Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2008 10:02 - Плевелно в блогосферата:))))
Автор: miralyub Категория: Забавление   
Прочетен: 2209 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2008 12:34


   
             Понятието ПЛЕВЕЛ  в земеделието /разбирай  блогосферата/ се отнася до всеки див или полукултурен вид, който се намира в посева (насаждението) от културни растения.
            Как действа той: влошава условията за развитие на културните растения, тъй като усвоява влагата и  хранителните вещества в почвата, опитва се да заглушава или засенчва културните растения, паразитните плевели черпят храна директно от растенията и не на последно място помагат за развитието и разпространението на болестите и неприятелите по културните видове!!! Хахаха.

            Някои плевели са отровни и, попаднали в продукцията, я правят опасна за живота и здравето на хората и животните!!! Т.е. от такива трябва много да се пазим.

   Най- лошото е обаче, че има  някои  културни растения, които попадат в  посева (насаждението)  и понякога оказват същите вреди като плевелите, поради което е прието да се наричат условни плевели:))))))))). Което ще рече, че са хем полезни, хем леко изчанчени, на етапи нетърпими:))))


P.S. Постингът е предизвикан от попрочетеното тези дни из блог.бг


    
     

           

            



Гласувай:
0



1. buboleche - разбрано.
08.11.2008 10:07
:))))
цитирай
2. анонимен - хм
08.11.2008 10:12
blog.bg не е блогосферата
цитирай
3. nikita6864 - аз изкорених един блогер-плевел :))
08.11.2008 10:18
ЦъФти и НЕ се връзвай, МираЛюб.
цитирай
4. miralyub - Бубе,
08.11.2008 12:19
малко е попредозирана понякога помиярщината... затова го написах.
Приятен ден на теб!
цитирай
5. miralyub - анонимен,
08.11.2008 12:21
блог.бг е част от блогосферата и май държи в процентно отношение първенство по плевелност:))))
цитирай
6. miralyub - Никита,
08.11.2008 12:30
Не съм се вързала, хич даже- това е само дърпане на уши - вместо изкореняване, опит за индиректно култивиране:)))))
В природата нищо не трябва да се губи...
цитирай
7. nikita6864 - нито ще култивирам, нито ще бутилирам.
08.11.2008 12:54
просто обърнах гръб на "плевела", с което по мое скромно мнение го изкорених, от блог-пространството СИ :)
цитирай
8. miralyub - Хахаха, браво на тебе! Особено ...
08.11.2008 13:06
Хахаха, браво на тебе!
Особено ако е бил отровен -от тия дето умрат да се поотъркат около посеви висока селекция!!!:)))))



цитирай
9. nikita6864 - не го знам дали е отровен, но се мисли за Райд :))))
08.11.2008 13:23
цитирай
10. miralyub - Това си е вече диагноза !
08.11.2008 13:34
Това си е вече диагноза !
цитирай
11. krotalka - Не ги знам плевели ли са
08.11.2008 13:37
или са от тези растения, които могат да виреят само като растения паразити, но наистина ги има.

Май най-лесно е, да им се каже да вървят на м...та си и да не им се обръща внимание. Вниманието към тях, е това с, което се "хранят".
цитирай
12. nikita6864 - Възможно е, МираЛюб.
08.11.2008 13:38
Не е нормално да обиждаш хората без причина, още повече, да обиждаш човек, който ти симпатизира. (разбира се, последния глагол вече трябва да се спряга в минало време).
цитирай
13. miralyub - Кроти,
08.11.2008 13:44
Абе да ги пратиш на м...., ама станаха твърде много, усилия иска това, че вече се спъваме в тях на всяка крачка!!!!

