Постинг
30.10.2009 09:49 -
Свински грип! Юруш на превенцията:)))
Автор: miralyub
Категория: Други
Прочетен: 27592 Коментари: 70 Гласове:
Последна промяна: 30.10.2009 11:39

Прочетен: 27592 Коментари: 70 Гласове:
16
Последна промяна: 30.10.2009 11:39


Стряскащо!
През следващите месеци свинският грип ще покоси 2 млн. българи, предимно млади хора, което е около 30% от населението на страната. Данните са изнесени от вчера от едни много отговорни държавни лица.
Някои заразени ще изкарат болестта леко и неусетно, все пак симптомите били като на обикновения грип, други- с усложнения.
А трети...?
За вариант 3 нека не мислим...
При грипна симптоматика задължително да се ходи при джипито, което трябва да преценява има ли място за притеснения или не.
Хубаво стряскат нас, пациентите, ама дали някой взема мерки джипитата да бъдат задължени да преглеждат отговорно и да не подценяват и най-малките оплаквания на болните?
А още по-важното е, след като всички знаем, че щамът АH1N1 се констатира не с обикновени изследвания, а с едни специални, дали достъпът до такива ще бъде за всички... Т.е. дали бюджетът, който отсега се знае, че за 2010 ще е поне с 1/3 надолу, няма да кара лекарите да ни "спасяват" избирателно. Аз от такъв недоимък на направления и пестене от задължително доуточняващи диагнозата манипулации вече си поизпатих жестоко...
Не е за пренебрегване и опцията, че цялата грипна алармена офанзива може да има и друго измерение. Като на команда "Бегом марш веднага да ставате клиенти на аптеките- и този бизнес трябва да печели"... Все пак знаем каква жестока война се води на фармацевтичното поле и то не без участието на медицинските и административните кадри на България. А те вече ни обсипват с различни противогрипни ваксини и чудотворни илачи...
Ноооо да не бъдем апокалиптични.
В мрежата, ровейки вчера, се натъкнах на една весела самопревенция.
Тези момци от снимката вече са намерили своето решение как да се пазят. Обърнете внимание- с подръчни средства, евтино и достъпно- те няма да бъдат барнати от жестокия свински грип:))))))))).

А за отдолу под дрешките - супер вълнени гащи, които ще ги топлят. Няма настинки, няма и грип:))))).

А тайното им оръжие се крие в тази добавка:)))))))

През следващите месеци свинският грип ще покоси 2 млн. българи, предимно млади хора, което е около 30% от населението на страната. Данните са изнесени от вчера от едни много отговорни държавни лица.
Някои заразени ще изкарат болестта леко и неусетно, все пак симптомите били като на обикновения грип, други- с усложнения.
А трети...?
За вариант 3 нека не мислим...
При грипна симптоматика задължително да се ходи при джипито, което трябва да преценява има ли място за притеснения или не.
Хубаво стряскат нас, пациентите, ама дали някой взема мерки джипитата да бъдат задължени да преглеждат отговорно и да не подценяват и най-малките оплаквания на болните?
А още по-важното е, след като всички знаем, че щамът АH1N1 се констатира не с обикновени изследвания, а с едни специални, дали достъпът до такива ще бъде за всички... Т.е. дали бюджетът, който отсега се знае, че за 2010 ще е поне с 1/3 надолу, няма да кара лекарите да ни "спасяват" избирателно. Аз от такъв недоимък на направления и пестене от задължително доуточняващи диагнозата манипулации вече си поизпатих жестоко...
Не е за пренебрегване и опцията, че цялата грипна алармена офанзива може да има и друго измерение. Като на команда "Бегом марш веднага да ставате клиенти на аптеките- и този бизнес трябва да печели"... Все пак знаем каква жестока война се води на фармацевтичното поле и то не без участието на медицинските и административните кадри на България. А те вече ни обсипват с различни противогрипни ваксини и чудотворни илачи...
Ноооо да не бъдем апокалиптични.
В мрежата, ровейки вчера, се натъкнах на една весела самопревенция.
Тези момци от снимката вече са намерили своето решение как да се пазят. Обърнете внимание- с подръчни средства, евтино и достъпно- те няма да бъдат барнати от жестокия свински грип:))))))))).

А за отдолу под дрешките - супер вълнени гащи, които ще ги топлят. Няма настинки, няма и грип:))))).

А тайното им оръжие се крие в тази добавка:)))))))

Първи случай на свински грип в Пловдив
Масово ваксиниране срещу свинския грип
Когато тръгнеш за Итака - Част Първа
Масово ваксиниране срещу свинския грип
Когато тръгнеш за Итака - Част Първа
И в Германия е същата паника! Там вече са внесли ваксина и усилено агитират населението да се ваксинира.
