Постинг
13.10.2011 19:32 -
Е тия срам нямат!
Винаги съм подозирала, че ако ме възмути някой с безпределна наглост в тези избори - това ще е ГЕРБ. Днес с кафето от кварталната лавка близо до офиса ми връчиха... партийни захарчета. След отблъскващата скъпарска кампания, тотално превзетия медиен ефир, хвърчащите им по облаците кандидати и тотална безидейност, тези индивиди окупираха и сутрешното ми кафе.
Бойковите хора наобикаляли търговските обекти и безсрамно натрапвали агитационни си благинки. А търговците от немайкъде се съгласяват и пробутват "стоката" на нас...
Ама, мерси, моите ги взех само за показ.
Апропо, за непиещите кафе предвидливо са доставили лукчета.
Бойковите хора наобикаляли търговските обекти и безсрамно натрапвали агитационни си благинки. А търговците от немайкъде се съгласяват и пробутват "стоката" на нас...
Ама, мерси, моите ги взех само за показ.
Апропо, за непиещите кафе предвидливо са доставили лукчета.
Ще те изненадам ли ако ти напиша,че такива захарчета към кафето се предлагат почти навсякъде в Ямбол и Елхово?
цитирай
2.
анонимен -
Ми, така и така са им останали опа...
13.10.2011 19:49
13.10.2011 19:49
Ми, така и така са им останали опаковки от белото и кафевото, да ги хвърлят ли...
цитирай
3.
анонимен -
miralyub
13.10.2011 20:03
13.10.2011 20:03
"безпределна наглост" е добре казано. Мисля, че хората ще я "оценят" подобаващо и ще им поиздърпат ушенцата на 23-ти.
цитирайharalanov написа:
Ще те изненадам ли ако ти напиша,че такива захарчета към кафето се предлагат почти навсякъде в Ямбол и Елхово?
За бонбонките бях гледала в един репортаж. Но захарчетата, които после ще ни вгорчат живота- се изненадах, честно.
И определено не са само при нас, вярвам ти, но това натрапване на всяка цена да се привлече внимание... бррр, отбръскващо. А в същото време са извадили едни кандидати- направо безмозъчни...
пих кафе с късметче герб - гласеше че убеждението е съвестта на разума - случайно или не
ама не ме убедиха де
цитирайама не ме убедиха де
анонимен написа:
Ми, така и така са им останали опаковки от белото и кафевото, да ги хвърлят ли...
:)) ами така са им останали в повече и от билбордовете, та са ги накичили с мутрите си на всеки ъгъл , останали са им за лъскавите скъпи вестничета, с които ми задръстват пощата, и за тапициране с плакати сгради и куп други ненужни измишльотини...
анонимен написа:
"безпределна наглост" е добре казано. Мисля, че хората ще я "оценят" подобаващо и ще им поиздърпат ушенцата на 23-ти.
ще си умра от кеф да гледам как се сриват на 23-и.
martiniki написа:
пих кафе с късметче герб - гласеше че убеждението е съвестта на разума - случайно или не
ама не ме убедиха де
ама не ме убедиха де
ооо, и късметчета има, хахаха.
9.
анонимен -
Мира,
13.10.2011 20:42
13.10.2011 20:42
вярно ли е, че всички или почти всички кандидати за кметове на Видин са се издокарали пред електората, че ще търсят персонална отговорност на Румен Видов и Иван Ценов за 22-те милиона дефицит на общината и невижданата разруха на хубавия ви град?
Невероятно, но едва ли!...
Колкото крадецът Видов потърси отговорност на крадеца Ценов!
Колко ли от сегашните кандидати са били членове на общинския съвет, който беше подкупен от Ценов и гласуваше далаверите му, особено със заменките на земи окло моста?...Колко ли пари открадна и Видов?
Но, гарван гарвану око не вади или по-точно - ченге ченге око не вади!
Нали така, Мира?...:)
цитирайНевероятно, но едва ли!...
Колкото крадецът Видов потърси отговорност на крадеца Ценов!
Колко ли от сегашните кандидати са били членове на общинския съвет, който беше подкупен от Ценов и гласуваше далаверите му, особено със заменките на земи окло моста?...Колко ли пари открадна и Видов?
Но, гарван гарвану око не вади или по-точно - ченге ченге око не вади!
Нали така, Мира?...:)
то, на Видов какво да му търсят- той на работа тези 4 години не е и ходил...
сирома...
цитирайсирома...
11.
анонимен -
Е,
13.10.2011 20:56
13.10.2011 20:56
за сметка на това, пък, Ценов работеше усилено!
За собстевните си интереси и банкови сметки!...
цитирайЗа собстевните си интереси и банкови сметки!...
ама пък ви остави къде- къде по-уреден град.
цитирай
13.
анонимен -
Той градът и при него не беше уреден,
13.10.2011 21:04
13.10.2011 21:04
но по-важното е, че Ценов за тези 8 години далавери си купи няколко апартамента в София, а пияницата Видов, май, само за пиене мислеше.
Нищо не казваш по въпроса с персоналната отговорност!
Както винаги, говориш само срещу Видов, а далаверите на Ценов не признаваш.
Защо ли?...;)
цитирайНищо не казваш по въпроса с персоналната отговорност!
Както винаги, говориш само срещу Видов, а далаверите на Ценов не признаваш.
Защо ли?...;)
те тези на Видов тепърва ще излизат наяве...
цитирайИначе, нямаше да се сетиш да наминеш:))
цитирайсърце юнашко не изтраЯ:).
цитирай
17.
анонимен -
Така, така,
13.10.2011 21:10
13.10.2011 21:10
ама преди далаверите на Видов, би трябвало да излязат и тези на Ценов!
Доколкото знам, сегашните кандидати за кметове са се заканили да им търсят отговорност, което е, все пак, някаква стъпка напред - досега никой не смееше да споменава името на Ценов, хеле, пък, да признае, че е извършил сума ти поразии за града и общината!
цитирайДоколкото знам, сегашните кандидати за кметове са се заканили да им търсят отговорност, което е, все пак, някаква стъпка напред - досега никой не смееше да споменава името на Ценов, хеле, пък, да признае, че е извършил сума ти поразии за града и общината!
хеле, ако имаше нещо- нали ровиха, да бяха изкарали досега.
айде сега КЪШ, че взе да ми писва от тебе.
цитирайайде сега КЪШ, че взе да ми писва от тебе.
Ама, само захарчета ли? А млекце? А кафенце? А бисквитка?
Малееей, големи скрънзи!
цитирайМалееей, големи скрънзи!
сега захарчета, после иде сопата:)
да му се пропука асфалтът на Бойко, дано.
цитирайда му се пропука асфалтът на Бойко, дано.
Мен повече ме дразни Плевенлиев, че все си прегръща вицето сякаш току що са станали от софрата и отиват да си лягат. Този човек акъл има ли и къде е жена му да я видим...
Но тези прегръдки ми идват в повече...
Прегръща, щото онази говори повече от него и го спасява в "трудни" ситуации. Той го играе добрият кандидат- тихичък, скромничък, миличък, кротичък... Всъщност НЕДОРАСЪЛ за този пост
цитирай
23.
анонимен -
Ми да,
13.10.2011 21:30
13.10.2011 21:30
той Ценов кого ли не беше подкупил - как ще кажат, че е крал!...
Мира, голяма простакеса си, ще знаеш!
Стойте си там, на тъмно, в изостаналия ви град и проклиняйте душманите(Видов и останалите, Ценов - сакън!, щото и ний сме дали нещо на света...;)!
Той си живее в София и си ходи по чужбина, без да го интересува вЕрвате ли му или не, защитавате ли го или не - все му е едно!
Вчера срещнах Ценов на Раковска - излизаше от един от апартаментите си, които си купи, сиромахът, само с едната кметска заплата!...
Поздрави от София!
:))
цитирайМира, голяма простакеса си, ще знаеш!
Стойте си там, на тъмно, в изостаналия ви град и проклиняйте душманите(Видов и останалите, Ценов - сакън!, щото и ний сме дали нещо на света...;)!
Той си живее в София и си ходи по чужбина, без да го интересува вЕрвате ли му или не, защитавате ли го или не - все му е едно!
Вчера срещнах Ценов на Раковска - излизаше от един от апартаментите си, които си купи, сиромахът, само с едната кметска заплата!...
Поздрави от София!
:))
24.
анонимен -
23- искаше да кажеш Видолов май?
13.10.2011 21:36
13.10.2011 21:36
23- искаше да кажеш Видолов май?
цитирайНе за захарчетата, за тях вярвам, а че те виждам в блога отново : ))...
Всичко е полудяло да се доказва, пък ако седнеш да събираш бисери, тефтерът няма да ти стигне само от едно издание на новините...
Днес над Орлов мост летеше един огромен балон с вид на дирижабъл и на него мярнах надпис ИЗБОРИ, но трябваше да потеглям и нищо повече не видях.
Досадници, и от небето ни нападат : (...
цитирайВсичко е полудяло да се доказва, пък ако седнеш да събираш бисери, тефтерът няма да ти стигне само от едно издание на новините...
Днес над Орлов мост летеше един огромен балон с вид на дирижабъл и на него мярнах надпис ИЗБОРИ, но трябваше да потеглям и нищо повече не видях.
Досадници, и от небето ни нападат : (...
Пичовете от квартала вземаха по 80 лева, тениска и шапка.
Трябва да се навъртя край клуба им да видя сега по колко дават...
цитирайТрябва да се навъртя край клуба им да видя сега по колко дават...
слушам вчера инфантилния росенчо, как тяхната кампания била тиха, скромна и човеколюбива...нямало билбордове, нямало плакати...нямало нищо...само с 2 000 000, за неразбралите, да го напиша с думи ДВА МИЛИОНА лева, щяла да им струва кампанийката...
е тия са за бесене с главите надолу...., а идиотите, които ще гласуват за тях да им кажа от сега...ако герб-чудех се дали да го пиша с главни букви, но се отказах...дават по 5 лева за глас, знайте, че ПЪРВО, ТИЯ ПЕТ ЛЕВА ШЕ ГИ ВЗЕМЕ ПАТРОНА, ДЕТО ВИ ДАВА ЗАЛЪГА ХЛЯБ И ДОЗАТА ДРОГА, А ВИЕ МУ СЕ ОТЧИТАТЕ С ИЗПРОСЕНИТЕ ПО СВЕТОФАРИТЕ ПАРИ И ЗАРАБОТКИТЕ НА ОКОЛОВРЪСТНОТО ... И ВТОРО, от вас ще земат и калта из под кирливите нокти, а патрона ви ше си построи дворец с дадените му пари, като тези на царкир(лив)о...така, че мислете му...спрете да се размножавате като хлебарки...или се изнесете от България със се катуните си.
цитирайе тия са за бесене с главите надолу...., а идиотите, които ще гласуват за тях да им кажа от сега...ако герб-чудех се дали да го пиша с главни букви, но се отказах...дават по 5 лева за глас, знайте, че ПЪРВО, ТИЯ ПЕТ ЛЕВА ШЕ ГИ ВЗЕМЕ ПАТРОНА, ДЕТО ВИ ДАВА ЗАЛЪГА ХЛЯБ И ДОЗАТА ДРОГА, А ВИЕ МУ СЕ ОТЧИТАТЕ С ИЗПРОСЕНИТЕ ПО СВЕТОФАРИТЕ ПАРИ И ЗАРАБОТКИТЕ НА ОКОЛОВРЪСТНОТО ... И ВТОРО, от вас ще земат и калта из под кирливите нокти, а патрона ви ше си построи дворец с дадените му пари, като тези на царкир(лив)о...така, че мислете му...спрете да се размножавате като хлебарки...или се изнесете от България със се катуните си.
Да ги очакваме ли и на тоалетна хартия:))
цитирай
29.
анонимен -
Има и герберски кибрити дори са п...
