Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2009 09:39 - 5 юли, БГ: Какво ги оставяме да ни направят?
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18697 Коментари: 130 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2009 09:47


      Станахте ли? Изпихте ли си кафето?
     Хубав ли ви е денят?
     А утрешният какъв ще бъде?
     Дали утре няма да живеем не нашия, а деня на тези хора от
ТОЗИ ВЪЗМУТИТЕЛЕН КЛИП?  
С Мириам и други, които дори не знаят български, но са дошли "екскурзионно" да гласуват!!!
    И още нещо, което изправя косите от ужас:
Турска ТВ агитира за ДПС и двойно гласуване.
   А гледахте ли онази реклама по бТВ " ИЗБОРИ БГ" с ревящите една тумба деца  и бащата, хванал се за главата с думите "Какво направихме"?
  
  За да не изпадаме и ние в безпомощност и да се питаме утре "Какво направихме?" или по-точно "Какво ги оставихме да ни направят?"- решението е просто. 

    Време е! 
    За чистене.
    Основно, както правят   в неделя добрите стопани и стопанки в  България.  А днес то е още по-лесно- с едно ходене до урните!
   Мъдър и слънчев ден на всички!







Гласувай:
0



1. zabylgarite - Докато плюят Волен
05.07.2009 09:42
разни псевдопатриоти и псевдополитици,ей така ще осъмнем с турска администрация и ще трябва да търсим работа след някоя друга година при турци,които ще ни викат гяури.
цитирай
2. miralyub - Волен се поизпусна доста от напа...
05.07.2009 09:45
Волен се поизпусна доста от нападките срещу турския вот- нещо не бе много убедителен в тази кампания.
Истинското антидепесарско говорене е на Костов- то е отпреди Волен.
цитирай
3. halbabira - A gledahte li tova
05.07.2009 09:52
http://vbox7.com/play:635e318e
цитирай
4. ka4ak - Ние сме Български граждани и не трябва да допускаме това да не ни обединява,а разделя!
05.07.2009 09:54
Гласувайте за да потърсиме отговорност,от тези които допуснаха нашата България да се разпада!Бъдете Български граждани,за да може заедно да викаме на стадиона"Българи юнаци"
цитирай
5. miralyub - halbabira,
05.07.2009 09:57
гледах. силно е! много силно!
цитирай
6. miralyub - ka4ak,
05.07.2009 10:02
точно така-истинските български граждани срещу нареклите се българи за един ден!
а после задължително изборни промени, за да не може повече никога да виждаме абсурдните картинки от този клип...
цитирай
7. allbi - е аз да ви кажа :)
05.07.2009 11:55
такава избирателна активност ...
или всички решихме по едно и също време
да гласуваме но не можеше да се разминем и едни
опашки не е за вярване :))
ХА, ДАНО СЕГА СЕ ПОЛУЧИ!!!
цитирай
8. miralyub - Аллби,
05.07.2009 11:57
И аз скоро ще ходя...да допринеса за почистването на къщата БГ от вредители:)))).
А това, което казваш- браво- нека да е нашият вот, не на пришълците.
цитирай
9. sowhat - утре денят ще е такъв
05.07.2009 12:17
какъвто днес ние си го направим. от нас зависи :)
цитирай
10. miralyub - каквото зависи от нас- правим. ама ...
05.07.2009 12:26
каквото зависи от нас- правим.
ама ако ида да се пробвам с машинация за гласуване на две места- веднага ще ме гепят и ще ме сцепят от съдене:))).
а гледай тия как са си постлали гласуване на две държавни територии- и всичко за ДПС и БСП!!!

цитирай
11. krotalka - Току що я свърших тая полезна задача!
05.07.2009 12:38
Пуснах си гласчето!
От тук нататък,каквото сабя покаже!
цитирай
12. miralyub - Да, Кроти! каквото сме дробили- ...
05.07.2009 12:50
Да, Кроти! каквото сме дробили- дотук е. Интересното е от утре!
Кой ли ще подмени вота на своите гласоподаватели?
цитирай
13. анонимен - Добър ден! :)
05.07.2009 13:31
Следете музикалната класация на Дарик:

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=371778#Scene_1

Батето отива да ги разбие! :)))
цитирай
14. miralyub - Следиме, следиме, Бате. . . и вас ...
05.07.2009 13:34
Следиме, следиме, Бате... и вас най- много следиме. И чакаме утре дали нема да си подмените вота на избирателите и да осъществите сценария на Гоцката:))))
цитирай
15. анонимен - Мира!
05.07.2009 13:38
miralyub написа:
И чакаме утре дали нема да си подмените вота на избирателите и да осъществите сценария на Гоцката:))))


Не се бъгвай! Другото - ше ти го кажа утре, са е рано! :)))
цитирай
16. miralyub - Нема бъг при мене, Батка! Нали ...
05.07.2009 13:43
Нема бъг при мене, Батка!
Нали знаеш - това са най-предвидимите избори- с най-непредвидимите последствия - затва съм с едно наум...
цитирай
17. анонимен - Точно!
05.07.2009 13:50
За последствията иде реч - утре ше говорим!

Са отивам да добия представа от Извора! По-късно ше се чуем! :)
цитирай
18. miralyub - Чао, чао и аз се мятам до близката ...
05.07.2009 13:51
Чао,чао и аз се мятам до близката секция...:)))
цитирай
19. анонимен - Чао,чао и аз се мятам до близката секция...:)))
05.07.2009 14:17
Ауууу,авторке!Как така си издържала до 13.51 ч. да не отидеш да "набуташ" бюлетината си за СДС в урната?!...Смеееххх.......:)))

"...Побързай,побързай,над спиртника прашен
тури тенекийно джезве!
Над винени пари под пристъпа страшен
свари си горчиво кафе!..."

Утре със сигурност кафето ще ти е горчиво,бъди сигурна,авторке!Ми,няма го Ценов да вдигне избирателната активност с парички за Алико...:)))

P.S.За твое инфо и спокойствие:строфата не е от "любимия" ти Вазов...:)))
цитирай
20. kasnaprolet9999 - вече го направих,
05.07.2009 14:27
а сега се наливам с чай от мащерка, за да ми спадне напрежението, ела при мен за повече подробности и ще ме разбереш.
цитирай
21. miralyub - анонимен, що се изказваш неподг...
05.07.2009 14:30
анонимен,
що се изказваш неподготвен- току да се намираш в писане.
това за кафето ми утре е един голям твой фал!
аз кафето си го обичам горчиво. така, понеже животът ми сладни достатъчно!
цитирай
22. miralyub - kasnaprolet9999 ,
05.07.2009 14:40
привет! улиците са пустички, но пък в секциите прииждат хора, което е добре...
а мащерката е прекрасна билка и подправка- аз много си я харесвам:)))
цитирай
23. borsi - "Ако на злото отвръща с добро, с какво ще наградим приятелите си и тези които ни обичат истински и ни помагат?"
05.07.2009 14:41
"Ако на злото отвръща с добро, с какво ще наградим приятелите си и тези които ни обичат истински и ни помагат?"

