Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2009 09:34 - Заключение:)
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2007 Коментари: 24 Гласове:
3

Последна промяна: 16.10.2009 09:40


        Кое е това състояние, липса, излишество, действие, намеса, промяна, коeто най-болезнено  и скорострелно може да срине самочувствието на една жена?
       Не ми казвайте наднорменото тегло- защото там нещата са контролируеми и предвидими.
       Нито стремежът да имаш последната най-модна дрешка. Няма набелязан парцал, на който една жена да не намери начин да  стане горда притежателка.
       Нито лекото ощетяване от природата по отношение на визия. Такъв проблем не се пръква от раз, живее се с него, а при постиженията на  козметичната индустрия и  съвременната естетична хирургия- всеки, който не е решил, не се е коригирал до съвършенство.
       Липсата на мъжко внимание ли? Нееее, и там нещата са ясни- жените все по-често държат инициативата в свои ръце.
       Женската конкуренция? Тцъ. За всеки влак си има пътници!!
       Проблеми в работата. Много е просто- сменяш работодателя и нещата стават Ок.       
        ?
        ?
        ?
      Моето скромно мнение е,  че никой не може да смачка в по-голяма степен  самочувствието на една жена  от един лош коафьор.
      Когато влизаш в козметичния салон със своя  образ и с коса , а  излизаш  без...
      Няма по-голяма трагедия за една жена  от "перфектната" работа на най-прехваления специалист, който само за някакъв половин час е направил " чудеса" върху главата й...с обратен знак:)).

    

П.С. Въпросът е как на такива пакостници да им се забранява да работят...




Гласувай:
3



1. krotalka - Няма такъв проблем
16.10.2009 09:42
и ми е труднода преценя. Аз за това си ходя с дълга коса, за да не се налага да посещавам този род специалисти.
цитирай
2. miralyub - ами, след онзиденшното ми посещ...
16.10.2009 09:44
ами , след онзиденшното ми посещение при една прехвалена фризьорка- рускиня- и аз ще ги оставя всички от бранша гладни и безработни:))).
цитирай
3. lubopitstvo - Случвало ми се е :)
16.10.2009 09:52
Преди години. И най-гадното беше, че като направих ужасена физиономия, фризьорката ми каза-

Абе, вие знаете ли колко по-зле изглеждахте преди!!!

Направо ме унищожи :)
цитирай
4. miralyub - вече не си стъпила при нея, нали?...
16.10.2009 09:58
вече не си стъпила при нея, нали?
ужасни са. въобще не слушат какво им говори клиентът.
аз й давам указания какво искам- тя обаче решава да си експериментира и като почна да реже...с такава сръчност...
"отмъщението на фризьора"...
скоро няма да си върна старата дължина:((((.
обаче ще има и "отмъщението на клиента"- обещала съм си да й фръкнат поне 20 % от клиентите :)))
цитирай
5. lubopitstvo - :)
16.10.2009 10:10
Забравих я като лош сън.
Всъщност, тогава бях някъде на 18 години, доста отдавна.
Но ми остана обеца на ухото-фризьори не сменям, експерименти не правя :)
цитирай
6. mamkamu - :)))
16.10.2009 10:10
Дай да видим, какво е излязло! Може пък да не е чак толкова лошо :)))))
цитирай
7. miralyub - Забравих я като лош сън. Всъщност, ...
16.10.2009 10:13
[quote=lubopitstvo]Забравих я като лош сън.
Всъщност, тогава бях някъде на 18 години, доста отдавна.
Но ми остана обеца на ухото-фризьори не сменям, експерименти не правя :)[/quote

на мен ще ми трябват 2 месеца да си върна нормалния вид, с който съм от 18-годишна:))).
за забравянето- няма шанс. аз съм адски злопаметна.
най-интересното е, че на синчето шантавата ми прическа се харесва...
цитирай
8. miralyub - Дай да видим, какво е излязло! Може ...
16.10.2009 10:14
mamkamu написа:
Дай да видим, какво е излязло! Може пък да не е чак толкова лошо :)))))


никога!
от 3 дни- вчера се осмелих да изляза:))).
половинката ми вика: тя /прическата ,де/ няма да се оправи- ти ще свикнеш с нея:)))
цитирай
9. valsodar - А шансове за корекция при свесте...
16.10.2009 10:45
А шансове за корекция при свестен?!