цитирайТози вид грип се лекува с Оселтамивир (Тамифлу). Но имало много странични ефекти, като желание за самоубийство. Дали го има този препарат в аптеките, не знам. Произвежда го Ла Рош, като те притежават и патента за него. Това значи, че има добър шанс при епидемия да се намери в швейцарските аптеки.
поздрави:
В добавка: Аз не бих играл руска ролетка с т.нар. ваксини.
цитирайпоздрави:
В добавка: Аз не бих играл руска ролетка с т.нар. ваксини.
Търговски трикове.
Има интерес от паника този, който ще предложи лекарство, с което да си удесетори печалбата.
Залагайте на превенцията на момците:)))
цитирайИма интерес от паника този, който ще предложи лекарство, с което да си удесетори печалбата.
Залагайте на превенцията на момците:)))
сблъсквала съм се с последици след прекаран грип и не гледам с пренебрежение на грипна епидемия!
цитирайartanis написа:
Този вид грип се лекува с Оселтамивир (Тамифлу). Но имало много странични ефекти, като желание за самоубийство. Дали го има този препарат в аптеките, не знам. Произвежда го Ла Рош, като те притежават и патента за него. Това значи, че има добър шанс при епидемия да се намери в швейцарските аптеки.
поздрави:
В добавка: Аз не бих играл руска ролетка с т.нар. ваксини.
поздрави:
В добавка: Аз не бих играл руска ролетка с т.нар. ваксини.
Тамифлу препоръчват и от българското здравно министерство. Но споменават и още един медикамент- ще надделее това лекарство, което има по-сериозно лоби, нали това е ясно на всички...
Аз не вярвам на истерията...
6.
kapricia -
:о)))
30.10.2009 10:11
30.10.2009 10:11
Тия гащи са просто трепач! Още днес пускам поръчка на мама за няколко бройки! :о))) Само мисля моите да ги поръчам поне мохерни - по-шик идва, пък и по-малко боцка май.
цитирай
7.
allbi -
ха ха
30.10.2009 10:12
30.10.2009 10:12
направо ме избива на лудост ...
ама решенията са супер :))
такива маски бол
пък гащичките няма ли да завъдят бубички :))
молецоподобни :))
цитирайама решенията са супер :))
такива маски бол
пък гащичките няма ли да завъдят бубички :))
молецоподобни :))
krotalka написа:
сблъсквала съм се с последици след прекаран грип и не гледам с пренебрежение на грипна епидемия!
Какво можеш да направиш, когато в лекарския кабинет те минават на конвейер и те пращат вкъщи на чайчета и Фервекс...
Доколкото знам този грип протича бързо- за 1-2 дни. Т.е. ако още в началото те претупат- си отиваш.
Топката при всички случаи е в първия преглед.
А още по-сигурно е в самите нас- затова за силен имунитет повечко зеленчуци, плодове и всичките бабини илачи:))).
снимките мира, снимките...
цитирайДоколкото знам, от същата група е Занамивир, но не знам дали помага срещу този тип грип. По принцип, винаги имам едно наум като ми предлагат лекарство против вирус. Особено срещу вируса на грип.
цитирайkapricia написа:
Тия гащи са просто трепач! Още днес пускам поръчка на мама за няколко бройки! :о))) Само мисля моите да ги поръчам поне мохерни - по-шик идва, пък и по-малко боцка май.
Гащите са убиец- даже и от мохер!
Но задължително поръчай с шевица, по-фешън е, хахаха!
Приемам поръчки за плетене на гащи с материали от клиента!
цитирайallbi написа:
направо ме избива на лудост ...
ама решенията са супер :))
такива маски бол
пък гащичките няма ли да завъдят бубички :))
молецоподобни :))
ама решенията са супер :))
такива маски бол
пък гащичките няма ли да завъдят бубички :))
молецоподобни :))
За молеците /така ги наричаше бабата на мъжа ми/:))) има решение- слагаш кестенчета в гащетките и бубичките бягат:))))
sowhat написа:
снимките мира, снимките...
Супер са снимчиците...
Маските са с единична , двойна и тройна превенция- демек без подплънки, с леки подплънки и с голеееми подплънки...
krotalka написа:
Приемам поръчки за плетене на гащи с материали от клиента!
Е, тва е! Чаках някой да вдене за този бизнес. Празна ниша в тези тежки времена.
