Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2010 09:03 - Въпрос...
Автор: miralyub Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4914 Коментари: 43 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  

    Някой може ли да ми каже какъв беше този шут- Красимир Желев- в сутрешния блок на БТВ???
  





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - мирче
15.01.2010 09:08
човекът си е чуство за хумор и да ти кажа даже - световен заговор няма))))
ако тоя е представител на руската мафия аз направо съм китайски император и ще се разходя да си искам империята. хем сега са икономически тигър, дето се вика.
и аз отначало се шашнах, но си представих, ако съм на негово място как бих се държал и да ти кажа - даже щях да разкажа виц. мръсен. поне да има комунягите за какво да се хванат))))

п.с. от сто години ти обяснявам - видинско не ти понася, изнасяй се))))
цитирай
2. flyco - ...
15.01.2010 09:08
Кандидат татко.
цитирай
3. miralyub - човекът си е чуство за хумор и да ти ...
15.01.2010 09:13
alexalex написа:
човекът си е чуство за хумор и да ти кажа даже - световен заговор няма))))
ако тоя е представител на руската мафия аз направо съм китайски император и ще се разходя да си искам империята. хем сега са икономически тигър, дето се вика.
и аз отначало се шашнах, но си представих, ако съм на негово място как бих се държал и да ти кажа - даже щях да разкажа виц. мръсен. поне да има комунягите за какво да се хванат))))

п.с. от сто години ти обяснявам - видинско не ти понася, изнасяй се))))



стига, бе.
аз хванах не точно началото, ама тия- цялото семейство не са за показване...
аз се чудех по Нова едно време що Желева се хилеше и държеше като смотанячка. тия са елементарни цялото семейство. къв еврокомисар, кви пет лева, къв банкер... кво представяне за БГ. ние сме ги хванали от село и искаме да ни представят достойно пред света.
в този момент подобно несериозно поведение, хихилкане и разговор за зеле със свинско, хахаха-са мноооого имиджови за Желева... дамммм.
цитирай
4. miralyub - Кандидат татко. кандидат таткото я ...
15.01.2010 09:14
flyco написа:
Кандидат татко.


кандидат таткото я дозакопа.
цитирай
5. forestlove - хахаха май не си го харесала, а ;-)
15.01.2010 09:25
хахаха
май не си го харесала, а ;-)
цитирай
6. miralyub - много несериозно представяне. все ...
15.01.2010 09:27
много несериозно представяне.
все пак жена му и да не е станала еврокомисар е действащ външен министър и лице на правителство и партия.
цитирай
7. анонимен - мирче
15.01.2010 09:27
тъй като (някак си така стана) имам неудоволствието да познавам 70 % от т.нар. политически елит (да ме прощава господ, че ме каниха три пъти за депутат, ама не се навивам) трябва да ти светна,че човечецът поне е занимателен. мога да ти светна, че си нямаш и идея за какви тъпуци говорим ... и пак подчертавам, не съм фен на румяна, ама не мисля, че куневица беше по-добър вариант. и да знаеш, че те подозирам в симпатия към крадлив дедо, ндам))))
само около простотията, примерче, да не кажеш, че съм голословен - на коктейл се засичаме с ония изцъкления (миленчо велчев) и орешарски. орешарски хвърля на масата пакет "мелник" (в този момент е финансов министър) ,а от джоба си вади една по една цигари без бандерол - "ротманс"))) ей това е селяния, от тежък вид.
и други неща мога да ти разкажа, ама сега нямам време)))))
цитирай
8. miralyub - Алекс, аз съм работила за син кмет- ...
15.01.2010 09:32
Алекс, аз съм работила за син кмет- няма начин Крадлив дедо да ми е присърце.
ООО, и аз поназнайвам за елитната простотия...
цитирай
9. rat - Еми какво да ти кажа Мира, такива са ...
15.01.2010 10:24
Еми какво да ти кажа Мира, такива са ни политиците и техните половинки, те са наш огледален образ. В държава, в която всеки дава оценка на другия, без да го познава досатъчно добре до тук сме го докарали. Виж си последните постинги и ще разбереш за какво ти говоря.
Как ги хващаш толкова бързо нещата не знам: тоя бил шут, ония бил тъп, тоя бил крадец.......вземи работи нещо, а не зяпай сутрешните блокове нон стоп. Остави да ги зяпа целевата група на сериала "Перла".
цитирай
10. miralyub - хаха, ей, Рат- моята работа е точно ...
15.01.2010 10:39
хаха, ей, Рат- моята работа е точно това- да зяпам ТВ по цял ден, хахахах
цитирай
11. rat - хаха, ей, Рат- моята работа е точно ...
15.01.2010 10:42
miralyub написа:
хаха, ей, Рат- моята работа е точно това- да зяпам ТВ по цял ден, хахахах