13.10.2011 22:24
13.10.2011 22:24
Има и герберски кибрити дори са по-големи от обичайните,а дете носеше синьо балонче с надпис герб
цитирайЛуди пари хвърлят за агитация, това са пари хвърлени на вятъра. Някой се е подсладил от тая кампания.
цитирай
31.
анонимен -
Здравей! Наистина маного рядко се ...
14.10.2011 07:59
14.10.2011 07:59
Здравей! Наистина маного рядко се мяркаш последната година. Домъчнява ни.
Да ти кажа за нашия град. Средно на всеки 50 метра са си направили агит пунктове. В града по цял ден се разкарва един двуетажен автобус, като горе на палубата са возят десетина младежи, които между парчетата крещят "ГЕРБ". Музиката е с такава сила, че котките се крият под кревата.Пощенските ни кутии се преипълват с толкова листовки, че може да се предават на вторични суровине. Адски много пари се пилеят, но то ще си излезе после.
цитирайДа ти кажа за нашия град. Средно на всеки 50 метра са си направили агит пунктове. В града по цял ден се разкарва един двуетажен автобус, като горе на палубата са возят десетина младежи, които между парчетата крещят "ГЕРБ". Музиката е с такава сила, че котките се крият под кревата.Пощенските ни кутии се преипълват с толкова листовки, че може да се предават на вторични суровине. Адски много пари се пилеят, но то ще си излезе после.
Ако не е лудото хвърляне на пари и полицейските хватки на Цецко тия от ГЕРБ ще се хванат за палците!!!
цитирай
33.
анонимен -
Питам се....
14.10.2011 09:11
14.10.2011 09:11
Дали всичко това не се плаща скрито от бюджета на МВР. Почти навсякъде държавните органи са впрегнати за агитация в полза на ГЕРБ. Дали шумна и арогантна предизборна кампания не се плаща от нашите данъци?
цитирайЧакам с нетърпение да се появи тоалетна хартия с надпис ГЕРБ. Ще се запася с много рула от нея.
цитирай
35.
анонимен -
за всичко имат пари. . . . контраб...
14.10.2011 09:56
14.10.2011 09:56
за всичко имат пари....контрабандата на цигари е много доходна и е в техните ръце, наистина са много нагли....
тутанкамон да се изкаже по темата, той е спеца...:))))
цитирайтутанкамон да се изкаже по темата, той е спеца...:))))
36.
анонимен -
Най хубавото нещо във Видин, е клуб ...
14.10.2011 10:12
14.10.2011 10:12
Най хубавото нещо във Видин, е клуб Бали, но за съжаление, отдавна не съм ходил там, защото го бяха закъсали откъм персонал..:)))
цитирайкоето в случая наистина не е много уместно, бих искал да ви попитам - как гледате на случая със снощния взрив под автомобила на Сашо Диков? Възмущавате ли се и според вас кой е евентуалния инициатор на звуково-светлинното шоу?
цитирай
38.
анонимен -
Лисицата съм
14.10.2011 10:36
14.10.2011 10:36
това е толкова плитък цирк спектакъл че едва ли вече има средно интелигентни хора които да се ловят на тези шоу -програми
в тази държава никой не прави и не разпространява сензации случайно
БТВ- най -интригантската телевизия беше вече с осигурено време за интервю на "пострадалия"
ТВ7 го отрази бегло
щом телевизията на Мъпетите е толкова активна веднага става ясно целта на мероприятието.
цитирайв тази държава никой не прави и не разпространява сензации случайно
БТВ- най -интригантската телевизия беше вече с осигурено време за интервю на "пострадалия"
ТВ7 го отрази бегло
щом телевизията на Мъпетите е толкова активна веднага става ясно целта на мероприятието.
39.
анонимен -
Любенов
14.10.2011 10:44
14.10.2011 10:44
аз бих си купил тоалетна хартия с тяхна реклама. Както се казаваше в една реклама "Винаги до нас"
цитирай
40.
анонимен -
А вие, извинете,
14.10.2011 11:03
14.10.2011 11:03
с какъв цвят захарчета предпочитате сутрешното си кафе? Темата е разтърсваща, с нетърпение очаквам вашия обективен и абсолютно безпристрастен коментар за всяко подобно безобразие!
цитирай
41.
анонимен -
@40
14.10.2011 11:30
14.10.2011 11:30
Авторката на блога е пила кафето си горчиво, щото тя види ли нещо, което е свързано с гербаджиите, започва да хвърля такива къчове, та чак да ти стане жал за нея!
Горките видинчани - колко ли още тормоз от кметове има да видят!...
цитирайГорките видинчани - колко ли още тормоз от кметове има да видят!...
42.
josarian -
Проблема не в захарчетата, в логото, проблема е в това че, подобни глупости
14.10.2011 11:40
14.10.2011 11:40
занимават вниманието на хората. Защо никой не попита, не потърси сметка, не излезе да скандира за истината, по повод думите на Пламен Устинов, бивш служител на НСО, на когото Трактора е поръчал убийството на Гриша Ганчев!?! Защо!?! Защото това не е тема ли!?! Защо никой не попита защо е имало среща при Гоце Първанов между поръчител и жертва, след което убийство нямаше, но отвлякоха Ангел Бончев, дясната ръка на Гриша Ганчев!?! Защо никой не рови и не пита за тези дребни неща а словобдлудстваме за някакви захарчета, дето някой малоумник е накичил с лого на ГЕРБ!?! И дали същия този малоумник не го е направил нарочно, с цел провокация!?! Такива въпросчета е редно по-често да си задаваме. Както би било редно да си зададем въпроса защо преди време някой взриви бомба пред редакцията на оня парцал "Галерия" и пред сградата на Яни Янев, който лазеше с букети пред Алексей Петров!?! Защо никой не протестира срещу факта, че един човек с обвинение от над сто тома, който е съсипал живота и бизнеса на стотици и хиляди, сега е кандидат-президент!?! Защо никой не протестира, когато същия, едва членоразделящ индивид, когото Станишев назначи за Сив Кардинал в ДАНС, подслушваше журналисти в разработка "Галерия"!?! Защо никой не протестира, когато "сътрудниците" му масаажираха с чукове журналиста Огнян Стефанов и едва не го вкараха в гроба!?! Защо!?! Защо никой не протестира по повод лъжата на пРезидента ва Булгаристан, че не познава Алексей Петров и никога не го е виждал!?!
Аре, пишете си за захарчетата и се надпреварвайте да правите буря в чаша вода. Докато някоя сутрин не се събудите с някой тракторист с петолъчка на чело и с готова декларация в ръка за доброволно даряване на бизнеса или живота ви в името на светлото тракторско бъдеще.
цитирайАре, пишете си за захарчетата и се надпреварвайте да правите буря в чаша вода. Докато някоя сутрин не се събудите с някой тракторист с петолъчка на чело и с готова декларация в ръка за доброволно даряване на бизнеса или живота ви в името на светлото тракторско бъдеще.
43.
анонимен -
занимават вниманието на хората. ...
14.10.2011 12:12
14.10.2011 12:12
josarian написа:
занимават вниманието на хората. Защо никой не попита, не потърси сметка, не излезе да скандира за истината, по повод думите на Пламен Устинов, бивш служител на НСО, на когото Трактора е поръчал убийството на Гриша Ганчев!?! Защо!?! Защото това не е тема ли!?! Защо никой не попита защо е имало среща при Гоце Първанов между поръчител и жертва, след което убийство нямаше, но отвлякоха Ангел Бончев, дясната ръка на Гриша Ганчев!?! Защо никой не рови и не пита за тези дребни неща а словобдлудстваме за някакви захарчета, дето някой малоумник е накичил с лого на ГЕРБ!?! И дали същия този малоумник не го е направил нарочно, с цел провокация!?! Такива въпросчета е редно по-често да си задаваме. Както би било редно да си зададем въпроса защо преди време някой взриви бомба пред редакцията на оня парцал "Галерия" и пред сградата на Яни Янев, който лазеше с букети пред Алексей Петров!?! Защо никой не протестира срещу факта, че един човек с обвинение от над сто тома, който е съсипал живота и бизнеса на стотици и хиляди, сега е кандидат-президент!?! Защо никой не протестира, когато същия, едва членоразделящ индивид, когото Станишев назначи за Сив Кардинал в ДАНС, подслушваше журналисти в разработка "Галерия"!?! Защо никой не протестира, когато "сътрудниците" му масаажираха с чукове журналиста Огнян Стефанов и едва не го вкараха в гроба!?! Защо!?! Защо никой не протестира по повод лъжата на пРезидента ва Булгаристан, че не познава Алексей Петров и никога не го е виждал!?!
Аре, пишете си за захарчетата и се надпреварвайте да правите буря в чаша вода. Докато някоя сутрин не се събудите с някой тракторист с петолъчка на чело и с готова декларация в ръка за доброволно даряване на бизнеса или живота ви в името на светлото тракторско бъдеще.
Аре, пишете си за захарчетата и се надпреварвайте да правите буря в чаша вода. Докато някоя сутрин не се събудите с някой тракторист с петолъчка на чело и с готова декларация в ръка за доброволно даряване на бизнеса или живота ви в името на светлото тракторско бъдеще.
Една трезвомислеща глава да се намери в тоя блог.бг, трудно се срещат вече такива хора!!!
Браво за позицията ти!
Ти не разбра ли, че този Пламен Устинов е един жалък рекетьор? Взел 300 000 лв. от брата на Алексей Петров. А после клекнал пред заплахите на Цвъки и започнал да лъжесвидетелства. Ами той същия този Сашо Диков всичко излъчи директно, да беше погледал. А не да четеш само ГЕРБ-пропагандата :)
цитирайИ как ще ме накарт да гласувам, подавайки ми пликче с надпис ГЕРБ? За кампанията си работят, а за България???
цитирай
46.
borjanmljakov -
Съвсем друго щеше да е да хапнеш пандишпанче с Начко, нали миралюб?
14.10.2011 12:21
14.10.2011 12:21
Как сте бесепето по Видин, добре листе?
цитирай
47.
josarian -
Мнението ми, анонимен, се споделя от болшинството от българите, сигурен съм.
14.10.2011 12:23
14.10.2011 12:23
Някои не смеят да го изразят, на други не е дошло да главата и не взимат отношение, но нещата стават много жестоки и е крайно време гражданското общество в Булгаристан да вдигне глава над някакви си смешни и жалки захарчета и да зададе своите въпроси и да постави своите искания - без разлика от партийна, религиозна или някаква друга принадлежност.
цитирай
48.
josarian -
Всеки има глава на раменете си, нека разсъди. Не ми говори глупости от червената хиляда и една нощ.
14.10.2011 12:26
14.10.2011 12:26
idealist написа:
Ти не разбра ли, че този Пламен Устинов е един жалък рекетьор? Взел 300 000 лв. от брата на Алексей Петров. А после клекнал пред заплахите на Цвъки и започнал да лъжесвидетелства. Ами той същия този Сашо Диков всичко излъчи директно, да беше погледал. А не да четеш само ГЕРБ-пропагандата :)
Познавам лично някои лица от пострадалите от тракторските изпълнения, така че не ти си човека, чието мнение може да бъде меродавно. Тия си ги разправяй на червените вечеринки на Позитано 20.
Е как пък разбра, че мнението ти се споделя от болшинството, интересно? :) Защо не опиташ да си изровиш главата от пясъка и да се огледаш? Вчера представиха проучване на мнението на софиянци - едва 25 % от тях биха подкрепили ГЕРБ. Ако това ти е мнозинството...
цитирайidealist написа:
Е как пък разбра, че мнението ти се споделя от болшинството, интересно? :) Защо не опиташ да си изровиш главата от пясъка и да се огледаш? Вчера представиха проучване на мнението на софиянци - едва 25 % от тях биха подкрепили ГЕРБ. Ако това ти е мнозинството...