Отсега ти предричам - печелиш приза Най-успешен предприемач:)))).
artanis написа:
Доколкото знам, от същата група е Занамивир, но не знам дали помага срещу този тип грип. По принцип, винаги имам едно наум като ми предлагат лекарство против вирус. Особено срещу вируса на грип.
От МЗ препоръчват „Тамифлу” и „Реленца”- от тях се повлиява вирусът на свинския грип. Цената им е 37 лв. за една опаковка ибила достатъчна за един курс на лечение.
И аз съмобявила бойкот на епидемията. Мисля да си тествам издръжливостта:)))
е търговското име на Занамивир. Какво е M3? Искаш да кажеш BMW M3? За друго M3 не знам. :)
цитирайМЗ=Министерство на здраве-съсипването:))))
цитирайВече ми писна от всякакви епидемии... Накрая само да не се окажат като лъжливото овчарче - когато наистина има такива неща - никой да не им вярва.
Аз на ваксините изобщо не вярвам, а лекарства- колкото може по-малко.
Твоите предложения за превенция са гот! Само така!
цитирайАз на ваксините изобщо не вярвам, а лекарства- колкото може по-малко.
Твоите предложения за превенция са гот! Само така!
супер са си предложенията...
само дето забравих да сложа и сплитка чесън...:)))))
цитирайсамо дето забравих да сложа и сплитка чесън...:)))))
И люти чушки си пропуснала Мира!
цитирайДори в определени случаи ваксинете са твърде опасни.
Даже и заради факта, че в организма се вкарват живи вируси, или подобно, на болестта, от която искат да те предпазят. Да не говорим за страничните влияния, които оказват - понякога са по-страшни от това, което уж трябва да се предпазим, тъй като самите ваксини не са тествани предварително върху хора. В процеса на прилагането на ваксините се доказва ефективноста им или тяхното безсилие.
Значи всички ваксинирани участват в един сляп експеримент без предсказуем финал.
Ваксините са зарибяване и вкарване в определена зависимост на огромно количество хора - без да слагаме в крайния резултат - милиардите $US печалби на производителите им.
Не се предоверявайте на ваксините - спазването на елементарните хигиенни изисквания дават същия резултат.
цитирайДаже и заради факта, че в организма се вкарват живи вируси, или подобно, на болестта, от която искат да те предпазят. Да не говорим за страничните влияния, които оказват - понякога са по-страшни от това, което уж трябва да се предпазим, тъй като самите ваксини не са тествани предварително върху хора. В процеса на прилагането на ваксините се доказва ефективноста им или тяхното безсилие.
Значи всички ваксинирани участват в един сляп експеримент без предсказуем финал.
Ваксините са зарибяване и вкарване в определена зависимост на огромно количество хора - без да слагаме в крайния резултат - милиардите $US печалби на производителите им.
Не се предоверявайте на ваксините - спазването на елементарните хигиенни изисквания дават същия резултат.
Според мен, страховете за световна епидемия са доста основателни и за това СЗО подхожда по такъв начин. По-добре да има превенция, отколкото например някаква епидемия да затрие 2/3 от населението на света, както е станало с черната смърт в Европа през средновековието.
boristodorov56,
Оселтамивир и Занамивир не са ваксини, а противовирусни препарати. Доколкото знам, Оселтамивир пречи на вируса да се отдели от клетката и да атакува други клетки.
За ваксините, скептичен съм само към противовирусните ваксини. Противобактериалните ваксини би трябвало да действат. Благодарение на тях са победени болести като едрата шарка.
цитирайboristodorov56,
Оселтамивир и Занамивир не са ваксини, а противовирусни препарати. Доколкото знам, Оселтамивир пречи на вируса да се отдели от клетката и да атакува други клетки.
За ваксините, скептичен съм само към противовирусните ваксини. Противобактериалните ваксини би трябвало да действат. Благодарение на тях са победени болести като едрата шарка.
24.
анонимен -
Според мен, страховете за световна ...
30.10.2009 12:30
30.10.2009 12:30
artanis написа:
Според мен, страховете за световна епидемия са доста основателни и за това СЗО подхожда по такъв начин. По-добре да има превенция, отколкото например някаква епидемия да затрие 2/3 от населението на света, както е станало с черната смърт в Европа през средновековието.
boristodorov56,
Оселтамивир и Занамивир не са ваксини, а противовирусни препарати. Доколкото знам, Оселтамивир пречи на вируса да се отдели от клетката и да атакува други клетки.