Усещането е много гадно, но ако има на къде да се скъсява, все нещо може да се оправи.
цитирай
10. queerfish - Аааааааааа наистина има неверо...
16.10.2009 11:32
Аааааааааа наистина има невероятни доайени коафьори! Не знам как успяват за толкова малко време да сътворят такова ЧУДО!
цитирай
11. miralyub - А шансове за корекция при свесте...
16.10.2009 12:23
valsodar написа:
А шансове за корекция при свестен?!

Усещането е много гадно, но ако има на къде да се скъсява, все нещо може да се оправи.



Една жена е жена с дълга коса, а моята я махнаха наполовина.
При това тъпата фризьорка на командата ми - връхчета и оформяне- режеше яко... и повтори на мен прическата, избарана преди минути на една тийнейджърка...
дори да е - щото и аз съм й заприличала на тийн- пак не мога да й простя:)).
цитирай
12. miralyub - Аааааааааа наистина има неверо...
16.10.2009 12:27
queerfish написа:
Аааааааааа наистина има невероятни доайени коафьори! Не знам как успяват за толкова малко време да сътворят такова ЧУДО!


ООО, то много сложно. Знаеш ли каква им е техниката сега- правят едни гнезда от много, ама много ниско подстригана коса, на други места стърчи дълго... и бретонът от лявото ухо-отива до дясното:)))...готово... Само не ми е ясно като почне да расте тази "изкоренената" какво става с гледката:)))))
цитирай
13. july26 - Господи, какви проблеми имало по Земята...!
16.10.2009 12:28
Съвет...погледни как тече реката, бавно и спокойно...и си казвай:" Спокойна съм ,спокойна съм...много съм спокойна...А после и ти ще свикнеш както сина ти и четвъртинката ли ,половинката ли , ти си знаеш....
Е, може и да имаш по-добро решение, това обаче е безплатно...
цитирай
14. miralyub - спокойна съм, спокойна съм. . . . ...
16.10.2009 12:30
спокойна съм, спокойна съм....
вече не ми пука... почвам да свиквам:))))
цитирай
15. valsodar - Сега очаквам да ти се промени и стила ...
16.10.2009 12:48
Сега очаквам да ти се промени и стила на писане!
Нещо по-лековато по като за тийн поколението. :)))
цитирай
16. miralyub - знам ли. . . или пък да стана по-умна. ...
16.10.2009 12:51
знам ли...
или пък да стана по-умна. старите баби казват, че дългата коса изпивала ума:))) демек, дългокосите били тъпи.
цитирай
17. valsodar - хахаха :)
16.10.2009 13:00
Е, това вече смятам да го ползвам по нечий адрес! :)))
цитирай
18. bamby13 - .....
16.10.2009 13:45
Не се коси, коса е все пак. След няколко дни вече ще е порастнала. А представяш ли си какъв ужас би било, да си на някой супер снобарски купон с много гости, фотографи и всички екстри и там да цъфне дама с абсолютно същия тоалет като твоя??????

P.S.
Никога повече при същия коафьор. И ако познаваш другите му клиентки светни ги какъе е сръчко!
цитирай
19. miralyub - Бабм,
16.10.2009 13:52
Хахаха, това за тоалета е направо ужас- супер смачкващо за една жена.
А при мен... можеше и повече "гнезда" да ми е направила- аз се разминах само с 1-2:))))
цитирай
20. inakarina - Знаете ли кога една жена си сменя ...
16.10.2009 14:28
Знаете ли кога една жена си сменя прическата?...:)
Какви са тези оправдания, че приличаш на тиийн...
цитирай
21. miralyub - хахаха! знам, знам кога си сменя. . . ...
16.10.2009 16:11
хахаха! знам, знам кога си сменя...
благодарение на фризьорката сега са ми подрязани задълго и такива мераци:)))))
цитирай
22. miralyub - crusader ,
16.10.2009 17:53
пак те трия.
предупредих.
следващия път режи коментара само до името Видов:)))).
инак няма да минеш.
цитирай
23. miralyub - Крусайдър,следващия път напиши така: щото ...
16.10.2009 20:11
следващия път напиши така: щото Видов е най-некадърният кмет във видинската история... и тогава те оставям.
иначе пак РЕЗ:))))
цитирай
24. miralyub - crusader,
16.10.2009 20:35
Без цензура!
Тук мога да се изхождам само аз.
Ти прави това в твоя блог.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3362805
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930