Аз не съм член на ГЕРБ, но ще гласувам за тях, защото виждам какво свършиха за тези две години. Повече отколкото всички други за двадесет. Но не това е важното. Имах предвид, че хората виждат престъпленията на трактористи, комунисти, ДС ченгесари и прочее безродна измет. Българите не са глупави. Вече много трудно ще минат разни парчета като тия дето ги дъвчат сега разни червени редосеялки и техните парцали. Тищ ом толкоз си светнат, ето тук, плюй в чашата със герберската захар, тиквосвай Борисов и плевенясвай Плевнелиев. После ходи си пусни червената бюлетинка за някой от всичките 15-16 червени кандидати и продължи да спиш спокойно.
Ти си гласувай за ГЕРБ, имаш право. Нали знаеш онази поговорка: "Каквото човек сам си направи - никой друг не може да му го причини" :) А лепенето на етикети от сорта на твоите ( "тъп", "измет" ) само показва собствената ти безпомощност и култура. Дерзай, пиши - дано си заслужиш сребърниците от герберската хранилка :)
цитирай
52.
josarian -
Всеки сам избира пътя си, всеки има глава на раменете си - да мисли и разсъждава.
14.10.2011 12:59
14.10.2011 12:59
Аз съм винаги справедлив и краен в преценките си - и повтарям, че безродна измет са червените/колкото и даъ се пънат за патриоти/, техните слуги ДС ченгетата, трактористите със своите редосеялки и стотиците, специално създадени партии и партийки в тяхна подкрепа. А определено тъпи са хората, подкрепящи ги безрезервно. Никак не е трудно да се заинтересува човек какво е свършено за двадесет години и какво за последните две. Дори само фактът, че преди две години всички алкохолни производители отчитаха акциз и данъци 700 000лв месечно а сега само един отчита 9 000 000лв е достатъчен за всеки нормален човек да разсъди. А сребърниците ги търси в куфарчетата на тия, дето лукановци и огняндойновци ги направиха милионери служебно, за една вечер. Същите тези, докато ние тук се джафкаме за захарчета, вече 20 години ни играят хоро на главата и още по-лоши работи правят. Така че, докато има червени тъпанари и червена безродна измет, имаща себе си за най-прогресивната част на човечеството - ще го пиша с главни букви.
цитирайАма на теб наистина ти е много промит мозъкът :) Какво се е направило за 2 г.? Че замразиха пенсии и заплати ли? Че сме на предпоследно място по усвояване на еврофондове ли? Че ни назначаваха разни Калинки, Владимири Яневи? Или че смениха 3-ма здравни министри и тотално загробиха здравеопазването? Лесно е да се режат лентички на обекти, започнати много преди теб. Вчера излезе статистика - България е на предпоследно място по икономически показатели в Европа... Да изброявам ли още "постижения" или ти стигат? :)
цитирай Не искам да цитирам Станишев, но тези са си такива. И понеже са тъпи парчета, продължават да наричат всеки, който е срещу тях комунист! Истината е, че те са комунисти...и ченгета, естествено:)! писах за това преди повече от година, ама тогава чак ми правиха забележки:)! Неееее...не ми пука изобщо! Само сер надявам хората да не са чак толкова тъпи и да им ударят як шамар!!!
цитирайПрав си - цялото ръководство на ГЕРБ е от бивши комунисти-ченгета. А колко от тях са били доносници - да не говорим :)
цитирайАми и пакети захар за сладко да раздават, пак няма да могат да подсладят живота
на народа.Достатъчно го вгорчиха,че се не трае.
Тези лицемери срам нямат.Дано се провалят като Костов!!!
цитирайна народа.Достатъчно го вгорчиха,че се не трае.
Тези лицемери срам нямат.Дано се провалят като Костов!!!
А това, че по времето на Станишев, дето четири години докато беше премиер така и не разбра какво работи, парите по еврофондовете бяха тотално замразени, забрави ли!? Иначе грешки кой не допуска? Важно е да се оправят, безгрешни на тази Земя няма. Ноже може ли това да се сравнява с чутовните престъпления на червените безродници спрямо българския народ? Фалирането на държавата, източването на пенсионните фондове, обира на банките, създаването на групировките, изнасянето на милиардите от специалните сметки, предназначени за външнотърговските дружества!? Това се забравя, нали!?Маловажни неща, така да се каже. Но виж, захалрчетата и Калинките са смъртни грехове, м!?
цитирайНа 14-то място беше България по усвояване на еврофондове. Нищо, че тепърва се учехме как се прави това тогава. А това успешно и подкрепяно от ЕНП правителство ни докара до опашката. Да не говорим за 170 000 нови безработни. Колкото до "червените безродници" - сигурно имаш предвид бившите комунисти от ГЕРБ? Вземи и ги преброй ако искаш - колко от членовете на националния им Изпълнителен съвет са бивши членове на БКП и ченгета?
И още нещо - бившите управници, които са грешали си получиха заслуженото на минали избори. И БСП, и Костов, и царя, и Доган. Само че ГЕРБ, вместо да се поучи от техните грешки, за 2 г. натвори невиждани безумия. Да не припомням сега скандалът със СРС-тата, който показа нагледно как се покровителстват далаверите на най-високо ниво. Нали?
цитирайИ още нещо - бившите управници, които са грешали си получиха заслуженото на минали избори. И БСП, и Костов, и царя, и Доган. Само че ГЕРБ, вместо да се поучи от техните грешки, за 2 г. натвори невиждани безумия. Да не припомням сега скандалът със СРС-тата, който показа нагледно как се покровителстват далаверите на най-високо ниво. Нали?
Поздрави на Елхово :))) Любимо градче!
цитирай
60.
анонимен -
:))))))))
14.10.2011 14:37
14.10.2011 14:37
Още един самокоментиращ се блогер:)))
цитирайправителството успя да опоска почти напълно държавния резерв, оставяйки на следващите огромен дефицит, който ще накара хората да питат къде серат гладните. За сметка на това обаче ще има магистрали (да видим дали ще изкарат зимата), ще има метро (само дето няма да има кой да се вози в него), ще има и празни оправдания. А, ще има и огромен сеир за Европата, защото никой никъде не е споменал, че при замразени фондове може да се строи и да се разчита да се размразят. Това си е въпрос на личен избор на управниците. Е, какво толкова - след две години вече няма да са те на власт, а който и да дойде, ако ще да е и Господ, пак няма откъде да извади пари и ще трябва да слага дебели наколенки пред ЕС. Тогава може и да ни съжалят, като ни накарат да си затворим и другите блокове на АЕЦ-а и да ни отпуснат някой и друг безлихвен заем. Все пак им трябваме живи и що-годе здрави, за да има кой да им мие задниците като се пенсионират!
цитирайjosarian написа:
А това, че по времето на Станишев, дето четири години докато беше премиер така и не разбра какво работи, парите по еврофондовете бяха тотално замразени, забрави ли!? Иначе грешки кой не допуска? Важно е да се оправят, безгрешни на тази Земя няма. Ноже може ли това да се сравнява с чутовните престъпления на червените безродници спрямо българския народ? Фалирането на държавата, източването на пенсионните фондове, обира на банките, създаването на групировките, изнасянето на милиардите от специалните сметки, предназначени за външнотърговските дружества!? Това се забравя, нали!?Маловажни неща, така да се каже. Но виж, захалрчетата и Калинките са смъртни грехове, м!?
Щото все пишат ли пишат, другите пък се пъчат, но нищо не е ясно.
nicodima написа:
Не за захарчетата, за тях вярвам, а че те виждам в блога отново : ))...
Всичко е полудяло да се доказва, пък ако седнеш да събираш бисери, тефтерът няма да ти стигне само от едно издание на новините...
Днес над Орлов мост летеше един огромен балон с вид на дирижабъл и на него мярнах надпис ИЗБОРИ, но трябваше да потеглям и нищо повече не видях.
Досадници, и от небето ни нападат : (...
Всичко е полудяло да се доказва, пък ако седнеш да събираш бисери, тефтерът няма да ти стигне само от едно издание на новините...
Днес над Орлов мост летеше един огромен балон с вид на дирижабъл и на него мярнах надпис ИЗБОРИ, но трябваше да потеглям и нищо повече не видях.
Досадници, и от небето ни нападат : (...
Привет, Никодима! Не писах, защото не ми беше до писане:(((, то и сега не му е мястото, но не можах да се стърпя...
Дирижабли, казваш... Ама те и без това летят само по небесата, тия малоумници. Нали знаете кое ще е страшното на тези избори- че нашият избор няма никакво значение, защото ще се купуват направо комисии...
Изчезвам... път ме чака... за което моля да ме извинят останалите коментирали.
Я дай да видим, кои са тия търговци, де се да се запознаем? Някакма специнформация ли имаш или си сънувала мокри сънища снощи? Щото аз мога да си преставя някой мангал да си продаде гласа, но не виждам комисия, която да се нареди с протегнати ръце на опашка за сребърници. Ако имаш някаква актуална информация дай я, аз ще съдействам да я сведем до знанието на всички телевизии и вестници.
цитирайБи ли разяснил малко, ясно е че ги разбираш тези работи"
цитирайЕ Йосарианчо, май и фондовете, а вероятно и другите работи са ти § 22. А полемиката която се опитваш да практикуваш си е от голямата легенда на ГЕРБ. Когато пишеш нещо, първо си помисли, когато нещо не разбираш, първо прочети или попитай, а така да ръсиш неща дето хем не разбираш, хем не си прочел или попитал се доближаваш максимално до онази развалена плоча, дето я слушаме всеки ден.
цитирайХоди да коментираш захарчетата, еврофондовете остави за други.
цитирайНе с лошо, просто като не разбираш, признай си. В противен случай някой може да заподозре, че ти плаща някой за пропаганда. А колкото до фондовете, не ги оставям на други, това ми е работата и много бързо разбирам, кой кой е:)))
цитирайТвоите хора правят изборите като Гочоолу и Дочоолу /http://petel.bg/Aktivisti-na-GERB-RAZBIHA-GLAVATA-na-opozitsioner-vav-Varna--UZHASYAVASHHI-SNIMKI--__8532/, какво има да ги коментираш. И те така, като нещо не им хареса... А колкото до управлението на ГЕРБ имам само един въпрос понеже си разбирач / надявам се не колкото еврофондовете/ Каква е каузата на ГЕРБ?
цитирайчиито родители получават по 10000 евро на месец заплата и им изпращат поне 30% от сумата в България, но въпреки това срещу 100 кинта си продадоха гласа. За когото ще си го продадат и сега, за да спечели евентуално. Защото от тях нищо не зависело, пък пет човека като съберат по сто кинта, ето ти едно напиване в Син Сити... Нищо, че мама и тати пращат толкова, че чедото им да си наеме поне трима пенсионери с по три висши да му бършат задника и да му чистят драйфаното от вечерта!
цитирай
71.
josarian -
Длед като ти е работата, светни ни какви бяха възможностите преди четири години и сега.
14.10.2011 17:18
14.10.2011 17:18
Ще строиш юрти вместо с европейски помощи или какво!?! На мен никой не ми плаща - изказах достатъчно категорично менение, че захарчетата са абсолютно дребнотемие и не зслужават да се коментира, има много по-важни проблеми а някакви червени лайнари, размахват някакви захарчета и се опитват да ни дават тон в живота. На теб какъв ти е проблема?
цитирайjosarian написа:
Ходи да коментираш захарчетата, еврофондовете остави за други.
Да не би пък ти да си човекът, който ще ръси мозък, Йосаряне? То се ръси нещо, което човек има, все пак :) Освен пропагандните герб-щампи - от теб не виждам какво друго може да се изръси :)
Не знаех, че трябва да имам проблем за да си изразя мнението, но нейсе...
Занимавам се 11 години с това / европроекти/ При двете предходни правителства имаше нещо за хората / защото парите от ЕС са за държавата и институциите предимно, а за МСП и ЗП, една малка част/, но сега в последните 2 години за хората няма, моделът на предходните се повтори, но пари няма, пари за МСП няма, това е истината и друго - от направата на един проект / като тия с лентичките/ има технологично време 24-36 месеца за разглеждане и стартиране /минимум/- без подготовката , за частните беше 3 после стана 5 месеца, но това е на книга, а иначе има проекти, които от 2 години нямат движение. Е, кое му е хубавото? Не е ли най важното в една държава да са добре хората / не само хората на ГЕРБ/? Не е ли най важното , дори във време не криза и бедност доверието и справедливостта/ всъщност все термини от мениджмънта/ И кое е налице?