Според мен човек добре е нужно да си направи преценката от кого е видял нещо свястно и кой му е сторил зло!
След като някой ме е мразил и ми направил проблеми, не съм видял никога и най-малката полза от него, а дори ми е създал разходи и ми е развалил спокойствието, не виждам причина да не му създам ако трябва и най-дребната неприятност и да му покажа, че той също не е в безопасност, дори с безобидното пускане на бюлетина.

Разбира се много повече бих се радвал да им пуснат по един куршум или да им метнат въжето вместо бюлетина, но всяка сграда се строи тухла по тухла.
цитирай
24. miralyub - Борси, избор трябва да се прави. Ако ...
05.07.2009 14:55
Борси, избор трябва да се прави. Ако не си твърдо убеден за някого- избираш по симпания- най- малко неприятният и най-малко вредният. И готово.
Инак виж какво става...
А това за въжето- много безболезнено ще минат :)))). Трябва им съд на някои и после строг тъмничен затвор!
цитирай
25. borsi - Точно :) Който не ми е враг и не ме е ...
05.07.2009 14:58
Точно :) Който не ми е враг и не ме е вкарвал в разходи ми е приятел
цитирай
26. miralyub - Борси, давай поименно...
05.07.2009 15:02
Борси, давай поименно...
цитирай
27. gosho568 - Мхм...
05.07.2009 15:13
И като се гласува, чудо голямо! Край вече дойде кулминацията... бла, бла! Всичките са перфектни по рекламите за милиони, но всеки идва с цел не да оправи нещо, а да габри колкото се може повече, така яко, защото няма да има такъв шанс отново... и после след 4 години пак същата песен на нов глас! Да са направили поне едно нещо за 20 години, да има за какво да се хванеш и да гласуваш! Въобще не ми е зор, кой ще бъде избран, никой не заслужава от тия! Поздрави! :)
цитирай
28. miralyub - ееее, Гошо, не може пък нито един от вс...
05.07.2009 15:15
ееее, Гошо, не може пък нито един от всичките играчи да не ти е поне малко присърце и да не си заслужава разходка от 10 мин. за него.
кажи- не ти ли става болно от клипа и инфото в линка ,които съм дала????
цитирай
29. borsi - оооооооо. . . :) Aз съм ги писал, в...
05.07.2009 15:21
оооооооо ... :) Aз съм ги писал, вярно не тук, но си имам списък, кой колко пари ме е набутал.
Защото, не само не съм видял полза от тях, не съм получил пари в куфарче, не са ми продали завод за 14 000 $, хотел или почивна станция, Кремиковци за 1 $, но не са ми помогнали с каквото и да е за нищо, а съм видял само вреди от тях и са ми пречили!
Дал съм пари за един апартамент на един кмет от една партия, за да се опита после свинята да ми вземе бизнеса и да сложи племенника си на мое място, друг партиен лидер на национално ниво ме е набутал в най-тежкия за мен период от живота ми с 350 $, а друг от друга партия, завидя на дребния бизнес на жена ми, погрижи се да я изгонят и сложи там шофьора си.
Според мен човек е нужно да цени както приятелите си, така и да мрази тези които са го мразили (Щом са му причинили вреда).
След като нямаш полза от някой и той ти пречи, по-добре да го няма.
Има една източна поговорка - "Стой на брега на реката и трупа на врага ти сам ще доплава."
Тия хора са глупави. Само глупакът си създава сам врагове, но не живее дълго.
Живота е доказала този факт.
цитирай
30. анонимен - Миренцееее!
05.07.2009 15:21
Ако е истина, а не бъзик таа класация - Батето ше полудее от щастие!!! Скапаняците падат в процентите!!! Господи, бъди Българин поне днес!
цитирай
31. gosho568 - Мира
05.07.2009 15:24
Видях го клипа, но не очаквам никой да промени това нещо! Досега вече, трябваше да настъпи промяна... А и като ги гледам по хубавите реклами, всичките са кой от кой, по-добър и само чакат да бъдат избрани и вече всичко ще е Ок! Блажени са вярващите и особено в този случай!!!
цитирай
32. miralyub - хехе, Борси, не си залагал на точ...
05.07.2009 15:26
хехе, Борси, не си залагал на точните хора:)))
това в кръга на шегата- ама нали знаеш бизнесът какво прави- гъвкавост, братче, дава и на едните големи, и на другите- връзва си гащите за всеки следизборен вариант. ама и гласува, не пропуска:)))))
цитирай
33. анонимен - "Борси, давай поименно..."
05.07.2009 15:29
Ето,нека започнем от тези:

1.Иван Ценов
2.Румен Видов
3...................

Нататък продължете вие:...
цитирай
34. miralyub - Бате,
05.07.2009 15:29
За тебе долагам ситуейшъна във Видинско - във вид на предпочитани ястия от обедното местно меню:)))
"повечето клиенти от Видин и общината масово набиват Генералска мешана скара и доста посягат към Царската туршия /тая лудост втората е само при нас, да ти кажа-ама играят големи пари/, а по селските кръчми из региона пък отдават предпочитанията си към постните червени чушки"....


цитирай
35. ka4ak - Мире да те бъгна с едно където го краднах от твоята приятелка!
05.07.2009 15:31
11:55 - ВЪЗВАНИЕ ЗА РЕВОЛЮЦИЯ В СЪЗНАНИЕТО
ВЪЗВАНИЕ ЗА РЕВОЛЮЦИЯ В СЪЗНАНИЕТО





Пътят към промяната минава през отхвърляне на собствената ни безотговорност и страстта към взаимен обществен канибализъм...