За ваксините, скептичен съм само към противовирусните ваксини. Противобактериалните ваксини би трябвало да действат. Благодарение на тях са победени болести като едрата шарка.
boristodorov56,
Оселтамивир и Занамивир не са ваксини, а противовирусни препарати. Доколкото знам, Оселтамивир пречи на вируса да се отдели от клетката и да атакува други клетки.
За ваксините, скептичен съм само към противовирусните ваксини. Противобактериалните ваксини би трябвало да действат. Благодарение на тях са победени болести като едрата шарка.
Провинциалния калъф Артанис с поредния си бисер. Я пак помисли кое е вирус, кое е бактерия, за кое има ваксина и за кое няма.
че може да стане като с лъжливото овчарче.
цитирайПри нас има ли такова чудо?!
А за джипитата не ми се говори!
Когато бях в пика на моето боледуване моята ЛЛ ми каза,да отида на "Несторов" и срещу 50 лева ще ми направят тест за този вид грип...
Какво нещо е ламтежа за печалби и много пари!
Изфабрикуват някакъв щам/уж безобиден/, пуснат го,а той мутира и не се знае какви поразии може да нанесе...
А те са му подготвили "Тамифлу", което струва 33 лева на нашия пазар,но страничните ДЕФЕКТИ са по-опасни от лечебните.
Да живее световната фармацевтичната индустрия!:(((
цитирайА за джипитата не ми се говори!
Когато бях в пика на моето боледуване моята ЛЛ ми каза,да отида на "Несторов" и срещу 50 лева ще ми направят тест за този вид грип...
Какво нещо е ламтежа за печалби и много пари!
Изфабрикуват някакъв щам/уж безобиден/, пуснат го,а той мутира и не се знае какви поразии може да нанесе...
А те са му подготвили "Тамифлу", което струва 33 лева на нашия пазар,но страничните ДЕФЕКТИ са по-опасни от лечебните.
Да живее световната фармацевтичната индустрия!:(((
krotalka написа:
И люти чушки си пропуснала Мира!
Въх!
Лютите чушлета са наистина важни.
Добре, че подсказа...
Даааа.
И цялата какофония около грипа - имам предвид ескалирането в БГ и загрижеността на някои хора, подозрително съвпада с кампанията по противогрипно ваксиниране- тя е винаги септ. окт. месец.
цитирайИ цялата какофония около грипа - имам предвид ескалирането в БГ и загрижеността на някои хора, подозрително съвпада с кампанията по противогрипно ваксиниране- тя е винаги септ. окт. месец.
diso написа:
че може да стане като с лъжливото овчарче.
мдаааа- тази приказка винаги е вярна.
Препоръчвам сутрин на гладно да се изпие чаша минерална вода, в която предварително сте разтворили една чаена лъжичка ябълков оцет и една лъжичка мед. Половин час след това да се изпие билков чай от черен бъз или мащерка или салвия, най-добре е да ги редувате-всеки ден различен чай. След още половин час се изпива чаша кефир-прави се от Тибитска гъба(дала съм напътствания и в моя блог, има го и в Уикепедията и в сайта на Вселена, откъдето може да се снабдите с гъбата) . След това на работното си място изяждате две белени ябълки, а от корите и семките към обяд си правите чай, горещата вода, да е 1 л., в нея добавяте и две лъжички зелен чай, и го изпивате до края на работния ден.
Тези които имат възможност да си купят течно алое от аптеките, много засилва имунната система.
Друга възможност е течното Саменто, произвежда се от южноафрикански лиани, продават го в аптеките от веригата на Лечител, а в сайта му има много писано за него, тя е и чудесен антиоксидант.
Взима се профилактично сутрин по 10 капки, а ако грипа вече ви е хванал няколко пъти дневно по 15 капки.
Ако въпреки че сте спазили горното все пак ви хване грипа продължавайте с тази терапия, като прибавите и предписаното от лекарите, така ще го изкарате бързо и без тежки последствия.
цитирайТези които имат възможност да си купят течно алое от аптеките, много засилва имунната система.
Друга възможност е течното Саменто, произвежда се от южноафрикански лиани, продават го в аптеките от веригата на Лечител, а в сайта му има много писано за него, тя е и чудесен антиоксидант.
Взима се профилактично сутрин по 10 капки, а ако грипа вече ви е хванал няколко пъти дневно по 15 капки.
Ако въпреки че сте спазили горното все пак ви хване грипа продължавайте с тази терапия, като прибавите и предписаното от лекарите, така ще го изкарате бързо и без тежки последствия.
Всичко е бизнес. Каква ти грижа за хората.