Малииии, мамка му, завидях ти адски много, обожавам да гледам телевизия. Искам и аз такава работа. ААААААА и все забравям да ти кажа. Когато имаше РД аз те поздравих, но ти после не ме спомена. :(((((((((( Стана ми много криво. Кажи ми, че е било нарочно, моля те.:)))))))))
цитирай
12. miralyub - Не съм ли? Вярно ли. . . ? Изви...
15.01.2010 10:50
Не съм ли?
Вярно ли...?
Извинявай.Не е нарочно. Полит. дрънканици в блога са едно- другите разговори- друго.
Просто тогава копирах, копирах и накрая се бъгна.
Почнах наново и съм те изтървала.
Ето сега ше ти благодаря персонално и официално:))).
Тенкс, Рат, да си ми жив и здрав!
цитирай
13. gantree - :))))))
15.01.2010 14:15
Що бе, изглежда горе-долу нормален, дори красив, в сравнение с жена си :)))
http://gantree.blog.bg/photos/7730/15012010.jpg

Сега, то е тъпо да прави сравнение между Лайпцигския процес, Георги Димитров и издънката на жена си в Брюксел, но от долнопробната комунистическа пасмина у нас друго не може да се очаква.

Защо изобщо си си развалила сутринта, гледайки тази телевизия ...
цитирай
14. haralanov - Хм...
15.01.2010 15:06
Краси Желев ли..?
Не го познавам.Дори за първи път чувам за него.Що го даваха,кво е направил човека..?
цитирай
15. katan - Защо изобщо си си развалила сутринта, гледайки тази телевизия ...?!?!?!?!
15.01.2010 15:46
gantree написа:
Що бе, изглежда горе-долу нормален, дори красив, в сравнение с жена си :)))
http://gantree.blog.bg/photos/7730/15012010.jpg

Сега, то е тъпо да прави сравнение между Лайпцигския процес, Георги Димитров и издънката на жена си в Брюксел, но от долнопробната комунистическа пасмина у нас друго не може да се очаква.

Защо изобщо си си развалила сутринта, гледайки тази телевизия ...

цитирай
16. chara - Ако не беше тъжно, щеше голям смях да падне, щото
15.01.2010 15:51
всичко се пише на наш гръб ...
Цялата тая история ме кара да правя едни аналогии -
която империя не се е хванала с нас, нея не сме унищожили - то не бе Византийската, то не бе Османската, то не бе Руската. :(
Нейсе, дойде ред и на ... Европейската
:)
Ей, шегувам се, да не вземете да си помислите нещо ...
:)
цитирай
17. krotalka - Добре, че чета блога,
15.01.2010 16:01
за да се осведомявам за новостите по БГ телевизия.
цитирай
18. 100jan - Аба аз да кажа, ама...
15.01.2010 17:43
Като не знам какво е сутрешния блок на БТВ? :))
цитирай
19. анонимен - Много беше готин :)))Поздрав...
15.01.2010 18:48
Много беше готин :)))
Поздравления за достийното му поведение ,изпълнено с чуваство за хумор :)))
Прекрасно е в такива момени да имаш подобен човек до себе си :))
Предлагам ако се наложи Руми да се оттегли него да пратим за еврокомисар :)))
Ще направи за смях всички надувки ;)))
цитирай
20. vestvi - Много Си
15.01.2010 19:20
Видях го на една снимка до г-жа Обама. По нисък и по-бял:)
цитирай
21. darktales - Кой е К.Желев?
15.01.2010 20:17
Представител на българската средна класа, която класа, поради особеностите на страната, се явява основен ресурс за формиране на българския политико-икономически елит. С единия крак в партийно-милиционерско-гангстерските хранилки, с другия - в плодородните поля на евробюрокрацията и европартизанството.

Препъването на Румяна Желева не променя общата картина. Пълно е с такива като нея, даже още по-румени. Да не забравяме все пак кой стана председател на ЮНЕСКО.


цитирай
22. miralyub - и трябва да се зададе на г-н ДОУ, п...
15.01.2010 20:41
andrei написа:
и трябва да се зададе на г-н ДОУ,председателя на ЕНП.Как така,и с какъв критерий ГЕРБ бе приета за неин член,след като е съставана от хора обслужвали тоталитарния режим в България,както и от хора участници в престъпни групировки и организации!Нормално е да запитаме господина,колко му е било заплатено за услугата и каква е цената!


да питаме.
като гледам и ЕНП вече са се поразцепили... по въпроса.
цитирай
23. miralyub - Що бе, изглежда горе-долу норма...
15.01.2010 20:48
gantree написа:
Що бе, изглежда горе-долу нормален, дори красив, в сравнение с жена си :)))
http://gantree.blog.bg/photos/7730/15012010.jpg

Сега, то е тъпо да прави сравнение между Лайпцигския процес, Георги Димитров и издънката на жена си в Брюксел, но от долнопробната комунистическа пасмина у нас друго не може да се очаква.