Колкото до юртите това е друга тема от която за съжаление също не разбираш...
цитирайЗанимавам се 11 години с това / европроекти/ При двете предходни правителства имаше нещо за хората / защото парите от ЕС са за държавата и институциите предимно, а за МСП и ЗП, една малка част/, но сега в последните 2 години за хората няма, моделът на предходните се повтори, но пари няма, пари за МСП няма, това е истината и друго - от направата на един проект / като тия с лентичките/ има технологично време 24-36 месеца за разглеждане и стартиране /минимум/- без подготовката , за частните беше 3 после стана 5 месеца, но това е на книга, а иначе има проекти, които от 2 години нямат движение. Е, кое му е хубавото? Не е ли най важното в една държава да са добре хората / не само хората на ГЕРБ/? Не е ли най важното , дори във време не криза и бедност доверието и справедливостта/ всъщност все термини от мениджмънта/ И кое е налице?
Колкото до юртите това е друга тема от която за съжаление също не разбираш...
"Да не говорим за 170 000 нови безработни"
Шефе, ти сега ли се събуждаш от зимен сън? В САЩ за миналата година има 1 000 000 нови безработни. Намалиха им кредитния рейтинг. Най-голямата икономика в света. Гърция фалира. На Испания днес също намалят кредитния рейтинг, и те изнемогват от безработица. Всъщност трябва да се кръстим три пъти, че БСП не са на власт в момента, или онези другите, с които играят в комбина, включително палячото Сидеров, защото не ми се мисли какво щеше да е положението в България.
цитирайШефе, ти сега ли се събуждаш от зимен сън? В САЩ за миналата година има 1 000 000 нови безработни. Намалиха им кредитния рейтинг. Най-голямата икономика в света. Гърция фалира. На Испания днес също намалят кредитния рейтинг, и те изнемогват от безработица. Всъщност трябва да се кръстим три пъти, че БСП не са на власт в момента, или онези другите, с които играят в комбина, включително палячото Сидеров, защото не ми се мисли какво щеше да е положението в България.
josarian написа:
някакви червени лайнари, размахват някакви захарчета и се опитват да ни дават тон в живота. На теб какъв ти е проблема?
Ти имаш проблем, явно :) Нещо започна да си изпускаш нервите, май? То като няма аргументи е така, верно. "Червените лайняри" нали ти казах къде да ги търсиш - в Политбюро на ГЕРБ, пълно е с такива. Начело с пъдаря на Тато и на Царя :)))
Палячото Сидеров е последния, който крепеше това пагубно за България правителство. Сега останаха само шепа напазарувани "независими" депутати-отцепници. На това се крепи вече Б.Борисов само, нали? И им дава по 17 000 лв. на месец от субсидиите на бившите им партии - за да го държат на власт и ГЕРБ да може да лапа.
цитирай
77.
josarian -
Юртмане, за какъв проблем става въпрос? След като си такъв специалист по усвояване на еврофондове, кажи кой ги
14.10.2011 17:52
14.10.2011 17:52
yurtman написа:
Не знаех, че трябва да имам проблем за да си изразя мнението, но нейсе...
Занимавам се 11 години с това / европроекти/ При двете предходни правителства имаше нещо за хората / защото парите от ЕС са за държавата и институциите предимно, а за МСП и ЗП, една малка част/, но сега в последните 2 години за хората няма, моделът на предходните се повтори, но пари няма, пари за МСП няма, това е истината и друго - от направата на един проект / като тия с лентичките/ има технологично време 24-36 месеца за разглеждане и стартиране /минимум/- без подготовката , за частните беше 3 после стана 5 месеца, но това е на книга, а иначе има проекти, които от 2 години нямат движение. Е, кое му е хубавото? Не е ли най важното в една държава да са добре хората / не само хората на ГЕРБ/? Не е ли най важното , дори във време не криза и бедност доверието и справедливостта/ всъщност все термини от мениджмънта/ И кое е налице?
Колкото до юртите това е друга тема от която за съжаление също не разбираш...
Занимавам се 11 години с това / европроекти/ При двете предходни правителства имаше нещо за хората / защото парите от ЕС са за държавата и институциите предимно, а за МСП и ЗП, една малка част/, но сега в последните 2 години за хората няма, моделът на предходните се повтори, но пари няма, пари за МСП няма, това е истината и друго - от направата на един проект / като тия с лентичките/ има технологично време 24-36 месеца за разглеждане и стартиране /минимум/- без подготовката , за частните беше 3 после стана 5 месеца, но това е на книга, а иначе има проекти, които от 2 години нямат движение. Е, кое му е хубавото? Не е ли най важното в една държава да са добре хората / не само хората на ГЕРБ/? Не е ли най важното , дори във време не криза и бедност доверието и справедливостта/ всъщност все термини от мениджмънта/ И кое е налице?
Колкото до юртите това е друга тема от която за съжаление също не разбираш...
разпределя, еднолично Борисов, Цветанов, Плевнелиев, ГЕРБ? Разпределят ги български граждани, назначени давършат гази работа, експерти. Когато един човек е заврял ръцете си отзад или бърка и с двете в носа си е много лесно да обвиниш друг за това, че не работи или просто, че саботира работата. Но факт е, че има повече усвоени пари. За юртите мога да ти кажа отсега - история са, съгласен съм, може да бъдат приятно хоби, но нищо повече. Предпочитам сламените къщи. Отново повтарям - спора тръгна от там, че аз твърдя, че темата на момата е дребнотемие, има по-важни неща, заслужаващи внимание.
Освен захарчета предлагат и кибритчета. А после и свинска мас, и маргарин за да направят секса удобен, както беше казал изнасиленият Стоян в "Искрено и лично".
цитирай
79.
josarian -
Виж, Идеалист, палячовци и червени лайнари има навсякъде, това е неизбежно.
14.10.2011 17:56
14.10.2011 17:56
idealist написа:
Палячото Сидеров е последния, който крепеше това пагубно за България правителство. Сега останаха само шепа напазарувани "независими" депутати-отцепници. На това се крепи вече Б.Борисов само, нали? И им дава по 17 000 лв. на месец от субсидиите на бившите им партии - за да го държат на власт и ГЕРБ да може да лапа.
Ако стане тупурдията кой ще сложим да носи байрака? Станишев? Костов? Малтинчо? Сидеров? Впианчения Доган или специалиста по сваляне на лихви и масажиране с чукове? И защо всички задружно се хвърлят на Б.Б. без значение от цветове и партии?
Този дето изчака да дойдат изборите, за да се отметне от подкрепата си за правителството? Този дето изчака да дойдат изборите, за да води тълпа гамени пред джамията в София? И чудно как точно тогава и Доган си показа муцуната, за да пропагандира. Този дето телевизията, от която облъчваше не може да го понася? И групата му в НС се разпадна. Този дето вкара педофили и побойници в парламента? Този, който пропагандира измислени популистки тези като "Турция вън от ЕС", то първо това скоро няма как да се случи, второ ако ЕС решат все едно нас ще ни питат, трето си разваляме отношенията със силна, съседна държава, изобщо абсолютно излишно дървене. Този, който си играе с темата за етническия мир, при все, че знае колко деликатна тема е за цяла Европа и целия свят. Ми не мерси, не искам такъв човек да управлява. В интерес на истината и на мен до онзи ден ми беше симпатичен, най-вече заради това, че подкрепяше правителството, за това, че е добър оратор и говори много истини. Но това не е достатъчно. В крайна сметка и Хитлер е бил добър оратор.
цитирайЗа еднолично не знам:), но вероятно всеки за отделна програма, щото ако не знаеш има 7 оперативни програми / една вече я спряха от ЕС заради компетентно управление/, една земеделска, една за рибарство и аквакултури...
Колкото до сламените къщи - добър избор, но ги хваща ЗУТ-а, а и не можеш да си изкараш протокол № 16:). Колкото струва подготовката на документите, проектиране, разрешителни и т.н. толкова горе - долу струва една готова юрта, която можеш да поставиш когато си искаш и да я прибереш когато си искаш и т.н.
цитирайКолкото до сламените къщи - добър избор, но ги хваща ЗУТ-а, а и не можеш да си изкараш протокол № 16:). Колкото струва подготовката на документите, проектиране, разрешителни и т.н. толкова горе - долу струва една готова юрта, която можеш да поставиш когато си искаш и да я прибереш когато си искаш и т.н.
josarian написа:
Ако стане тупурдията кой ще сложим да носи байрака? Станишев? Костов? Малтинчо? Сидеров? Впианчения Доган или специалиста по сваляне на лихви и масажиране с чукове? И защо всички задружно се хвърлят на Б.Б. без значение от цветове и партии?
idealist написа:
Палячото Сидеров е последния, който крепеше това пагубно за България правителство. Сега останаха само шепа напазарувани "независими" депутати-отцепници. На това се крепи вече Б.Борисов само, нали? И им дава по 17 000 лв. на месец от субсидиите на бившите им партии - за да го държат на власт и ГЕРБ да може да лапа.
Ако стане тупурдията кой ще сложим да носи байрака? Станишев? Костов? Малтинчо? Сидеров? Впианчения Доган или специалиста по сваляне на лихви и масажиране с чукове? И защо всички задружно се хвърлят на Б.Б. без значение от цветове и партии?
Много стар и евтин трик, Йосариане. Ако не е нашия човек на власт - няма кой да бъде. Толкова е изтъркан този "аргумент", че за него се хващат само удавниците като за сламка. Като се махне Б. Борисов - хората ще изберат кой да бъде, бъди спокоен. ГЕРБ ни излъга и трябва да си понесе отговорността - както всички предишни я понесоха.
"И защо всички задружно се хвърлят на Б.Б. без значение от цветове и партии?"
Ами, а познай де? То е като в семейството - измаменият научава общо взето последен ; ))
цитирайАми, а познай де? То е като в семейството - измаменият научава общо взето последен ; ))
Ако падне правителството ще има първо служебно такова, след това ще бъдат насрочени парламентарни избори. Затова попитах кой да сложим за байрактар? Ако зависи от Гоце - ясно. Но след 23, след като спечели Плевнелиев и ако някой мръсник хлъзне правителството, кой би спечелил парламентарните след това от посочените тикви?
цитирайyurtman написа:
"И защо всички задружно се хвърлят на Б.Б. без значение от цветове и партии?"
Ами, а познай де? То е като в семейството - измаменият научава общо взето последен ; ))
Ами, а познай де? То е като в семейството - измаменият научава общо взето последен ; ))
Нездравите кономически интереси на много хора бяха засегнати. Това е основната причина. Всички досега бозаеха от държавата.
на герб наближава.Амин.
цитирайче ще спечели Плевнелиев? След днешните факти за данъчни нарушения ще трябва първо да докаже, че не е крал и той. И не е мамил с укриване на осигуровки.
цитирайjosarian написа:
Ако падне правителството ще има първо служебно такова, след това ще бъдат насрочени парламентарни избори. Затова попитах кой да сложим за байрактар? Ако зависи от Гоце - ясно. Но след 23, след като спечели Плевнелиев и ако някой мръсник хлъзне правителството, кой би спечелил парламентарните след това от посочените тикви?
Предлагам за байрактар - по-снажна тиква, някак така с осанка да е ....
И от къде тази увереност, че Плевнелиев ще спечели, пък и че след това ще се намери и мръсник, подхлъзващ правителства ?!
josarian написа:
Нездравите кономически интереси на много хора бяха засегнати. Това е основната причина. Всички досега бозаеха от държавата.
yurtman написа:
"И защо всички задружно се хвърлят на Б.Б. без значение от цветове и партии?"