цитирайОселтамивир и Занамивир - не ги познавам тези препарати, но съм скептично настроен против всички химически медикаменти не само в коментара си, а и в реалния си живот. Малко повече от 10 години не съм поемал дори аспирин. Убеден съм, че няма химически препарат, които да може да помогне в конкретния случай - грапа - независимо от кавъв вид и чешит е. Нещо повече, няма нито една хронична болест, която да е преодоляна в световен мащаб от химически препарати дори и от, който е да е размер шарката. По-скоро други обстоятелства са повлияли за премахването на определени болести и епидемии, както и за тяхното появяване.
Това е въпрос на личен избор и индивидуално разбиране и приемане на конвенционалната медицина.
Но статистиките в световен мащаб говорят, че болестите не изчезват, а се видоизменят и мутират - като българските комунисти и премахването и лечението им е само един бизнес и нищо повече...
цитирайТова е въпрос на личен избор и индивидуално разбиране и приемане на конвенционалната медицина.
Но статистиките в световен мащаб говорят, че болестите не изчезват, а се видоизменят и мутират - като българските комунисти и премахването и лечението им е само един бизнес и нищо повече...
Тенкс, шамане!
Страхотна програма си изготвила.
Тя е добра за хора, които са си вкъщи... Саментото и алоето- понеже се пият и от крак - са за работещите като мен...
цитирайСтрахотна програма си изготвила.
Тя е добра за хора, които са си вкъщи... Саментото и алоето- понеже се пият и от крак - са за работещите като мен...
Заставам зад колегите, които са писали по-горе :)
Някой има огладнял сериозно. А иначе няма несериозни грипове, ама да не се разсейвам, а да си дойда на думата :
Чиста гроздова ( домашна по възможност), уийски при липса на такава, винце, яко чесън и люти чушки. Ааах пропуснах слатката- много важен акцент :) Че тогава да са ни живи и здрави JP-тата и хич да не ги виждаме. :)
Гледайте да не ни хване " дезалкохолизацията " , че тогавааа.... я камилата, я камиларя :))))))))))))
И тази вечер НАЗДРАВЕ и от мен . Усмивки за всички :))))))))
цитирайНякой има огладнял сериозно. А иначе няма несериозни грипове, ама да не се разсейвам, а да си дойда на думата :
Чиста гроздова ( домашна по възможност), уийски при липса на такава, винце, яко чесън и люти чушки. Ааах пропуснах слатката- много важен акцент :) Че тогава да са ни живи и здрави JP-тата и хич да не ги виждаме. :)
Гледайте да не ни хване " дезалкохолизацията " , че тогавааа.... я камилата, я камиларя :))))))))))))
И тази вечер НАЗДРАВЕ и от мен . Усмивки за всички :))))))))
и я спазвам целогодишно, не само в грипна обстановка. Ставам сутрин в 7.15 и си изпивам водата с оцета на глътки, до като мия чиниите. Междувременно кипвам вода и правя сутрешния чай, след това оправям леглата и подгонвам станалите в къщи да пият чаша топъл чай с лъжичка мед. Не забравям да връча на съпруга плика с отпадъците, това е единственото му сутрешно домашно задължение. И така изпивам чая, до като агитирам останалите и започвам гимнастиката с петимата тибетци. След нея изтривам с едно кисе цялото си тяло за възобновяване на кръвообръщението. Станало е вече към 8.15. Слагам в чантата си няколко ябълки, плодове според сезона, обличам се, изпивам кефира, гримирам се и тръгвам на работа. В 9.00 съм на работното си място с чаша кафе. Поливам цветята и го пия на крак между саксиите.След него изяждам ябълките и пускам компютъра, започва работния ден. Към обяд си правя чая и до края на деня го изпивам. Вечер готвя, правя салата, приготвям новия кефир, вечеряме всички накуп, гледаме последни новини и преди лягане изпивам чаша от сутрешния билков чай, ако е останало нещо. Накрая оправям съпруга си(е, не всяка вечер), надниквам за малко в блога и си лягам към 12.00. Това ми е програмата в общ вид, както виждаш, не е невъзможно при една добра организация. Поздрави!!
цитирайhttp://www.vsekiden.com/#Scene_1
цитирайВярно е, че имат огромни печалби, но откриването и тестването на нови лекарства е много скъпа дейност. А честно казано предпочитам да има нещо, което да ползвам, ако се наложи, дори да е скъпо и да има странични ефекти, ако краят ще бъде фатален в противен случай.
Иначе е вярно, че не им е чиста работата на компании като Пфайзер и ГалаксоСмитКлайн. Сигурно и на Ла Рош, не съм много информиран.
