Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2009 18:25 - Нас кой ще ни защити от лоши БГ защитници???
Автор: miralyub Категория: Политика   
Прочетен: 3659 Коментари: 35 Гласове:
0

Последна промяна: 27.05.2009 20:41


       БСП злоупотребява с личните данни на българите. Активисти от червения предизборен щаб си позволяват да прозвъняват на населението и да го сугестират за предстоящия вот.
      Когато ми казаха за това случайно, се засмях. Видя ми се несериозно нагло. После обаче случаят бе раздухан от Нова ТВ, а снощи прочетох и постинга на 111 , оказала се потърпевша точно от такова обаждане.
       На пръв поглед нещата са безобидни- звъни ти някой и те пита нещо си, т. е. чете от указателя и си прави някакъв тип социологическо проучване.
       Запитана откъде има личните данни на титуляра на телефонния пост , пишман-телефонистката обаче признала, че от... ЕСГРАОН.
      И сега за мен изниква въпросът- има ли БСП разрешение да бъде администратор на лични данни?
     Защото това- три имена, телефон, ЕГН, мейл, адрес - са все лични данни и събирането им, обработването им и използването им без специалното разрешение от Комисията за защита на личните данни, както и без разрешението- мое и на други граждани - си е чисто закононарушение. За справка- има Закон за защита на личните данни.
      А в случая става дума направо и за ЗЛОУПОТРЕБА С ВЛАСТ, защото е повече от ясно как е станала далаверата:
     Териториалните звена на ЕСГРАН, т.нар ГРАО, където се съхранява тази ценна информация за населението, са на пряко подчинение на МРРБ, с което категорично можем да кажем, че
БСП ги е обърнала на  СОБСТВЕНОСТ. Общинските звена на ЕСГРАОН пък са ръководени от кметовете и там, където те са червени или БСП успее да подкупи някой чиновник- системата за незаконно източване на лични данни работи.
     На принципа държавата –тяхна, данните са наши, следователно всичко наше е и тяхно!
     А уж всяко погазване на закона,  злоупотреба с власт /и лични данни/  директно е за прокуратурата. Но какво от това? Нали и прокуратурата – и тя е на БСП! От което направо ми се повръща как по избори на някои всичко им е позволено и простено ...

      И докато пиша това се сещам за клипа, с който червената партия се рекламира за евроизборите. Там едни до болка познати мутри повтарят един рефрен:ЗАЩИТАВАМЕ, ЗАЩИТАВАМЕ, ЗАЩИТАВАМЕ... /българското образование, икономика, енргетика, селско стопанство и дори ИНТЕРЕСИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ/.
   И затова питам: Е, нас кой ще ни защити от такива самозвани червени и много лоши защитници???





Гласувай:
0



1. martosh - хех
27.05.2009 18:30
Трудно се отказваш.Много значение отдаваш на тея разботи, злоупотреба с "лични данни" :) странно работа.В крайна сметка какво значение има?
цитирай
2. miralyub - има, има. . . законите са, за да се ...
27.05.2009 18:32
има, има...
законите са, за да се спазват!
и това, че се чувстват собственици на държавата, не значи ,че ме притежават.
цитирай
3. martosh - :)
27.05.2009 18:40
Хехе самите българи не спазват законите, Закони има но не се прилагат по никакъв начин от никой.Ее ти го каза даже това със собствениците.Не разбрах какво значение има това и да ти се обадят, ако искаш мога да ти пратя мойте лични данни да видим от каква полза ще са ти те.Пък и потърпевши има чак :),Слънцето грее за всички еднакво в крайна сметка. :)и БСП и СДС и всички са хора :) Това като бабите когато си мислеха че като влезнем в евро съюза на следващия ден вече ще се возят в нови трамвай, всичко ще е магическо като в швейцария.Аз ти казах ако ще и в космически съюз да влезнем, българите не са ли променят, положението си остава.Няма как да сме смени гледката ако не крачиш а стойш само на едно място :).
цитирай
4. miralyub - ААА, н бъркай, не може този, който си ...
27.05.2009 18:49
ААА, н бъркай, не може този, който си е измислил и приел закона, да не си го спазва.
а и да знаеш, аз пък искам друга партия да ми ползва данните. Да, ама тя няма достъп до тях!!!!:))))
цитирай
5. martosh - Хех
27.05.2009 18:56
Щом казваш че те са го измислили, не знам честно си признавам от политика нищо не разбирам.Но съм сигурно че има закони който и ти не спазваш, на българите така им е добре , корупция и тн.Само си чешат езиците лелките пред блоковете като цъкат и недоволстват. :)Ако найстина всеки искаше промяна щеше да е друго нещо според мен, но може и да бъркам, няма значение.Важното за мен е че слънцето изгрява всеки ден за всеки както казах и преди.
цитирай
6. miralyub - хахаха, еми, като не разбираш от ...
27.05.2009 19:05
хахаха, еми, като не разбираш от политика, де се вреш да коментираш под такива постинги????????
цитирай
7. gothic - martosh,
27.05.2009 19:09
опростяваш нещата...Тука става дума за въпиющо нарушение от страна на хора, които се пънат да ме защитават от вся и всьо. Аз обаче не искам, обаче те се натискат. И се стига до там.....
цитирай
8. martosh - :)
27.05.2009 19:19
Обичам да си чешам езика :), пък честно казано нещо и аз съм застанал на едно място и само гледам без да се движа, напоследък. Готик, имам други убеждения.Така жестоко съм зациклил че коментирам политика и разни неща дето не ме засягат с непознати.Леле леле :), както и да е връщам си думите назад.Попринцип когато пиша нещо има причини за това и смисъл и последствия, но много пъти и аз като леличките от квартала дето живеят на балконите седя и си чешам езика, и от това дето говоря няма никакъв смисъл :).
цитирай
9. анонимен - Весо - Мартосх, това "чешаМ" ми е мн. смешно...
28.05.2009 08:28
Диалектна форма от кой край на България е?
Моята незабравима учителка не ме е учила на това.
Колкото до въпроса, който поставя Мира -
Не! БСП няма разрешение да бъде администратор на личните ни данни. От демоса няма разрешение. Нали не сме й разрешавали? Че кой ни пита. За 20 години лъжлива "демокрация" - нито един референдум.
ТЕ досега се преструваха, вече са нагли и брутални. В началото се промушваха през законовите вратички, от една-две години си ги пренаписват законите за тяхно ползване и удобство. Днес вече арогантно си ги погазват с брутална откровенност.
И докато в България има хора, със съзнание като Мартосх-овото: "...какво значение има?...", ще продължаваме да опъваме каиша.
И както пише днес Дневник "пълното изтрещяване на държавата предстои" и още:
"Това, което не е изгнило, е счупено, а това, което не е счупено, е изгнило! Трудно е да се поправи нещо, стигнало до разпад"...