Ами, а познай де? То е като в семейството - измаменият научава общо взето последен ; ))
Ами, а познай де? То е като в семейството - измаменият научава общо взето последен ; ))
Нездравите кономически интереси на много хора бяха засегнати. Това е основната причина. Всички досега бозаеха от държавата.
има по този свят ......
90.
josarian -
Ще спечели, Юртман. Остнаха десет дни, ще имаме време да поговорим и след това
14.10.2011 18:31
14.10.2011 18:31
Можем и по-снажна тиква да сложим и по-красиво говореща, даже можем да изтипосаме и Евгени Минчев или Слави Трифонов например - все умни, интелигентни родолюбци. Но личното ми мнение е, че срещу арогантните безродници, дето досега бяха яхнали българите и България трябва да се идправи човек като Борисов - без да му мигне окото да им мине през главите. Това от мен. Всеки има мнение, всеки има пристрастия, всеки има свои разбирания. Не виждам друг на този етап който би изринал авгиевите обори, натрупани 20 години.
цитирайБ. Борисов нищо не рине, не се заблуждавай :) Обкръжен е от креатури, които само гледат да лапат. Помните ли Ваньо Танов като разказваше в едно от СРС-тата. Как Цветанов лично го принуждавал да гласува като съветник за някаква далавера на ГЕРБаджия в Русе? И Танов разправяше после: " Ядох си акото чак от яд, но - гласувах!". Ако на това му викаш ринене, Йосариане - да си жив и здрав :)
цитирайЗа изтипосването ти вярвам.
А се яха се онова, което приема безропотно ездач, т.е. вече е обяздено. Лично не намирам разлика между арогантните безродници преди и сега, единствено че стават все по-арогантни. И за това ми мига окото когато някой си повярва толкова много и започне да минава през нечии глави, защото линията е много тънка и може да започне наред - а тогава знаем, че "оп,стана грешка - обърках вратата" не помага особено.
цитирайА се яха се онова, което приема безропотно ездач, т.е. вече е обяздено. Лично не намирам разлика между арогантните безродници преди и сега, единствено че стават все по-арогантни. И за това ми мига окото когато някой си повярва толкова много и започне да минава през нечии глави, защото линията е много тънка и може да започне наред - а тогава знаем, че "оп,стана грешка - обърках вратата" не помага особено.
93.
josarian -
Наред все още не забелязвам да минава - нека не прекаляваме. Аз намирам разлика обаче в предишните и сегашните управници
14.10.2011 18:54
14.10.2011 18:54
Налице е желание за промяна на статуквото. Но, нека да изчакаме изборите, тогава ще коментираме отново. Мисля, че резултата от тях ще бъде достатъчно красноречив. След това ще изкоментираме. Сега е лесно да се говори - страстите са нажежени, първо се говори, след това се мисли.
цитирай
94.
josarian -
Човек трябва да застава зад думите си. Дай ясен, точен и конкретен пример, аз ще ти съдействам да го разнищим докрай. Не само така, подхвърлени неща.
14.10.2011 18:59
14.10.2011 18:59
idealist написа:
Б. Борисов нищо не рине, не се заблуждавай :) Обкръжен е от креатури, които само гледат да лапат.
Защото лесно е да се говори, но трябват факти. Далеч съм от мисълта, че има идеални политици или хора - всички на тази Земя сме грешни, но нека отделим същественото от незначимото. Еѝдно е някой някъде да злоупотреи, друго е да е издигнато в партийна политика, каквито примери има в близката и далечната ни история.
"Помните ли Ваньо Танов като разказваше в едно от СРС-тата. Как Цветанов лично го принуждавал да гласува като съветник за някаква далавера на ГЕРБаджия в Русе? И Танов разправяше после: " Ядох си акото чак от яд, но - гласувах!"."
Можеш да се видиш с Ваньо Танов и да го питаш. Жив и здрав е човекът.
цитирайМожеш да се видиш с Ваньо Танов и да го питаш. Жив и здрав е човекът.
96.
анонимен -
Бля-бля
14.10.2011 19:09
14.10.2011 19:09
Ама как ги обичам подобни думички като "статукво" и разни библейски препратки !!!! Лошото е, че примерите, за които така "благо" говори Йосариан ги има в Най-новата ни история. Отдавна у нас политиците правят бизнес и диктуват правилата на бизнеса. Така че стига празни приказки и "опипване" кой ще се върже на своеобразното социолигическо проучване за "ньсторенията на електората"
цитирай
97.
josarian -
Бля-бля, казваш? Докато си траем и си подхвърляме разни дребнотемия да се джавкаме, политиците ще диктуват правилата не само на бизнеса, но и на живота
14.10.2011 19:18
14.10.2011 19:18
Нали точно това правиха 20 години!? Но ние сме си виновни, защото го позволихме. Проблемът е в това, че има хора, дето се занимават с някакви абсолютно смешни дребнотемия а в същото време не виждат и не се интересуват от важните и определящи живота ни събития факти. Какво значение има факта, че някой някъде си се възмутил от някакво си захарче, по дяволите!?! Девойката се възмутила от ГЕРБ, защото очаквала да се възмути от тях. От захарчетата им, от кафето им, въобще от витаещите глупости, демек това е наглост. Но не е наглост социалистите, преки наследници на убийците и мъчителите на народа, дето ограбиха държавата и спестяванията от банките на хората, да се "срамуват" от настоящето!?! Каква невероятна наглост - тези, дето съсипаха държавата и откраднаха настоящето на хората се срамували, представяте ли си!?! Стефан Данаилов, дето за пореден път се постави в услуга на червената олигархия се срамува!?! Това не е наглост!?! Тогава какво е? Есенна мъглица сигурно. Но, не, захарчетата са темапномер едно. Другата тема, дето е маловажна - имаме си кандидатпрезидент, с тежко обвинение, дълго над сто тома, който поръчва убийства, подслушва журналисти и троши кокали с чукове. Но това не е наглост, наглост са захарчетата. Не е наглост, че оня впианчен агент на ДС, Доган, саздаде едно ДПС ЕООД и печели на гърба на електората си и търгува правителства и политики, това не е наглост. Наглост са захарчетата. В момента имаме още 15 кандидатпрезиденти, дето няма да съберат и по 1% на изборите и чията ясна цел е да пръснат гласовете, след което да ги подарят на червената мафия, но това не е наглост. Наглост са захарчетата....
цитирай
98.
анонимен -
Йосариане, чети и МИСЛИ - пък после пиши
14.10.2011 19:30
14.10.2011 19:30
Йосариане, излезе ти пяна на устата - За мен са проблем не само плакатите, с които се съревновават по опаковане с Христо Явашев, проблем са мартеничките с лика МУ, бонбонките, захарчетата, ежедневното ,ежечасно появяване от всички медии. Но да -проблема не е в захарчетата, а че нахлуха от всякъде! Наглост е че нахлуха в личното ни пространство- не оставиха въздух .Посочи коя партия не е тип "аз, тъщата и баджанака" ООД - та толкова плюваш. Как пък любимият ти Б.Б. е най-чист и свят? Как не видя гредата, а видя треската у другите. Хубаво са ти писали по-горе - вж. кого яхат. Какво се пениш - не виждаш ли, че хората отдавна гласуват (ако въобще отидат до урните) на принципа "по-малкото зло", ама след това си спомняме защо не трябва да се радваме на малко прасе и нов началник. Правилно се е възмутила девойката, защото такива които се възмущават на подобно обсебване и незачитане са мислещи хора.
цитирай
99.
анонимен -
Статуквото ???
14.10.2011 19:43
14.10.2011 19:43
[quote=josarian]Налице е желание за промяна на статуквото.
Малее, как ми става драго когато някой има желание и тръгне да променя статуквото ;)))) Ама все си остават на етап "имам желание".
P.S. = Статукво (от латински Status quo - "състоянието, в което...") термин в международното право, който изразява съществувало или съществуващо в определен момент фактическо или правно положение или на, е исторически, политически и дипломатически термин, означаващ настоящето, съществуващо състояние на взаимоотношенията.
„Запазване на статуквото“ означава оставяне на нещата така, както са в момента.
Дипломатите често използват думата при политика на запазване на неопределеността вместо на определяне на състоянието и окончателно разрешаване на проблема.
цитирайМалее, как ми става драго когато някой има желание и тръгне да променя статуквото ;)))) Ама все си остават на етап "имам желание".
P.S. = Статукво (от латински Status quo - "състоянието, в което...") термин в международното право, който изразява съществувало или съществуващо в определен момент фактическо или правно положение или на, е исторически, политически и дипломатически термин, означаващ настоящето, съществуващо състояние на взаимоотношенията.
„Запазване на статуквото“ означава оставяне на нещата така, както са в момента.
Дипломатите често използват думата при политика на запазване на неопределеността вместо на определяне на състоянието и окончателно разрешаване на проблема.
Четох коментарите - голяма сатира....много голяма!!! Чудя се - уж тук са умни хора...а спорят за глупости!!! Мацки и пичове, каква е разликата между глобализация и световна пролетарска революция? риторичен въпрос - НИКАКВА!!! Такава в и разликата между боко Тиквата, Сергей, ПлевнЯлиев, болен, Ааамед и т.н!!! ВСИЧКИ ЗАЕДНО СА И ЩЕ БЪДАТ!!! Истината е - никакви партии!!! Нека има лидер, или лидери, които поемат отговорност!!!! А не лЕберали, или социалисти, или всякакви други измислени кукловоди!!!Пардон - не измислени, а назначени!!!
цитирайwilim написа:
Четох коментарите - голяма сатира....много голяма!!! Чудя се - уж тук са умни хора...а спорят за глупости!!! Мацки и пичове, каква е разликата между глобализация и световна пролетарска революция? риторичен въпрос - НИКАКВА!!! Такава в и разликата между боко Тиквата, Сергей, ПлевнЯлиев, болен, Ааамед и т.н!!! ВСИЧКИ ЗАЕДНО СА И ЩЕ БЪДАТ!!! Истината е - никакви партии!!! Нека има лидер, или лидери, които поемат отговорност!!!! А не лЕберали, или социалисти, или всякакви други измислени кукловоди!!!Пардон - не измислени, а назначени!!!
Всъщност има огромна разлика между пролетарска революция и глобализация, ако някой ти е казал нещо подобно като прилика, те е излъгал:)
цитирайНа човека просто не му издържаха нервите да гледа какво става в страната ни. Виж Плевнелиев наистина се постави в услуга! Нали до вчера само ни убеждаваше, че не е никакъв политик? Че той си има работа и ще си я върши и занапред? И изведнъж се кандидатира за НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПОЛИТИЧЕСКИ пост - на държавен глава? Кукла на конци, типична марионетка. Накъдето му посочат господарите - натам ще върви.
Щеше да бъде смешно, ако не беше жалко Йосарияне. До каква степен са ти промили мозъка...
цитирайЩеше да бъде смешно, ако не беше жалко Йосарияне. До каква степен са ти промили мозъка...
Виж пич, дребнотемието си е дребнотемие, по - важното е да нямаш този "комсомолски" ентусиазъм и "матросовски" патос с които браниш любимия си футболен отбор, и по същия начин да защитаваш нещо си, което не ти е съвсем ясно, но въпреки всичко" заставаш на амбразурата" , защитавайки своя си избор. В това няма нищо лошо, ако всъщност това не е синдром на излъгания. В последните 20 год. политиката обикновено създаваше и влияеше на бизнеса, а в последните 2 това е закон.