Идеята за чая и ракията е интересна, но ако те ухапе бясно куче няма да помогнат. Тогава ще трябва противобясна ваксина. Същото е като с докторите дето препоръчват билки срещу стрес когато не знаят какво ти е. Ако имаш апендицит, ти трябва операция, никакви билки не могат да те спасят.
цитирайИначе е вярно, че не им е чиста работата на компании като Пфайзер и ГалаксоСмитКлайн. Сигурно и на Ла Рош, не съм много информиран.
Идеята за чая и ракията е интересна, но ако те ухапе бясно куче няма да помогнат. Тогава ще трябва противобясна ваксина. Същото е като с докторите дето препоръчват билки срещу стрес когато не знаят какво ти е. Ако имаш апендицит, ти трябва операция, никакви билки не могат да те спасят.
Ами за да получиш нещо...трябва да дадеш, още повече, когато си производител, но малко излизаш от темата - ставаше въпрос за грип ( свински или птичи...все е грип, не безобиден ) Ухапването и операцията нямат общо със случая. Но да ни наглежда Господ, че иначе ни е спукана работата
:))))))))))))))))
цитирай:))))))))))))))))
Дали от свински грип,дали от нещо друго,след 100 години все ще ни няма!
цитирай
40.
boristodorov56 -
На когото му е писано, че ще умре от куршум - нама да се удави!
30.10.2009 18:27
30.10.2009 18:27
И друг път съм го казвал -
ще го повторя:
- В България опастността от свинския грип не е по-голяма от комунистите.
До сега са причинили повече смърт от грипа - това е сигурно.
цитирайще го повторя:
- В България опастността от свинския грип не е по-голяма от комунистите.
До сега са причинили повече смърт от грипа - това е сигурно.
добра рецепта!:)))
подкрепям напълно...
цитирайподкрепям напълно...
знам, знам... но се иска воля...аз чак за толкова манипулации нямам.
аз поддържам само пиенето на чаша топла вода на гладно- дотолкова ми стигат силиците + чай от невен:)))).
но ако се сблъскам с грипа, ще го боря с дух!
цитирайаз поддържам само пиенето на чаша топла вода на гладно- дотолкова ми стигат силиците + чай от невен:)))).
но ако се сблъскам с грипа, ще го боря с дух!
boristodorov56 написа:
http://www.vsekiden.com/#Scene_1
Боре, това линкче заради Гайдарски ли си го пуснал...
Определено "навиячите" за грипа по върховете засега водят, умерените по темата са малко... как да не те хване яд, че ни водят за носа и ни лашкат от истерия в истерия.
за мен интересното е откъде-накъде казват, че този грип покосявал само младите хора...
аз си мисля, че точно младите, жизнени и с добър имунитет трябва да го издържат, пък е по-резонно възрастните и немощните да са потърпевши...
цитирайаз си мисля, че точно младите, жизнени и с добър имунитет трябва да го издържат, пък е по-резонно възрастните и немощните да са потърпевши...
haralanov написа:
Дали от свински грип,дали от нещо друго,след 100 години все ще ни няма!
истина е!
аз имам много индивидуална теория за смъртта- няма да я споделям, щото е доста нетрадиционна...
Не мога да открия смешното в случая!Това дето си написал е .....
цитирайЩо бе Мира..?Сподели я!Можеш да го направиш и в ЛС.А иначе както винаги Борето казва нещата,които и аз мисля!
цитирайboristodorov56 написа:
И друг път съм го казвал -
ще го повторя:
- В България опастността от свинския грип не е по-голяма от комунистите.
До сега са причинили повече смърт от грипа - това е сигурно.
ще го повторя:
- В България опастността от свинския грип не е по-голяма от комунистите.
До сега са причинили повече смърт от грипа - това е сигурно.
Така е, щото грипът идва и си отива, а комунистите -не...
jekov написа:
Не мога да открия смешното в случая!Това дето си написал е .....
е...СТРАШНО ли?
haralanov написа:
Що бе Мира..?Сподели я!Можеш да го направиш и в ЛС.А иначе както винаги Борето казва нещата,които и аз мисля!
В кратце: дали след 100 ще ни няма или след 2- все е тая...
Ок, но планът РАН е пропаднал отдавна- щото сме се оказали супер издръжливо племе...
Освен това да е втората му част:)))).
Обаче ми обясни как са го изчислили така, че само младите щели да се разболяват???
цитирайОсвен това да е втората му част:)))).
Обаче ми обясни как са го изчислили така, че само младите щели да се разболяват???
По пътя на логиката е така. Има резон за възрастните хора, но те не живеят в нашето време, те само съществуват при нас. И това е жалко, но е истина. Но пък от своя страна възрастните знаят как :) , за учудване или не, те съумяват да живеят по здравословно от нас.