цитирай
10. miralyub - Весо, "чешам" и аз из...
28.05.2009 09:41
Весо,
"чешам" и аз използвам- може от моя западен край да е.
Но проблемът е друг- е става въпрос за сериозно нещо. За престъпление. И това не ме интересува - е крайно повърхностно.
Лични данни , брой хора, избиратели- това са ключови елементи за печеленето на едни избори.Който има инфото и данните, той си плете кошницата най-добре.
Поздрави от мен!
цитирай
11. анонимен - Написаното- написано
28.05.2009 09:50
Коментарите - направени. А ще гласувате ли в подкрепа на СОБСТВЕНОТО ви желание за промяна ??? СЕГА САМО ТОВА Е ВАЖНО !!!
цитирай
12. miralyub - andreshko,
28.05.2009 09:51
мен не ме питай- аз винаги гласувам. и не сменям позициите си.
цитирай
13. анонимен - Весо - Благодаря! Но се питам...
28.05.2009 10:11
така ли е, дявол да го вземе, в другите страни наоколо, хм, да кажем с радиус 1000 км. Това, с инфото и данните. Не им познавам особеностите на националните им избори.
Като "отрязах" тези километри имам предвид, че забивам игличката на пергела някъде към твоя край. Щото иначе от морето до Рьозке (Roszke) са точно 1000 км. Даже и в Унгария не влиза.
Весел да ти е деня!
цитирай
14. sowhat - това със защитата е
28.05.2009 10:31
като да пуснеш врагът в дома си.
много ми е страннен мартош, комуто това не пречи. а дари си дава сметка, че утре тия данни могат да бъдат дадени на някой измамник и той да остане без дом?

да сте чули за осъдени крупни измамници? щото аз не съм.