цитирай
105.
josarian -
Вземи се гръмни бе, мекотело анонимно. пИзлез с името си какво си се скрил като лалугер,
14.10.2011 20:15
14.10.2011 20:15
анонимен написа:
Йосариане, излезе ти пяна на устата - За мен са проблем не само плакатите, с които се съревновават по опаковане с Христо Явашев, проблем са мартеничките с лика МУ, бонбонките, захарчетата, ежедневното ,ежечасно появяване от всички медии. Но да -проблема не е в захарчетата, а че нахлуха от всякъде! Наглост е че нахлуха в личното ни пространство- не оставиха въздух .Посочи коя партия не е тип "аз, тъщата и баджанака" ООД - та толкова плюваш. Как пък любимият ти Б.Б. е най-чист и свят? Как не видя гредата, а видя треската у другите. Хубаво са ти писали по-горе - вж. кого яхат. Какво се пениш - не виждаш ли, че хората отдавна гласуват (ако въобще отидат до урните) на принципа "по-малкото зло", ама след това си спомняме защо не трябва да се радваме на малко прасе и нов началник. Правилно се е възмутила девойката, защото такива които се възмущават на подобно обсебване и незачитане са мислещи хора.
като лалугер в дупката си и суфлираш незнайно на кого. Аре делегация.
idealist написа:
На човека просто не му издържаха нервите да гледа какво става в страната ни. Виж Плевнелиев наистина се постави в услуга! Нали до вчера само ни убеждаваше, че не е никакъв политик? Че той си има работа и ще си я върши и занапред? И изведнъж се кандидатира за НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПОЛИТИЧЕСКИ пост - на държавен глава? Кукла на конци, типична марионетка. Накъдето му посочат господарите - натам ще върви.
Щеше да бъде смешно, ако не беше жалко Йосарияне. До каква степен са ти промили мозъка...
Щеше да бъде смешно, ако не беше жалко Йосарияне. До каква степен са ти промили мозъка...
Помни ми думите - Плевенлиев ще бъде най-големия държавник на нашето време. Промити мозъци има само на Позитано 20 и на Бузлуджа.
107.
josarian -
Няма патос, няма идеализъм. Има само факти. И аз мога да ажа, че на теб работата ти с еврофондовете не ти върви, защото са ти прекъснали далаверата със експерти
14.10.2011 20:24
14.10.2011 20:24
yurtman написа:
Виж пич, дребнотемието си е дребнотемие, по - важното е да нямаш този "комсомолски" ентусиазъм и "матросовски" патос с които браниш любимия си футболен отбор, и по същия начин да защитаваш нещо си, което не ти е съвсем ясно, но въпреки всичко" заставаш на амбразурата" , защитавайки своя си избор. В това няма нищо лошо, ако всъщност това не е синдром на излъгания. В последните 20 год. политиката обикновено създаваше и влияеше на бизнеса, а в последните 2 това е закон.
Но не го правя, защото уважавам чуждото мнение. Но когато всички вкупом плюят някой, КОЙТО ВИЖДАМ, ЧЕ НЕ ЗАСЛУЖАВА ТОВА, НАСТРЪХВАМ. Ходил си в Бизнес Парк София, нали? Некадърник не може да построи такова нещо, при това - полезно. Щото много бетон се изля в БГ, но все безполезен...АЗ също се занимавам с бизнес и това, което съм забелязал е, че където има мутренски и червени фирми, винаги нещата завършват трагично.
Йосариане, немой с рого, не си изпускай нервите, че заприличваш на върлите гербаджии - ББ,ЦЦ, ИФ..., а пък да ти кажа подобно нещо имаше в началото на 90те и който не беше съгласен биваше заливан със синя боя или пребиван. Това, което говориш сега са същите думи като тогава. Да обиждаш и да псуваш не е аргумент.
Виж Плевнелиев е готин пич, но е зависим и е марионетка. Кое според теб е по-прагматично, ако върви влака да смениш машиниста / който си обявил за световен шампион/и да го закотвиш на бюрото и да сложиш на негово място никому неизвестен или да го оставиш да ти закара влака на гарата която си си определил?
цитирайВиж Плевнелиев е готин пич, но е зависим и е марионетка. Кое според теб е по-прагматично, ако върви влака да смениш машиниста / който си обявил за световен шампион/и да го закотвиш на бюрото и да сложиш на негово място никому неизвестен или да го оставиш да ти закара влака на гарата която си си определил?
Ето на, продължаваш, били ми прекъснали далаверата:))), т.е. думите на вожда ти, когато няма какво да каже " Ти па си много убав" това е дребнотемие, безсилие и какво си искаш още...
Това сте си вие, а управлението на държавата е такова каквото е било 48-56 год. на миналия век.
цитирайТова сте си вие, а управлението на държавата е такова каквото е било 48-56 год. на миналия век.
110.
josarian -
Юртман, ти да си отнесъл псувни? Ако си защо или ако не си, също защо? Анонимните лайнари винаги ще отнасят дървото.
14.10.2011 20:43
14.10.2011 20:43
Ти за синя боя не ми говори, не споменавай и бой. Защото червените безродници са абсолютно длъжни на народа - защото ги пожали и не ги помля 1990 година. А те за благодарност му се качиха на главата и , хайде да не казвам какво свършиха там. Винаги ще говоря с думите, които сметна за правилни в случая. Твърдя категорично, че червените безроднимръсници са основната причина държавата ни да е на това дередже... И понеже се занимаваш с бизнес, аз също, ще ти кажа нещо немаловажно - човек, спечелил честно със своите способности, 50 000 000лв не може да бъде марионетка в ничии ръце. Могат да бъдат марионетки други - огледай хоризонта и ще видиш откъде се червенеят. Аре лека вечер, трябва и да се разпуска от време на време. За публиката - продължавайте да броите захарчетата в чашата, това е вашата мисия в живота.
цитирай
111.
rina -
честно?!?
14.10.2011 21:03
14.10.2011 21:03
josarian, е как го видя ти това честното? и със същите тези очи ли не видя, че тия честните днешните са същите ония безродните? иди се прегледай!
цитирай2 000 лв са необходими на четиричленно семейство на месец?
Какво казват Герб за това?
цитирайКакво казват Герб за това?
и се сещам за това: "Божееее, колко мъка има на този свят, Божееее!". Нека да разпусне момчето. И после да се прегледа, наистина има нужда.
цитирайrina написа:
josarian, е как го видя ти това честното? и със същите тези очи ли не видя, че тия честните днешните са същите ония безродните? иди се прегледай!
Или си чела само комунистическа пропаганда, където пише, че всички богати са лоши!? Говорила ли си с човек, който го познава лично? Интересувала ли си се как е спечелил парите си, или си говориш така, колкото да не заспиш!?
115.
josarian -
Не си права, необходими са минимум 2500лв. Това не го казва ГЕРБ, аз го казвам.
15.10.2011 05:43
15.10.2011 05:43
bven написа:
2 000 лв са необходими на четиричленно семейство на месец?
Какво казват Герб за това?
Какво казват Герб за това?
А ти зададе ли въпроса си на червените свине, дето превърнаха България в турски кенеф!? Къде беше последните 20 години, не задава ли въпросите си, не поиска ли отговор, кой ограби държавата, кой ограби спестяванията на хората от банките, та след това ни наложиха валутен борд, кой смучеше като пиявици от държавата и кои му позволяваха и защо, кой ни нареди на последното място в Европа по жизнен стандарт, кой създаде групировките, кой подмята бомбите и най-вече ЗАЩО!?! Или 20 години си живяла в благоденствие и сега тиквите от ГЕРБ ти отнеха 2000-те лева месечна издръжка!?
116.
josarian -
Тогава не ме чети, може да ти олекне, кретен . Ходи си пусни червената бюлетина да не ти алармира простата нощем.
15.10.2011 05:48
15.10.2011 05:48
idealist написа:
и се сещам за това: "Божееее, колко мъка има на този свят, Божееее!". Нека да разпусне момчето. И после да се прегледа, наистина има нужда.
Не се опитвай и да подмяташ лекари идеалист, защото те винаги идват неканени, когато не ги очакваш - не предизвиквай съдбата. От днес ти отделям специално място в групата "Бетон Арме" на червените лелки-изпърделки и червенобузи чичики-шкембелии. Това от мен.
Нещо и съня си си загубил, май? Да станеш в 5.30 в събота, за да пишеш глупости и да сипеш обиди - явно случаят при теб е тежък... Представям си те как тракаш в тъмното по клавиатурата, с пяна на устата от злоба :) Кретени, изпърделки, свине - етикетите, които лепиш на другите те характеризират прекрасно. Но то е така - когато човек няма аргументи и не умее да спори - започва да обижда. Мъчно ми е за теб, искрено те съжалявам...
цитирай
118.
josarian -
idealist, кога ставам и кога лягам винаги е било и ще бъде моя грижа, не твоя.
15.10.2011 12:52
15.10.2011 12:52
Това не са обиди, това са точни определения - означаващи неднозначно, че има повод - понасмръдващи червени тикви надигат празни и нагли глави. Внимателно се вгледай и ще видиш, че справедливите ми и точно охарактеризиращи ви определения винаги са предшествани от "червени" и "комунисти", което напълно обяснява оправданата ми реакцията. Казвам го не случайно, защото си го пропуснал, цитирайки ме. На подобни красиви епитети, излезли от устата ми оправдано се радват единствено хората от червения кръг "Бетон Арме". Повече от ясно е, че ти твърдо принадлежиш към него. Затова - затваряй червената воняща морда, още преди да си я отворил. Аре делегация.
цитирайама ти си голям шмешник, наистина. "Луд умора няма" много ти приляга, дааа :) Продължавай да пишеш оди за твоите господари - бившите комунисти и ченгета от ГЕРБ. Всяко твое писание помага да се разбере колко вредно е това управление за страната ни. И какви жалки и злобни платени писачи го подкрепят.
цитирайyurtman написа:
Всъщност има огромна разлика между пролетарска революция и глобализация, ако някой ти е казал нещо подобно като прилика, те е излъгал:)
wilim написа:
yurtman написа:
Всъщност има огромна разлика между пролетарска революция и глобализация, ако някой ти е казал нещо подобно като прилика, те е излъгал:)
Забрави да споменеш и световната конспирация:)
А прилика няма, глобализацията е констатация за наличието и състоянието на няколко фактора: Интернет, околна среда, капитали и свободно движение на хора, като може да се добави кризи, бедствия и т.н., а пролетарската революция илюстрира етап от развитието на обществото в който идеологията на марксизма - ленинизма иска да реши проблемите чрез революция.
Абе Йосарианчо, изтрезня ли? Защото само нетрезвен човек може да сипе подобни хули. Или болен. Много си първичен/да не кажа елементарен/ И пак да те питам, кажи ми каква е каузата на герб??? И после нахвърляй твоите виждания за "червени" и "комунисти", за зелени и комунисти, за червените безродни мръсници, за сиви .... и т.н. Първичната ти реакция, грубия ти език, омразата към другите, които не споделят пристрастията ти /щото това не са възгледи/ издават хейтъра, комплексара, душевно неуравновесен човек - т.е типичен гербаджия. А плюенето ти по етносите на българската нация демонстрират невежеството ти и "байганювщината" ти, както и това че си опасен за България. Ти на нито един въпрос не успя да ми отговориш, не защото не искаш, а защото не знаеш. Не знаеш дори защо си в герб? Убеден съм, че е от високо развито стадно чувство и проблеми с идентификацията, да такива хора като теб се изявяват чрез групата, чрез авторитета на другите, протекцията на другите. Какво направи ти за да промениш времето което не хареса??? Нищо, нали! Така ,че каквото и да казваш ясен си!
цитирайГЕРБ ЩЕ ГИ ХВАНЕ ВСИЧКИТЕ, ДЕТО СИ ЖИВЕЯТ ВСЕ ОЩЕ С ДАЛАВЕРИТЕ!
Както се казва, каквото повикало, такова и ще се обади...
Най-малко ти, любима МИРАЛЮБ трябва да се съмняваш, освен ако не си в групата на далавераджиите...
цитирайКакто се казва, каквото повикало, такова и ще се обади...
Най-малко ти, любима МИРАЛЮБ трябва да се съмняваш, освен ако не си в групата на далавераджиите...
124.
josarian -
Юртмане, и ти там, към червените кенефи се прикачаш. Твоя работа. заслужавате определенията, които ви дават хората.