Ама тази информация за младите кой я афишира ???? Ееее голема работа сме бреййй .....
Ама знаеш ли, нещо много важно пропускам : ста..до..тооо - стадото требе да се водииии еййй, а това не е лесно. Дали надоле или нагоре....алъш - вериша да върви :)))))) Требе да има далавера ...
цитирайАма тази информация за младите кой я афишира ???? Ееее голема работа сме бреййй .....
Ама знаеш ли, нещо много важно пропускам : ста..до..тооо - стадото требе да се водииии еййй, а това не е лесно. Дали надоле или нагоре....алъш - вериша да върви :)))))) Требе да има далавера ...
p.s. По въпроса, който си ми задала може да се говори много. Няма застраховани от болести. Трябва да бъдем внимателни и предпазливи, защото.......ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ПОЛИТИКА !!!
Хубава вечер на всички :)))))))
цитирайХубава вечер на всички :)))))))
54.
malinko69 -
:)
30.10.2009 22:57
30.10.2009 22:57
това си го чула от средствата за масово манипулиране..тоест тв...
цитирайДа- позна!
И не им вярвам:)))
цитирайИ не им вярвам:)))
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/39251240.gif?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1256978073&Signature=xQoH8USg%2FVvGks8PtgtZ6p9U31o%3D
Нещо не съм в настроение да истерясвам :)
цитирайНещо не съм в настроение да истерясвам :)
aida написа:
Заставам зад колегите, които са писали по-горе :)
Някой има огладнял сериозно. А иначе няма несериозни грипове, ама да не се разсейвам, а да си дойда на думата :
Чиста гроздова ( домашна по възможност), уийски при липса на такава, винце, яко чесън и люти чушки. Ааах пропуснах слатката- много важен акцент :) Че тогава да са ни живи и здрави JP-тата и хич да не ги виждаме. :)
Гледайте да не ни хване " дезалкохолизацията " , че тогавааа.... я камилата, я камиларя :))))))))))))
И тази вечер НАЗДРАВЕ и от мен . Усмивки за всички :))))))))
Някой има огладнял сериозно. А иначе няма несериозни грипове, ама да не се разсейвам, а да си дойда на думата :
Чиста гроздова ( домашна по възможност), уийски при липса на такава, винце, яко чесън и люти чушки. Ааах пропуснах слатката- много важен акцент :) Че тогава да са ни живи и здрави JP-тата и хич да не ги виждаме. :)
Гледайте да не ни хване " дезалкохолизацията " , че тогавааа.... я камилата, я камиларя :))))))))))))
И тази вечер НАЗДРАВЕ и от мен . Усмивки за всички :))))))))
Да- определено.
Стадото се води най-лесно-когато е застрашен животът му...
albizia написа:
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/39251240.gif?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1256978073&Signature=xQoH8USg%2FVvGks8PtgtZ6p9U31o%3D
Нещо не съм в настроение да истерясвам :)
Нещо не съм в настроение да истерясвам :)
не се отваря!!!
http://twitpic.com/ndag8
Това вече със сигурност се отваря :)
цитирайТова вече със сигурност се отваря :)
Ако са им искали невъзможни суми за ваксинацията ...и аз няма да го направя.
Иначе и на мен ми се е случвало здр. служители да си плюят на работата. Една сестра в един мн. важен момент- ми пробутваше везани иконки, представяш ли си ...за здраве. Това й беше бизнесът, докато лекува болните с хапове и спринцовки...
цитирайИначе и на мен ми се е случвало здр. служители да си плюят на работата. Една сестра в един мн. важен момент- ми пробутваше везани иконки, представяш ли си ...за здраве. Това й беше бизнесът, докато лекува болните с хапове и спринцовки...
ако отлетим на юг, например в Австралия, дали няма да ни се размине ...
цитирайда не намекваш, че за това Гоце задруса към Австралия:))))
цитирайСигурно е бягал от птичия грип :))
Така де, в тази криза иска да ни спести извънредни президентски избори - затова се пази, заради нас.
цитирайТака де, в тази криза иска да ни спести извънредни президентски избори - затова се пази, заради нас.
7777!
коментар,де =
и баш за Гоце:))))
Поздрав!
цитирайкоментар,де =
и баш за Гоце:))))
Поздрав!