Българският народ е най-големият вредител сам за себе си. Не са политиците, икономическите групировки, мутрите и мафията. Най-големият вредител са самите хора, които живеят и работят по начин, който да навреди максимално на обществото. Без да се усещат, че това общество са самите те.
В България докторите ти взимат рушвет, за да те лекуват. Учителите пишат ниски оценки на децата, за да не могат да кандидатстват в други училища, та да ги запазят като бройка и да вземат пари за повече паралелки. Митничарите взимат подкупи, за да пуснат контрабанда. Катаджиите те изнудват, за да не ти измислят нарушение и да ти напишат акт. На пазара те лъжат с манипулиран кантар. Санитарят ти иска по 2 лева на час, за да не остави съвсем без надзор твой близък болен. Медиите лъжат, защото им плащат. Архаични фабрики потапят градовете в отрови. Някой си води кучето да се изходи по нужда под нечий чужд прозорец. Данъчните те притискат за пари. ХЕИ ти измисля мръсни стени, за да те глоби. Пожарната намира непригоден пожарогасител. Келнерът гледа да ти надпише сметката. Сервират ти кучешко месо. Шофьорите минават на червено, защото 30 секунди, които ще спечелят са от жизненоважно за света значение. Олиото в магазините се примесва с вода. Режат ти кабела и те оставят без ток цял ден, заради 5 лева от метала. Продават ти бензин от по-ниско качество вместо по-скъпия. Военните експлоатират войниците като безплатна работна ръка. Съседът си хвърля боклука от балкона. Монтьорите оправят едно на колата, но чупят друго, за да минеш пак...
Има ли нужда от още? И някой да е видял поне едно обвинение към политик или мутра до тук? И най-важното – някой да има да възрази, че нещо не е вярно?
Нека всеки да се разпознае в тази картина, дори и неговата „професия” да не е описана поименно. Просто няма да ни стигне мястото за всички. И всеки да си признае пред себе си къде точно се вписва той в това общество на взаимните „подсечки”. Като го признае пред себе си, няма да си навреди. Но може да помогне със своя дял да настъпи някаква промяна. Защото тази промяна само така може да настъпи. Никой политик и никоя власт не е в състояние да оправи всички тези неща, които ние разваляме. Единственото възможно „оправяне” е в съзнанието на тези, които ги вършат. И доброто на промяната е, че е възможна и без да се излагаш пред друг и без да си признаваш каквото и да било. Трябва само да започнеш да правиш нещата „както трябва”.
Трябва само да преодолееш заблудата, че „това не се отнася до мен”.
Българинът е виртуоз в намирането на грешките у другите. Но много рядко поглежда към себе си. А всъщност неговият малък принос към всеобщата „простотия” е много по-важен от приноса на 10 други. Защото себе си човек може да промени.
Кой живее добре в тази страна? Никой. Дори тези, на които завиждаме, когато няма какво друго да правим.
Митничарите ли? Глупости. И те живеят в блокове, заобиколени от боклук. И техните деца ходят по улиците с ненормалните шофьори. И те ходят на доктор, на който си плащат „под масата”. И техните деца трябва да плащат за частни уроци за да научат това, което не им се преподава в училище. И те ядат кучешко в ресторантите. И те пазаруват от търговци-лъжци. И те четат лъжовните вестници. И те си сипват в колите калпав бензин. И после скъпото ново БМВ как струва да го оправиш... Лелееееее...
Кои са добре? Докторите ли? И те си купуват контрабандна китайска стока дето се разпада на втория ден. И те ходят при монтьори, които ми разбричкват колите. И те плащат данъци и осигуровки „за тоя дето духа”. И после плащат и още един път, та да не ги глобят заради поредното измислено нарушение.
Кои са добре? Политиците ли? Мутрите? Нали и на тях 90% от живота им минава в същата среда, в която живеят всички. И те издишват и с дробовете си пречистват продукта на комините... Те заради 10-те процента във „висшето общество” ли са по-добре? Много са по-добре – няма що...
Никой не е добре в такова общество. Всички заедно се гневим и псуваме простотията на „другия”. Но няма как да сме добре в едно общество, в което никой не си върши работата „както трябва”. Като е така, просто няма някой, който да направи нещо, което да е „както трябва” и така и той, и другите да не страдат. Всеки е перфектен „тарикат на дребно” в собствената си област и за задоволството, че е „прецакал” останалите в нея, самият той си плаща като е „прецакан” навсякъде другаде. И първо губи време да дебне да не го „прецакат”, и после нищо не успява да направи, защото не е професионалист по всичко и другите професионалисти винаги имат предимство. Така както той в собствената си работа.
Кой ни е виновен за всичко това? Царят ли? Иван Костов? Жан Виденов? Тодор Живков? Султанът? Аспарух?
„Хубавото” на цялата помия е едно – положението е лошо, но за сметка на това няма кой да го оправи... Няма оправия. Няма Господ, който да свърши тази работа. Защото за нея никой по-малък от Господ няма сили. Няма ЕС, няма САЩ... Промяната е вътре в съзнанието на всеки. И всяка малка промяна в собствената глава е полезна, дори и когато при другите тя още не е дошла. Пътят е през революция в съзнанието, и колкото повече съзнания осъзнаят това, толкова по-скоро резултатите ще се видят. Въпреки всички политици, мафиоти и мутри. Защото те ще ни останат като разнообразие, когато се освободим от основния си враг – собствената ни безотговорност и страстта ни към взаимен обществен канибализъм...

Добри Божилов
www.komentari.com

Тази статия желае да постави началото на кампания за сериозен размисъл в българското общество. Всеки спечелен гражданин за каузата ще бъде огромен успех. Дори и 90% от хората да не променят поведението си, останалите 10% ще са безкрайна победа. Поне като за начало. Поради тази причина всеки, който може да спомогне за разпространяването и ще бъде приветстван за това. Статията е освободена от авторски права. Тя може да се препечатва, преписва и разпространява по всякакъв възможен начин, без заплащане на каквито и да било хонорари, единствено при позоваване на източника, и при публикуването заедно с нея и на настоящото позволение за свободно по-нататъшно копиране...

Всеки, който е съгласен с тази статия може да изпрати писмо на адрес: \n komentari@mail.bg Този е-мейл адрес е защитен от спам ботове, трябва ДжаваСкрипт поддръжка за да го видите . Името му ще бъде добавено след статията. Възвание за революция в съзнанието






