Да, ама не. Според мен дупе може да ...
19.03.2008 20:37
19.03.2008 20:37
Да, ама не. Според мен дупе може да имат за стола, ама глави не.
цитирай
78.
анонимен -
Да живее чичко Фройд!
21.03.2008 14:51
21.03.2008 14:51
Уважаема Миралюб, Любомира или там както се казвате, не съм съгласна с вашата позиция, защото тенденцията, която описвате не е никак нова. Тя е стара колкото света, може би някой ваш близък роднина също е бил назначаван на този принцип, а не се знае дали и вие няма да вирнете краката един ден. Като например започнете да се терзаете от кризата на средната възраст. А може би смятате, че сте безсмъртна? Но да свалим шапка на чичко Фройд, който също твърде отдавна е констатирал, че човешкото същество кара - вара и все до секс опира. Изглежда наистина е прав и Дарвин, човекът е социално животно - храни се и се чука. Наистина ли смятате, че е толкова просто?
цитирайЧичко Фройд дава обяснение и за заядливостта ти...
Твоята недобронамереност и фактът,че се криеш зад анонимността, ме кара да ти насоча вниманието към аватарчето на блога ми- то носи достатъчно послание към теб....
цитирайТвоята недобронамереност и фактът,че се криеш зад анонимността, ме кара да ти насоча вниманието към аватарчето на блога ми- то носи достатъчно послание към теб....
80.
анонимен -
miralyub
21.03.2008 17:27
21.03.2008 17:27
Нищо чудно, че не ти върви да се задържиш постоянно на една и съща работа, просто мреш да се заяждаш, а това повярвай ми, на никой не се харесва. е стане човек от тебе, когато се научиш да приемаш чуждото мнение и да не си мислиш, че си последна инстанция. Истината винаги има няколко лица. Пожелавам ти да си решиш проблемите, но не по твоя твърдоглав и нетърпящ възражения начин, а с малко повече разбиране, внимание и най-вече "опитай с любов". Весел уикенд!
цитирай
81.
анонимен -
P.S.
21.03.2008 17:29
21.03.2008 17:29
Чичко Фройд ми беше настолен автор преди двадесет години, когато го учех в Университета. От тогава насам само се убеждавам, че е бил прав!
цитирай8 години на едно работно място - на това ли казваш непостоянство и невъзможност да се задържиш ... Постъпването на служба по друг начин освен с честен конкурс ми е непознато, за разлика от теб, за който/която съм убедена, че преди 20 години партийната книжка ти е стояла неотлъчно с молбата за работа.
И за край да не забравиш да се насочиш пак към аватарчето ми....
цитирайИ за край да не забравиш да се насочиш пак към аватарчето ми....
Относно последната инстанция- да ,такава съм, щото това си е моят блог. На чужда територия не бих.
Пък за опитите с любов- не се притеснявай- територията е доволно пълна...И пак да напомня за аватара....иначе за какво е там.
цитирайПък за опитите с любов- не се притеснявай- територията е доволно пълна...И пак да напомня за аватара....иначе за какво е там.
Чувствам се дискриминиран:)))))!
A.
цитирайA.
Само не се депресирай сега. При първия пробив на мъжки назначения по гореописания начин, ще обадя :))))...
цитирайВключи и снимка в цял ръст на шефката, при която са пробили, че всеки си има граници на поносимостта, знаеш-да не се хване някой четящ с нещо, което не му е по силите:))!
A.
цитирайA.
Да не е някой крокодил, казваш. Споко, разпознавам ги...
цитирайЯ, ето че и френски владея-направо съм квалифициран кадър!
Не, че без френския не съм де, ама сега нали за друг вид квалификации говорим;)!
Все едно, мерси, че се грижиш за равноправието:)!
A.
цитирайНе, че без френския не съм де, ама сега нали за друг вид квалификации говорим;)!
Все едно, мерси, че се грижиш за равноправието:)!
A.
Грижа се ,я, нали трябва проучването ми по темата да продължи и с мъжките назначения...
цитирай
90.
анонимен -
Robin Hood
30.09.2009 02:12
30.09.2009 02:12
Мира,този коментар от собствен опит спрямо Иван Ценов ли си го написала?
Толкова ли няма някой шеф във Видин,който да те оцени по достойнство и да ти даде шанс за нова,по-платена работа?
Завистта не е добър съветник,Мира,имай го предвид,като тръгнеш да вириш крака отново на някой шеф!
Ееех,къде си докторе?!Мъкаааааа...:))
цитирайТолкова ли няма някой шеф във Видин,който да те оцени по достойнство и да ти даде шанс за нова,по-платена работа?
Завистта не е добър съветник,Мира,имай го предвид,като тръгнеш да вириш крака отново на някой шеф!
Ееех,къде си докторе?!Мъкаааааа...:))
91.
анонимен -
Бръъъъъъм
21.10.2011 08:24
21.10.2011 08:24
анонимен написа:
Глупости на търкалета! Много лесно е да кажеш че не си успяла щото не си пуснала на шефа, а и все ще се намерят други комплекирани създания да цъкат съгласно с език. Подобни ситуации са екзотика, търсете причината за неуспехите си другаде!
''търсете причините за неуспеха си другаде''. Заявявам: за да те назначат на работа:
Връзки, ако няма- секс връзки!!!!!!! По някакъв друг критерий- MY ASS!!!!
Търсене
За този блог

Гласове: 20495
Блогрол
1. IN MEMORIAM
2. мъдри мисли
3. Mira's blogspot
4. Mira's facebook
5. Снимки на ледохода по Дунав
6. Ей това чукане чакаме... всеки месец
7. Дисциплинарно уволнение заради среща с бившия шеф
8. Само за жени: Дайте (на шефа), за да ви се даде (работа)
9. След влаковете нека министърът да ни ИЗВОЗИ и с автобуси, а?
10. На площада пак избиха рибата
11. Великден като Ком-соц-празник
12. Видин се премести в Димитровград
13. Хайде на конкурс „Г**облизец Храбър”
14. Граф Дракула праща комари в БГ
15. БСП няма пари да купува гласове за следващите избори???
16. Апокалипсис в действие
17. Диагноза СМЪРТ
18. Зад новините- тук и сега
2. мъдри мисли
3. Mira's blogspot
4. Mira's facebook
5. Снимки на ледохода по Дунав
6. Ей това чукане чакаме... всеки месец
7. Дисциплинарно уволнение заради среща с бившия шеф
8. Само за жени: Дайте (на шефа), за да ви се даде (работа)
9. След влаковете нека министърът да ни ИЗВОЗИ и с автобуси, а?
10. На площада пак избиха рибата
11. Великден като Ком-соц-празник
12. Видин се премести в Димитровград
13. Хайде на конкурс „Г**облизец Храбър”
14. Граф Дракула праща комари в БГ
15. БСП няма пари да купува гласове за следващите избори???
16. Апокалипсис в действие
17. Диагноза СМЪРТ
18. Зад новините- тук и сега