Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2009 20:43 - ОРИЕНТИРАНА СЪМ!
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2395 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 02.07.2009 22:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Не стана ли ясно? Ориентирана съм. Много добре ориентирана политически. И предизборно! Отдавна даже! Затова всякакви напъни за моя сугестия към тази или онази партийна принадлежност са ми крайно неприятни и напразна загуба на време. Ама как да им обясниш това? И нахално, и агресивно ти се набутват в живота разни изтъркани и компрометирани политически субекти.
       Ето на:
      Значи, като начало Сергей и компания ми звъняха по телефона, после, вероятно разочаровани, че ги отрязах, се пробваха и при съпруга ми... да анкетират, отчаяно да изкопчат поне един глас от семейството ми. Ама ядец! Няма!
       Тези два месеца сутрин и вечер деца ми пробутват флайъри пред МОЛ-а. На кандидатите на БСП и НДСВ, разбира се, нали техните щабове -типично за властелини на държавата - са ангажирали най-апетитните терени в централната градска част, за да могат да преследват по-добре избирателите.
       Пред входа на жилищния ми блок едни други другари се грижат всеки ден да тапицират с плакати. Така, прибирайки се от работа, един ден ми се набива на очи „инструментът на държавата”- Доган, на другия - не по-малко плашещата физиономия на Генерала. Единият приканва за доверие, подкрепа и сигурност, от която ми се обръщат червата, а другият за можене...ама какво можене- както е видно да мутризира и подхлъзне цял един народ.
      Дори и вестници отказах да си купувам, защото ме задръстиха с брошурки на новоизлюпени маломерни и доста малоумни играчи.
     Като реших да посетя роднини на един селски събор – пак бях вкарана в една предизборна патаклама, защото точно тия с моженето показаха как могат.. да яхнат и съсипят празника на цяло село. Типично по Байганьовски кметът уж спретнал събор за всички, ама го изместил в двора на училището и там партийци с танци и раздаване на лимонада ловяха бабите за избиратели и всичко точно за 2 часа, колкото да се появи на събитието за кратко техният човек и кандидат-депутат и после...чао, по живо – по здраво... Доста разочароващо, защото народът трябваше да се разотиде, вместо, както е редно, съборът да е събор. А самите организатори продължиха на маса, която сами нарекоха БАНКЕТ. Та там видях и се убедих как със сигурност ще вкараме в НС от нашия край една „мута пловчица”- грубичка дума, ама като лицето едва съставя 3 изречения, не отбира грам от проблемите на региона , нито от проблемите на България, като му липсва интелект, а е тръгнал да кове уж смислени и справедливи закони.
      И днес като за край в пощата ми поредната изненада! Предизборен книжен дар! 60 и кусур странички висококачествена гланцирана хартия с Мемоарите на един червен Гей, озаглавена „Ясен план за стабилна икономика- управленски проекти 2009-2013”, ме приканва отгново към №6!
Аман от наглеци!
И всичко това, след като си имам фаворит и отдавна съм заявила кой е.
№19.


П.П. За мен Синята коалиция определено спретна най- премерената, достойна и много почтена кампания. Опази се от махленското говорене, превърнало се в настолен инструмент на повечето играчи, даде смислени послания към избирателите за бъдещето и понесе изключително твърдо ударите на черния пиар и всички административни спънки в изборната 2009.