Автор: bimbo163 Категория: Лични дневници
Прочетен: 12 Коментари: 1
Тагове: възвание за революция в съзнанието
цитирай
36. miralyub - Гошо, безнадежден си! Вместо ...
05.07.2009 15:33
Гошо, безнадежден си!
Вместо тебе турчорлята ще прескочат да гласуват и от двете страни на границата. После що нема европроекти за земеделците- българи, що в администрациите на некои област иговорят само турски и българите там не могат да си намерят работа, що Доган пак ще докопа мандат и ще врътка цяла Бг на малкия си пръст...
Стига с тая ниска самопреценка, че от един човек и глас нищо не зависи!!!
Мамка му, като чуя за някой толкова заблуден и ми идва да крещя.
цитирай
37. анонимен - Благодаря ти!
05.07.2009 15:35
Ние тук наблягаме на скара и същевременно слушаме песента "Синьо" на Сленг, щот мислиме да папкаме занапред под тоа съпровод!!! :)))
Царската туршия е вкиснала, а червените чушки са пребити от градушка...
Софийски поздрав! Довечера пак...
цитирай
38. miralyub - Качак, аз приятелки нямам. . . или ...
05.07.2009 15:37
Качак, аз приятелки нямам...или ако имам -моите пишат нещо си сами- не постват чужди думички.
А това го видях да се джитка из нета вече.
Ще го мислим след... днес.Аз, ако си забелязал- съм по революциите първа:))))))
цитирай
39. borsi - Re: miralyub
05.07.2009 15:43
Хех, избор :) Ако прасето в селото е едно, какъв избор имаш да заложиш на друго? Прасетата се сменят но пак са си по едно, а дори в кочината са от едно прасило.
Гъвкавост значи .. Да .. но това за бизнеса зависи дали си от тяхната мафия, техен роднина или не. За това и сега бизнеса ми е извън България, мога да го упражнявам от всяка точка на света стига да поискам, а ако пък мога някому да сторя вреда, щом не съм видял полза от него, то това си е мъничко удоволствие за мен:)))
Беше ми голям кеф, когато много от тия свине изгоряха на фондовата борса с милиони и на пазара с имоти пак с милиони.
Може да са ме краднали с малко някога, ама пак са по-прости от мен.
Накрая оцеляват не "нашите хора", а тези които могат ;) Света е за приспособимите, сама го каза, а не за динозаврите.
цитирай
40. gosho568 - Мира, безнадежнисте вие които им вярвате!
05.07.2009 15:43
Не казвам, че не трябва да се гласува! Всеки глас е важен, но кажи за кого да се гласува, като всички са едни и същи боклуци! Да не бъдат турци, а да са българи... Какво от това? И те са същите мафиоти, трябваше да са променили вече много неща! Кажи кого трябва да бъде избран, като всичките са перфектни! Сега да видиме, като сложат някои добри и нищо не бъде променено, вече и дума не трябва да става за гласуване!!!
цитирай
41. miralyub - Гошо,
05.07.2009 15:47
Аз гласувам откак се помня само за едни- не мога да се връткам. Така направих и днес и съм спокойна пред съвестта си- не съм изневерила на убежденията си и каквото е трябвало като гражданин- съм го свършила.
Няма да те насилвам за моя избор. Тогава поне гласувай за която и да е партия, но да е срещу ДПС и БСП, защото тия са най-вредната комбинация.
Като се намали влиянието на ДПС в НС и държавата- ще е по-лесно да се прокарат и закони, които да ограничават този абсурден туризъм по време на избори.
цитирай
42. gosho568 - Мира
05.07.2009 15:50
Ако гласувам ще бъде за ГЕРБ! Там виждам, че има големи очакванията и с удовоствие ще гласувам за тях!
цитирай
43. miralyub - Гошо, отивай! За ГЕРБ-за ГЕРБ. ...
05.07.2009 15:51
Гошо, отивай!
За ГЕРБ-за ГЕРБ. Пак е по-добре отколкото нищо.
цитирай
44. gosho568 - Мира
05.07.2009 15:56
Отивам и ще гласувам за тях! :)))
цитирай
45. bogolubie - Честито на Гошо и сие!
05.07.2009 16:06
От Герб ще ви подарят джамия и ислямски център!
цитирай
46. miralyub - Боголюбие, днес повече от всякога ...
05.07.2009 16:34
Боголюбие, днес повече от всякога целенасочеността на вота като цяло е антидпс и антиБСП, за да падне Тройната коалиция- после ще го мислим злото, което ти сочиш...
цитирай
47. haralanov - Здрасти!
05.07.2009 17:12
Три неща до този момент лично ме радват!
Първото:Високата избирателна активност!
Второто:Крадливата Тройна Коалиция е вече в Историята!
И третото но за него още мъничко време:Крадлив дедо от Мадрид ще е май аут за следващият Парламент!
цитирай
48. miralyub - Здрасти! При нас за голям срам ...
05.07.2009 17:16
Здрасти!
При нас за голям срам Дедо ти държи позиции, някакви пари ,хаха от горички сигурно, ги врътка тука:)))).
А и ромите дообед пасуват заплашително... и не е ясно в последните часове за кого ще се изсипят.
цитирай
49. haralanov - Хм...
05.07.2009 17:19
Нищо чудно,Видинските цигани да гласуват за Ковачки!Изобщо не съм сигурен,че Крадлив дедо може да надцаква!Изкарвай навън приятели да гласуват!Все е от полза...
цитирай
50. krotalka - Мира,
05.07.2009 17:45
кой и с какви пари ги плаща тия безплатни автобуси? Е те това ми е интересно да науча! Надали Доган вади пари от джоба си. Той пести за летяща чиния и няма възможност.
цитирай
51. miralyub - Кроти, обръчите, обръчитеееее...
05.07.2009 17:49
Кроти, обръчите, обръчитеееее-
Издоили са си близките фирмаджии, плюс окраденото от европроектите и Бог знае още какви пари въртят- задгранични, чуждоправителствени и др, и др.- щом южната ни съседка си промени и административните правила заради нашите изселници там и то ден преди изборите, удължавайки с цяла година престоя на просрочилите времето си досега.
цитирай
52. drakulla - От понеделник
05.07.2009 18:00
една по-друга България!
цитирай
53. miralyub - Дай Боже, Дракула!
05.07.2009 18:27
Дай Боже, Дракула!
цитирай
54. krotalka - Това ме изкефи!
05.07.2009 18:29
Близо 48 на сто от българите хапнаха до 18 часа, показа проверка на Dnes.bg.

Ето и предпочитанията им:

Пожарникарска пържола - 40%

Печени червени чушки – 18%

Имамбаялдъ – 12%

Люти чушки – 9%

Пай със сини сливи – 7,5%

Кюфтето на Ковача – 4%

Рагу със Зелена Салата – 4%

Царска туршия – 3%


Интересно пожарникарската пържола с какво ще се комбинира? Май с червени чушки......
цитирай
55. miralyub - хехееее, царчето изпада наисти...
05.07.2009 18:32
хехееее, царчето изпада наистина!
свършили са им парите на евровота още.
цитирай
56. krotalka - Това са още предварителните резултати!
05.07.2009 18:41
Може и със зор да прескочи 4%, ама знае ли човек. От мажоритарните не се знае дали няма да имат все пак депутати.
цитирай
57. miralyub - ООО, Кроти, НДСВ нямат шанс за ма...
05.07.2009 18:42
ООО, Кроти, НДСВ нямат шанс за мажоритарни.
цитирай
58. анонимен - Днес изринах говната
05.07.2009 19:28
на свинята?

Вие изринахте ли кочината? :-D

\m/
//
цитирай
59. miralyub - Злика, с гордост ударих една лопата ...
05.07.2009 19:30
Злика, с гордост ударих една лопата за аут на Тройката:)
цитирай
60. krotalka - Сега става интересно!
05.07.2009 19:34
Да видим пожарникаря с кого ще се коалира? Ако надене феса, ще става бой!
цитирай
61. flyco - да
05.07.2009 19:36
19
цитирай
62. miralyub - да, само да не е планът Гоце:((((.
05.07.2009 19:36
да, само да не е планът Гоце:((((.
цитирай
63. miralyub - Флай,
05.07.2009 19:38
19 показа, че не е за изхвърляне от политиката, въпреки предателствата и ударите, които преживява.
цитирай
64. анонимен - Залагам седем кила ракия, че пожарникаря
05.07.2009 19:41
ще надене феса :-D