15.10.2011 20:40
15.10.2011 20:40
yurtman написа:
Абе Йосарианчо, изтрезня ли? Защото само нетрезвен човек може да сипе подобни хули. Или болен. Много си първичен/да не кажа елементарен/ И пак да те питам, кажи ми каква е каузата на герб??? И после нахвърляй твоите виждания за "червени" и "комунисти", за зелени и комунисти, за червените безродни мръсници, за сиви .... и т.н. Първичната ти реакция, грубия ти език, омразата към другите, които не споделят пристрастията ти /щото това не са възгледи/ издават хейтъра, комплексара, душевно неуравновесен човек - т.е типичен гербаджия. А плюенето ти по етносите на българската нация демонстрират невежеството ти и "байганювщината" ти, както и това че си опасен за България. Ти на нито един въпрос не успя да ми отговориш, не защото не искаш, а защото не знаеш. Не знаеш дори защо си в герб? Убеден съм, че е от високо развито стадно чувство и проблеми с идентификацията, да такива хора като теб се изявяват чрез групата, чрез авторитета на другите, протекцията на другите. Какво направи ти за да промениш времето което не хареса??? Нищо, нали! Така ,че каквото и да казваш ясен си!
С комунисти и червени трябва да се отнасяме непримиримо - те са преките наследници на кървавите убийци, които водиха 45 години война срещу собствения си народ. Сега се "срамуват" от какво? От това, че ограбиха държавата и народа ли, Юртмане? Да съм толерантен ли!? Аз бях толерантен преди 20 години с червените мърши. Те какво направиха!? Превърнаха България в турски кенеф!! Хайде холан. Толерантност.. Няма толерантност за тези гнусни мръсници - докато не се разграничмат ясно от кървавото си минало и не се извинят на българския народ. Дотогава ще има оправдана ненавист и омраза към тях. Така, че не вървиш с приказките си в подкрепа на червените престъпници. Ходи си продавай юртите по 500€ квадрата. Лошото е, че само десетина червени олигарси и престъпници могат да си ги купят!
Пич и това за цената на юртите не си прочел до края, това са цени на запад, а тук са 2-3 пъти по-евтини, жалко наистина . А иначе аз съм си Българин, желая да живея в България, защитавам всички Български граждани. Ти какво си ял, какво ядеш и какво ще ядеш си е твоя работа, но да говориш от името на народа, а в същото време да го делиш , лепейки етикети не върви някак си. И пак ти казвам, когато говориш вниквай в думите, защото всяка думичка си има съдържание - например държава, народ т.н., а ти не ги разбираш!!! А колкото до "45 години" това двайсет години го слушаме и се изпразни от съдържание, и най-малко ти имаш право да припяваш рефрена на омразата, щото и това не ти е ясно. Виж ако говорим за сайтовете за запознанства по може да знаеш и да се пъчиш, но разбира се без да говориш. Колкото до герб, то всеки трябва да извърви пътя си и да си плати цената за акъла, това ти предстои и повярвай ми хич няма да ти хареса!!!
цитирайyurtman написа:
Забрави да споменеш и световната конспирация:)
А прилика няма, глобализацията е констатация за наличието и състоянието на няколко фактора: Интернет, околна среда, капитали и свободно движение на хора, като може да се добави кризи, бедствия и т.н., а пролетарската революция илюстрира етап от развитието на обществото в който идеологията на марксизма - ленинизма иска да реши проблемите чрез революция.
wilim написа:
yurtman написа:
Всъщност има огромна разлика между пролетарска революция и глобализация, ако някой ти е казал нещо подобно като прилика, те е излъгал:)
Забрави да споменеш и световната конспирация:)
А прилика няма, глобализацията е констатация за наличието и състоянието на няколко фактора: Интернет, околна среда, капитали и свободно движение на хора, като може да се добави кризи, бедствия и т.н., а пролетарската революция илюстрира етап от развитието на обществото в който идеологията на марксизма - ленинизма иска да реши проблемите чрез революция.
Абе ти съвсем си изкукал!!!! Да не би да твърдиш, че глобализацията е естествен процес, нещо от провидението,а??? Ехооооо......
127.
josarian -
Юртмане, отново повтарям - категорична нетолерантност спрямо червените. Повече от категорична!
16.10.2011 06:44
16.10.2011 06:44
Това не са голословни думи, всичко е подплатено с факти! Докато хората, пряко подкрепящи кървави убийци, мъчители и грабители на своя народ в лицето на комунисти&социалисти ще има ненавист и неприязън към тях! Докато тези нагли свине не се извинят за всички убавини, дето причиниха на България и българите, ще има разделение на нацията. Единение ще има само и единствено тогава, когато ясно и точно се посочат комунистическите престъпления и тази БСП се извини на народа за тях. От този момент нататък може за започне помирението. Такова помирение имаше навремето в Испания, след режима на Франко. Задължително трябва да има и у нас, на всяка цена. Не може вчера да избиваш невинни българи, да хвърляш телата им на прасетата, да ги мъчиш, интернираш и подлагаш на психически тормоз, след това да обереш държавата, банките, да създадеш силови глупировки, които да тормозят народа докато го обираш и да има помирение и да искаш отново власт, че и да се "срамуваш"!?!?!?!?!?!? Откъде накъде!?! Тия мазни приказки съм ги слушал. Нашият лазговор свършва дотук, казахмеу кой кавото има да казва.
Само да допълня - юрти и на 150€ на квадрат няма да се продават в България. Като някаква екзотика - да, но бизнес с прогнозируема печалба и развитие - не. Ще има снобари, които ще си поръчат, но нищо повече. Това от мен. Аз се занимавам от двадесет години професионално с продажби. Ако направиш едно ваканционно селище с юрти ще има посещаемост, но за това са нужни инвестиции. Умните и способни хора с пари в Булгаристан са дефицит.
Запомни думите ми за единението на нацията - кога би било възможно.
цитирайСамо да допълня - юрти и на 150€ на квадрат няма да се продават в България. Като някаква екзотика - да, но бизнес с прогнозируема печалба и развитие - не. Ще има снобари, които ще си поръчат, но нищо повече. Това от мен. Аз се занимавам от двадесет години професионално с продажби. Ако направиш едно ваканционно селище с юрти ще има посещаемост, но за това са нужни инвестиции. Умните и способни хора с пари в Булгаристан са дефицит.
Запомни думите ми за единението на нацията - кога би било възможно.
wilim написа:
Абе ти съвсем си изкукал!!!! Да не би да твърдиш, че глобализацията е естествен процес, нещо от провидението,а??? Ехооооо......
yurtman написа:
Забрави да споменеш и световната конспирация:)
А прилика няма, глобализацията е констатация за наличието и състоянието на няколко фактора: Интернет, околна среда, капитали и свободно движение на хора, като може да се добави кризи, бедствия и т.н., а пролетарската революция илюстрира етап от развитието на обществото в който идеологията на марксизма - ленинизма иска да реши проблемите чрез революция.
wilim написа:
yurtman написа:
Всъщност има огромна разлика между пролетарска революция и глобализация, ако някой ти е казал нещо подобно като прилика, те е излъгал:)
Забрави да споменеш и световната конспирация:)
А прилика няма, глобализацията е констатация за наличието и състоянието на няколко фактора: Интернет, околна среда, капитали и свободно движение на хора, като може да се добави кризи, бедствия и т.н., а пролетарската революция илюстрира етап от развитието на обществото в който идеологията на марксизма - ленинизма иска да реши проблемите чрез революция.
Абе ти съвсем си изкукал!!!! Да не би да твърдиш, че глобализацията е естествен процес, нещо от провидението,а??? Ехооооо......
Разбира се, че глобализацията е в резултат на човешките действия, както всичко останало видимо, невидимо, но осъзнато. Няма ли хора, не би съществувало нищо:))) Но на този етап в резултат на действията на хората съзнателни или не глобализацията се дефинира, според различни учени, като икономическа, политическа, екологична, социална, технологична... е има и такива като тебе дето си имат собствено мнение /не е лошо/ но да боравиш със собствените си представи за утвърдени категории е смешно.
Абе момче /може и момиче да си/, Ти да не си чел само лЕбералдемократична литература- разбирай - от онези автори, които са фимамсирани я от сорос, я отр ротшилд, я от някоя тяхна, уж немскаили френска фондация???!!! Защото, според мен и много други НОРМАЛНИ глобализацията е точно толкова режисирана, колкото и световната пролетарска революция!!! На едно място са ги писали и двата сценария!!! Първият се провали, ще се провали и глобализацията!!! И знаеш ли защо? Защото и двете са античовешки, а оттам и антибожествени!!! Пък такива като теб- да се глобализират, като се женят за маймуни и слушат негърска музика!!!! Глобализирайте си се.....
цитирайЙосариан кязва така по-горе:
"Докато хората, пряко подкрепящи кървави убийци, мъчители и грабители на своя народ в лицето на комунисти&социалисти ще има ненавист и неприязън към тях! Докато тези нагли свине не се извинят за всички убавини, дето причиниха на България и българите, ще има разделение на нацията. Единение ще има само и единствено тогава, когато ясно и точно се посочат комунистическите престъпления и тази БСП се извини на народа за тях."
И в същото време активно подкрепя бившите комунисти и ченгета, които са на върхушката на ГЕРБ.
И какво излиза тогава? Ако някой се пребоядиса и си смени партията - той вече не е отговорен за нейните дела? Той вече не дължи извинения? Той е чист като света вода ненапита и може да учи другите на морал?
А този, който не се пребоядиса е виновен. И трябва да мълчи, да търпи и да се срамува. Нищо, че още не е бил роден, когато са допускани едни или други грешки от партията му. Нищо, че този който днес го учи на морал тогава активно е работил за тази същата партия - сменяйки родните имена на хората, примерно.
22 години преход и път към демокрация минаха. А хора като Йосариян не са мръднали и на йота в съзнанието си. Сляпата им злоба и първобитни рефлекси ги владеят тотално. Умението им да мислят е парализирано изцяло. В Чугунено-бетонните им глави на зомбирани остатъци от едно минало.
Жалка гледка, наистина.
цитирай"Докато хората, пряко подкрепящи кървави убийци, мъчители и грабители на своя народ в лицето на комунисти&социалисти ще има ненавист и неприязън към тях! Докато тези нагли свине не се извинят за всички убавини, дето причиниха на България и българите, ще има разделение на нацията. Единение ще има само и единствено тогава, когато ясно и точно се посочат комунистическите престъпления и тази БСП се извини на народа за тях."
И в същото време активно подкрепя бившите комунисти и ченгета, които са на върхушката на ГЕРБ.
И какво излиза тогава? Ако някой се пребоядиса и си смени партията - той вече не е отговорен за нейните дела? Той вече не дължи извинения? Той е чист като света вода ненапита и може да учи другите на морал?
А този, който не се пребоядиса е виновен. И трябва да мълчи, да търпи и да се срамува. Нищо, че още не е бил роден, когато са допускани едни или други грешки от партията му. Нищо, че този който днес го учи на морал тогава активно е работил за тази същата партия - сменяйки родните имена на хората, примерно.
22 години преход и път към демокрация минаха. А хора като Йосариян не са мръднали и на йота в съзнанието си. Сляпата им злоба и първобитни рефлекси ги владеят тотално. Умението им да мислят е парализирано изцяло. В Чугунено-бетонните им глави на зомбирани остатъци от едно минало.
Жалка гледка, наистина.
Е аз подозирах, че си Наполеон, но сега се убедих... Иначе имаш симпатични постинги, но сега какво ти стана не знам:) Да спориш за термин оприличавайки го на нещо си, което е в главата ти е много странно, все едно да спорим, че синьото или бялото е виновно за глобалното затопляне / може и така да е според някои/. Освен това, какво общо има това с либерализма не разбрах или просто го казваш за авторитет? Всъщност, какво разбираш под либерализъм?