Не бях забелязал. Благодаря:))
цитирайНе че ме питате, но да си кажа. Според мен опасноста от свинският грип е силно завишена. Вярно, малко по- агресивен и заразен е. Но...Навсякъде гърми в пресата колко жертви имало досега пкосени от него. Но пък никъде не дават статистика, която може ясно да покаже, че всяка година много повече хора умират покосени от останалите грипове, за които уж имаме ваксини.
Досега само един английски лекар надигна глас да го спомене и повече никой нищо не каза по темата. Другия, обикновения, непандемичния грип е убил 13,000 души от Януари до сега(информацията е от 29 април) само в САЩ и още половин милион по света.
Между другото според информационните агенции в Мексико и Сащ досега има 3406 жертви, но ако се опитате да потърсите колко са жертвите в Мексико- излиза резултат от около 150-160 души. Значи- една страна като Мексико, със слабо развито здравеопазване, има само 150-160 жертви, останалите остават да са за щатите. Нещо не се връзва тук.
Още повече, че още преди да премине океана беше доказано, че грипа убива основно хора с влошено здравословно състояние. Как стана така, че сега умирали основно млади и здрави хора не ми стана много ясно.
цитирайДосега само един английски лекар надигна глас да го спомене и повече никой нищо не каза по темата. Другия, обикновения, непандемичния грип е убил 13,000 души от Януари до сега(информацията е от 29 април) само в САЩ и още половин милион по света.
Между другото според информационните агенции в Мексико и Сащ досега има 3406 жертви, но ако се опитате да потърсите колко са жертвите в Мексико- излиза резултат от около 150-160 души. Значи- една страна като Мексико, със слабо развито здравеопазване, има само 150-160 жертви, останалите остават да са за щатите. Нещо не се връзва тук.
Още повече, че още преди да премине океана беше доказано, че грипа убива основно хора с влошено здравословно състояние. Как стана така, че сега умирали основно млади и здрави хора не ми стана много ясно.
всичко е целенасочено...
цитирайТочно това исках да кажа, но ви оставих сами да си вадите изводите. Не искам да ви натрапвам моето мнение.
В момента съм се амбицирал да направя едно малко постче относно глобалното затопляне, че голяма част от информацията се оказва въздух под налягане. Но нека да събера материал.
Но извода от цялата работа е, че на някой му е на далавера да държи хорат във страх, без значение от какво. Важното е да са изплашени, за да не се замислят много над други проблеми.
И преди някой да е решил да го каже- не, не съм фен на тайните конспирации.
цитирайВ момента съм се амбицирал да направя едно малко постче относно глобалното затопляне, че голяма част от информацията се оказва въздух под налягане. Но нека да събера материал.
Но извода от цялата работа е, че на някой му е на далавера да държи хорат във страх, без значение от какво. Важното е да са изплашени, за да не се замислят много над други проблеми.
И преди някой да е решил да го каже- не, не съм фен на тайните конспирации.
Давай да видим какво ще излезе...
цитирайВсеки път, когато някой се оплаче, че живее свински, е редно да си спомня, че оргазмът при свинете продължава 30 минути. :)
цитирайТърсене
За този блог

Гласове: 20495
Блогрол
1. IN MEMORIAM
2. мъдри мисли
3. Mira's blogspot
4. Mira's facebook
5. Снимки на ледохода по Дунав
6. Ей това чукане чакаме... всеки месец
7. Дисциплинарно уволнение заради среща с бившия шеф
8. Само за жени: Дайте (на шефа), за да ви се даде (работа)
9. След влаковете нека министърът да ни ИЗВОЗИ и с автобуси, а?
10. На площада пак избиха рибата
11. Великден като Ком-соц-празник
12. Видин се премести в Димитровград
13. Хайде на конкурс „Г**облизец Храбър”
14. Граф Дракула праща комари в БГ
15. БСП няма пари да купува гласове за следващите избори???
16. Апокалипсис в действие
17. Диагноза СМЪРТ
18. Зад новините- тук и сега
2. мъдри мисли
3. Mira's blogspot
4. Mira's facebook
5. Снимки на ледохода по Дунав
6. Ей това чукане чакаме... всеки месец
7. Дисциплинарно уволнение заради среща с бившия шеф
8. Само за жени: Дайте (на шефа), за да ви се даде (работа)
9. След влаковете нека министърът да ни ИЗВОЗИ и с автобуси, а?
10. На площада пак избиха рибата
11. Великден като Ком-соц-празник
12. Видин се премести в Димитровград
13. Хайде на конкурс „Г**облизец Храбър”
14. Граф Дракула праща комари в БГ
15. БСП няма пари да купува гласове за следващите избори???
16. Апокалипсис в действие
17. Диагноза СМЪРТ
18. Зад новините- тук и сега