\m/
//
цитирай
65. miralyub - Злика, това ще е най-голямата по...
05.07.2009 19:42
Злика, това ще е най-голямата подмяна на вота на избирателите в България.
Чеки сега да видиме- може и да си пиеш ракийката:))))
цитирай
66. krotalka - Ако надене феса,
05.07.2009 19:46
ще има предсрочни избори!
Те така или иначе политолозите ги прогнозират, ама надене ли феса, ще увяхнат герберите.
цитирай
67. анонимен - Мира!
05.07.2009 19:48
Не слушай Злика!!! Аз се басирам с него, щот ного обичам огнена вода! :)))
Нема кво да гледате - квито и отклонения да се получат - ударът по Тройната коалиция е невероятен!!! За къв фес говорите - не схванах!...
цитирай
68. miralyub - Страх е, Бате. Страх това. Да не се ...
05.07.2009 19:50
Страх е, Бате. Страх това. Да не се окажем излъгани...
Както ми е кеф, че комунистите се сринаха, така ме е страх ГЕРБ да не се отметнат и да не се гушнат с Гей и Доги...
цитирай
69. анонимен - Мира!
05.07.2009 19:53
Аз лично в блога си ще напиша протестен пост срещу Генерала, ако направи тва!!!
За какво да го прави, кажи - току що слушах Цецко, предполагам и ти!
цитирай
70. анонимен - 20 години кой ли не надяна феса,
05.07.2009 19:54
та пожарникаря ли... :-P

\m/
//
цитирай
71. miralyub - Бате, слушам и аз цял ден, гледам ...
05.07.2009 19:56
Бате, слушам и аз цял ден, гледам всичко.
Ще гледам пресконференциите - там ясно личат посланията.
Ама нали наеш- като се опре до баницата и разпределянето на министерства и кой кво, що- там са големите разминавания обикновено...
цитирай
72. анонимен - miralyub
05.07.2009 20:05
До края на вечерта ше опитам да ти кажа новия министър на икономиката и енергетиката, финансовия - също.
Ше ти падне шапката! :)))
Са влизам под душа, че...ми е ного кеф!!!
цитирай
73. krotalka - Дайте малко инфо!
05.07.2009 20:16
Аз не гледам БГ телевизия и се информирам само от нета.
Бате ако не си на работа дай да се видим и да черпиш!
цитирай
74. miralyub - Гледай БТВ он лайн. Засега нищо не ...
05.07.2009 20:19
Гледай БТВ он лайн.
Засега нищо не казват по региони. И на мен ми е интересно да видя в нашия град окончателните.
Но едно е сигурно- Доган падна, Сергей падна.
цитирай
75. krotalka - СерГейчо, Крадлив Дедо и Доган са вън!
05.07.2009 20:36
Не помогнаха рейсовете с екскурзиантите!
Очаквам да видя, какво ще направят новите, защото получават много тежко наследство!
цитирай
76. pilcho - . . . Но едно е сигурно- Доган падна, ...
05.07.2009 20:38
miralyub написа:
...
Но едно е сигурно- Доган падна, Сергей падна.


От твоята клавиатура - на Божия монитор! Мен ме съмнява тая мутра-шоумен...
Докъде я докарахме?! Какви са тия 7-8%?! СРАМ!
цитирай
77. анонимен - Аз
05.07.2009 20:39
бих написал благодарствен пост към българския народ, ма в момента съм загубил ума и дума - чак тва не очаквах!!!

Кроти, не съм на работа, ма чакам Кака да даде знак да носим бюлетините...Нема да се лега скоро!

Мира, тва за Доган и Гея е най-сигурното нещо за момента! И не е малко! :)

Земам лаптопа и модема и бегам при Кака! Като мога, ше драсна нещо...от извора! :)))
цитирай
78. miralyub - Оки, Бате! Ние сме на линия. . . и пред ...
05.07.2009 20:40
Оки, Бате! Ние сме на линия... и пред компа, и пред ТВ-то...
цитирай
79. miralyub - pilcho,
05.07.2009 20:44
Ако говориш за Сините и 7-8 %. Болка, болка, ама показаха ,че не са за изхвърляне. СК страда от предателите си - виж колко фира от техните редици се отля и на всяка цена се бута да бъде депутат с другите листи- виж ги всичките тъпи мутри сега в РЗС, в Лидер, в ДПС...
цитирай
80. pilcho - ...
05.07.2009 20:51
О, да, безспорно е така! Само че не ми топлят сърцето нашите резултати ;) Трябваше тия 38,5% да са за нас. Както и да е - и това, което стана, е по-добре от фарса, който беше досега.
Наздраве!
цитирай
81. miralyub - EEEE, 38, 5. . . ти връщаш в оная па...
05.07.2009 20:58
EEEE,38,5... ти връщаш в оная паметна 1997- тогава Мирето беше студентка още и от кеф за победата рева цяла нощ:))))))))) а и в общежитието беше як купон отвсякъде...
Наздраве!
цитирай
82. borsi - Ако новото правителство извърши ...
05.07.2009 21:01
Ако новото правителство извърши една експроприация, на богатствата на кликата управлявала страната последните години и връзките около тях, няма да им е проблем да приберат поне 10-15 милиарда Евро и да напълнят бюджета, пък да си сложат и нещо в джоба покрай това.
Въпроса е обаче ще им стиска ли да заколят свинята за Коледа и да и източат мастта, или не. Само Доган има поне 3-4 милиарда, въпроса е иска ли някой да го издои или не?! Не съм голям оптимист, че ще променят нещо или ще посегнат на някой, но ако новите не пуснат кръвчица на някой от бившите ще загубят на следващите избори, така както БСП, Царя и Костов преди това, загубиха.
Хората са се отказали да вярват в нещо, но искат поне бесилки. Който им ги даде, ще управлява като цар поне следващите 20 години. Въпроса е стиска ли му или не. Ще поживеем, ще видим.
Който не действа радикално, ще духа супата след 4 години.
цитирай
83. miralyub - Костов вече го каза по ТВ преди ма...
05.07.2009 21:05
Костов вече го каза по ТВ преди малко- на въпрос за първия принцип на евентуалната бъдеща обща коалиция с ГЕРБ. Да се потърси отговорност на досеташните управляващи и мутрите вън от властта! А и мисля, че Костов достатъчно мрази Доган, за да го смачка при първа възможност, а и за комунягите, които колко време не му дават досътп до властта, важи същото с не по-малка тежест.
цитирай
84. stuffed - и какво?!
05.07.2009 22:18
в крайна сметка всички взети тук х3 не можем да променим нещата, защото пак имаме различно виждане, какво става - нищо! и така
цитирай
85. miralyub - stuffed,
05.07.2009 22:23
Може ли да поясниш какво имаш предвид?
цитирай
86. allbi - и кво ?
05.07.2009 22:32
Бойко ли премиер ???
казвайте, че съм на бач :)
сам ли или ша са коалира ??
цитирай
87. miralyub - ше са коалира. . . а ЦЦ рече, че досега ...
05.07.2009 22:50
ше са коалира...
а ЦЦ рече, че досега го е наричал г-н секретар, г-н кмет, а от утре и г-н премиер...
ама най ме издразни ЦЦ-то- той си е тъпо ченге, като каза, че благодари на структурите и на всички, че са допринесли да подарят на Генерала за 50-годишнитата победата на ГЕРб.
Мухахаааа! Вместо да каже, че са работили яко, за да спасят българския народ от управлението на БСП.
Егати тъпаците.
Иначе казаха ,че още утре почват преговори с всички партии от център- дясно и се изказаха доста ласкаво за Синята коалиция.
Тва е резюме на първите 10 мин. от пресконференцията им.
цитирай
88. allbi - мда ...
05.07.2009 23:10
Синьо мълчание,
миг тишина
цвят на пречистваща
истина, да...
Синя въздишка
и синя сълза
сякаш морето
във миг ме разбра...
Как ще успея
да се съхраня ?
Синята истина
да премълча...
цитирай
89. анонимен - Весо - Мира, извини ме, че нямам време да прочета всичко тук
05.07.2009 23:17
Бързам. Сега се включих. Даже не съм и чул всичко.
Ясно е едно. Успяхме! Свалихме ги. И турци и комунисти.
С когото иска да си прави правителството ББ.
Лека вечер! До утре, живот и здраве.
цитирай
90. malkiatprintz - Егати тъпаците. Съгласен съм, да ...
05.07.2009 23:32
miralyub написа:

Егати тъпаците.


Съгласен съм, да видим как ще я подкарат нататък, защото като гледам на какво прилича София... дано да не съм прав.
цитирай
91. miralyub - Ехеее, Аллби, много хубаво синьо ...
05.07.2009 23:37
Ехеее, Аллби, много хубаво синьо стихче.
И на мен ми е синьо,е, не както ми беше в 1997- но и сега ми е гот... най-вече щото паднаха БСП и ДПС.
цитирай
92. miralyub - Привет, Весо! Голям зор, голямо ...
05.07.2009 23:43
Привет, Весо!
Голям зор, голямо чудо.
Сценарият на бСп и ДПС заработи срещу тях.
И мажоритарите не им излязоха, и турският вот, който активизира българския отпор.
Ами, ГЕРБ казаха, че ще се коалират, но ще говорят с всички поотделно в център- дясно, нямало да ходят при БСп, щото да не излъжат своите избиратели. Казаха хубави думи за Синята коалиция, макар журналистите да се опитаха да направят интрига между Костов и Бойко с въпросите.
Виж - горе съм писала какво ме подразни- ЦЦ рече, че благоради на всички, които са работил яко и така са допринесли да направят обещания подарък на Бойко за 50 г.му. А тва беше най- тъпото.
Щот народът чака , че ще го управляват не като за рожден ден, а като отърваване от червеното безотговорно управление. Ама полицейска му работа.
Аре, да не те отегчавам.
утре съм на работа, но се надявам да мога да драскам коментарчета.
Чао и честита победа над Тройната ламя!
цитирай
93. miralyub - malkiatprintz,
05.07.2009 23:45
написах го, защото ме подразни несериозното им изказване.
твръде е рано да се замозабравят и да мислят само и единствено за собствената си нега от управлението.
трябва да има взискателност от наша към новите управляващи. на всяка цена.
цитирай
94. malkiatprintz - По същите причини те цитирах, Ми...
05.07.2009 23:51
По същите причини те цитирах, Миралюб, – изказването на хората показва какво може да се очаква от тях. Разбира се, въпросът е да не се допуска да си разиграват коня както им се иска, поне да усещат, че ги следим и реагираме на това, което правят. Спомням си обаче един телевизионен дебат между Герб и БСП – първите стояха изключително несериозно по отношение на икономическите въпроси, а това – поне засега – не ме кара да съм кой-знае какъв оптимист.
цитирай
95. анонимен - Добра вечер, Миренце!
05.07.2009 23:52
Гледам...и не вервам на ушите си!
Гей плямпа, Резан се готви...
От Батето - Наздраве!
Кво друго да ти кажа - чекам Вуйчо да се появи некъде...
Опа: паралелно преброяване - 42 и кусур%, 122-126 места!!! Е - не съм живел напразно, да го Ева!!!

Щех да кажа: цункам те...ма се едно не съм! Щот ше ме плеснеш!
:)))
цитирай
96. miralyub - И аз гледам, Бате! Гей е посърнал, ...
05.07.2009 23:57
И аз гледам, Бате!
Гей е посърнал, хахаха!
За пълно мнозинство май няма да имате- и да сте със 126- крехичко е , много комуняги имате внедрени и ще се пръснат до година време. Без коалиция не ставааааа.
Вуйчо се изказа много преди твоя герой! Бодряшко, как той си умее и компетентно.
Ей, тоя Вуйчо е голяма работа, затва си го харесвам:))). Никой в приказките не може му стъпи на малкия пръст.
Утре ставам рано и отивам да видя резултатите в моя град- да видя какви сме ги свършили тука последно:)))).
Наздраве, наздраве, Батка:)))))
И лека нощ!
цитирай
97. анонимен - Честито на печелившите!
06.07.2009 00:31
Но,да не бързаме да се радваме много,защото имаме лош опит от техен представител - настоящия градоначалник Румен Видов - който обещаваше "Видовден" за далаверите на мафиота Иван Ценов и видинчани му повярваха,както и сега вярват на Бойко,после нищо не се случи - Ценов,вместо в затвора,където му е мястото,замина спокойно за София(пътува и до САЩ да си наобиколи вилаета) и никой вече не го търси да дава отчет за големите кражби и съсипии,които докара на Видин.
Гарван гарвану око не вади!
цитирай
98. stuffed - Може ли да поясниш какво имаш пре...
06.07.2009 01:24
miralyub написа:
Може ли да поясниш какво имаш предвид?

ми имам впредви, че всеки се наглася според интересите си .. то това е !
цитирай
99. анонимен - Донякъде съм доволен от резултата
06.07.2009 03:03
ДПС порасна, но вече е вън от властта. Това е добре. Засега...

Компартийните и новоизлюпени царски мишоци го поеха надълбоко от заиграването с Доган и произтичащите след това щуротии. Е, Доган спечели, но... Много се радвам за мишока Сергей. Още повече се радвам за писукащото отстрани каролевче...

Що се отнася до Бойко - това за мен не е правилният избор, този за мен е безкрайно некомпетентен, още повече – той е гангстер и европейски натиск върху него и опити за легитимация не могат да гарантират адекватно на кризата негово управление. Дори и на дистанционно да ни пуснат, гангстерът си е гангстер, некадърното си е некадърно. Както управлява София, така ще управлява и страната. Ще ни съсипе. Това което ме радва обаче е засега пълното му мнозинство. Само той си носи отговорността. Никой друг (от Синята коалиция) не е длъжен да му носи отговорността под предлог за национална отговорност пред кризата от страна на разумните политически партии.