Защо изобщо си си развалила сутринта, гледайки тази телевизия ...


Да, моя грешка- голяма- от тази сутрин е,че пуснах ТВ-т още от вкъщи.
На този образ преди бях чела едно интервю, но там с обработката и изчистването- ми се видя с по-сериозно поведение.
Очаквах, че като е бил банкер поне няма да говори като на маса... Не демонстрира никаква интелигентност , а е съпруг, айде не на комисар, но поне на външен министър на България.
Дърдореше глупости, пък и това за Г.Димиров... абе, някои хора си живеят в матрицата и емблемите от едно време, това е.
цитирай
24. miralyub - Краси Желев ли. . ? Не го познавам. ...
15.01.2010 20:49
haralanov написа:
Краси Желев ли..?
Не го познавам.Дори за първи път чувам за него.Що го даваха,кво е направил човека..?



Ми как да го познаваш? Ти не работиш с ТИМ!:)))
цитирай
25. miralyub - katan,
15.01.2010 20:51
и аз съжалих,че съм пуснал аТВ-то точно на нея, ама стореното -сторено.
тия ми разбиха психиката и самочувствието за години напред:).
цитирай
26. miralyub - всичко се пише на наш гръб. . . Цялата ...
15.01.2010 20:53
chara написа:
всичко се пише на наш гръб ...
Цялата тая история ме кара да правя едни аналогии -
която империя не се е хванала с нас, нея не сме унищожили - то не бе Византийската, то не бе Османската, то не бе Руската. :(
Нейсе, дойде ред и на ... Европейската
:)
Ей, шегувам се, да не вземете да си помислите нещо ...
:)



като гледах разцеплението в ЕП, което им докарахме, и пазарлъците по ефекта на доминото между социалисти там и ЕНП за това кой чий кандидат да изтъргува и размени под натиск... и моята първа реакция бе това... явихме се там и ги разпадаме успешно и тия:)))
цитирай
27. miralyub - за да се осведомявам за новостите по ...
15.01.2010 20:55
krotalka написа:
за да се осведомявам за новостите по БГ телевизия.


ух, кви новости, само! съпругът на провалилата се кандидат-комисарка я допровали екранно:))).
цитирай
28. miralyub - Като не знам какво е сутрешния блок ...
15.01.2010 20:56
100jan написа:
Като не знам какво е сутрешния блок на БТВ? :))


Блажен си,братко, че не знаеш:))).
цитирай
29. miralyub - Много беше готин :))) Поздрав...
15.01.2010 20:58
firstangel написа:
Много беше готин :)))
Поздравления за достийното му поведение ,изпълнено с чуваство за хумор :)))
Прекрасно е в такива момени да имаш подобен човек до себе си :))
Предлагам ако се наложи Руми да се оттегли него да пратим за еврокомисар :)))
Ще направи за смях всички надувки ;)))



даа, то политиката стана комедия... само ни разсмиват до сълзи напоследък:).
цитирай
30. miralyub - Видях го на една снимка до г-жа Об...
15.01.2010 20:59
vestvi написа:
Видях го на една снимка до г-жа Обама. По нисък и по-бял:)


хахаха ,добре!
цитирай
31. miralyub - Представител на българската ср...
15.01.2010 21:02
darktales написа:
Представител на българската средна класа, която класа, поради особеностите на страната, се явява основен ресурс за формиране на българския политико-икономически елит. С единия крак в партийно-милиционерско-гангстерските хранилки, с другия - в плодородните поля на евробюрокрацията и европартизанството.

Препъването на Румяна Желева не променя общата картина. Пълно е с такива като нея, даже още по-румени. Да не забравяме все пак кой стана председател на ЮНЕСКО.



препъването- е самоспъване...
да ме прощавате, но аз като не ми е мястото някъде, просто не се бутам.