имаше един филм - бразилия. на това ми прилича цялата тая история. ако те заличат утре от есграона иди докажи че си жив и че нямаш сестра.
цитирай
15. анонимен - Сутринта пак имаше обаждания - само ...
28.05.2009 11:11
Сутринта пак имаше обаждания - само че от хора..., които ги няма в указателя.
цитирай
16. анонимен - Весо - Да, нещо подобно, ЕсГраОнсКо
28.05.2009 11:13
се е случило и с нашата странджанка Янка Рупкина. Мъжът й отива да вземе пенсията й, а чиновничката се изцепила: Каква пенсия? Лицето е починало.
Край!
цитирай
17. анонимен - А за мен - да се влияете от тези оба...
28.05.2009 11:15
А за мен - да се влияете от тези обаждания - е все едно да се впечатлявате от рекламните им простотии...
цитирай
18. miralyub - соу, може би на някои трябва да им се ...
28.05.2009 12:16
соу, може би на някои трябва да им се припомня, че най-големите скандали напоследък стават точно с източването на лични данни. В БГ такова нещо се случи със Здравната каса- където служител бе подкупен да предостави инфо на фармацевтична компания с цел тя да насочи бизнеса си правилно. Всичко е бизнес и интереси. Който има инфото- си гарантира и печалба...
цитирай
19. miralyub - . анонимен 15,
28.05.2009 12:20
за това говорим- данните са от ЕСГРАОН- където достъпът до тях УЖ е строг!!!
цитирай
20. miralyub - Весо,
28.05.2009 12:21
затъркали са я- те това умеят да затриват:)))))))
цитирай
21. miralyub - анонимен 17,
28.05.2009 12:23
не се влияем- просто се възмущаваме. законът е за всички и трябва да се спазва!
цитирай
22. анонимен - Весо - Сега още не са ми звънкали, забравиха ли ме, що ли..
28.05.2009 12:53
но на миналите избори охооо, как звъняха. И като конски мухи, не, като евангелистки сектанти ми се залепваха. Когото хванат за канарче. И няма отърване.
И с ЕсЕмЕси ме бомбардираха по всяко време на денонощието. Напр. в 2 часа след полунощ. Най-удобното време. Един вид, айде, кво спиш, ставай да пишкаш!
НЯМА ЗАКОНИ ЗА ТЯХ!
цитирай
23. miralyub - СМС? значи и мобилките ни са им из...
28.05.2009 13:47
СМС? значи и мобилките ни са им известни?!?!
цитирай
24. анонимен - Весо - Еми, да! Не се учудвай. ТЕ всичко знаят!
28.05.2009 13:55
Аз спрях вече да се учудвам на техните идиотщини. ТЕ ми знаят сигурно и размера на... ;)) стъпалото.
Но нали нямало значение размера.
цитирай
25. miralyub - днес Станиш притичал до Ямбол- ...
28.05.2009 14:30

днес Станиш притичал до Ямбол- най-безсрамно да оползотвори за себе си и трагедията с 16-те прегазени хора.
цитирай
26. анонимен - Весо - Ей сега ще изпъкне като
28.05.2009 14:47
свински мъде в кал. Ще продължи предизборната си агитация и реклама и ще обещае помощи за семействата на убитите. Колко ли цифрени ще бъдат помощите? ТЕ се спукаха да раздават помощи по време на управлението си. Още ги помнят хората, останали без домове от наводненията.
А за трагедията виновен ще е шофьора - 100%. Не дупките по пътя!
цитирай
27. miralyub - помощите Масларката вече е обяв...
28.05.2009 14:51
помощите Масларката вече е обявила- 10 000 за сем-во на загинал, 5 000 за пострадал.
инцидентът е крайно нелеп- ако трябва да го определяме...
просто с погнуса откривам как някои се изпотрепват да обявяват съпричастност заради споменаването в медиите.
цитирай
28. анонимен - Весо - Дааа, сега ще накарат съперниците си да
28.05.2009 15:14
спрат предизборните си агитации и концерти. Но ТЕ няма да се махнат от екрана и вестниците, съпричаствайки. Следи внимателно колко от думичките им в следващите 2-3 дни ще си отнасят за жертвите и колко за ТЯХ си.
Резултатът ще е в тяхна полза.
А убитите - Господ да ги прости.
цитирай
29. flyco - Всички мутри в Парламента!
28.05.2009 16:23
за да ни защитят, за кво друго
цитирай
30. miralyub - Весо,
28.05.2009 16:27
реално погледнато в деня на траур би трябвало да спрат всичко- дори изкуствено бодряшките си предизборни клипове с циничното ЗАЩИТАВАМ...
да видим дали ще стане??????
цитирай
31. miralyub - flyco ,
28.05.2009 16:29
там са, там са... всички арестанти са там с двата крака...
цитирай
32. flyco - Re: 5.
28.05.2009 16:38
martosh, добре че се отказа от думите си!
България днес е член на НАТО и ЕС не защото се кефим да си живеем в корупция или да не спазваме закони. Точно обратното е мой човек, внимавай както си заседнал да не слънчасаш, тук слънцето е силно.
цитирай
33. анонимен - Весо - Нали виждаш, скоростно ще изтракат
28.05.2009 18:13
или вече са го приели Постановление на МС за Ден на национален траур.
То така е и редно. И в деня на траура не трябва да има веселяшка музика и както казваш бодряшки майски клипчета.
Ха, да видим. Със сигурност чалгарските радиа няма да си спрат чалгите утре. Рок ще се лее от 88-я мегахерц, та чак до 108-я. А десетките телевизии ще си пробутат партийната клип-стока.
цитирай
34. miralyub - поредната атака на червените да ...
28.05.2009 18:24
поредната атака на червените да ударят Синята коалиция е факт- ЦИКЕП са отказали регистрация!
цитирай
35. анонимен - Весо - Това вече е ЧЕРВЕНА диктатура!
29.05.2009 07:40
И не защото са социалисти, те никога не са били такива. А защото кръвта им е комунистическа.
Могат да ЗАБРАНЯТ всичко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miralyub
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3359109
Постинги: 675
Коментари: 13663
Гласове: 20495
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930