Гласувай:
0



1. krotalka - Ще се "обидя" на БСП-то,
02.07.2009 21:16
мен не са ме "обгрижвали" така. Явно в малките градове и селата им е надеждата! Последни напъни, последни усилия, защото не се изпуска така леко кокъла, дето са го захапали.
И аз като теб отдавна съм решила за кого ще дам гласа си, не могат да ми повлияят.
Казано е - За опит пари не се дават, ама май не е вярно?! Изсипват се много пари за агитация...
цитирай
2. анонимен - Браво,Мира,
02.07.2009 21:22
веднъж да сме на едно мнение с тебе.
цитирай
3. jblog - Удавникът и за сламка се хваща! Т...
02.07.2009 21:26
Удавникът и за сламка се хваща! Търсят си сламките, горките, ама и тях вече ги няма! Не е ново това, което ще кажа, ама ме кефи да го повтарям: последните им изяви показват, че и пенсионерите вече им бягат, и те насочиха кампанията си изцяло към тях (кой се плаши и манипулира най- лесно?!)
цитирай
4. miralyub - Кроти,
02.07.2009 21:28
Верно ли са те пропуснали? Има още 1-2 дена- може и теб да те почнат:))))
Щото глас е туй- 1 бройка... такава отчаяна натегация, за да се задържат във властта- никога не е било...
След нас и потоп...това са решили.
цитирай
5. miralyub - анонимен 2,
02.07.2009 21:30
верно ли?
не може да бъде.
цитирай
6. miralyub - jblog ,
02.07.2009 21:30
има едн оявление- ПРЕГАРЯНЕ...
значи правиш ,правиш нещо, на всяка цена,гониш нещо в политиката. Да, ама на хората им втръсва и целият ти инструментариум се обръща срещу теб...
Това става с БСП.
Просто втръснаха с това заливане на избирателите с послания, на всяка цена и отвсякъде.
цитирай
7. jblog - Вярно - втръснаха! Да си спомним, че ...
02.07.2009 21:47
Вярно - втръснаха! Да си спомним, че започнаха най-рано и най-агресивно (още преди да започне официалната кампания Евроизборите!)
цитирай
8. miralyub - БСП са най-непочтени! Изключ...
02.07.2009 21:50
БСП са най-непочтени!
Изключително непочтени!
При това цялата им агресия- това секири, Нова зора, смяна на лица, Банкя... са признаци само на едно- безсилие!
цитирай
9. jblog - Алтернативата?
02.07.2009 22:00
За мене те отдавна са умрял кон. Лошото обаче е, че алтернативата е... меко казно "X". Защото техният вариант Б ще сработи - разпилян вот по всякакви креслъовци, забрана на гражданите в чужбина да гласуват, автобуси от Турция...
цитирай
10. miralyub - това, което казваш и на мен ми е на...
02.07.2009 22:03
това, което казваш и на мен ми е най-големият кошмар. не ми се мисли. нека изчакаме 5 - да видим.
какт оказа един анализатор- това са най-предсказуемите избори с най-непредсказуем развой след това...
цитирай
11. allbi - Мира и аз съм орентирана от 89 още:)
02.07.2009 22:55
Понеже съм човек който мрази да си мени боите
просто им се бях поразсърдила на сините но нали
ми мина ...
та си ги подкрепям само тях и никой друг...
такава съм ...
постоянно ме атакуват някви гербери ама аз
не обичам натрапници ...
пък бабите и дядовците ми лека им пръст преди 89 бяха се със земеделците и особено дядо ми така прегърна синята идея че ...
така че червените отдавна са отсвирени родово :))

така, пък нека се почувствам като на 19 на 5-ти ;))

абе гола вода съм политически ама не бива да си трая, нали :)
цитирай
12. miralyub - Аллби, значи и двете ще сме си връ...
02.07.2009 23:01
Аллби, значи и двете ще сме си връстнички на 5-ти, хихихихи!
Никви червени, нито гербери!
Лелеее, да чуе тва Батето!!! Яде ме за Сините като "жълт брабиняк"/мравка на някакъв нашенски диалект/ .
А неговият Генерал ей го -на! Лъже бабите с лимонада:)))))))))
поздрави!
цитирай
13. flyco - ...
03.07.2009 08:16
Каквото имах да казвам го казах.
цитирай
14. miralyub - Знам, Флай! Казал си го- 19!
03.07.2009 09:24
Знам, Флай!
Казал си го- 19!
цитирай
15. анонимен - Весо - Еййй, и на мене ми хареса това.
03.07.2009 09:26
И аз да съм на 19. Ще съм. Няма начин. С вас съм.
А шестаците ще ги стъпчем. Като червени брабинявки. Като едни гнЪсни мутки пловчикувщи се ;))
Но какво си губя времето, хайде да бягам, че ще изпусна. Раздавали безплатно брашно, наркотици и рокендр...
Не рокендрол, а погасявали борчовете ти. Ей сега е момента да си оправя топлофиктивните си сметки с чорбаджията Ковачки ;))

И отивайте да гласувате, еййй!
С две ръце ГЛАСУВАЙТЕ и с ума си.