цитирай
32. nicodima - За щастие аз почти не достигам до телевизията : ),
15.01.2010 22:01
но го мернах въпросния КЖ за две минути... Такъв скеч направи с бизнес-невинността си и съпружеската си любов, та почти му се възхитих... Ама така е... то трябва и по половинките да ги познаваме : )...не само по делата...
Басът ти току-що го спечели, ние с Ган ще плащаме : )...
цитирай
33. miralyub - БТВ въртят в новините едно кратко ...
15.01.2010 22:12
БТВ въртят в новините едно кратко интервю на въпросния,което е доста по-стегнато.
Аз го гледах в студиото с А.Цолова, в което освен другите глупости, за да се докара земен, се лигавчеше и разказваше как сготвил кисело зеле със свинско...
Беше повърхностен в темата. Дори самата водеща беше изненадана от посоката на разговора.
Хаха, спечелих ли?
Чакай да видим официалното становище. Все още текат политическите игри, дори в ЕП.
Там наддават и се пазарят яко. Моят за твоят кандидат и т.н.
Иначе ББ ми е ясен.
Стана ми смешно, когато се изцепи как РЖ не се била представила добре, щото тя не е била пожарникар, демек изпечена, за да отбие словесните атаки. И си викам,брех! Тая, че е до долу, до долу е. Ама тоя има пожарникарите за върха на интелекта, представи си:)))).
цитирай
34. nicodima - За 20 години сме помръднали малко напред : )...
15.01.2010 22:46
Тогава овчарите бяха върха на интелекта, ама си много млада и сигурно не помниш : )...
Барозу е потвърдил "таланта" на Желева в европейските дела, така че едва ли може да се очаква по-голяма изненада... освен някакво отчаяно надцакване от социалистите и либералите... Ще видим, ама нещата май са решени и КЖ няма да поднася свинско със зеле на жена си...
цитирай
35. miralyub - ББ е натиснал тук и там. Да я реаби...
15.01.2010 22:53
ББ е натиснал тук и там.
Да я реабилитират, че изхвърчи ли- трябва да се прости и с министерското си място.
След такъв резил.
Само ми е интересно, дори и да докарат до оправдание гафа с документите й- как ще изправят другия гаф- некомпетентността й на изпита.
Щото това е по-големият проблем.
И тогава дръж се, Хаити, РЖ ще те досгази:))))
цитирай
36. nicodima - ББ е натиснал тук и там. Да я реаби...
15.01.2010 23:01
miralyub написа:
ББ е натиснал тук и там.
Да я реабилитирахт че изхвърчи ли- трябва да се прости и с министерското си място.
След такъв резил.
Само ми е интересно, дори и да докарат до оправдание гафа с документите й- как ще изправят другия гаф- некомпетентността й на изпита.
Щото това е по-големият проблем.
И тогава дръж се, Хаити, РЖ ще те досгази:))))


Хаити, Таити : ), все едно : )))...
На откриването на граничния пункт до Златоград се криеше на втора линия...
цитирай
37. krassko - Някой може ли да ми каже какъв беше този шут- Красимир Желев- в сутрешния блок на БТВ???
16.01.2010 00:23
Защо не питаш Радамес :)

И ако Красимир Желев е шут - ти каква си ???
цитирай
38. miralyub - nicodima ,
16.01.2010 09:21
:))))))))))))))
цитирай
39. miralyub - Защо не питаш Радамес :) И ако ...
16.01.2010 09:26
krassko написа:
Защо не питаш Радамес :)

И ако Красимир Желев е шут - ти каква си ???


Красско,
Ясно.Щом ти като най-възрастния тух, хаха- не можеш да ми отговориш за Кр.Желев...работата е яко скофтена.
А аз каква съм ли?Ами от публиката, която е разплакана, огорчена и без самочувствие от жалката игра на актьорите.

А за Радамес-питай го сам... щом те интересува.
цитирай
40. lado - А, бе, тая Зелева имаше блог тука при ...
16.01.2010 09:39
А, бе, тая Зелева имаше блог тука при нас ,ама не пише отдавна.
Та нищо чудно и чучелото, което има за съпруг, да присъства в Блог.бг с някакъв ник.
Така ,както ми се "явява" от коментарите - чучелото май няма голямо въображение. Ако има ник, то това "Красско" може да е производно на Красимир (Зелев)
цитирай
41. miralyub - А, бе, тая Зелева имаше блог тука при ...
16.01.2010 10:33
lado написа:
А, бе, тая Зелева имаше блог тука при нас ,ама не пише отдавна.
Та нищо чудно и чучелото, което има за съпруг, да присъства в Блог.бг с някакъв ник.
Така ,както ми се "явява" от коментарите - чучелото май няма голямо въображение. Ако има ник, то това "Красско" може да е производно на Красимир (Зелев)



Зелева няма време да пише блог, щото пише гафове:))).
А, Красско е навияч на Генерала, знам аз- затова така стреля по мене...
цитирай
42. teachme - Здрасти, Мира, как си:) Ми гледах ...
16.01.2010 10:43
Здрасти, Мира, как си:)
Ми гледах го вчера, малко преди да се метна на работа...странно ухилен ми се видя, за почерпен - рано, за друго...деазн:))) абе накратко - изненадА всички, вкл. и водещата:)
цитирай
43. miralyub - привет! не съм ти видяла комен...
17.01.2010 17:23
привет!
не съм ти видяла коментара, извини ме.
и аз това мислех за почерпката:))).
а че ни изненадА, спор няма.
щом и аз му посветих постинг:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3361759
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930