Никита, аз волности и закачки си позволявам само с най-близките ми хора в блога, никога с непознати! Всяка жаба трябва да си знае гьола и държа да не ми дъвчат кокалите странични хора.
цитирай
14. анонимен - \m/
08.11.2008 13:45
1. Blog.BG е всичко, но не блогсфера!
2. "културните растения"... Кои са тези? Онези? :-Р
3. Ако не получа квалификации като
• плевел
• паразит
• олигофрен
• селянин
• трол
• тъпанар и т.н.,
значи нещо не е наред :-D

Поздрави
цитирай
15. viki11 - Откакто съм в тази "блогос...
09.11.2008 16:48
Откакто съм в тази "блогосфера" цъфти от плевели, и модераторите ги подкрепят. Е, тогава кой е виновен за развъждането им?
аз лично съм с впечатление, че тук си пишат едни и същи хора, с разлилчни никове. Ако не е така, поне няма да допусна пак да бъдат оплождани от съдържателите на блога, просто ще стана част от тях. Честито на модераторите за резултатната дейност по развъждането! :)))
цитирай
16. viki11 - Исках да дам едно обяснение за не...
09.11.2008 16:52
Исках да дам едно обяснение за нещата, които са ви притеснили. Когато поемеш една посока, за години тя се развива.
Специално обърнах внимание на блог.бг за отношението на плевелите, за заплахите към мен и роднините ми и прочее. Те подкрепиха плевела, смятам, че е от техните редици.
Смятам, че това е обстойно обяснение за развълнувалите ви създадени отношения в блог.бг. Някои неща аз поне не забравям. За мен вече блог.бг е ЕДНО... с управляващите го. Не правя изключения, освен за тези, които лично познавам.
Да не говорим и за анонимните смс-и. Но полицията се справя с тях.
Така че, не сте много пострадали, но пък аз не забрявам и съм си тук, да напомням. То и злика не е извън информираните по въпроса.
цитирай
17. miralyub - Злика,
09.11.2008 17:10
Тук всеки идва да изрази себе си- един с лично творчество, друг с наболели проблеми, трети е по- социален и злободневен... Няма какво да делим и трябва да сме по- толерантни един към друг.
Кои са "културните" от постинга ли, дето зорлем се правят на плевели. Те са интелигентни същества, добри автори, въобще хора, които респектират с трезва мисъл и стабилна позиция, но се увличат... понякога в лековатост, направо бият на простотия в отношението към останалите... а повярвай ми - това хич не им отива.
Поздрави и от мен!
цитирай
18. miralyub - Вики11,
09.11.2008 17:16
не искам да бъда част от една помия... това е ...
иначе всеки отговаря за собствения си резил...
цитирай
19. allbi - miralyub,
10.11.2008 09:32
ида от моя си гьол, поизлезнах малко
да се поогледам из блогосферата
и попаднах при теб...:))
не сме познати ама и аз не се шегувам
в момента, просто да споделя :

усещам, viki11 като плевел :)
За сега мисля, че съм я отскубнала ама
ми се струва, че пак ще се появи ...:)))
Хубав ден ти желая :))
цитирай
20. miralyub - Allbi,
10.11.2008 09:39
Добре си ми дошла в гьола! :))).
За плевелите, неплевелите и гьоловете - няма лошо да се смесват, стига да не се обиждат и пречат:)))))
Приятен ден от мен!
цитирай
21. анонимен - viki11,
10.11.2008 10:34
яж ми хуя!
цитирай
22. miralyub - анонимен,
10.11.2008 12:37
не ти прави чест!
както казах по-горе не ща да съм част от помията блогърска ... затова моля да не пишеш повече такива неща при мен... личните отношения си ги изяснявайте на друго място!!!!!!!!!!!!
цитирай
23. krassko - miralyub
10.11.2008 23:31
От една година изследвам блог.бг пасивно и активно - предизвиквайки реакция. Никой не знае за блога колкото аз. И все още има въпроси на които нямам отговор. Но блогът не е това което беше в началото на годината. Той непрекъснато се развива и расте, както и хората в него. Плевелите и анонимните са най малкия проблем. Главното е че промените ставан независимо от желанията на блогърите и админите. Прогнозите които правя понякога се потвърждават дори по бързо от колкото очаквам. Прогнозите и оценките ми за Инвесторбг и блогбг ги цитират и обсъждат в сайта на Съюза на журналистите и това показва, че съм на прав път. Новото идва и мнението на корифеите, админите и плевелите няма никакво значение.
Гледай по глобално на нещата и не си губи времето с дреболии.
Поздрави
цитирай
24. miralyub - Красско,
11.11.2008 08:52
Прав си, да ти кажа!
Ти говориш за наблюдения и прогнози за развитието на блоговете- откога чакам да ги споделиш нас...
Айде давай, пиши нещо по въпроса, че наистина съм любопитна.
Поздрави и приятен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3359856
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930