Ако иска съвети и подкрепа – да, отговорност – не!
цитирай
100. zaw12929 - Поздравявам ДПС за най добрият и...
06.07.2009 06:12
Поздравявам ДПС за най добрият изборен резултат.
Герб има двойна победа - спечели управлението, както и една опозиция (БСП ДПС), която ще го погкрепя в политиката, за добруването на България, няма да разкрие, че, изборните туристи бяха гербаджии.
ГЕРБ трябва да управлява, за да разбере електората , какво си е избрал. Да си отговори, че е най беден, болен с най ниски доходи, най висока смъртност, защото сам избира такава съдба.Чака Месията!
ГЕРБ ще злоупотребява с опозицията, на която ще хвърля вината за неудачното си справяне с кризата. Защото така е угодно и на ЕС ( ЕНП-) да оправят икономиките си за сметка на малките страни. Без разлика кой ги управлява, но...Коалицията стана неудобна с позициите си- да си върши работата, да иска договорената финансова подкрепа. Следващият път Месията ще е Сидеров, обещава национализация. Българинът иска да си преразпредели нещо чуждо, а не да работи здравата и ще продължи векове да тъне в във идеен и физически мързел- единствения виновник за бедността. Не си напъна никак мозъка да помисли как да живее, за кого да гласува, кой направи най нмого за повишаването на доходите му. Клипът за брадвата си беше верен, ...но той не го разбра. Медии и гербаджии го заблудиха, че са откраднати европарите. и сега, за да ги получи трябва да има работещи проекти, а не сметки за измами. Парите не са откраднати, а спрени. На БСП се стовариха лъжите за магистрала Тракия, на ГЕРБ ще се стоварят лъжите за корупцията и ЕС ще отнеме и малкото, което ни дължи, защото е под натиска на рецесията, а ние помагаме да ни го причини с пирова победа за реваншизъм.
ДПС ще съхрани гражданският мир, защото електоратът му има природна интелигентност миролюбие и това ще съхрани България и в най тежката световна рецесия. Надеждата ми е, че ще дойде ден, когато ДПС ще стане ПЪРВА ПОЛИТИЧЕСКА СИЛА ЗА ДА СЛОЖИ НА ДЪРЖАВАТА УПРАВЛЕНИЕ, ПОДХОЖДАЩО НА ДЕМОКРАЦИЯТА- ЛИБЕРАЛНОТО! ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ДПС, ЗА ЕКИПА НА ДОГАН, ЗА ЛИБЕРАЛИТЕ НА БЪЛГАРИЯ
цитирай
101. zaw12929 - Какво направихме на себе си- чис...
06.07.2009 06:15
Какво направихме на себе си- чистачке, ще го разбереш много по късно- трябва да се мисли=Не само ядене,,, и акъл си трябва...Добре стана. опитът е най добрият учител!
цитирай
102. zaw12929 - Какво направихме на себе си- чис...
06.07.2009 06:16
zaw12929 написа:
Какво направихме на себе си- чистачке, ще го разбереш много по късно- трябва да се мисли=Не само ядене,,, и акъл си трябва...Добре стана. опитът е най добрият учител!

цитирай
103. miralyub - Анонимен 97, Много тесничко го д...
06.07.2009 07:26
Анонимен 97,
Много тесничко го даваш, бе, чети поста. Къде изместваш темата, споменавайки двама кметове.
В момента говорим за парламент- нещо съвсем различно е.И вчера, ако не си забелязал, гласувахме за ПАРЛАМЕНТ. Ти не разбра ли това????
Апропо- Видов е човек на НДСВ- и няма нищо общо с истинското ГЕРБ, но това не му попречи да позатърка успешно генералската партия във Видинско, както всичко, до което са се домогвали царистите досега. Виж резултатите.
Ако трябва да съм точна - да са им алал на гЕРБ в парламента хората, които от Видин им пращате:)))).Едни кариеристи- неузряло девойче и бивш комунист, много,много неориентирани.
Ценов, не го барай. Той е на светлинни години от некадърния си наследник на поста. Ама тва ще го разберете много късно.
цитирай
104. miralyub - stuffed,
06.07.2009 07:32
в политиката няма приятелство- има интереси!
цитирай
105. miralyub - анонимен 99, От цялата работа и за ...
06.07.2009 07:38
анонимен 99,
От цялата работа и за мен плюсът е в това, че най-после Доги и Гей си отиват. И че синята идея е жива.
И на мен ми направи впечатление Каролев на пресконференциите- откъде-накъде се е писал журналист и се дуеше да задава въпроси, вместо да бърше сълзи в ъгъла...
Аз също не съм привърженик на гЕРБ / търпя ги заради Синята коалиция/ и имам много резерви срещу комунягите в редиците им, младоците, от които нищо добро не очаквам. Но за тези ми опасения ще пиша в отделен пост.
цитирай
106. miralyub - Зав, ти както винаги не си в час с тия ...
06.07.2009 07:39
Зав, ти както винаги не си в час с тия поздравления към Доган- та няма и защо да ти отговарям...
цитирай
107. alhimik1 - Браво, усмивчице!!!
06.07.2009 09:00
Време е!
За чистене.
Основно, както правят в неделя добрите стопани и стопанки в България.

Никола:)
цитирай
108. miralyub - alhimik1,
06.07.2009 09:37
Тенкс!
Да, наше задължение е да променим България и го правим.
Поздрави!:)))))
цитирай
109. cornflower - Очистихме ги, но очите ни трябва да ...
06.07.2009 09:39
Очистихме ги, но очите ни трябва да останат отворени!
цитирай
110. анонимен - Весо - Цветанкееее, или zaw12929, ти не си в час, ма.
06.07.2009 09:39
Ние ти го изхвърлихме твоя мил доганчо от властта, ти си седнала да го поздравяваш. Ай сиктир!
Ти бълнуваш ма, измери си температурата, какви ги плещиш - "първа политическа сила".
Като те гледам на снимката повече ми приличаш на мъжка цветарка.
Ти какво си всъщност? Рязанобръснато туркинче!
цитирай
111. miralyub - cornflower,
06.07.2009 09:42
Ооо, със сигурност отворени, задължително отворени!
поне при мен не може да е друго.
Поздрави!:)))
цитирай
112. miralyub - Весо, Зав никога не е в час и писан...
06.07.2009 09:45
Весо, Зав никога не е в час и писаниците са й все някакви празнодумия...
Може да й е харесало Доган да я к*ати толкова години:)))
цитирай
113. анонимен - Весо - Хе хе, но не слагай звездичка.
06.07.2009 10:16
Тя как не слага.
Ма как няма да й харесва резан да я клати.
Загубих си малко от времето, попрочетох й нещицата, тя, Цветанка наистина е сбъркана. Майната й, депесарска.
Остави я, ами чу ли, че Пл.Галев май няма да влезе.
цитирай
114. miralyub - току-що четох за Галев- 4000 гласа ...
06.07.2009 10:21
току-що четох за Галев- 4000 гласа не му стигат, което е много.
не влиза в парламента, ама не влиза и отново в ареста:))) от което следва, че и той е от печелившите- постигна своето.
цитирай
115. анонимен - Авторката,както винаги,не е в час
06.07.2009 10:35
"Ценов, не го барай" - И защо да не го "барам",ако смея да попитам?Данеби да е някакво явление за българската политическа сцена,допринесло нещо в борбата с корупцията?