Вероятно си представяш глобализацията като движение някакво или си подлъгал по антиглобалистките движения, но това е съвсем друго. Колкото до Пролетарската революция тя е идеологическа категория, а глобализацията е процес, състояние. Това го разбери а не да повтаряш едно и също /едно баба знае едно баба бае/ в крайна сметка прочети напр. Уикипедия, където дори там ти казват хората, че "Глобализацията е процесът на нарастване на икономическите, социални, технически, политически и културни взаимовръзки и отношения между отделните страни, организации и хора. Той е свързан с глобално разпространение и взаимопроникване на идеи, капитали, технологии и елементи на културата."
Ще подмина с насмешка "момче младо" или по- скоро благодаря. Много време ти отделих. Стига толкова:)
цитирайВероятно си представяш глобализацията като движение някакво или си подлъгал по антиглобалистките движения, но това е съвсем друго. Колкото до Пролетарската революция тя е идеологическа категория, а глобализацията е процес, състояние. Това го разбери а не да повтаряш едно и също /едно баба знае едно баба бае/ в крайна сметка прочети напр. Уикипедия, където дори там ти казват хората, че "Глобализацията е процесът на нарастване на икономическите, социални, технически, политически и културни взаимовръзки и отношения между отделните страни, организации и хора. Той е свързан с глобално разпространение и взаимопроникване на идеи, капитали, технологии и елементи на културата."
Ще подмина с насмешка "момче младо" или по- скоро благодаря. Много време ти отделих. Стига толкова:)
josarian написа:
Това не са голословни думи, всичко е подплатено с факти! Докато хората, пряко подкрепящи кървави убийци, мъчители и грабители на своя народ в лицето на комунисти&социалисти ще има ненавист и неприязън към тях! Докато тези нагли свине не се извинят за всички убавини, дето причиниха на България и българите, ще има разделение на нацията. Единение ще има само и единствено тогава, когато ясно и точно се посочат комунистическите престъпления и тази БСП се извини на народа за тях. От този момент нататък може за започне помирението. Такова помирение имаше навремето в Испания, след режима на Франко. Задължително трябва да има и у нас, на всяка цена. Не може вчера да избиваш невинни българи, да хвърляш телата им на прасетата, да ги мъчиш, интернираш и подлагаш на психически тормоз, след това да обереш държавата, банките, да създадеш силови глупировки, които да тормозят народа докато го обираш и да има помирение и да искаш отново власт, че и да се "срамуваш"!?!?!?!?!?!? Откъде накъде!?! Тия мазни приказки съм ги слушал. Нашият лазговор свършва дотук, казахмеу кой кавото има да казва.
Само да допълня - юрти и на 150€ на квадрат няма да се продават в България. Като някаква екзотика - да, но бизнес с прогнозируема печалба и развитие - не. Ще има снобари, които ще си поръчат, но нищо повече. Това от мен. Аз се занимавам от двадесет години професионално с продажби. Ако направиш едно ваканционно селище с юрти ще има посещаемост, но за това са нужни инвестиции. Умните и способни хора с пари в Булгаристан са дефицит.
Запомни думите ми за единението на нацията - кога би било възможно.
Само да допълня - юрти и на 150€ на квадрат няма да се продават в България. Като някаква екзотика - да, но бизнес с прогнозируема печалба и развитие - не. Ще има снобари, които ще си поръчат, но нищо повече. Това от мен. Аз се занимавам от двадесет години професионално с продажби. Ако направиш едно ваканционно селище с юрти ще има посещаемост, но за това са нужни инвестиции. Умните и способни хора с пари в Булгаристан са дефицит.
Запомни думите ми за единението на нацията - кога би било възможно.
Виж какво, насилие срещу когото и да е си е насилие. Ти осъждаш насилието на едни , чрез насилие и какво е това? тъпотия! Я си виж гербаджиите 3/4 са бивши БКПейци, а останалите са с промити мозъци. И то от най- гадния период на КП сталиниския.
А за бизнеса - да, не може да се планира по простата причина, че днес е едно, утре друго, т.е имаме непрогнозируема външна среда, рамка и правила, да не говорим, че изобщо липсват условия за бизнес в БГ /ако това ти говори нещо/ .
yurtman написа:
Е аз подозирах, че си Наполеон, но сега се убедих... Иначе имаш симпатични постинги, но сега какво ти стана не знам:) Да спориш за термин оприличавайки го на нещо си, което е в главата ти е много странно, все едно да спорим, че синьото или бялото е виновно за глобалното затопляне / може и така да е според някои/. Освен това, какво общо има това с либерализма не разбрах или просто го казваш за авторитет? Всъщност, какво разбираш под либерализъм?
Вероятно си представяш глобализацията като движение някакво или си подлъгал по антиглобалистките движения, но това е съвсем друго. Колкото до Пролетарската революция тя е идеологическа категория, а глобализацията е процес, състояние. Това го разбери а не да повтаряш едно и също /едно баба знае едно баба бае/ в крайна сметка прочети напр. Уикипедия, където дори там ти казват хората, че "Глобализацията е процесът на нарастване на икономическите, социални, технически, политически и културни взаимовръзки и отношения между отделните страни, организации и хора. Той е свързан с глобално разпространение и взаимопроникване на идеи, капитали, технологии и елементи на културата."
Ще подмина с насмешка "момче младо" или по- скоро благодаря. Много време ти отделих. Стига толкова:)
Вероятно си представяш глобализацията като движение някакво или си подлъгал по антиглобалистките движения, но това е съвсем друго. Колкото до Пролетарската революция тя е идеологическа категория, а глобализацията е процес, състояние. Това го разбери а не да повтаряш едно и също /едно баба знае едно баба бае/ в крайна сметка прочети напр. Уикипедия, където дори там ти казват хората, че "Глобализацията е процесът на нарастване на икономическите, социални, технически, политически и културни взаимовръзки и отношения между отделните страни, организации и хора. Той е свързан с глобално разпространение и взаимопроникване на идеи, капитали, технологии и елементи на културата."
Ще подмина с насмешка "момче младо" или по- скоро благодаря. Много време ти отделих. Стига толкова:)
Виждаш ли, пич....нещата са диаметрично противоположни! Ти 40 год. четеш философия, а ми даваш да чета Уикипедия:)! Не е сериозно! Обяснява- ми някакви мъгляви тези, които ми звучат като "психоанализа"! Значи - не искам да споря! Сигурно е, че ако седнем на маса, поне 1000 повода ще имаме, за да пием! Обаче, както казва един приятел лекар - На този свят всичко е физика....и понеже има неща, които не могат да се обяснят с физика, затова е измислена философията:))))! Та- разбираш ли. че глобализацията може и да е ясна философски, обаче е неясна физично, тоест- божествено....както и нефилософски да ти звучи! Глобализацията е античовешка! и само един пример - кога и къде в природата има глобализация??? Кога и къде?
YURTMAN - наричаш ме Наполеон, за което благодаря! Вероятно влагаш в това глобалистичното разбиране за "малкия човек"! Сега - висок съм 185 см. на почти 45 съм и изобщо не вярвам на нищо официално публикувано! Имам право- след повече от 30 год. активно четене! Та- нито Наполеон, нито Хитлер са били мъже с комплекси! Всичко е измислвно по-късно! Императорът е 170 см. а Фюрерът-176 см. Можеше да ме наречеш Сталин -163 см, Чърчил-169 см. или Франко - 159 см. Ииииии- да не си мерим....калибрите. Имам магнум::)))))
цитирай...мамицата им...
цитирай
136.
анонимен -
Хммммммммм ........
20.10.2011 17:39
20.10.2011 17:39
Това е бял кахър с тези захърчета.
Мен ме е срам, че един професор, бивш министър на културата (!!!), който не знае как се пише "сбогом", сега иска да става и вице-президент!?!??!
Много ме е срам ....
цитирайМен ме е срам, че един професор, бивш министър на културата (!!!), който не знае как се пише "сбогом", сега иска да става и вице-президент!?!??!
Много ме е срам ....
137.
анонимен -
Рекламное агентство полного цикла «ТЕС»
21.12.2011 07:16
21.12.2011 07:16
<img>http://s017.radikal.ru/i438/1112/81/bb0bf9c1cafc.jpg</img>
<b>Рекламное агентство «ТЕС» Санкт-Петербург </b>- это коллектив творческих людей, которые всегда помогут в организации любых рекламных кампаний. Наше рекламное агентство успешно выполняет взятые на себя обязательства, и благодарные отзывы клиентов - главное тому подтверждение. Обратившись в рекламное агентство "ТЕС", вы почувствуете, что мастерство и профессионализм наших сотрудников – это не вымысел, а реальный факт.
В отличие от других рекламных агентств, рекламное агентство полного цикла “ТЕС” дает гарантию на выполнение заказанных услуг. В случае выполнения не качественной и неудовлетворительной работы, мы переделываем работу за свой счет!
Рекламное агентство «ТЕС» в Санкт-Петербурге достигает максимальных результатов при минимальных затратах.
<a href=http://www.tecspb.ru/reklama-v-metro.html>реклама в метро</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>рекламные агентства санкт петербурга</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>рекламные агентства полного цикла</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>сайты рекламных компаний</a>
цитирай<b>Рекламное агентство «ТЕС» Санкт-Петербург </b>- это коллектив творческих людей, которые всегда помогут в организации любых рекламных кампаний. Наше рекламное агентство успешно выполняет взятые на себя обязательства, и благодарные отзывы клиентов - главное тому подтверждение. Обратившись в рекламное агентство "ТЕС", вы почувствуете, что мастерство и профессионализм наших сотрудников – это не вымысел, а реальный факт.
В отличие от других рекламных агентств, рекламное агентство полного цикла “ТЕС” дает гарантию на выполнение заказанных услуг. В случае выполнения не качественной и неудовлетворительной работы, мы переделываем работу за свой счет!
Рекламное агентство «ТЕС» в Санкт-Петербурге достигает максимальных результатов при минимальных затратах.
<a href=http://www.tecspb.ru/reklama-v-metro.html>реклама в метро</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>рекламные агентства санкт петербурга</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>рекламные агентства полного цикла</a>
<a href=http://www.tecspb.ru/>сайты рекламных компаний</a>
138.
анонимен -
скачать бесплатно аську для телефона stamp
19.02.2012 10:35
19.02.2012 10:35
http://icqmobilephones.net/ - аська для телефона
<a href="http://icqmobilephones.net/">аськи для телефона</a>
цитирай<a href="http://icqmobilephones.net/">аськи для телефона</a>
Търсене
За този блог
Гласове: 20495
Блогрол
1. IN MEMORIAM
2. мъдри мисли
3. Mira's blogspot
4. Mira's facebook
5. Снимки на ледохода по Дунав
6. Ей това чукане чакаме... всеки месец
7. Дисциплинарно уволнение заради среща с бившия шеф
8. Само за жени: Дайте (на шефа), за да ви се даде (работа)
9. След влаковете нека министърът да ни ИЗВОЗИ и с автобуси, а?
10. На площада пак избиха рибата
11. Великден като Ком-соц-празник
12. Видин се премести в Димитровград
13. Хайде на конкурс „Г**облизец Храбър”
14. Граф Дракула праща комари в БГ
15. БСП няма пари да купува гласове за следващите избори???
16. Апокалипсис в действие
17. Диагноза СМЪРТ
18. Зад новините- тук и сега
2. мъдри мисли
3. Mira's blogspot
4. Mira's facebook
5. Снимки на ледохода по Дунав
6. Ей това чукане чакаме... всеки месец
7. Дисциплинарно уволнение заради среща с бившия шеф
8. Само за жени: Дайте (на шефа), за да ви се даде (работа)
9. След влаковете нека министърът да ни ИЗВОЗИ и с автобуси, а?
10. На площада пак избиха рибата
11. Великден като Ком-соц-празник
12. Видин се премести в Димитровград
13. Хайде на конкурс „Г**облизец Храбър”
14. Граф Дракула праща комари в БГ
15. БСП няма пари да купува гласове за следващите избори???
16. Апокалипсис в действие
17. Диагноза СМЪРТ
18. Зад новините- тук и сега