Да не осъмнете на 6-ти с новини на ТУРСКИ език. По всички медии.

Не се гъбаркайте, не се рибаркайте и не се ебавкайте.
ГЛАСУВАЙТЕ!
Ако искате с №19, ако не - пак с №19.
Ей, знаете ли, че пак било БЕЗПЛАТНО гласуването в неделя, 5-ти юли.
Комунистите и турците всички ще гласуват, а вие, които се правите на големи отворковци и не щете да гласувате научихте ли поне как е ГЪБА и РИБА на турски. За да обясните после къде сте били.
Но ще бъде много късно вече.
цитирай
16. miralyub - Весо, Сините лидери правят среща ...
03.07.2009 09:31
Весо,
Сините лидери правят среща днес в СФ- Фейс ту фейс...
Ей така се прави- открито... не като Гей и сие, които бягат, а пускат само оная секира по ТВ-то...
Да им се ненадивиш-Костов им бил проблемът, хахаха- ама това е най-смешното нещо на света...
цитирай
17. анонимен - Весо - Мира, ТЕ освен калашници и секири
03.07.2009 09:48
друго не знаят. В главите им само това.
И както казват руснаците: "Неспособный ни к чему способен на всё."
Що секири съм отнесъл през живота си.
От неспособните.

Весело и синьо блогване ти желая.
цитирай
18. miralyub - Весел и безпроблемен ден, Весо!
03.07.2009 10:10
Весел и безпроблемен ден, Весо!
цитирай
19. анонимен - To the writing girl from any village in North-West-BG
03.07.2009 21:27
"Като реших да посетя роднини на един селски събор..." - От кое ли видинско селце е авторката?Иване,пардон,авторке,кажи си!...:))

"Та там видях и се убедих как със сигурност ще вкараме в НС от нашия край една „мута пловчица”- грубичка дума, ама като лицето едва съставя 3 изречения, не отбира грам от проблемите на региона , нито от проблемите на България, като му липсва интелект, а е тръгнал да кове уж смислени и справедливи закони." - Защо си мислиш,че си нещо повече от нея?Леле,авторке на блога,ти си била наистина твърде много заблудена по отношение на самопрецнка!

P.S.Не съм от клакьорите на Видов,както си мислиш - аз съм самият Видов!...:))))))))))



цитирай
20. miralyub - Еми като си Видов, честита ви &qu...
03.07.2009 22:34
Еми като си Видов, честита ви "мута пловка"...че си е от вашите...
цитирай
21. анонимен - Еми като си Видов, честита ви "мута пловка"...че си е от вашите...
05.07.2009 00:09
Леле,авторке,ти наистина си на нивото на "мутата пловка"!
А,за селото ти,от което произхождаш,нищо не казваш!...
Авторке,кажи си,не се срамувай от селския си произход - не можеш да го скриеш!"Мислите" ти и "стилът" ти го издават!...:)))




цитирай
22. miralyub - анонимен, хахаха, моето село е Г...
05.07.2009 08:30
анонимен, хахаха, моето село е ГРАД- такива като тебе сега го превръщат пред очите ми в село.
ама ти гравитирай, гравитирай тук- може някой и да те забележи.
цитирай
23. firebrand - Аз избрах Синята коалиция
05.07.2009 09:44
Аз избрах Синята коалиция
цитирай
24. miralyub - Мъдро решение, firebrand! По...
05.07.2009 10:33
Мъдро решение, firebrand!
Поздравления за това!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3359741
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930