"Той е на светлинни години от некадърния си наследник на поста." - Е,тук няма как да не се съглася с теб!Наистина,пияницата Видов все още не е успял да подкупи общинския съвет на Видин,който да му гласува предложенията,както правеше мафиота Ценов!Да успееш да подкупиш шефа на БСП Пламен Трифонов и да го накараш да работи за теб си е майсторлък,наистина!
Да подкупиш главния архитект на Видин Галя Антова и да направиш сума далавери с нея си е успех!Да подкупиш председателя на Районния съд Цв.Кръстев и да си уреждаш безпроблемно алиби си е чиста далавера!Да плащаш на Алико,за да гласуват циганите за теб си е наистина принос в политологията!И още колко знайни и незнайни "успехи" има "великият кмет" от СДС!
Права си,авторке - Ценов е на светлинни години пред стрелеца на патици Видов!
Въпросът е,че Видин все не може да случи на кмет!
Хайде сега,обърни палачинката и започни реверанси към ГЕРБ - може пък и да те забележат и поканят да им вариш горчиво кафе - нали ти е слабостта!...:)))

цитирай
116. анонимен - Весо - Много се кефя, че...
06.07.2009 10:50
комунистите не спечелиха нито един мажоритар. Или както красиво се изразява Инджев:
"Ако има по-голям провал за БСП на тези избори, това е точно този мажоритарния бумеранг, който запратиха срещу врага, но ги удари право в петолъчката на челото." ;))
И че съборихме огнедишащата ламя с трите глави.
И че пенсионирахме набързо "младия успешен лидер", съсела.
Колко ли ще му е пенсията.
А вярно ли е, че един "цар" бил забелязан на летището? Толкова бързал, че си забравил куфара и се наложила евакуация на пътниците.
цитирай
117. miralyub - Анонимен, Ценов е на светлинни г...
06.07.2009 10:53
Анонимен,
Ценов е на светлинни години от Видов и от всички предишни червени кметове щото работИ да ви е хубаво и спретнато в града. А не стоя в кабинета си и да попийва по цял ден.
Щото ви направи пазар, дето и прехвалената от Видов Монтана няма, направи ви в центъра пешеходни алеи, за да не вървите по прашни и тесни улици и да ви дебнат колите отвсякъде, стегна ви градската градина- че да не се срамувате като ви дойде някой чужденец -турист, спретна доста места и по селата...да не изброявам още, че не е необходимо хората, които нямат общо с Видин, да се отегчават от пропуските на твоята информираност за това- как се е променял града допреди 2 години.
Дали червеният Симеонов отпреди 99 г. или гербероендесевейскияй Видов сега сложиха па макар и една плочка в тоя град????
Айде- не си криви душата и признай- че Ценов в това отношение беше истински видинчанин- не еднодневка пришълец и непукист.
А за ГЕРБ, споко- няма как да правя реверанси- ще се налага просто да ги търпя заради сините.
И накрая- айде- стегни се и попромени своя репертоар- не да скрибуцаш едно и също елементарно нещо.
цитирай
118. анонимен - Весо - Ей, страхотно.
06.07.2009 11:29
При нас избирателната активност е супер - 67%.
И резултатите:
37% ГЕРБ
20% Атака
16% ДПС
13% комунисти
5% Синя коалиция ;(
Но това е Минке, полУжението.
цитирай
119. miralyub - Във Видин сме така- чупим рекорди с ...
06.07.2009 11:31
Във Видин сме така- чупим рекорди с НДСВ, а то не влиза, хахаха.
ГЕРБ – 37,64 %, 20273 гласа;
КБ – 29,53 %, 15906 гласа;
„Атака” – 6,32 %, 3403 гласа;
НДСВ – 6,87 %, 3703 гласа;
„Синята коалиция” – 5,75%; 3097 гласа;
цитирай
120. анонимен - Весо - Въх 30% комунисти
06.07.2009 11:49
При нас са на изчезване.
И николайвасилевчета си имате доста.
Но турците пък са под чертата.
цитирай
121. анонимен - Весо - Хайдеее, почнаха ги.
06.07.2009 12:40
На Емел Ебем заместника го арестуваха. Енедесеварчето.
За купуване на гласове и за корупция.
Дали Бойко ще продължи да ги арестува? Сега е момента новия премиер да си назначи Яне за гл. началник на затворите. Че нали го сърбят ръцете.
цитирай
122. miralyub - Яне би трябвало да си трае и да не се ...
06.07.2009 12:50
Яне би трябвало да си трае и да не се бута ни за коалиция, ни за затворите - ако питаш мен.
Че каквито се опита да ги дроби с 8-те процента - щеше сега да гледа НС само отвън. Много мразИМ предатели и връткаджии.
цитирай
123. анонимен - Весо- Не мога да не споделя и още нещо,
06.07.2009 13:31
което се набива на очи.
Сравнявайки броя гласове, давани за Сините, БСП и ДПС през годините.
Огромното, обезпокоително голямо увеличение на гласовете за ДПС - 610808, с непрекъснато нараствал тренд.
БСП получава най-малко гласове досега - 747629.
За съжаление при сините този абсолютен минимум е убийствен - 284000 гласа само.
Много ми е трудно да изкажа на глас извода.
цитирай
124. miralyub - промяна в изборното законодате...
06.07.2009 13:40
промяна в изборното законодателство- ЗАДЪлжително- за да се спре възхода на Доган завинаги.
Ама аз при цялото предателство на сините и отлива към РЗС, ДПС, Лидер и НДСВ- се радвам, че СК и толкова успя...
Само преди 2,5 месеца ги слагаха под чертата... Трябва обаче да си извлекат поуките.
ББ му давам 4 години и ще е като дедо ти цар, споко:))))
цитирай
125. gosho568 - :)
06.07.2009 14:01
Нищо не е направено, гласувасе, избраха се тези които трябва! Сега да видиме те какво ще направят... :)))))))))))))))))))))) Поздрави!!!!!!
цитирай
126. miralyub - Гошо, ти нали в големия зор вчера ...
06.07.2009 14:12
Гошо, ти нали в големия зор вчера пристана на ГЕРБ?:))))
Никакво мрънкане сега! Ще мрънкаме и натискаме ББ ние- с другите вотове?:))))))))))))
Поздрави!:))
цитирай
127. gosho568 - Мира
06.07.2009 14:29
Добре, но дано има някаква промяна! :)))
цитирай
128. miralyub - има промяна! махнахме комуни...
06.07.2009 14:33
има промяна!
махнахме комунистите на теория:)))))))))))
цитирай
129. gosho568 - Мира
06.07.2009 15:35
Като са махнати, сега да видиме големите демократи, какви ще ги действат! Поздрави! :))))))))
цитирай
130. анонимен - Видин вече не е червен
06.07.2009 15:56
Е поне това ми стига. Щото миналия месец... отново бяхме на червено. Айде сега и ние с хората, както си му е редът, пък ще видим какво сме натричили...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3361598
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930